SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Slechte tipquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:27 schreef kree het volgende:
[..]
kijk leuke dingen happy. niet alles is altijd zo negatief, zeg het maar als tipTrust nobody![]()
nou weet ik niet? soms is het best handig om gewoon nieuws ofzo niet te zien of lezen?quote:
stuk rustiger gelijk, kijken wat er is in je eigen omgeving is vaak handiger.
van wereld nieuws wordt je toch alleen maar meer verdrietig.Do what you love, love what you do!![]()
ik kijk nooit naar het nieuwsquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:29 schreef kree het volgende:
[..]
nou weet ik niet? soms is het best handig om gewoon nieuws ofzo niet te zien of lezen?
van wereld nieuws wordt je toch alleen maar meer verdrietig.![]()
Ach ja, sommige mensen willen nu eenmaal alleen maar overal het negatieve uithalen.
Voor mij is vandaag de mooiste dag van het jaar (tot nu toe)![]()
![]()
Het is zo heerlijkquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ach ja, sommige mensen willen nu eenmaal alleen maar overal het negatieve uithalen.
Voor mij is vandaag de mooiste dag van het jaar (tot nu toe)![]()
![]()
Kloptquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:29 schreef kree het volgende:
[..]
nou weet ik niet? soms is het best handig om gewoon nieuws ofzo niet te zien of lezen?
van wereld nieuws wordt je toch alleen maar meer verdrietig.
Ik probeer t niet veel te kijken
Maat de dreiging blijftTrust nobody![]()
ik kijk wel omdat ik beetje op de hoogte wil zijn.quote:
maar de illusie dat je er zelf wat aan kunt veranderen, die heb ik allang al opgegeven he?
zolang je dat weet, tja tel de leuke momenten.Do what you love, love what you do!![]()
maar je bedoelt in de zin van bang om?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klopt
Ik probeer t niet veel te kijken
Maat de dreiging blijftDo what you love, love what you do!![]()
De leuke momenten zijn het belangrijkste, maar ook rot momenten mogen er zijn. Dan geniet je uit eindelijk meer van het leukequote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:32 schreef kree het volgende:
[..]
ik kijk wel omdat ik beetje op de hoogte wil zijn.
maar de illusie dat je er zelf wat aan kunt veranderen, die heb ik allang al opgegeven he?
zolang je dat weet, tja tel de leuke momenten.![]()
Ik mag vanavond niet in het ziekenhuis eten als de dames moeten blijven. Ik denk dat ik dan wat ga bestellen op ziekenthuisbezorgd.nl
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Een hoop mensen zijn achterbaks. Daarom moet je zulke mensen gewoon lekker negatief laten zijn en lekker naar jezelf kijken![]()
![]()
Deze vrouw weetquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:33 schreef Moonlight het volgende:
[..]
De leuke momenten zijn het belangrijkste, maar ook rot momenten mogen er zijn. Dan geniet je uit eindelijk meer van het leuke![]()
hopelijk voor bezoekers? en restaurant in ziekenhuis.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:34 schreef _UserName_ het volgende:
Ik mag vanavond niet in het ziekenhuis eten als de dames moeten blijven. Ik denk dat ik dan wat ga bestellen op ziekenthuisbezorgd.nl
week in ziekenhuis gelegen en niet te eten die zooi die je krijgt. naja te eten. maar zal wel alles uitgehaald zijn wat lekker maakt om allergenen etc etc.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:34 schreef _UserName_ het volgende:
Ik mag vanavond niet in het ziekenhuis eten als de dames moeten blijven. Ik denk dat ik dan wat ga bestellen op ziekenthuisbezorgd.nl![]()
![]()
![]()
gewoon adres invoeren als ziekenhuis voor thuisbezorgd en met als opmerking pik het voor de deur op
Do what you love, love what you do!![]()
Heb je daar wel mogen slapen?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:34 schreef _UserName_ het volgende:
Wij kunnen hier trouwens wel meeeten, alleen moet dat dan wel betaald worden is van 6 euro dacht ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja, dat wel maar takkeduur. Druk thuis wel een pizza in de ovenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:36 schreef kree het volgende:
[..]
hopelijk voor bezoekers? en restaurant in ziekenhuis.
week in ziekenhuis gelegen en niet te eten die zooi die je krijgt. naja te eten. maar zal wel alles uitgehaald zijn wat lekker maakt om allergenen etc etc.
Eten is wel goed hierTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Kijk eens aan, ik voel je energie hier gewoon zo straalt het uitquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
Voor mij is vandaag de mooiste dag van het jaar (tot nu toe)
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, slapen kan wel, is opklapbaar bed aanwezigquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je daar wel mogen slapen?
Wij kunnen hier trouwens wel meeeten, alleen moet dat dan wel betaald worden is van 6 euro dacht ikTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Betonbedquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:42 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, slapen kan wel, is opklapbaar bed aanwezig![]()
Las dat je goed geslapen hebt vannacht; fijnzo!![]()
![]()
Zo rol ikquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk eens aan, ik voel je energie hier gewoon zo straalt het uit![]()
Een natuurwandeling doet een hoop goed![]()
Ja dat is altijd goed. En het is ook nog eens schitterend weer.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Zo rol ik![]()
Een natuurwandeling doet een hoop goedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik was aantal keren in ziekenhuis LUMC dan. maar brrrrrrrrr zelf weekje gelegen. rest voor anderen. heb er nooit echt positieve vibe bij. maarja.Do what you love, love what you do!![]()
Oh dat is fijnquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:48 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Het gaat goed, gelukkig
Met jou? lekker weekend?![]()
Ja lekker van het mooie weer genieten![]()
![]()
Ja super !!!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh dat is fijn![]()
Ja lekker van het mooie weer genieten![]()
![]()
Fijn te lezen Moonquote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:48 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Het gaat goed, gelukkig
Met jou? lekker weekend?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goedemorgen papa van Jyske.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 10:24 schreef _UserName_ het volgende:
Straks eens kijken wat de kinderarts te zeggen heeft![]()
Ben benieuwd wat de kinderarts te zeggen heeft.![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:03 schreef Shii het volgende:
[..]
Goedemorgen papa van Jyske.![]()
Ben benieuwd wat de kinderarts te zeggen heeft.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
[..]
[..]
"Bolk"?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:03 schreef Shii het volgende:
[..]
Nee joh, zo warm is t ook weer niet.. en die draag ik ook nietquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee joh, zo warm is t ook weer niet.. en die draag ik ook niet![]()
![]()
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Oh, kan ik hier gratis psychologische hulp krijgen waar ik vervolgens mijn reet mee kan afvegen?quote:![]()
Jazeker!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:37 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Oh, kan ik hier gratis psychologische hulp krijgen waar ik vervolgens mijn reet mee kan afvegen?![]()
Serieuze gespreksbolkquote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:40 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Hee hallo, dit is alleen voor serieuze gesprekken hoor![]()
Zo iemand heeft wat opgekropte gevoelens en gooit het eruit in passief aggressieve zinnen.
Gooi het eruitTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Je kunt het!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo iemand heeft wat opgekropte gevoelens en gooit het eruit in passief aggressieve zinnen.
Gooi het eruit![]()
Ja waarom lopen als je er ook met een 750cc quad doorheen kunt kneuren?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 11:44 schreef AardappelSchotel het volgende:
Mensen die in een natuurgebied gaan hardlopen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: