quote:Op zondag 9 maart 2025 10:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Twee jaar terug zat ik in Triberg in een hotel buiten op het terras en hoorde een gezin praten. Ik kon de taal niet thuisbrengen maar begreep het wel, pa wilde de volgende dag wel naar een of ander kasteel zien, z'n dochters gingen liever winkelen en wisten nog niet naar welke stad.
De volgende ochtend trof ik het gezin bij het ontbijt. Ik was toch wel benieuwd welke taal ik hoorde dus ze gevraagd welke taal ze spraken. Toen ik vroeg of ze vandaag naar een kasteel zouden of toch winkelen waren de dochters enigszins verbaasd, blijkbaar geen idee dat hun taal voor een Nederlander goed te volgen is.
quote:Op zondag 9 maart 2025 04:09 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Wat heerlijk!!
Behalve nu, dus? Gezien het tijdstip van je post?of lig je altijd wel even wakker in de nacht?
Ik word altijd 1 tot 2x wakker 's nachts. 1x na een uur of 3,4 slaap om een plasje te plegen en dan weer na 2 uur enzo... heel irritant, en dit is ALTIJD voor een werkdag. Toch iets van spanning, terwijl ik dat verder overdag nooit heb?!quote:Op zondag 9 maart 2025 07:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
…even…😉 van de kleine lettertjes lezen vallen mijn ogen wel weer dicht.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 9 maart 2025 10:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Twee jaar terug zat ik in Triberg in een hotel buiten op het terras en hoorde een gezin praten. Ik kon de taal niet thuisbrengen maar begreep het wel, pa wilde de volgende dag wel naar een of ander kasteel zien, z'n dochters gingen liever winkelen en wisten nog niet naar welke stad.
De volgende ochtend trof ik het gezin bij het ontbijt. Ik was toch wel benieuwd welke taal ik hoorde dus ze gevraagd welke taal ze spraken. Toen ik vroeg of ze vandaag naar een kasteel zouden of toch winkelen waren de dochters enigszins verbaasd, blijkbaar geen idee dat hun taal voor een Nederlander goed te volgen is.
Graag, ook deze temperatuur, hoeft niet warmer. Voor de natuur dan wel ‘s nachts regen.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Heerlijk weer, kan dit zo blijven tot november??
Dit!quote:Op zondag 9 maart 2025 11:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Die regen viel zaterdagnacht in Bahia Blanca (km of 200 hier vandaan). 14 doden en nog veel vermisten. Vriendin van ons komt er vandaan, gelukkig haar familie en vrienden veilig, op matierėle schade na geen problemen gehad. Er werd hier ook gelijk weeralarm afgegeven, scholen dicht, dit dat alles, want het kwam deze kant op. Hier viel het erg mee gelukkig.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Graag, ook deze temperatuur, hoeft niet warmer. Voor de natuur dan wel ‘s nachts regen.
Ik zag het langskomen, zo eng en gevaarlijk.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:26 schreef flipsen het volgende:
[..]
Die regen viel zaterdagnacht in Bahia Blanca (km of 200 hier vandaan). 14 doden en nog veel vermisten. Vriendin van ons komt er vandaan, gelukkig haar familie en vrienden veilig, op matierėle schade na geen problemen gehad. Er werd hier ook gelijk weeralarm afgegeven, scholen dicht, dit dat alles, want het kwam deze kant op. Hier viel het erg mee gelukkig.
Bekijk deze YouTube-video
Lijkt me prrrrima!quote:Op zondag 9 maart 2025 11:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
😢quote:Op zondag 9 maart 2025 10:47 schreef Blues het volgende:
Mmmm Orkaan Alfred in de buurt van Q's woonplaats. (denken we) al woont hij (denken we) wel wat meer in het binnenland achter de oostkust.
Zij en wij klappen nu al voor jouquote:Op maandag 10 maart 2025 06:59 schreef vlindertje89 het volgende:
Het is al licht!![]()
Kwartier eerder de deur uit dan gepland. Wel lekker, heb ik straks nog even rustig de tijd om mn presentatie nog keer door te lezen én om alles rustig aan te sluiten en klaar te zetten, want dat is nog wel een beetje een gedoe.
Ik sta straks voor deze zaal:
[ afbeelding ]
Al zijn de stoelen inmiddels blauw, geloof dat er een kleine renovatie geweest is sinds deze foto die ik van internet plukte (foto van een artikel van Ad Valvas).
Zal wel minder vol zijner zitten 500 studenten in dit deel van het vak, maar maandag 9u en er is ook livestream en opname dus verwacht er max 100 in de zaal.
Dan klinkt het gelijk zo negatief.quote:Op maandag 10 maart 2025 08:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Tering vroeg zou ik het noemen
Wat gaaf! Veel succes en plezierquote:Op maandag 10 maart 2025 06:59 schreef vlindertje89 het volgende:
Het is al licht!![]()
Kwartier eerder de deur uit dan gepland. Wel lekker, heb ik straks nog even rustig de tijd om mn presentatie nog keer door te lezen én om alles rustig aan te sluiten en klaar te zetten, want dat is nog wel een beetje een gedoe.
Ik sta straks voor deze zaal:
[ afbeelding ]
Al zijn de stoelen inmiddels blauw, geloof dat er een kleine renovatie geweest is sinds deze foto die ik van internet plukte (foto van een artikel van Ad Valvas).
Zal wel minder vol zijner zitten 500 studenten in dit deel van het vak, maar maandag 9u en er is ook livestream en opname dus verwacht er max 100 in de zaal.
iK bEN BElEiDquote:Op maandag 10 maart 2025 09:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge
@:vlindertje89 Zou hier goed zijn voor 3 weken slapeloosheid
Maar je zal het vast top doen
Nu op naar werk, kijken wat de gevolgen van Fabers vodje en wetten aangericht hebben.
8quote:Op maandag 10 maart 2025 08:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Oven acht is besteld
Om één of andere reden levert dat minder commentaar op van de partner dan de pannencollectie.
Volgorde van aanschaf:quote:
Mooie lijst. Ik vind mijn drie stuks al veel. Combimagnetron, combioven, airfryer. Ik hoop zo dat die combioven ooit kapot gaat zodat ik iets fatsoenlijks kan kopen maar hij blijft het maar doen.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Volgorde van aanschaf:
1. MFI94IX (industriėle lijn Boretti, de oven die ik de afgelopen 15 jaar ook in Rotterdam thus heb gebruikt. Inmiddels met andere inductieplaat)
2. Rofco B40 broodoven uit de bakkerij
3. Bartscher heteluchtoven. Super snel op temperatuur en gaat tot 300c. Gebruikte we in bakkerij voor zoet, voldoet ook prima als 'airfryer'.
4. Magnetron
5. rotisserieoven - voor gegrilde kip, zelfgemaakte grillworst en kebab
6. Oven van cocina de leńa - meer voor slow roast. Temperatuur 120 a 150 graden.
7. Broodoven in historische bakhuis. Pizza dome maar dan binnenmaat twee meter diameter. Super tof maar opstoken kost een fortuin.
8. Mobiele pizzaoven op gas (deze https://www.leroymerlin.e(...)-acero-87765372.html )
Oven goed schoonmaken met de kärcher wil dan wel helpenquote:Op maandag 10 maart 2025 10:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mooie lijst. Ik vind mijn drie stuks al veel. Combimagnetron, combioven, airfryer. Ik hoop zo dat die combioven ooit kapot gaat zodat ik iets fatsoenlijks kan kopen maar hij blijft het maar doen.
Die is kapot maar goed idee wel verderquote:Op maandag 10 maart 2025 10:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oven goed schoonmaken met de kärcher wil dan wel helpen
Hoe bedoel je, je belt namens een bedrijf?quote:Op maandag 10 maart 2025 10:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als jullie een bedrijf bellen, noemen jullie dan de plaatsnaam? De helft van mijn particuliere bellers doet dat en ik snap niet waarom.
Ik neem op namens bijvoorbeeld een webshop. Dan zegt de beller 'ja hallo, u spreekt met Bakker uit Wijk bij Duurstede, ik heb een vraag...'. Waarom zegt hij uit welke plaats hij komt? Zo veel mensen die dat standaard doen.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:58 schreef Blues het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, je belt namens een bedrijf?
Misschien omdat ze denken dat je ze dan makkelijk kan vinden in het klantenbestand?quote:Op maandag 10 maart 2025 11:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik neem op namens bijvoorbeeld een webshop. Dan zegt de beller 'ja hallo, u spreekt met Bakker uit Wijk bij Duurstede, ik heb een vraag...'. Waarom zegt hij uit welke plaats hij komt? Zo veel mensen die dat standaard doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |