SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
daar is yske
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-03-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1133 / +124 / +198 / 2887 / 3187
2. KillemWieft / 291 / +48 / +37 / 175 / 264
3. _UserName_ / 223 / +32 / +82 / 393 / 493
4. hemarookworst / 213 / +27 / +29 / 644 / 768
5. devzero / 201 / +0 / +84 / 72 / 100
6. KoningWouter / 196 / +40 / +36 / 893 / 1020
7. Bally-b / 164 / +94 / +2 / 32 / 61
8. gebrokenglas / 135 / +11 / +38 / 744 / 837
9. Lovely / 132 / +10 / +52 / 751 / 865
10. Moeraskat / 126 / +14 / +7 / 1570 / 1676
11. sp3c / 123 / +4 / +13 / 192 / 228
12. kree / 115 / +19 / +16 / 424 / 469
13. HappyCharly / 103 / +8 / +19 / 556 / 635
14. Grotetijd / 101 / +35 / +10 / 424 / 496
15. mario390 / 95 / +0 / +11 / 18 / 44
16. Moonlight / 81 / +27 / +5 / 370 / 428
17. maily / 65 / +14 / +21 / 759 / 823
18. Dr.Mikey / 60 / +18 / +3 / 179 / 220
19. ieniminimuis / 57 / +5 / +36 / 301 / 344
20. Sally / 55 / +38 / +13 / 43 / 64SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Het weer is primaquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:32 schreef maily het volgende:
[..]
ja dat doe ik toch?
is het weer niet goed?![]()
![]()
ik zal er volgende keer aan denkenquote:
dat plaatje; een soepopscheplepel jus boven dat kleine prakkie![]()
![]()
Zo lekker is die Jus!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:36 schreef maily het volgende:
[..]
ik zal er volgende keer aan denken
dat plaatje; een soepopscheplepel jus boven dat kleine prakkie![]()
![]()
Oh Arne,They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Immer Arne pakt de PL en Cl in zijn eerste seizoen
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
USB Stick een optie?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:10 schreef hemarookworst het volgende: Hebben jullie tips om foto's te delen met iemand, heb hele lading foto_s van mijn reis vorig jaar mei maar nog steeds niet gedeeld met mijn reisgenoot
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
HIER is hij zeer zeker NIETquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee bewust hier, om dat ik niet weet waar hij is
wat een onzin.
post die lokposten gewoon in het bb-topic waar hij wel meeleest![]()
Jyske huilt. Papa geeft vinger. Jyske is stil. Papa gaat op betonbed liggen. Jyske huilt.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
niet zo tof doen mainlyquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:27 schreef maily het volgende:
[..]
omg zo zou de FOK!-naam voor jouw dochter zijn![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
nu nog welquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:43 schreef _UserName_ het volgende:
Jyske huilt. Papa geeft vinger. Jyske is stil. Papa gaat op betonbed liggen. Jyske huilt.
over 10 jaar geef je haar een vinger en ze pakt twee handen![]()
![]()
![]()
hij zit op fok,topic weet ik niet, hij springtquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:42 schreef maily het volgende:
[..]
HIER is hij zeer zeker NIET
wat een onzin.
post die lokposten gewoon in het bb-topic waar hij wel meeleest![]()
nou en?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij zit op fok,topic weet ik niet, hij springt
als je hem in het BB-topic mentiont ziet hij het ook
hier komt hij niet
hij haat dts![]()
Laat @mario390 lekker hier zijn maatje @chufi roepen als hij dat wil. Het is niet alsof het hier verder heel interessant is.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:42 schreef maily het volgende:
[..]
HIER is hij zeer zeker NIET
wat een onzin.
post die lokposten gewoon in het bb-topic waar hij wel meeleestThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Laat @:mario390 lekker hier zijn maatje @:chufi roepen als hij dat wil. Het is niet alsof het hier verder heel interessant is.![]()
![]()
Als die op zich zelf gaat wonen: pa, ma, ik ga op mezelf wonen. Jullie koffers staan buitenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:44 schreef maily het volgende:
[..]
nu nog wel
over 10 jaar geef je haar een vinger en ze pakt twee handen![]()
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:43 schreef _UserName_ het volgende:
Jyske huilt. Papa geeft vinger. Jyske is stil. Papa gaat op betonbed liggen. Jyske huilt.![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:43 schreef _UserName_ het volgende:
Jyske huilt. Papa geeft vinger. Jyske is stil. Papa gaat op betonbed liggen. Jyske huilt.
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Laat @:mario390 lekker hier zijn maatje @:chufi roepen als hij dat wil. Het is niet alsof het hier verder heel interessant is.![]()
![]()
Neequote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:51 schreef maily het volgende:
[..]
vertel jij eens iets leuks dan ipv bolken?![]()
En iets leuks vertellen is dan toch ook bolken?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:51 schreef maily het volgende:
[..]
vertel jij eens iets leuks dan ipv bolken?![]()
![]()
Ik had het niet over een joint. Maar oké, dropbox of weshare dan.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
JYSKE is geborenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:54 schreef mario390 het volgende:
moet de 4de avond nu heringsalat eten om dat zij
zoveel gemakt heeft![]()
Ik ook nietquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik had het niet over een joint. Maar oké, dropbox of weshare dan.![]()
![]()
Mutti?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:54 schreef mario390 het volgende:
zoveel gemakt heeft![]()
Liever kartoffelsalat met Radler Zitronequote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:54 schreef mario390 het volgende:
zoveel gemakt heeftUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja,vati heb ik niet meer hij had op 19.2 bijna 90er vieren kunnen![]()
![]()
Ben blij voor jullie pik spannende tijdend slapeloze nachten en nu lekker genietenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:55 schreef _UserName_ het volgende:
In mijn hoofd al druk bezig met "Het leven van Jyske #3"
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik dacht staat wel groot aangekondigd op de fp.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is voor ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
22:23They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik las dat de oscars weer prut was.
Doen ze zo een stukje voor overleden acteurs van het afgelopen jaar vergeten ze er vijf.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sowieso een overhyped gedoequote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Doen ze zo een stukje voor overleden acteurs van het afgelopen jaar vergeten ze er vijf.![]()
Scheen allemaal heel tam en braaf te zijn om niemand voor de schenen te schoppen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Doen ze zo een stukje voor overleden acteurs van het afgelopen jaar vergeten ze er vijf.
Die ene bitchslap was genoeg controverse voor een decennium of 3.![]()
Ja we kunnen weer ff voortquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Scheen allemaal heel tam en braaf te zijn om niemand voor de schenen te schoppen.
Die ene bitchslap was genoeg controverse voor een decennium of 3.![]()
Haha will smith kneus.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Scheen allemaal heel tam en braaf te zijn om niemand voor de schenen te schoppen.
Die ene bitchslap was genoeg controverse voor een decennium of 3.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mevrouw User moet nog wel ff een account aanmaken, maar @Jyske zat al in de baarmoeder te FOK!ken!quote:![]()
![]()
Nicequote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Mevrouw User moet nog wel ff een account aanmaken, maar @:jyske zat al in de baarmoeder te FOK!ken!
Same shit, different day
SC hopper present![]()
ODOL?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:40 schreef mario390 het volgende:
goed dat zij zich niet DODL noemt, dat bedoelt Idiot![]()
Deel #2 staat al online dus?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:55 schreef _UserName_ het volgende:
In mijn hoofd al druk bezig met "Het leven van Jyske #3"
(sorry, kom nooit op de FP)
- doe me even een quote of mention, dan valt het eerder op
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik heb een broodje rookworst gemaakt(Verse Gelderse
)
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Volgens mij is mijn audio vanuit de PC naar de klote. Gaat iedere zacht, hard, dof, etc. Ligt niet aan de koptelefoon (Skullcandy Crusher. Via tel. gaat prima) Iemand een idee?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Zit niets anders op dan een nieuw gaming PC te bestellen dan toch?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Dat is een optie, wel een goede.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:10 schreef Stoorzendert het volgende:
Zit niets anders op dan een nieuw gaming PC te bestellen dan toch?
Heb zelf een logitech headset met een ingebouwde usb soundcard. Werkt erg prettig.![]()
Nja, huidig Asus ROG MB met Bluetooth naar een Skullcandy Crusher. Maar ergens gaat er iets niet goed. Koptelefoon werkt prima, dus het zit ergens in de PCquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dat is een optie, wel een goede.
Heb zelf een logitech headset met een ingebouwde usb soundcard. Werkt erg prettig.
Goedemorgen!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:09 schreef KoningWouter het volgende:
Heb gewoon hele dag geslapen. Net wakker.![]()
![]()
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Misschien drivers updaten?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:13 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nja, huidig Asus ROG MB met Bluetooth naar een Skullcandy Crusher. Maar ergens gaat er iets niet goed. Koptelefoon werkt prima, dus het zit ergens in de PC![]()
Wat nu weer?!quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Leuk dat jij hier ook weer bent!quote:
Beetje uitgespeeld met de lego?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Leuk dat jij hier ook weer bent!
Beetje uitgespeeld met de lego?
Nee hoor LEGO blijft een dingetje. Lekker af en toe een uurtje, maar niet meer hele dagen.
Beetje afwisseling is prettig.![]()
Wel een kleintje. Hoop dat alles goed isquote:
Ik heb 2 kleintjes
Gefeliciteerd met de geboorte van je kindje username. Een voorspoedig leven toegewenstBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
LEGOquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee hoor LEGO blijft een dingetje. Lekker af en toe een uurtje, maar niet meer hele dagen.
Beetje afwisseling is prettig.Ik heb te weinig kastruimte op de kamer van mijn zoontje
Ik 0quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wel een kleintje. Hoop dat alles goed is
Ik heb 2 kleintjes![]()
Voor zover ik weet dan.![]()
Met ze lelijke wife die meer hield van 2pacquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wel een kleintje. Hoop dat alles goed is
Ik heb 2 kleintjes![]()
![]()
![]()
Ja prima hobby wel, maar misschien minder als dagbesteding.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Beetje afwisseling is prettig.
Ik lego niet, dus geen ervaring meeI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ja er is 1 incident in mijn leven waar ik niet helemaal zeker over ben maar ik denk gewoon dat het goed is gegaanquote:![]()
![]()
Heb ook best veel lego. Alleen mijn dochter speelt er niet mee helaasBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja super leuk om te doen hoor!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja prima hobby wel, maar misschien minder als dagbesteding.
Ik lego niet, dus geen ervaring mee
Ben nu bezig met Orthanc. De toren van Isengard uit Lord of the Rings.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja er is 1 incident in mijn leven waar ik niet helemaal zeker over ben maar ik denk gewoon dat het goed is gegaan
Ach, anders had je het vast al gehoord, of niet, maar dan was dat ook bewust.
Maar ik dacht aan een ander kleintje![]()
Ik dacht dat elke Fok!ker 30 cm minimaal heeftquote:
Sorry, het is vrijdagavond, mijn gedachten gaan niet direct naar kinderen
Joah weet niet helemaal hoor. Was in het buitenland en er is daadwerkelijk ook contact naar notabene mijn vader geweest. En het was kiele kiele.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ach, anders had je het vast al gehoord, of niet, maar dan was dat ook bewust.
Maar ik dacht aan een ander kleintje![]()
Maar denk inderdaad dat het gewoon goed is gegaan, kans is klein.![]()
Mario weet dat welquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:50 schreef maily het volgende:
[..]
doei chufi
vertel je @:mario390 waar je heengaat?![]()
ik had vorige week zo'n soortgelijk affiche gezien over een auto en Elon Musk en zijn zgn Hitlergroetquote:![]()
Ik niet hoor. Ik ben gewoon thuis. Als en raket in het universum.quote:
Ik weet dat je niet op mij reageerde maar ik wilde dit even melden.![]()
lolquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
He Kree,
Gaan we dan vanavond onze EDM bunker opzetten?
Do what you love, love what you do!![]()
Hoi bolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Bedankt voor deze mededeling.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:40 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Ik ben gewoon thuis. Als en raket in het universum.
Ik weet dat je niet op mij reageerde maar ik wilde dit even melden.
Ik zit in de trein, als een raket op weg naar huis.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Trump was al van het padje af vanaf het begin.
Die uitgetroken kop van hem kan ik al bijna niet meer zien met zijn Amurrica first enzo.
Naja het goeie nieuws is dat wss niet iedereen in de USA retard is en dat we over 4 jaar weer iemand anders hebben.Do what you love, love what you do!![]()
Moet je nog ver?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Bedankt voor deze mededeling.
Ik zit in de trein, als een raket op weg naar huis.![]()
beetje last van grootheidswaanzin heeft ie. en incl die Musk natuurlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Toch welquote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
heel ik had me aangemeld voor de ondernemingsraad, nou ben benieuwd want ze hebben niks meer laten horen. maar vandaag is het aanmelden gesloten. Ik ben eigenlijk best wel benieuwd maandag hoe dat gaat of mss meer kandidaten. Heb geen flauw idee.Do what you love, love what you do!![]()
Waddan?quote:I'm surrounded by morons!
Doe er zout bij, dan heb je een minder flauw idee.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:44 schreef kree het volgende:
heel ik had me aangemeld voor de ondernemingsraad, nou ben benieuwd want ze hebben niks meer laten horen. maar vandaag is het aanmelden gesloten. Ik ben eigenlijk best wel benieuwd maandag hoe dat gaat of mss meer kandidaten. Heb geen flauw idee.
Niet gewoon al lang en breed in bed liggenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
20 minuten trein, 15 minuten fietsen
Tevens bolkI'm surrounded by morons!
Ja lang en breed, dat past wel bij mequote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niet gewoon al lang en breed in bed liggen
Hans?quote:I'm surrounded by morons!
Gemiste kans.quote:I'm surrounded by morons!
Zal ik em appen?quote:I'm surrounded by morons!
Nee, helemaalquote:
En voor het eerst deze week vries ik eens niet aan de matras vast
Ja het is nog veel te warmquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, helemaal
En voor het eerst deze week vries ik eens niet aan de matras vast
Dinsdag weer koudThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
O neequote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:55 schreef mario390 het volgende:
de 14 mensen zijn nu over 3 uren op 2 bedden
Uw ADH vitamine Worst
Huhquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:55 schreef mario390 het volgende:
de 14 mensen zijn nu over 3 uren op 2 beddenTrust nobody![]()
Ik heb het best netjes gehouden, al zeg ik het zelf.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker de bloemetjes buiten wezen zetten?
Wel een pornstar martini gehad, maar ik miste de passie een beetje.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Genietonquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee, helemaal
En voor het eerst deze week vries ik eens niet aan de matras vastTrust nobody![]()
Dat klopt inderdaad. Ik heb elke dag blauwe knieënquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik dacht dat elke Fok!ker 30 cm minimaal heeft
Sorry, het is vrijdagavond, mijn gedachten gaan niet direct naar kinderen
weer eens wat anders dan op de wcquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:55 schreef mario390 het volgende:
de 14 mensen zijn nu over 3 uren op 2 bedden![]()
Maar was t dan een groen of wit koekjequote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:58 schreef MizzezAmy het volgende:
Matcha witte chocolade cookie was best lekkerTrust nobody![]()
Ik heb vandaag trouwens een Golf8 GTI R uitgereden in een drag race![]()
(met mijn MT07)
Telt die als salade omdat ie groen is?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:58 schreef MizzezAmy het volgende:
Matcha witte chocolade cookie was best lekkerI'm surrounded by morons!
Groen dus, zag er best een beetje viezig uitquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar was t dan een groen of wit koekje
Ik hen geen idee wat hier staatquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:59 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik heb vandaag trouwens een Golf8 GTI R uitgereden in een drag race![]()
(met mijn MT07)
Trust nobody![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Groen dus, zag er best een beetje viezig uit
Trust nobody![]()
Als dat jasje van je beschadigt is? Kom dan?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:00 schreef hemarookworst het volgende:
Maakt me geen fuck uit al zijn ze paars“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ogen dicht en gaanquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:00 schreef hemarookworst het volgende:
Maakt me geen fuck uit al zijn ze paars
Ik was sneller dan die anderquote:![]()
Daarna nog wel een duimpje omhoog naar elkaar![]()
Hmm trein heeft 5 minuten vertraging, niets van gemerkt.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
raaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:03 schreef MizzezAmy het volgende:
Hmm trein heeft 5 minuten vertraging, niets van gemerkt.![]()
![]()
Ik zat daarna overigens wel met trillende beentjes op de motor. Mijn voorwiel ging de hele tijd van de grondquote:Was tegen een auto met > 350PK
Zit je met Hans te appen?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:03 schreef MizzezAmy het volgende:
Hmm trein heeft 5 minuten vertraging, niets van gemerkt.I'm surrounded by morons!
volgende keer toch maar een Piaggioquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik zat daarna overigens wel met trillende beentjes op de motor. Mijn voorwiel ging de hele tijd van de grondWas tegen een auto met > 350PK
![]()
![]()
Sneller verkleed?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik was sneller dan die ander![]()
Daarna nog wel een duimpje omhoog naar elkaar![]()
Sneller make up op?Trust nobody![]()
ik zat te denken elektrische fiets te kopen via werk enzo, het geeft nog wat korting.
maarja ben niet zo'n fietser opzich, pak nog de auto om te kakken
Do what you love, love what you do!![]()
Maakt me geen fuck uit al zijn ze paarsZo'n MP3?quote:Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:07 schreef hemarookworst het volgende:
Maakt me geen fuck uit al zijn ze paars
[..]
Zo'n MP3?
val je niet zo makkelijk om![]()
![]()
Er is niks ergsquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:06 schreef kree het volgende:
[..]
ben zelf net zo erg hoor, daar niet vanTrust nobody![]()
Het is lekker donker, ik denk dat ik zo de(L)quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:07 schreef mario390 het volgende:
hier de stream
Bekijk deze YouTube-video![]()
braderidiebraderie allapratea comesseo bladieboado etc hoor ik?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:07 schreef mario390 het volgende:
hier de stream
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
Heb je het over big Brother?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:07 schreef mario390 het volgende:
3,5 uren de voeten niet op vloer en niet naar toiletTrust nobody![]()
Ja, geen oog meer voor mn omgeving. Blijkbaar ook een stuk trein kwijt geraakt.quote:
Moest nu zelfs overstappen voor het laatste stuk, want hij wil niet meer verder rijden
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zag er wel 1tje omtyfen bij wegmisbruikers![]()
![]()
Ik heb gewonnen zei ik toch?quote:Nee deze is prima hoor
85PK ongeveer, maar 2-cilinder en binnen 3,5sec. op de 100
![]()
Maar ik laat me wel te snel overhalen voor een raceje
Stomme treinquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, geen oog meer voor mn omgeving. Blijkbaar ook een stuk trein kwijt geraakt.
Moest nu zelfs overstappen voor het laatste stuk, want hij wil niet meer verder rijden![]()
Komt vast doordat ie in Braboland is geweest
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Forum Opties Forumhop: Hop naar: