Ik heb een goede Finse vriend. Finland had voordat ze zich aansloten bij dit verdrag heel veel mijnen liggen bij de Russische grens. De minister president destijds wilde, tegen de zin van de bevolking, wat punten scoren bij NGOS toen ze dit verdrag ook ondertekenden. Nu wil Finland dat verdrag weer opzeggen zodat de mijnen aan de grens weer kunnen worden teruggeplaatst.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
https://x.com/visegrad24/status/1898088821033439556
Bedoelde dit haha
Dat gaat hem niet worden zolang het huidige regime daar zit. Daar valt niet mee samen te werken. Zij hebben maar een doel, heel Europa onder Russische controle te hebben. Dan wel door verovering enerzijds of anderzijds door poppen als Wilders en Orban aan de macht te krijgen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 05:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
We moeten stoppen om de Russen als onze bedreiging te zien. Ik zie ze als een kans om een veilige Europa te krijgen.
Ook heeft Finland enorm veel artillerie verstopt in bossen staan die genoeg bereik hebben om Sint Petersburg tot puin te schieten indien nodigquote:Op zaterdag 8 maart 2025 06:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Rusland heeft nooit een move naar Finland gemaakt omdat ze weten dat ze daar sneuvelen. Die lui zijn zo goed getraind om in eigen terrein de baas te zijn . Ook al zijn ze gewoon in mindere getale. De finnen durven de russen niet aan. Hadden ze wel wel gedaan toe ze toe traden tot NAVO al ze het lef hadden. Daarbij denk ik wel dan Rusland het echte materiaal nog achter de hand aan houden is, maar ze door mankracht heen raken
“Van Lissabon tot Vladivostok”. Het is ook niet dat ze er ooit geheimzinnig over hebben gedaan.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 07:18 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet worden zolang het huidige regime daar zit. Daar valt niet mee samen te werken. Zij hebben maar een doel, heel Europa onder Russische controle te hebben. Dan wel door verovering enerzijds of anderzijds door poppen als Wilders en Orban aan de macht te krijgen.
We gaan naar een wereld waar het recht van de sterkste geldt. Daarin is een sterk leger helaas een must. Ik had het geld ook liever anders besteed.
Als jij dit al weet dan weet Poetje dit op de centimeter nauwkeurig.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 07:20 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ook heeft Finland enorm veel artillerie verstopt in bossen staan die genoeg bereik hebben om Sint Petersburg tot puin te schieten indien nodig
Hij weet dat ze er staan, maar niet waar. Finland heeft namelijk heel veel dichtbegroeide bossen en deze eenheden zijn zeer goed gecamoufleerd.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 07:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als jij dit al weet dan weet Poetje dit op de centimeter nauwkeurig.
Putin is van mijn leeftijd en hij heeft 4 doctors die hem iedere dag controleren, en 2 personal trainers , Putin die gaat wel 100 worden , dus nog 30 jaar, en hoe ouder des te gekkerquote:
Putin heeft zijn spy satellieten en die heeft Trump voor oekraine uit laten zettenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 07:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als jij dit al weet dan weet Poetje dit op de centimeter nauwkeurig.
Of hij wordt omgelegd.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:51 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Misschien uiteindelijk toch wel, als er maar een goede deal komt.En dat kan best al gauw zijn, wanneer tenminste alles meezit.
Dat ze mijnenvelden willen gaan aanleggen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
https://x.com/visegrad24/status/1898088821033439556
Bedoelde dit haha
Rusland is ermee opgehouden omdat het iedere keer een pak slaag krijgt daarquote:Op zaterdag 8 maart 2025 06:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Rusland heeft nooit een move naar Finland gemaakt omdat ze weten dat ze daar sneuvelen. Die lui zijn zo goed getraind om in eigen terrein de baas te zijn . Ook al zijn ze gewoon in mindere getale. De finnen durven de russen niet aan. Hadden ze wel wel gedaan toe ze toe traden tot NAVO al ze het lef hadden. Daarbij denk ik wel dan Rusland het echte materiaal nog achter de hand aan houden is, maar ze door mankracht heen raken
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 8 maart 2025 05:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
We moeten stoppen om de Russen als onze bedreiging te zien. Ik zie ze als een kans om een veilige Europa te krijgen.
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 07:40 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Putin is van mijn leeftijd en hij heeft 4 doctors die hem iedere dag controleren, en 2 personal trainers , Putin die gaat wel 100 worden , dus nog 30 jaar, en hoe ouder des te gekker
Fijn die zelfkennisquote:Op zaterdag 8 maart 2025 07:40 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Putin is van mijn leeftijd en hij heeft 4 doctors die hem iedere dag controleren, en 2 personal trainers , Putin die gaat wel 100 worden , dus nog 30 jaar, en hoe ouder des te gekker
Tito hebben ze ook nog jaren in leven weten te houden ondanks dat z’n lijf al op was. En dat was in 1980, dus er zullen nu wel veel meer mogelijkheden zijn op medisch gebied.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 07:40 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Theelepeltje Novischok doet wonderenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 02:30 schreef Peppert het volgende:
[..]
Hij kan nog makkelijk 10 - 15 jaar mee hoor. Hij heeft de beschikking over de beste zorg, voeding, artsen en noem maar op.
best kans dat ie mensen heeft die voor hem op zoek zijn naar onsterfelijkheid of bezig zijn om de idioot te klonenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:31 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Tito hebben ze ook nog jaren in leven weten te houden ondanks dat z’n lijf al op was. En dat was in 1980, dus er zullen nu wel veel meer mogelijkheden zijn op medisch gebied.
Ja je brein gaat niet efficienter werken als je ouder wordt, wel extremerquote:
Goed. Ja eens.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:08 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Al die experts zagen in Rusland ook het tweede leger van de wereld.
In tijden van nood kan zo'n transitie snel gaan, zal zeker tijd kosten maar denk dat vrij weinig mensen echt goed kunnen inschatten hoe snel. Ligt er ook aan wat er verder gebeurd. Mocht er morgen een bommetje op Polen vallen dan kan het snel gaan.
Maar wat is in hemelsnaam de reden dat Trump van de nucleaire wapens af wil?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 01:21 schreef Ulx het volgende:
Pentagon Cuts Threaten Programs That Secure Loose Nukes and Weapons of Mass Destruction
Waarschijnlijk de reden dat Oekraïne niet mag winnen van Trump en Musk. Dan is er een risico op chaos in Rusland en dan zou men deze afdeling niet kunnen wegbezuinigen.
De EU is op dit moment toch geen militaire supermacht? Europa heeft geen samenhangend leger, maar bestaat uit 29 losse krijgsmachten met elk hun eigen personeel en materieel..quote:Op zaterdag 8 maart 2025 06:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
Is het allang
We gebruiken het alleen niet (genoeg)
Haha ja. Maar we hebben ook wel echt aanzienlijk minder dan die 3. En precies van die drie komt het (potentiele) gevaar.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 06:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
We hebben meer tanks, vliegtuigen, mannetjes dan iedereen ter wereld behalve de vs, Rusland en China
Ja, inderdaad. Vind dit wel een treurige zaak.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 07:13 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ik heb een goede Finse vriend. Finland had voordat ze zich aansloten bij dit verdrag heel veel mijnen liggen bij de Russische grens. De minister president destijds wilde, tegen de zin van de bevolking, wat punten scoren bij NGOS toen ze dit verdrag ook ondertekenden. Nu wil Finland dat verdrag weer opzeggen zodat de mijnen aan de grens weer kunnen worden teruggeplaatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |