SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Slechte tipquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:27 schreef kree het volgende:
[..]
kijk leuke dingen happy. niet alles is altijd zo negatief, zeg het maar als tipTrust nobody![]()
nou weet ik niet? soms is het best handig om gewoon nieuws ofzo niet te zien of lezen?quote:
stuk rustiger gelijk, kijken wat er is in je eigen omgeving is vaak handiger.
van wereld nieuws wordt je toch alleen maar meer verdrietig.Do what you love, love what you do!![]()
ik kijk nooit naar het nieuwsquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:29 schreef kree het volgende:
[..]
nou weet ik niet? soms is het best handig om gewoon nieuws ofzo niet te zien of lezen?
van wereld nieuws wordt je toch alleen maar meer verdrietig.![]()
Ach ja, sommige mensen willen nu eenmaal alleen maar overal het negatieve uithalen.
Voor mij is vandaag de mooiste dag van het jaar (tot nu toe)![]()
![]()
Het is zo heerlijkquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ach ja, sommige mensen willen nu eenmaal alleen maar overal het negatieve uithalen.
Voor mij is vandaag de mooiste dag van het jaar (tot nu toe)![]()
![]()
Kloptquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:29 schreef kree het volgende:
[..]
nou weet ik niet? soms is het best handig om gewoon nieuws ofzo niet te zien of lezen?
van wereld nieuws wordt je toch alleen maar meer verdrietig.
Ik probeer t niet veel te kijken
Maat de dreiging blijftTrust nobody![]()
ik kijk wel omdat ik beetje op de hoogte wil zijn.quote:
maar de illusie dat je er zelf wat aan kunt veranderen, die heb ik allang al opgegeven he?
zolang je dat weet, tja tel de leuke momenten.Do what you love, love what you do!![]()
maar je bedoelt in de zin van bang om?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klopt
Ik probeer t niet veel te kijken
Maat de dreiging blijftDo what you love, love what you do!![]()
De leuke momenten zijn het belangrijkste, maar ook rot momenten mogen er zijn. Dan geniet je uit eindelijk meer van het leukequote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:32 schreef kree het volgende:
[..]
ik kijk wel omdat ik beetje op de hoogte wil zijn.
maar de illusie dat je er zelf wat aan kunt veranderen, die heb ik allang al opgegeven he?
zolang je dat weet, tja tel de leuke momenten.![]()
Ik mag vanavond niet in het ziekenhuis eten als de dames moeten blijven. Ik denk dat ik dan wat ga bestellen op ziekenthuisbezorgd.nl
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Een hoop mensen zijn achterbaks. Daarom moet je zulke mensen gewoon lekker negatief laten zijn en lekker naar jezelf kijken![]()
![]()
Deze vrouw weetquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:33 schreef Moonlight het volgende:
[..]
De leuke momenten zijn het belangrijkste, maar ook rot momenten mogen er zijn. Dan geniet je uit eindelijk meer van het leuke![]()
hopelijk voor bezoekers? en restaurant in ziekenhuis.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:34 schreef _UserName_ het volgende:
Ik mag vanavond niet in het ziekenhuis eten als de dames moeten blijven. Ik denk dat ik dan wat ga bestellen op ziekenthuisbezorgd.nl
week in ziekenhuis gelegen en niet te eten die zooi die je krijgt. naja te eten. maar zal wel alles uitgehaald zijn wat lekker maakt om allergenen etc etc.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:34 schreef _UserName_ het volgende:
Ik mag vanavond niet in het ziekenhuis eten als de dames moeten blijven. Ik denk dat ik dan wat ga bestellen op ziekenthuisbezorgd.nl![]()
![]()
![]()
gewoon adres invoeren als ziekenhuis voor thuisbezorgd en met als opmerking pik het voor de deur op
Do what you love, love what you do!![]()
Heb je daar wel mogen slapen?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:34 schreef _UserName_ het volgende:
Wij kunnen hier trouwens wel meeeten, alleen moet dat dan wel betaald worden is van 6 euro dacht ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja, dat wel maar takkeduur. Druk thuis wel een pizza in de ovenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:36 schreef kree het volgende:
[..]
hopelijk voor bezoekers? en restaurant in ziekenhuis.
week in ziekenhuis gelegen en niet te eten die zooi die je krijgt. naja te eten. maar zal wel alles uitgehaald zijn wat lekker maakt om allergenen etc etc.
Eten is wel goed hierTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Kijk eens aan, ik voel je energie hier gewoon zo straalt het uitquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
Voor mij is vandaag de mooiste dag van het jaar (tot nu toe)
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, slapen kan wel, is opklapbaar bed aanwezigquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je daar wel mogen slapen?
Wij kunnen hier trouwens wel meeeten, alleen moet dat dan wel betaald worden is van 6 euro dacht ikTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Betonbedquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:42 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, slapen kan wel, is opklapbaar bed aanwezig![]()
Las dat je goed geslapen hebt vannacht; fijnzo!![]()
![]()
Zo rol ikquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk eens aan, ik voel je energie hier gewoon zo straalt het uit![]()
Een natuurwandeling doet een hoop goed![]()
Ja dat is altijd goed. En het is ook nog eens schitterend weer.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zo rol ik![]()
Een natuurwandeling doet een hoop goedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik was aantal keren in ziekenhuis LUMC dan. maar brrrrrrrrr zelf weekje gelegen. rest voor anderen. heb er nooit echt positieve vibe bij. maarja.Do what you love, love what you do!![]()
Oh dat is fijnquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:48 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Het gaat goed, gelukkig
Met jou? lekker weekend?![]()
Ja lekker van het mooie weer genieten![]()
![]()
Ja super !!!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dat is fijn![]()
Ja lekker van het mooie weer genieten![]()
![]()
Fijn te lezen Moonquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:48 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Het gaat goed, gelukkig
Met jou? lekker weekend?
Goedemorgen papa van Jyske.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:24 schreef _UserName_ het volgende:
Straks eens kijken wat de kinderarts te zeggen heeft![]()
Ben benieuwd wat de kinderarts te zeggen heeft.![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:03 schreef Shii het volgende:
[..]
Goedemorgen papa van Jyske.![]()
Ben benieuwd wat de kinderarts te zeggen heeft.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
[..]
[..]
"Bolk"?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:03 schreef Shii het volgende:
[..]
Nee joh, zo warm is t ook weer niet.. en die draag ik ook nietquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee joh, zo warm is t ook weer niet.. en die draag ik ook niet![]()
![]()
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Oh, kan ik hier gratis psychologische hulp krijgen waar ik vervolgens mijn reet mee kan afvegen?quote:![]()
Jazeker!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Oh, kan ik hier gratis psychologische hulp krijgen waar ik vervolgens mijn reet mee kan afvegen?![]()
Serieuze gespreksbolkquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hee hallo, dit is alleen voor serieuze gesprekken hoor![]()
Zo iemand heeft wat opgekropte gevoelens en gooit het eruit in passief aggressieve zinnen.
Gooi het eruitTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Je kunt het!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo iemand heeft wat opgekropte gevoelens en gooit het eruit in passief aggressieve zinnen.
Gooi het eruit![]()
Ja waarom lopen als je er ook met een 750cc quad doorheen kunt kneuren?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mensen die in een natuurgebied gaan hardlopen![]()
![]()
Natuurgebied moet je gewoon volbouwenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Daar hebben we België voor toch?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
BolK.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's toch een buffergebied tussen ons en die akelige Fransozen?
Daar is natuurgebiedOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Deze man weetquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja waarom lopen als je er ook met een 750cc quad doorheen kunt kneuren?![]()
![]()
Sws rennenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mensen die in een natuurgebied gaan hardlopendoe ik alleen als ik haast heb
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja nou als je daar vrijwillig zou gaan wonen, zit je ineens veel te dicht bij die Fransozen joh! Moet je niet willen!quote:![]()
![]()
Nee gewoon met je quad doorheen en terug naar huisquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou als je daar vrijwillig zou gaan wonen, zit je ineens veel te dicht bij die Fransozen joh! Moet je niet willen!
soort tiendaagse veldtochtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik ga liever naar de zon dus dan liever de lucht in natuurlijkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Goed idee.. heb calve met stukjesquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Satesaus ervan maken nog lekkerder
Ow je bent geen islamist?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:55 schreef sp3c het volgende:
Ik ga liever naar de zon dus dan liever de lucht in natuurlijk![]()
![]()
Denk aan al die vrouwelijke derrieres in strakke spandexbroekjesquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:54 schreef ToT het volgende:
Ik wil proberen mezelf te motiveren om straks weer naar de sportzaal te gaan.![]()
Jezelf trakteren op een biertje op heg terras, als je gesport hebtquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:54 schreef ToT het volgende:
Ik wil proberen mezelf te motiveren om straks weer naar de sportzaal te gaan.
Na een avondje stevig drinken is het wel wat mistig allemaalquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gewoon niet gaanquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:54 schreef ToT het volgende:
Ik wil proberen mezelf te motiveren om straks weer naar de sportzaal te gaan.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Denk aan al die vrouwelijke derrieres in strakke spandexbroekjes![]()
![]()
Ook weer opgelostOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dus dan vlieg je wel graag in de lucht na "Allahu akhbar" geroepen te hebben?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
Na een avondje stevig drinken is het wel wat mistig allemaal![]()
Nat broekje gekregenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Denk aan al die vrouwelijke derrieres in strakke spandexbroekjesUw ADH vitamine Worst
Al een aantrekkelijke bod van Big Pharma gekregen?quote:Uw ADH vitamine Worst
Een lekker broodje halen ?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:06 schreef _UserName_ het volgende:
Ook lunch zit er niet bij. Vrouwlief heeft dus "honger""Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Valt vast ook wel wat mee te painten!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Al een aantrekkelijke bod van Big Pharma gekregen?![]()
![]()
Nee, mijn vrouw heeft voor mij ook lunch besteld en gezegd dat ze flinke trek heeftquote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Oeh behavequote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, mijn vrouw heeft voor mij ook lunch besteld en gezegd dat ze flinke trek heeftOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nou die oude date waar ik zoveel mee praatte is wel schluss.
Zou haar deze week gaan zien, doet ze vet kortaf. Eergisteren was het "ik laat wel even weten hoe ik mij voel voor Zaterdag" ondanks dat ze zelf uitsprak hoe ze mij mistte en weer wilde zien. Nou ja, prima.
Dus ik app haar gisteravond laat "hey denk je dat je het fysiek trekt om mij te zien morgenmiddag/avond?"
Krijg ik terug "zucht, ik ga hier niet eens op reageren"
Dus ik schoot een beetje uit m'n slof.
"Joh ik snap dat je het per dag aan wil kijken. Maar aangezien jij zelf ook aangaf dat je wel hoopte dat we elkaar zouden zien omdat je het te lang vond duren en je of gisteren kon of morgen(maar gisteren niet want ziekenhuis) snap je toch wel dat ik dit toch uit zekerheid alvast vraag? I.i.g. om een beetje hoogte te krijgen van hoe jij je voelt"
Krijg ik terug "ik kom er morgen op terug" en vandaag dus "heb een rot nacht gehad, we gaan elkaar niet zien. Sorry"
Ik ben er wel klaar mee volgens mijSorry maar graag of niet, als je zelf aangeeft hoe graag je mij wil zien maar vervolgens el-ke keer nee verkoopt is na een poosje bij mij de rek er wel uit. Zeker als ik d'r 2 weken terug nog zag en ze super enthousiast was. Ik zal het nooit begrijpen
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Is dat het geboortekanaal met al die tongetjes?quote:
Uw ADH vitamine Worst
Maar ze eet niet meer voor twee..quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, mijn vrouw heeft voor mij ook lunch besteld en gezegd dat ze flinke trek heeft![]()
![]()
Wel lief.. vandaag naar huis met de kleine?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is dat het geboortekanaal met al die tongetjes?![]()
!
Nee dit is het tong80-virus die door de bloedbanen raast!![]()
![]()
Kingquote:
Well, life can be a riot
Doet me denken aan zo'n neukmachine met allemaal tongetjesquote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:15 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
!
Nee dit is het tong80-virus die door de bloedbanen raast!Uw ADH vitamine Worst
UUUUUUUUUUUUUuuuuuuquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Jawel. Rugpijn is weer toegenomen nadat ik gisteravond dacht tegen beter weten in "ik slinger wel weer even een gitaar om m'n nek"quote:Well, life can be a riot
Dat is minder.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Jawel. Rugpijn is weer toegenomen nadat ik gisteravond dacht tegen beter weten in "ik slinger wel weer even een gitaar om m'n nek"
Ik heb ook al weken last van tintelingen in mijn arm en schouder. Raar, geen idee wat het is.![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:14 schreef Grotetijd het volgende:
ik ga hier niet eens op reageren
Ik ben er wel klaar mee![]()
![]()
Ja toch een rare reactie van haar kant "zucht, ik ga hier niet eens op reageren?"quote:
Dan wens ik d'r veel succes met een andere (oud) date, maar is ze mijn tijd/energie niet waard.Well, life can be a riot
Lichamen doen soms rare dingen ja.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat is minder.
Ik heb ook al weken last van tintelingen in mijn arm en schouder. Raar, geen idee wat het is.
Bij mij is 't gekomen doordat ik op de bank sliep. Maar het is nadat ik weer in bed ging liggen een paar x bijna weggeweest. Maar het wil niet he-le-maal weggaan
Well, life can be a riot
Heel goed!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:32 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja toch een rare reactie van haar kant "zucht, ik ga hier niet eens op reageren?"
Dan wens ik d'r veel succes met een andere (oud) date, maar is ze mijn tijd/energie niet waard.
Pak een klus aan![]()
![]()
![]()
Joah en ik vind fysieke pijn een heel stuk dragelijker dan geestelijke om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Lichamen doen soms rare dingen ja.
Bij mij is 't gekomen doordat ik op de bank sliep. Maar het is nadat ik weer in bed ging liggen een paar x bijna weggeweest. Maar het wil niet he-le-maal weggaan
Van de week maar eens een afspraak maken bij de huisarts![]()
![]()
Juistemquote:
Well, life can be a riot
Mee eens. Geestelijke pijn vind ik ook echt een stuk heftiger ja, fysieke pijn valt vaak nog wel uit te schakelen voor je gevoel maar mentale pijn? Nah.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Joah en ik vind fysieke pijn een heel stuk dragelijker dan geestelijke om eerlijk te zijn.
Van de week maar eens een afspraak maken bij de huisartsWell, life can be a riot
Ja ik denk dat dat ook de reden is dat sommige mensen in hun armen snijden en zo.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mee eens. Geestelijke pijn vind ik ook echt een stuk heftiger ja, fysieke pijn valt vaak nog wel uit te schakelen voor je gevoel maar mentale pijn? Nah.
Om even te focussen op de fysieke pijn ipv de geestelijke hel waar ze in zitten.
Die mensen zou ik graag helpen mocht ik ooit in die positie komen.![]()
![]()
Ja volgens mij is dat vaak ook wel een reden dat mensen dat soort dingen doen. Het is dan zó ondragelijk voor ze dat ze niets anders zien dan de pijn verplaatsen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik denk dat dat ook de reden is dat sommige mensen in hun armen snijden en zo.
Om even te focussen op de fysieke pijn ipv de geestelijke hel waar ze in zitten.
Die mensen zou ik graag helpen mocht ik ooit in die positie komen.
Mooi doel van je
Well, life can be a riot
Een Bitmap met Harry Potter?quote:Well, life can be a riot
Je hersenen en bewustzijn zijn echt hele enge dingen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja volgens mij is dat vaak ook wel een reden dat mensen dat soort dingen doen. Het is dan zó ondragelijk voor ze dat ze niets anders zien dan de pijn verplaatsen.
Mooi doel van je
Ik las gisteren dat een mens 84 miljard hersencellen heeft. Ik had de hoop in mijzelf te kunnen duiken om t probleem te vinden maar ik denk dat ik met zoveel hercencellen nooit de juiste plek kan vinden waar mijn probleem zit.![]()
![]()
86 miljardquote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je hersenen en bewustzijn zijn echt hele enge dingen.
Ik las gisteren dat een mens 84 miljard hersencellen heeft. Ik had de hoop in mijzelf te kunnen duiken om t probleem te vinden maar ik denk dat ik met zoveel hercencellen nooit de juiste plek kan vinden waar mijn probleem zit.![]()
![]()
Hahaha nee je blijft zoeken maar je komt er met 84 miljard cellen toch nooit achterquote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je hersenen en bewustzijn zijn echt hele enge dingen.
Ik las gisteren dat een mens 84 miljard hersencellen heeft. Ik had de hoop in mijzelf te kunnen duiken om t probleem te vinden maar ik denk dat ik met zoveel hercencellen nooit de juiste plek kan vinden waar mijn probleem zit.
Well, life can be a riot
Weten we nog niet. Hopelijk welquote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar ze eet niet meer voor twee..![]()
![]()
Wel lief.. vandaag naar huis met de kleine?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja, het gaat wel goed met haar maar omdat ze zo klein is heeft ze niet veel energie om te drinken, dus even kijken wat dat gaat doenquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, het gaat wel goed met haar maar omdat ze zo klein is heeft ze niet veel energie om te drinken, dus even kijken wat dat gaat doen![]()
Sterktequote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:57 schreef KoningWouter het volgende:
Ik drink een glas cola zero van de lidlsinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
quote:quote:Hoiquote:
Geen verbetering helaas. Heel veel geslapen.:')![]()
Jammer, waar loop je tegenaan?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoi
Geen verbetering helaas. Heel veel geslapen.sinterklaaskapoentje
![]()
Kleine dingen zoals dat ik woensdag vroeg op moet voor CV mensen en dat ik de kringloop moet contacten over verzetten van mijn werktijd ivm een groepstherapie. Dat het me nauwelijks likt mijn huishouden tr doen.quote:
En grotere existentiële dingen.:')![]()
Oke, kun je dan misschien proberen om te proberen die afspraak woensdag als belangrijk te zien. En je daar op voor te bereiden?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kleine dingen zoals dat ik woensdag vroeg op moet voor CV mensen en dat ik de kringloop moet contacten over verzetten van mijn werktijd ivm een groepstherapie. Dat het me nauwelijks likt mijn huishouden tr doen.
En grotere existentiële dingen.
Heb je eten en drinken in huis?![]()
Zekerquote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Het is zo'n mooie dag, dan moet dat![]()
![]()
![]()
kringloop heeft mij ook wel geholpen. maar moet zeggen stel criminelen wel enzoquote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kleine dingen zoals dat ik woensdag vroeg op moet voor CV mensen en dat ik de kringloop moet contacten over verzetten van mijn werktijd ivm een groepstherapie. Dat het me nauwelijks likt mijn huishouden tr doen.
En grotere existentiële dingen.
deel dus via hulp verlening. deel met reclassering. die laatste gaat t over.
chaos daar, maar kwam er voor mijn taakstraf natuurlijk terwijl onder behandeling enzo en begeleid wonen.
naja het strookte niet echt met elkaar wat dat aan gaat als ik eerlijk ben. en is er toezicht van reclassering nog.
Anyway ik heb mijn schuld en boete betaald voor de staat enzo. en hoop er nooit meer mee te maken te krijgen.Do what you love, love what you do!![]()
Maw taakstraf is lachertje.
eigenlijk he zou ik het aan licht willen brengen als klokkenluider hoe het daar zo mis kan gaan.
Maarja zo'n lul ben ik dan ook weer niet denk? want min of meer waren het wel goeie gasten.
Maar dat hele systeem met taakstraffen slaat nergens op natuurlijk.Do what you love, love what you do!![]()
ha mogen ze wel wat cellen bij bouwen, want nu gaan ze al eerder weg :")quote:Do what you love, love what you do!![]()
Er zijn kogeltjes genoeg hoorquote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:15 schreef kree het volgende:
[..]
ha mogen ze wel wat cellen bij bouwen, want nu gaan ze al eerder weg :")![]()
hmmms nee zo werkt t niet. meerendeel is ontspoort. en moeten begeleiding hebben enzo.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:15 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Er zijn kogeltjes genoeg hoor
Ze aan het werk zetten in malafide kringloopwinkel. tja dat helpt niet echt he?
Tis dat ik toen al in begeleid wonen zat en mijn plasje elke week moest doen over alcohol?
Was dat niet zo geweest, grote fun bende en kun je ook nog wel ff iemand omkopen om je uren voor reclassering in te boeken.
Dat is de waarheid. en meegemaakt.Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Ik hoor nog wat info te krijgen over woensdag. Moet ook eigenlijk wat boodschappen doen..quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oke, kun je dan misschien proberen om te proberen die afspraak woensdag als belangrijk te zien. En je daar op voor te bereiden?
Heb je eten en drinken in huis?:')![]()
![]()
Lukt het je om naar de supermarkt te gaan?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik hoor nog wat info te krijgen over woensdag. Moet ook eigenlijk wat boodschappen doen..![]()
Sintquote:
Well, life can be a riot
Net gezondigdHad zin in patat met kip
Well, life can be a riot
Niks mis meeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
turks pizza heb ik eigenlijk ook wel trek in.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:20 schreef Grotetijd het volgende:
Hey KWquote:
Hallo hooggeplaatste Bolkkoning, ik kniel nederig voor uw overwinningenquote:
Lekkerrrrrrrrquote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:20 schreef Grotetijd het volgende:
Gekke Dotquote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey KW
[..]
Hallo hooggeplaatste Bolkkoning, ik kniel nederig voor uw overwinningen![]()
![]()
Love you toquote:
AawOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Lekker met veel knoflook en sambalquote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:21 schreef kree het volgende:
[..]
turks pizza heb ik eigenlijk ook wel trek in.Well, life can be a riot
Een lekker dikke bal gehakt is lekker dik
Dus dik is niet per definitie vies
besteldquote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:28 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Lekker met veel knoflook en sambal
zeg je nu dat ik dik ben. hohoho pas op he, is gevoelig thema welquote:
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Het zegt genoeg dat jij je aangesproken voeltquote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:33 schreef kree het volgende:
[..]
zeg je nu dat ik dik ben. hohoho pas op he, is gevoelig thema wel![]()
![]()
rond 80kg schoon aan de haakquote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:37 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het zegt genoeg dat jij je aangesproken voelt
ik ben sportman weet je
Owh wacht. LOL.
overdrijf het niet trouwens met 1.80m nog wat is het oke gewicht. ietsjes aangekomen wel maar zal leeftijd zijn.Do what you love, love what you do!![]()
Ik werd als kind altijd spillebeen genoemdquote:![]()
Als tiener en jonge vrouw werd ik nagefloten
En nu ben ik een old wief en een fatty en dat mag iedereen tegen mij zeggen.
En iedereen die van mij houdt heeft meer kilos erbij gekregen om van te houden toen de chemo mij stofwisseling kapoet maakteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hahaha welke tent?quote:Well, life can be a riot
haha ja grappig is hoe dat in de tijd kan gaan, bedoel er ook nooit zo verkeerds mee. maarja omdat toen eerder ff drama wasquote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik werd als kind altijd spillebeen genoemd![]()
Als tiener en jonge vrouw werd ik nagefloten
En nu ben ik een old wief en een fatty en dat mag iedereen tegen mij zeggen.
En iedereen die van mij houdt heeft meer kilos erbij gekregen om van te houden toen de chemo mij stofwisseling kapoet maakte
Ik was tot m'n 12e/13e super actief, was ook wel een fit jochie, ondanks dat ik echt at wat ik wilde. Zat regelmatig met een zak kit-kat mini's voor de TV bijvoorbeeld, maar het boeide niet want ik was actief.
Tot ik overstapte naar andere ADHD medicatie en toen was 't klaar met het actieve maar het vele eten bleef wel. En sindsdien is het al-tijd een struggle geweest met m'n eten/gewicht. Laatste tijd heb ik het wel onder controle, maar af en toe zit er een slip-up in, en dat is meteen een vervelende waardoor het voelt alsof ik de controle kwijt raak. Ik ben wel weer wat aangekomen (was 38 Kilo kwijt, nu 25) maar over een periode van 8 maanden is dat ook weer niet zo'n probleem. Dus de teugels weer vastpakken en gaan.
Laatste x Thuisbezorgd (voor die van vandaag dan) was 10 Januari. Dus als je dat vergelijkt met hoe ik tot 1.5-2 jaar geleden dagelijks bestelde is dat wel een verschil
Well, life can be a riot
Ach ja, ik kan mij er niet druk om maken in ieder gevalquote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:42 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja grappig is hoe dat in de tijd kan gaan, bedoel er ook nooit zo verkeerds mee. maarja omdat toen eerder ff drama was
Je kan hier zeggen in ben slank en zie er goed uit
Terwel er misschien wel een hele lelijke dikke man of vrouw zit te typen
nou ben je toch goed bezig lijkt me? tis maar jezelf ervan bewust zijn denk ik.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:44 schreef Grotetijd het volgende:
Ik was tot m'n 12e/13e super actief, was ook wel een fit jochie, ondanks dat ik echt at wat ik wilde. Zat regelmatig met een zak kit-kat mini's voor de TV bijvoorbeeld, maar het boeide niet want ik was actief.
Tot ik overstapte naar andere ADHD medicatie en toen was 't klaar met het actieve maar het vele eten bleef wel. En sindsdien is het al-tijd een struggle geweest met m'n eten/gewicht. Laatste tijd heb ik het wel onder controle, maar af en toe zit er een slip-up in, en dat is meteen een vervelende waardoor het voelt alsof ik de controle kwijt raak. Ik ben wel weer wat aangekomen (was 38 Kilo kwijt, nu 25) maar over een periode van 8 maanden is dat ook weer niet zo'n probleem. Dus de teugels weer vastpakken en gaan.
Laatste x Thuisbezorgd (voor die van vandaag dan) was 10 Januari. Dus als je dat vergelijkt met hoe ik tot 1.5-2 jaar geleden dagelijks bestelde is dat wel een verschil
Ja ben mij er zeker van bewust en wéét ook waar het fout gaat.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:46 schreef kree het volgende:
[..]
nou ben je toch goed bezig lijkt me? tis maar jezelf ervan bewust zijn denk ik.
Maar het hele idee dat het ook zo weer gewoon terug bij af kan zijn is wel eng.
Heb het in de hand en het gaat goed.
Maar toch
Well, life can be a riot
hahaha ja maarja zeg het ook zo enzo. en ik denk mss dan niet teveel na wie er aan de andere kant van lijntje zit te lezen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach ja, ik kan mij er niet druk om maken in ieder geval
Terwel er misschien wel een hele lelijke dikke man of vrouw zit te typen
Doe dat omdat ik persoonlijk ook wel wat kan hebben, maarre er zijn wel grenzen soort van ooit. Maarja
Oke voelde me beetje lullig toen toch enzoDo what you love, love what you do!![]()
Wordt leuk dan op de meetquote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach ja, ik kan mij er niet druk om maken in ieder geval
Terwel er misschien wel een hele lelijke dikke man of vrouw zit te typen![]()
![]()
quote:
Well, life can be a riot
collega van me heeft maagverkleining gedaan enzo. maarja of je dat weer wil is wel heel andere zaak.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja ben mij er zeker van bewust en wéét ook waar het fout gaat.
Maar het hele idee dat het ook zo weer gewoon terug bij af kan zijn is wel eng.
Heb het in de hand en het gaat goed.
Maar tochDo what you love, love what you do!![]()
Nou, ik hoef op dit moment geen maagverkleining omdat ik dus wel weet waar 't fout gaat en mij herpak.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:51 schreef kree het volgende:
[..]
collega van me heeft maagverkleining gedaan enzo. maarja of je dat weer wil is wel heel andere zaak.
Maar heb wel gezegd tegen mezelf. Als ik deze x weer de grip verlies en ik val weer terug naar m'n oude gewicht, dan ga ik naar zo'n traject kijken.Well, life can be a riot
hahaha nu denk ik persoonlijk zal allemaal wel meevallen en dat het gezellig zal zijn.quote:Do what you love, love what you do!sinterklaaskapoentje
![]()
Prima binnen BMI tochquote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:39 schreef kree het volgende:
[..]
rond 80kg schoon aan de haak
ik ben sportman weet je
Owh wacht. LOL.
overdrijf het niet trouwens met 1.80m nog wat is het oke gewicht. ietsjes aangekomen wel maar zal leeftijd zijn.:')![]()
wilskracht dus vanuit jezelfquote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou, ik hoef op dit moment geen maagverkleining omdat ik dus wel weet waar 't fout gaat en mij herpak.
Maar heb wel gezegd tegen mezelf. Als ik deze x weer de grip verlies en ik val weer terug naar m'n oude gewicht, dan ga ik naar zo'n traject kijken.. hoe herkenbaar.
Een ouwe snoeperd tochquote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:53 schreef kree het volgende:
[..]
ja hoor. maar ben ook nooit zo'n snoeper.![]()
![]()
Wat geweest is is geweest terug kijken heeft geen zinquote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:49 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ja maarja zeg het ook zo enzo. en ik denk mss dan niet teveel na wie er aan de andere kant van lijntje zit te lezen.
Doe dat omdat ik persoonlijk ook wel wat kan hebben, maarre er zijn wel grenzen soort van ooit. Maarja
Oke voelde me beetje lullig toen toch enzoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet ook nog wel dat ze mij "obsessief" vond omdat ik na de bingo alles wat ik had gegeten/gedronken invulde in de app die ik gebruikte, want "je lichaam merkt het verschil toch niet tussen 2200 en 2500 calorieën waarom zou je 't invullen"
Maar goed, dit was dezelfde persoon die mij verweet dat ik een eetprobleem had. Maar toen ik aangaf, joh.. Jij hebt óók een eetprobleem alleen de andere kant op dan was 't steevast "niet, jij bent hier degene met veel overgewicht"
Well, life can be a riot
moet toch zeggen met dit soort weer en lente en zomer enzo.
dat vrouwen weer wat korte rokjes aandoen en etc. Het maakt het hele wereld beeld er toch beter op?
LOl toitdat je collega rijd en teveel afgeleid was en bijna de hele auto crashen
Lekker aan 't strand MutskeHet is heerlijk weer!
Well, life can be a riot
Carnavalsduik maar ik duik niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:58 schreef Grotetijd het volgende:
Lekker aan 't strand MutskeHet is heerlijk weer!
Werewolf![]()
Oh lekker nog even genietenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 13:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ben nog aan zee. Ouders zijn vanmorgen vertrokken naar huis.
![]()
![]()
ik wilde eigenlijk in ander serieus topic gaan posten enzo, maarja te saai
Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: