Zij en wij klappen nu al voor jouquote:Op maandag 10 maart 2025 06:59 schreef vlindertje89 het volgende:
Het is al licht!![]()
Kwartier eerder de deur uit dan gepland. Wel lekker, heb ik straks nog even rustig de tijd om mn presentatie nog keer door te lezen én om alles rustig aan te sluiten en klaar te zetten, want dat is nog wel een beetje een gedoe.
Ik sta straks voor deze zaal:
[ afbeelding ]
Al zijn de stoelen inmiddels blauw, geloof dat er een kleine renovatie geweest is sinds deze foto die ik van internet plukte (foto van een artikel van Ad Valvas).
Zal wel minder vol zijner zitten 500 studenten in dit deel van het vak, maar maandag 9u en er is ook livestream en opname dus verwacht er max 100 in de zaal.
Dan klinkt het gelijk zo negatief.quote:Op maandag 10 maart 2025 08:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Tering vroeg zou ik het noemen
Wat gaaf! Veel succes en plezierquote:Op maandag 10 maart 2025 06:59 schreef vlindertje89 het volgende:
Het is al licht!![]()
Kwartier eerder de deur uit dan gepland. Wel lekker, heb ik straks nog even rustig de tijd om mn presentatie nog keer door te lezen én om alles rustig aan te sluiten en klaar te zetten, want dat is nog wel een beetje een gedoe.
Ik sta straks voor deze zaal:
[ afbeelding ]
Al zijn de stoelen inmiddels blauw, geloof dat er een kleine renovatie geweest is sinds deze foto die ik van internet plukte (foto van een artikel van Ad Valvas).
Zal wel minder vol zijner zitten 500 studenten in dit deel van het vak, maar maandag 9u en er is ook livestream en opname dus verwacht er max 100 in de zaal.
iK bEN BElEiDquote:Op maandag 10 maart 2025 09:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge
@:vlindertje89 Zou hier goed zijn voor 3 weken slapeloosheid
Maar je zal het vast top doen
Nu op naar werk, kijken wat de gevolgen van Fabers vodje en wetten aangericht hebben.
8quote:Op maandag 10 maart 2025 08:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Oven acht is besteld
Om één of andere reden levert dat minder commentaar op van de partner dan de pannencollectie.
Volgorde van aanschaf:quote:
Mooie lijst. Ik vind mijn drie stuks al veel. Combimagnetron, combioven, airfryer. Ik hoop zo dat die combioven ooit kapot gaat zodat ik iets fatsoenlijks kan kopen maar hij blijft het maar doen.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Volgorde van aanschaf:
1. MFI94IX (industriële lijn Boretti, de oven die ik de afgelopen 15 jaar ook in Rotterdam thus heb gebruikt. Inmiddels met andere inductieplaat)
2. Rofco B40 broodoven uit de bakkerij
3. Bartscher heteluchtoven. Super snel op temperatuur en gaat tot 300c. Gebruikte we in bakkerij voor zoet, voldoet ook prima als 'airfryer'.
4. Magnetron
5. rotisserieoven - voor gegrilde kip, zelfgemaakte grillworst en kebab
6. Oven van cocina de leña - meer voor slow roast. Temperatuur 120 a 150 graden.
7. Broodoven in historische bakhuis. Pizza dome maar dan binnenmaat twee meter diameter. Super tof maar opstoken kost een fortuin.
8. Mobiele pizzaoven op gas (deze https://www.leroymerlin.e(...)-acero-87765372.html )
Oven goed schoonmaken met de kärcher wil dan wel helpenquote:Op maandag 10 maart 2025 10:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mooie lijst. Ik vind mijn drie stuks al veel. Combimagnetron, combioven, airfryer. Ik hoop zo dat die combioven ooit kapot gaat zodat ik iets fatsoenlijks kan kopen maar hij blijft het maar doen.
Die is kapot maar goed idee wel verderquote:Op maandag 10 maart 2025 10:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oven goed schoonmaken met de kärcher wil dan wel helpen
Hoe bedoel je, je belt namens een bedrijf?quote:Op maandag 10 maart 2025 10:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als jullie een bedrijf bellen, noemen jullie dan de plaatsnaam? De helft van mijn particuliere bellers doet dat en ik snap niet waarom.
Ik neem op namens bijvoorbeeld een webshop. Dan zegt de beller 'ja hallo, u spreekt met Bakker uit Wijk bij Duurstede, ik heb een vraag...'. Waarom zegt hij uit welke plaats hij komt? Zo veel mensen die dat standaard doen.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:58 schreef Blues het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, je belt namens een bedrijf?
Misschien omdat ze denken dat je ze dan makkelijk kan vinden in het klantenbestand?quote:Op maandag 10 maart 2025 11:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik neem op namens bijvoorbeeld een webshop. Dan zegt de beller 'ja hallo, u spreekt met Bakker uit Wijk bij Duurstede, ik heb een vraag...'. Waarom zegt hij uit welke plaats hij komt? Zo veel mensen die dat standaard doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |