abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 maart 2025 @ 07:01:22 #101
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_216969217
Jezus, lees net terug... soms moet ik wat minder snel typen. Dan minder fouten :P
Lach met een schone bips
pi_216969238
quote:
Ik heb een goede Finse vriend. Finland had voordat ze zich aansloten bij dit verdrag heel veel mijnen liggen bij de Russische grens. De minister president destijds wilde, tegen de zin van de bevolking, wat punten scoren bij NGOS toen ze dit verdrag ook ondertekenden. Nu wil Finland dat verdrag weer opzeggen zodat de mijnen aan de grens weer kunnen worden teruggeplaatst.
pi_216969250
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 05:36 schreef Chadi het volgende:

[..]
We moeten stoppen om de Russen als onze bedreiging te zien. Ik zie ze als een kans om een veilige Europa te krijgen.
Dat gaat hem niet worden zolang het huidige regime daar zit. Daar valt niet mee samen te werken. Zij hebben maar een doel, heel Europa onder Russische controle te hebben. Dan wel door verovering enerzijds of anderzijds door poppen als Wilders en Orban aan de macht te krijgen.

We gaan naar een wereld waar het recht van de sterkste geldt. Daarin is een sterk leger helaas een must. Ik had het geld ook liever anders besteed.
pi_216969253
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 06:52 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Rusland heeft nooit een move naar Finland gemaakt omdat ze weten dat ze daar sneuvelen. Die lui zijn zo goed getraind om in eigen terrein de baas te zijn . Ook al zijn ze gewoon in mindere getale. De finnen durven de russen niet aan. Hadden ze wel wel gedaan toe ze toe traden tot NAVO al ze het lef hadden. Daarbij denk ik wel dan Rusland het echte materiaal nog achter de hand aan houden is, maar ze door mankracht heen raken :)
Ook heeft Finland enorm veel artillerie verstopt in bossen staan die genoeg bereik hebben om Sint Petersburg tot puin te schieten indien nodig
pi_216969280
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 07:18 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Dat gaat hem niet worden zolang het huidige regime daar zit. Daar valt niet mee samen te werken. Zij hebben maar een doel, heel Europa onder Russische controle te hebben. Dan wel door verovering enerzijds of anderzijds door poppen als Wilders en Orban aan de macht te krijgen.

We gaan naar een wereld waar het recht van de sterkste geldt. Daarin is een sterk leger helaas een must. Ik had het geld ook liever anders besteed.
“Van Lissabon tot Vladivostok”. Het is ook niet dat ze er ooit geheimzinnig over hebben gedaan.
pi_216969306
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 07:20 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Ook heeft Finland enorm veel artillerie verstopt in bossen staan die genoeg bereik hebben om Sint Petersburg tot puin te schieten indien nodig
Als jij dit al weet dan weet Poetje dit op de centimeter nauwkeurig.
pi_216969350
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 07:31 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Hij weet dat ze er staan, maar niet waar. Finland heeft namelijk heel veel dichtbegroeide bossen en deze eenheden zijn zeer goed gecamoufleerd.
  zaterdag 8 maart 2025 @ 07:40:52 #108
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_216969356
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 00:01 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Putin gaat niet zo heel lang meer mee.
Putin is van mijn leeftijd en hij heeft 4 doctors die hem iedere dag controleren, en 2 personal trainers , Putin die gaat wel 100 worden , dus nog 30 jaar, en hoe ouder des te gekker
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 8 maart 2025 @ 07:41:26 #109
323876 michaelmoore
pi_216969361
x

[ Bericht 100% gewijzigd door michaelmoore op 08-03-2025 07:42:29 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 8 maart 2025 @ 07:42:19 #110
323876 michaelmoore
pi_216969368
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 07:31 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Putin heeft zijn spy satellieten en die heeft Trump voor oekraine uit laten zetten
pi_216969424
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 23:51 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Misschien uiteindelijk toch wel, als er maar een goede deal komt. ;) En dat kan best al gauw zijn, wanneer tenminste alles meezit.
Of hij wordt omgelegd.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_216969439
quote:
Dat ze mijnenvelden willen gaan aanleggen.
Overigens zie ik het zelfde ook nog wel met clustermunitie gebeuren. Veel te effectief om niet te gebruiken.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Moderator zaterdag 8 maart 2025 @ 07:58:58 #113
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216969450
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 06:52 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Rusland heeft nooit een move naar Finland gemaakt omdat ze weten dat ze daar sneuvelen. Die lui zijn zo goed getraind om in eigen terrein de baas te zijn . Ook al zijn ze gewoon in mindere getale. De finnen durven de russen niet aan. Hadden ze wel wel gedaan toe ze toe traden tot NAVO al ze het lef hadden. Daarbij denk ik wel dan Rusland het echte materiaal nog achter de hand aan houden is, maar ze door mankracht heen raken :)
Rusland is ermee opgehouden omdat het iedere keer een pak slaag krijgt daar
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_216969462
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 05:36 schreef Chadi het volgende:

[..]
We moeten stoppen om de Russen als onze bedreiging te zien. Ik zie ze als een kans om een veilige Europa te krijgen.
Bekijk deze YouTube-video
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_216969524
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 07:40 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Putin is van mijn leeftijd en hij heeft 4 doctors die hem iedere dag controleren, en 2 personal trainers , Putin die gaat wel 100 worden , dus nog 30 jaar, en hoe ouder des te gekker
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zaterdag 8 maart 2025 @ 08:26:51 #116
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_216969579
quote:

[..]
Fijn die zelfkennis :P
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
pi_216969613
quote:

[..]
Tito hebben ze ook nog jaren in leven weten te houden ondanks dat z’n lijf al op was. En dat was in 1980, dus er zullen nu wel veel meer mogelijkheden zijn op medisch gebied.
pi_216969644
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 02:30 schreef Peppert het volgende:

[..]
Hij kan nog makkelijk 10 - 15 jaar mee hoor. Hij heeft de beschikking over de beste zorg, voeding, artsen en noem maar op.
Theelepeltje Novischok doet wonderen
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  zaterdag 8 maart 2025 @ 08:43:08 #119
323876 michaelmoore
pi_216969705
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 08:31 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Tito hebben ze ook nog jaren in leven weten te houden ondanks dat z’n lijf al op was. En dat was in 1980, dus er zullen nu wel veel meer mogelijkheden zijn op medisch gebied.
best kans dat ie mensen heeft die voor hem op zoek zijn naar onsterfelijkheid of bezig zijn om de idioot te klonen

Ik durf gerust te stellen dat Musk er mee bezig is in neurolink
  zaterdag 8 maart 2025 @ 08:44:08 #120
323876 michaelmoore
pi_216969713
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 08:26 schreef GrumpyFish het volgende:

[..]
Fijn die zelfkennis :P
Ja je brein gaat niet efficienter werken als je ouder wordt, wel extremer
pi_216970074
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 01:08 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Al die experts zagen in Rusland ook het tweede leger van de wereld.
In tijden van nood kan zo'n transitie snel gaan, zal zeker tijd kosten maar denk dat vrij weinig mensen echt goed kunnen inschatten hoe snel. Ligt er ook aan wat er verder gebeurd. Mocht er morgen een bommetje op Polen vallen dan kan het snel gaan.
Goed. Ja eens.

Maar wel nagenoeg per definitie 'jaren', toch?
pi_216970083
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 01:21 schreef Ulx het volgende:
Pentagon Cuts Threaten Programs That Secure Loose Nukes and Weapons of Mass Destruction

Waarschijnlijk de reden dat Oekraïne niet mag winnen van Trump en Musk. Dan is er een risico op chaos in Rusland en dan zou men deze afdeling niet kunnen wegbezuinigen.
Maar wat is in hemelsnaam de reden dat Trump van de nucleaire wapens af wil?
pi_216970122
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 06:01 schreef sp3c het volgende:

[..]
Is het allang

We gebruiken het alleen niet (genoeg)
De EU is op dit moment toch geen militaire supermacht? Europa heeft geen samenhangend leger, maar bestaat uit 29 losse krijgsmachten met elk hun eigen personeel en materieel..

En volgens meerdere bronnen heeft de EU als het zonder de VS zou moeten nog: 1400 tanks, 2000 infanteriegevechtsvoertuigen, 700 stuks artillerie en 300.000 militairen nodig.

Het kan in potentie een militaire supermacht worden. Maar dat is het op dit moment niet.
pi_216970129
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 06:26 schreef sp3c het volgende:

[..]
We hebben meer tanks, vliegtuigen, mannetjes dan iedereen ter wereld behalve de vs, Rusland en China
Haha ja. Maar we hebben ook wel echt aanzienlijk minder dan die 3. En precies van die drie komt het (potentiele) gevaar.
pi_216970146
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 07:13 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Ik heb een goede Finse vriend. Finland had voordat ze zich aansloten bij dit verdrag heel veel mijnen liggen bij de Russische grens. De minister president destijds wilde, tegen de zin van de bevolking, wat punten scoren bij NGOS toen ze dit verdrag ook ondertekenden. Nu wil Finland dat verdrag weer opzeggen zodat de mijnen aan de grens weer kunnen worden teruggeplaatst.
Ja, inderdaad. Vind dit wel een treurige zaak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')