Moet je voorstellen dat Kopecky gevangen zit in de tactiek terwijl van der Breggen wint. Dat wordt fantastischquote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:29 schreef Van_Poppel het volgende: [..] Dat worden heerlijke HLN-artikels
Ze was ook in haar beste periode wel heel sterk op de kortere klimmetjesquote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:29 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En op lange beklimmingen zou je verwachten dat ze nog sterker is
Idisrom Nys?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:30 schreef Idisrom het volgende:
Nu al 50 seconden voorsprong. Deze twee zijn duidelijk de besten.
Zeker, alleen met leeftijd worden de duurinspanningen normaal gesproken nog beter.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze was ook in haar beste periode wel heel sterk op de kortere klimmetjes
En terecht, Anna wordt kopvrouwquote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:34 schreef Szura het volgende:
Ruben vreest al voor de Tour van varkenskop
Franklop.quote:
Ik heb het idee dat SD hier zelf ook aardig in slaagt.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Hopelijk geeft dit Demi mentaal een geweldige boost om SD dit seizoen te ruïneren.
Dat de top nog steeds heel beperkt is.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:43 schreef Pistolero het volgende:
Wat zegt het over het vrouwenwielrennen dat PFP en vd Breggen hier direct weer op het podium staan?
Maar is dat een verrassing? Voor mij niet echt.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:43 schreef Pistolero het volgende:
Wat zegt het over het vrouwenwielrennen dat PFP en vd Breggen hier direct weer op het podium staan?
Dat valt niet te bewijzenquote:
Zag er een tijd lang prima uit, maar blaast de motor soms wel eens vanuit het niets opquote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Heeft Puck een probleem, kijkende naar het voorjaar?
Je zou zeggen dat de vormcurve van iemand die net een half CX seizoen achter de rug heeft ook dalende zou moeten zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:44 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zag er een tijd lang prima uit, maar blaast de motor soms wel eens vanuit het niets op
Nou ja, in de UAE Tour werd PFP nog keihard gelost bergop.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar is dat een verrassing? Voor mij niet echt.
Vooral dat die 2 wel echt van een ander niveau waren en zijn?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:43 schreef Pistolero het volgende:
Dit gaat performance mentor Annemiek van Vleuten regelen met keihard trainen!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:44 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zag er een tijd lang prima uit, maar blaast de motor soms wel eens vanuit het niets op
Had niet direct verwacht dat Anna nu al zo goed zou zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar is dat een verrassing? Voor mij niet echt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |