Ben benieuwd naar je inloopkoor!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:12 schreef Blues het volgende:
Wie weet ga ik het wel zingen straks![]()
Gezellig met dinnetje naar het inloopkoor, prachtig weer om te fietsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste sopactie op oude adres.![]()
Het zit ondertussen in je DNAquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
16 broden gebakken. Ik was ooit van mening dit niet meer te zullen doen
De capaciteit maar even op gaan schalen naar 25.
In de houtoven?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
16 broden gebakken. Ik was ooit van mening dit niet meer te zullen doen
De capaciteit maar even op gaan schalen naar 25.
https://www.intervocaal.nl/quote:Op zaterdag 8 maart 2025 14:43 schreef AnneX het volgende:
Ben benieuwd naar je inloopkoor!
De Zangjuf heeft Zingen voor de Lol gestart. Loopt als een trein. 🎶
Bonnetjes zijn weer goedgekeurdquote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:28 schreef borisz het volgende:
Zit helaas binnen. De Kascommissie moet straks zn werk doen.
Huisje is we al weer schoon. En er is de Strade. Dus ik vermaak me wel.
Top. 🎼quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:16 schreef Blues het volgende:
[..]
https://www.intervocaal.nl/
Het was echt erg goed, leuk en ik kreeg er enorm energie vanMerkte dat ik lang niet in koren had gezongen maar ik pakte het vrij snel weer op.
4 stemmig, veel mannen! 5 nrs ingestudeerd en gezongen.
Nummer van Claude, een Frans chanson, Nina Simone, Oekraīns en Beatles. Lekker afwisselend
Eens per maand in Haarlem, 20 min fietsen voor mij, vriendin uurtje fietsen en die zingt in veel (project-) koren.
Volgende maand weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gut, vragen de vroegere buren:”wanneer verhuizen jullie?” toen wij er vanmiddag waren voor laatste stofzuig- en dweiltaak.
Lees de (ouwe) buurtappAfgelopen woensdag dus.
Vanavond uiteten. Alweer.
[ Bericht 0% gewijzigd door AnneX op 08-03-2025 17:43:26 ]
Die kost zo'n honderd euro om op te stoken dus dat doe ik niet iedere keerquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
In de houtoven?![]()
En wat doe je met zoveel brood dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
😎quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Die kost zo'n honderd euro om op te stoken dus dat doe ik niet iedere keer
Verkopen, aan iedereen die er om komt vragen. Van de week stond er een vrouw op het erf die riep of er brood was, dus ik geloof dat ik het verplicht ben
'ŋHay pan?' ?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Die kost zo'n honderd euro om op te stoken dus dat doe ik niet iedere keer
Verkopen, aan iedereen die er om komt vragen. Van de week stond er een vrouw op het erf die riep of er brood was, dus ik geloof dat ik het verplicht ben
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:41 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, er wordt ook voor het keukenraam hard gewerkt door de eksters.Hier was er een boze ekster, die vloog op de pindakaas af en zag mij opeens op het balkon, vloog naar de lantaarnpaal en bleef kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
In taramundi volgens mij wel, zo'n 25 minuten verderop. En in vegadeo, veertig minuten verderop. Dus niet echt neequote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:37 schreef AnneX het volgende:
[..]
Top. 🎼
Breaking: 5 juni as. in de la Mar een avond over Zingen en geluk, een soort live podcast met als thema “ hoe word je gelukkig”…😇Wat leuk!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kannie komen! Kom dan net terug van Zakynthos.
Hier de wilde braamquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:17 schreef Barreltje het volgende:
Tevens nemen de krokussen hier het grasveld over![]()
[ afbeelding ]
Klinkt toch een beetje alsof ze denken dat er op miraculeuze wijze een wasmand met brood in de tuin geland isquote:
Geweldigquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dansmiddag voor de lokale bejaarden in de motorbar. De burgemeester is de dj
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben weer op weg terug naar huis van wandelen en pannenkoeken eten met leuk gezelschap![]()
En zelfs op de terugweg een dubbeltje gevonden![]()
En morgen eindelijk weer even een dagje niks
Ik heb een heel apart gevoel... van binnenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:27 schreef Tele6 het volgende:
Oh en ik heb een pepertje gesneden en daarna met m'n vinger in m'n neus gezeten, dus ik heb nu een heel bijzonder gevoel in m'n neus
Scherp 😉quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb een heel apart gevoel... van binnen
Wat heerlijk!!quote:Op zondag 9 maart 2025 02:23 schreef AnneX het volgende:
Vraag eerder van vlindertje : “@:AnneX hoe waren de eerste nachten in nieuwe huis? Wennen aan andere geluiden of viel het mee?”
Antwoord @:vlindertje89. wij horen niks en slapen als een roos na de 3 slapeloze weken ervoor.![]()
…even…😉 van de kleine lettertjes lezen vallen mijn ogen wel weer dicht.quote:Op zondag 9 maart 2025 04:09 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Wat heerlijk!!
Behalve nu, dus? Gezien het tijdstip van je post?of lig je altijd wel even wakker in de nacht?
Niet mijn muziek. Maar Afrikaans is wel een apart taaltje.quote:Op zondag 9 maart 2025 01:51 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ek het sopas afgekom op hierdie liedjie van Laurika Rauch, "moe nie weggaan nie", Brel in Afrikaans, regtig pragtig.
Bekijk deze YouTube-video
Afrikaans is 'n wonderlike mooi taal, dit is jammer dat dit so 'n nalatenskap dra. En ja, ek verstaan Afrikaans, praat dit is 'n bietjie moeiliker. Ek het familie wat daar woon wat ek graag wil besoek. Het 'n oom gehad wat 'n totale drol was, maar sy seun, my neef, is heeltemal in orde.
Twee jaar terug zat ik in Triberg in een hotel buiten op het terras en hoorde een gezin praten. Ik kon de taal niet thuisbrengen maar begreep het wel, pa wilde de volgende dag wel naar een of ander kasteel zien, z'n dochters gingen liever winkelen en wisten nog niet naar welke stad.quote:Op zondag 9 maart 2025 01:51 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ek het sopas afgekom op hierdie liedjie van Laurika Rauch, "moe nie weggaan nie", Brel in Afrikaans, regtig pragtig.
Afrikaans is 'n wonderlike mooi taal, dit is jammer dat dit so 'n nalatenskap dra. En ja, ek verstaan Afrikaans, praat dit is 'n bietjie moeiliker. Ek het familie wat daar woon wat ek graag wil besoek. Het 'n oom gehad wat 'n totale drol was, maar sy seun, my neef, is heeltemal in orde.
quote:Op zondag 9 maart 2025 10:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Twee jaar terug zat ik in Triberg in een hotel buiten op het terras en hoorde een gezin praten. Ik kon de taal niet thuisbrengen maar begreep het wel, pa wilde de volgende dag wel naar een of ander kasteel zien, z'n dochters gingen liever winkelen en wisten nog niet naar welke stad.
De volgende ochtend trof ik het gezin bij het ontbijt. Ik was toch wel benieuwd welke taal ik hoorde dus ze gevraagd welke taal ze spraken. Toen ik vroeg of ze vandaag naar een kasteel zouden of toch winkelen waren de dochters enigszins verbaasd, blijkbaar geen idee dat hun taal voor een Nederlander goed te volgen is.
quote:Op zondag 9 maart 2025 04:09 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Wat heerlijk!!
Behalve nu, dus? Gezien het tijdstip van je post?of lig je altijd wel even wakker in de nacht?
Ik word altijd 1 tot 2x wakker 's nachts. 1x na een uur of 3,4 slaap om een plasje te plegen en dan weer na 2 uur enzo... heel irritant, en dit is ALTIJD voor een werkdag. Toch iets van spanning, terwijl ik dat verder overdag nooit heb?!quote:Op zondag 9 maart 2025 07:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
…even…😉 van de kleine lettertjes lezen vallen mijn ogen wel weer dicht.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 9 maart 2025 10:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Twee jaar terug zat ik in Triberg in een hotel buiten op het terras en hoorde een gezin praten. Ik kon de taal niet thuisbrengen maar begreep het wel, pa wilde de volgende dag wel naar een of ander kasteel zien, z'n dochters gingen liever winkelen en wisten nog niet naar welke stad.
De volgende ochtend trof ik het gezin bij het ontbijt. Ik was toch wel benieuwd welke taal ik hoorde dus ze gevraagd welke taal ze spraken. Toen ik vroeg of ze vandaag naar een kasteel zouden of toch winkelen waren de dochters enigszins verbaasd, blijkbaar geen idee dat hun taal voor een Nederlander goed te volgen is.
Graag, ook deze temperatuur, hoeft niet warmer. Voor de natuur dan wel ‘s nachts regen.quote:Op zondag 9 maart 2025 11:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Heerlijk weer, kan dit zo blijven tot november??
Dit!quote:Op zondag 9 maart 2025 11:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Die regen viel zaterdagnacht in Bahia Blanca (km of 200 hier vandaan). 14 doden en nog veel vermisten. Vriendin van ons komt er vandaan, gelukkig haar familie en vrienden veilig, op matierële schade na geen problemen gehad. Er werd hier ook gelijk weeralarm afgegeven, scholen dicht, dit dat alles, want het kwam deze kant op. Hier viel het erg mee gelukkig.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:17 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Graag, ook deze temperatuur, hoeft niet warmer. Voor de natuur dan wel ‘s nachts regen.
Ik zag het langskomen, zo eng en gevaarlijk.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:26 schreef flipsen het volgende:
[..]
Die regen viel zaterdagnacht in Bahia Blanca (km of 200 hier vandaan). 14 doden en nog veel vermisten. Vriendin van ons komt er vandaan, gelukkig haar familie en vrienden veilig, op matierële schade na geen problemen gehad. Er werd hier ook gelijk weeralarm afgegeven, scholen dicht, dit dat alles, want het kwam deze kant op. Hier viel het erg mee gelukkig.
Lijkt me prrrrima!quote:Op zondag 9 maart 2025 11:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
😢quote:Op zondag 9 maart 2025 10:47 schreef Blues het volgende:
Mmmm Orkaan Alfred in de buurt van Q's woonplaats. (denken we) al woont hij (denken we) wel wat meer in het binnenland achter de oostkust.
Zij en wij klappen nu al voor jouquote:Op maandag 10 maart 2025 06:59 schreef vlindertje89 het volgende:
Het is al licht!![]()
Kwartier eerder de deur uit dan gepland. Wel lekker, heb ik straks nog even rustig de tijd om mn presentatie nog keer door te lezen én om alles rustig aan te sluiten en klaar te zetten, want dat is nog wel een beetje een gedoe.
Ik sta straks voor deze zaal:
[ afbeelding ]
Al zijn de stoelen inmiddels blauw, geloof dat er een kleine renovatie geweest is sinds deze foto die ik van internet plukte (foto van een artikel van Ad Valvas).
Zal wel minder vol zijner zitten 500 studenten in dit deel van het vak, maar maandag 9u en er is ook livestream en opname dus verwacht er max 100 in de zaal.
Dan klinkt het gelijk zo negatief.quote:Op maandag 10 maart 2025 08:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Tering vroeg zou ik het noemen
Wat gaaf! Veel succes en plezierquote:Op maandag 10 maart 2025 06:59 schreef vlindertje89 het volgende:
Het is al licht!![]()
Kwartier eerder de deur uit dan gepland. Wel lekker, heb ik straks nog even rustig de tijd om mn presentatie nog keer door te lezen én om alles rustig aan te sluiten en klaar te zetten, want dat is nog wel een beetje een gedoe.
Ik sta straks voor deze zaal:
[ afbeelding ]
Al zijn de stoelen inmiddels blauw, geloof dat er een kleine renovatie geweest is sinds deze foto die ik van internet plukte (foto van een artikel van Ad Valvas).
Zal wel minder vol zijner zitten 500 studenten in dit deel van het vak, maar maandag 9u en er is ook livestream en opname dus verwacht er max 100 in de zaal.
iK bEN BElEiDquote:Op maandag 10 maart 2025 09:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge
@:vlindertje89 Zou hier goed zijn voor 3 weken slapeloosheid
Maar je zal het vast top doen
Nu op naar werk, kijken wat de gevolgen van Fabers vodje en wetten aangericht hebben.
8quote:Op maandag 10 maart 2025 08:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Oven acht is besteld
Om één of andere reden levert dat minder commentaar op van de partner dan de pannencollectie.
Volgorde van aanschaf:quote:
Mooie lijst. Ik vind mijn drie stuks al veel. Combimagnetron, combioven, airfryer. Ik hoop zo dat die combioven ooit kapot gaat zodat ik iets fatsoenlijks kan kopen maar hij blijft het maar doen.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Volgorde van aanschaf:
1. MFI94IX (industriële lijn Boretti, de oven die ik de afgelopen 15 jaar ook in Rotterdam thus heb gebruikt. Inmiddels met andere inductieplaat)
2. Rofco B40 broodoven uit de bakkerij
3. Bartscher heteluchtoven. Super snel op temperatuur en gaat tot 300c. Gebruikte we in bakkerij voor zoet, voldoet ook prima als 'airfryer'.
4. Magnetron
5. rotisserieoven - voor gegrilde kip, zelfgemaakte grillworst en kebab
6. Oven van cocina de leņa - meer voor slow roast. Temperatuur 120 a 150 graden.
7. Broodoven in historische bakhuis. Pizza dome maar dan binnenmaat twee meter diameter. Super tof maar opstoken kost een fortuin.
8. Mobiele pizzaoven op gas (deze https://www.leroymerlin.e(...)-acero-87765372.html )
Oven goed schoonmaken met de kärcher wil dan wel helpenquote:Op maandag 10 maart 2025 10:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mooie lijst. Ik vind mijn drie stuks al veel. Combimagnetron, combioven, airfryer. Ik hoop zo dat die combioven ooit kapot gaat zodat ik iets fatsoenlijks kan kopen maar hij blijft het maar doen.
Die is kapot maar goed idee wel verderquote:Op maandag 10 maart 2025 10:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Oven goed schoonmaken met de kärcher wil dan wel helpen
Hoe bedoel je, je belt namens een bedrijf?quote:Op maandag 10 maart 2025 10:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als jullie een bedrijf bellen, noemen jullie dan de plaatsnaam? De helft van mijn particuliere bellers doet dat en ik snap niet waarom.
Ik neem op namens bijvoorbeeld een webshop. Dan zegt de beller 'ja hallo, u spreekt met Bakker uit Wijk bij Duurstede, ik heb een vraag...'. Waarom zegt hij uit welke plaats hij komt? Zo veel mensen die dat standaard doen.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:58 schreef Blues het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, je belt namens een bedrijf?
Misschien omdat ze denken dat je ze dan makkelijk kan vinden in het klantenbestand?quote:Op maandag 10 maart 2025 11:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik neem op namens bijvoorbeeld een webshop. Dan zegt de beller 'ja hallo, u spreekt met Bakker uit Wijk bij Duurstede, ik heb een vraag...'. Waarom zegt hij uit welke plaats hij komt? Zo veel mensen die dat standaard doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |