Ik doe dat ook altijd, want vaak vraagt men daarna waar ik woonquote:Op maandag 10 maart 2025 11:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik neem op namens bijvoorbeeld een webshop. Dan zegt de beller 'ja hallo, u spreekt met Bakker uit Wijk bij Duurstede, ik heb een vraag...'. Waarom zegt hij uit welke plaats hij komt? Zo veel mensen die dat standaard doen.
Ah haha ja, hier ook. Sommige ook het hele adres.quote:Op maandag 10 maart 2025 11:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik neem op namens bijvoorbeeld een webshop. Dan zegt de beller 'ja hallo, u spreekt met Bakker uit Wijk bij Duurstede, ik heb een vraag...'. Waarom zegt hij uit welke plaats hij komt? Zo veel mensen die dat standaard doen.
quote:Op maandag 10 maart 2025 11:19 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Misschien omdat ze denken dat je ze dan makkelijk kan vinden in het klantenbestand?
Zou kunnen hoor, ik weet het niet. Ik kan natuurlijk niet in de klantenbestanden kijken dus ik heb er verder niets aan. Het viel me gewoon op. Ik doe dat echt nooit. Ze vragen vanzelf wel wat ze willen weten is mijn idee daarbij.quote:Op maandag 10 maart 2025 11:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik doe dat ook altijd, want vaak vraagt men daarna waar ik woon
Je kan ook vragen of het leuk wonen is in Wijkquote:Op maandag 10 maart 2025 11:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
[..]
Zou kunnen hoor, ik weet het niet. Ik kan natuurlijk niet in de klantenbestanden kijken dus ik heb er verder niets aan. Het viel me gewoon op. Ik doe dat echt nooit. Ze vragen vanzelf wel wat ze willen weten is mijn idee daarbij.
Oh dat is ook handig jaquote:Op maandag 10 maart 2025 11:41 schreef Blues het volgende:
[..]
Ah haha ja, hier ook. Sommige ook het hele adres.
Terwijl ik genoeg heb aan geb. datum, geslacht en achternaam (qua invoeren in mijn systeem).
Of ze mailen hele vragen, lappen tekst, met 'groetjes, lucky'. Verder niks, ik zie dan alleen dat en mailadres.
Over wie gaat het dan
Neen, ik mag geen kletspraatjes. Klanten rekenen per seconde af dus dat is verbotenquote:Op maandag 10 maart 2025 11:42 schreef Blues het volgende:
[..]
Je kan ook vragen of het leuk wonen is in Wijk
Meest praktische is (hoe ik het zelf ook doe)quote:Op maandag 10 maart 2025 12:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vraag aan @:blues stel dat ik jou als collega bel, word jij er dan blij van als ik meteen de geboortedatum geef?
Nu meld ik me meestal als collega, dat ik een vraag heb/wil overleggen over cliënt (naam), waarna meteen de vraag naar geboortedatum volgt. Die ik ook paraat heb.
Aan de ene kant lijkt het me wat bruut binnen komen met geboortedatum, aan de andere kant ook efficiënt.
Ik vraag het tegenwoordig ook bij de medewerkers die ik spreek en ben benieuwd naar jouw voorkeur hierin.
Tevens online overleg 2 van 3 achter de rug.
Nu snel lunchen en dan de laatste.
En daarna even weg uit het werkgebeuren want vanavond mag ik ook nog een paar uur
Ook altijd leuk: Wanneer je je naam spelt volgens het NAVO- of Nederlands spelalfabet en de persoon aan de andere kant dat dan niet kent…quote:Op maandag 10 maart 2025 12:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had vorige week een beller die zijn achternaam Lingo-style spelde. Ik schoot echt bijna in de lach.
'Janse, J A N S E, Janse'.
Ja, en uw achternaam?quote:Johan
Anton
Nico
Simon
Eduard
Julietquote:Op maandag 10 maart 2025 13:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook altijd leuk: Wanneer je je naam spelt volgens het NAVO- of Nederlands spelalfabet en de persoon aan de andere kant dat dan niet kent…
[..]
Ja, en uw achternaam?
quote:Op maandag 10 maart 2025 12:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had vorige week een beller die zijn achternaam Lingo-style spelde. Ik schoot echt bijna in de lach.
'Janse, J A N S E, Janse'.
Had mijn zwager ook een keer.quote:Op maandag 10 maart 2025 13:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook altijd leuk: Wanneer je je naam spelt volgens het NAVO- of Nederlands spelalfabet en de persoon aan de andere kant dat dan niet kent…
[..]
Ja, en uw achternaam?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. het moppie bracht een staart naar huis. wsl van een salamander oid.. aparte is dat de staart nog bewoog ?!?!Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
@ Bravo Lima Uniform Echo Sierraquote:
FF Nagekeken, volgens mij zijn die er niet, wat er wel is:quote:Op maandag 10 maart 2025 13:46 schreef Barreltje het volgende:
ik bel altijd op en zeg :
hallo dit is Barreltje, kunnen we verder in het engels praten![]()
De lokale taal is nog wel een uitdaging.
en mijn adres is hopeloos , want er zitten typische letters indie weet ik dan weer niet in het NATO alfabet
Dat had ik geoefend en uitgeschreven voor een Franstalig overleg met de directeur sociale dienst en maatsch. werker in Frankrijk om mijn mailadres door te geven.quote:Op maandag 10 maart 2025 13:54 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Uitspraak voor Franstaligen is hilarisch
Lettre Code Prononciation4,5 (API)6
A alfa al fah [ˈalfa]
B
Scoutingquote:Op maandag 10 maart 2025 13:47 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
@ Bravo Lima Uniform Echo Sierra
In dienst gezeten? Zendamateur? Zeevarend? Ik gebruik het altijd,
Lief dat je het vraagt!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |