abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 maart 2025 @ 23:54:39 #51
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_216967902
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 23:40 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Ok, want er is echt haast bij, Trump is gewoon steeds exact putin aan het napraten
De russiche oorlogsmachien kun je niet meer stoppen ,
Ik denk dat de Europese oorlogsmachine die nu opgestart is ook niet meer te stoppen is. De pionnen staan zeg maar. We hebben NL kennis, DE, FR, PL en VK die nu samenwerken. Dat wordt een beest hoor
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_216967977
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 23:54 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Ik denk dat de Europese oorlogsmachine die nu opgestart is ook niet meer te stoppen is. De pionnen staan zeg maar. We hebben NL kennis, DE, FR, PL en VK die nu samenwerken. Dat wordt een beest hoor
We zijn instaat een beest te creeeren. Absoluut!

Maar punt is: dat gaat zeker nog 10 jaar duren. En daartussen kunnen andere grootmachten deze ontwikkelingen dwars zitten. Op allerlei manieren.
  zaterdag 8 maart 2025 @ 00:01:58 #53
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_216967978
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 23:41 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Putin stopt niet , geen dag
voor niemand,
Putin gaat niet zo heel lang meer mee.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  zaterdag 8 maart 2025 @ 00:03:26 #54
201761 phpmystyle
De weg vooruit is de weg terug
pi_216967987
https://rostec.ru/en/

Zit beetje te neuzen op hun site. Maar ziet er allemaal niet zo geborneerd uit..
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_216968012
Poland zegt ook kernwapens te willen. Ik neig erna dit allemaal wat onzinnig te vinden (aan Frankrijk en Engeland hebben we meer dan genoeg qua nucleaire veiligheid), maat het laat wel zien dat het veiligheid framework in Europa volledig aan het veranderen is. We zien eindelijk een vorm van daadkracht en leiding in Europa.
pi_216968016
Polen windt er geen doekjes omheen.

twitter
pi_216968030
Ik zou graag alleen zien dat de retoriek in Europa nog wat gaat veranderen. Rusland is geen bedreiging. Alleen Polen zou Rusland er al uit trappen. Russische economie is niets.

Het zijn zwervers in een groot land.
pi_216968149
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 00:01 schreef theunderdog het volgende:

[..]
We zijn instaat een beest te creeeren. Absoluut!

Maar punt is: dat gaat zeker nog 10 jaar duren. En daartussen kunnen andere grootmachten deze ontwikkelingen dwars zitten. Op allerlei manieren.
Welnee, dat kan binnen 1 jaar. Qua productie kunnen we dat binnen 6mnd al. Qua samenwerking duurt langer
pi_216968151
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 23:34 schreef LXIV het volgende:

[..]
Dat klopt. En onderstreept eigenlijk wat ik zeg
Dat onderstreept helemaal niet wat je zegt. Het betekent dat niemand Rusland (groots) aan durft te vallen, omdat ze kernwapens hebben en men bang voor escalatie is.
pi_216968153
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 00:07 schreef theunderdog het volgende:
Rusland is geen bedreiging
Die fout gaan we niet nog eens maken.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_216968164
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 00:17 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Welnee, dat kan binnen 1 jaar. Qua productie kunnen we dat binnen 6mnd al. Qua samenwerking duurt langer
Gast...

Asjeblieft. Laten we het wel beetje bij de feiten houden.
pi_216968184
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 00:17 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Dat onderstreept helemaal niet wat je zegt. Het betekent dat niemand Rusland (groots) aan durft te vallen, omdat ze kernwapens hebben en men bang voor escalatie is.
Kernwapens zijn onwijs 'overrated'. Wat niet wil zeggen dat we ze in de ban moeten doen. Zeker niet. Want je kan er niet op vertrouwen dat de andere partij het ook in de ban doet. Wat ik ermee bedoel is dat wij er niet meer hoeven te creeeren. Met het arsenaal van enkel al Frankrijk zorg je dat je MAD afdwingt. Die 6000 van Rusland is niets meer dan pik-lengte vergelijken.
pi_216968195
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 00:18 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Die fout gaan we niet nog eens maken.
Ik bedoel het niet in die context. Het is uiteraard wel een bedreiging als in: zij zijn vijandelijk tegenover ons. maar wij kunnen ze aan. Met gemak.
pi_216968235
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 00:19 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Gast...

Asjeblieft. Laten we het wel beetje bij de feiten houden.
Gast... Ik leid een van die productiefaciliteiten die we aan het omkatten zijn naar defensie :') En dat doen we in opdracht van... waar meerdere nu aan de beurt zijn ;)
pi_216968243
quote:
Dan moet je de rest ook even plaatsen, van enkel met 'can someone explain?' kunnen we weinig. :)
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_216968253
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 00:26 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Dan moet je de rest ook even plaatsen, van enkel met 'can someone explain?' kunnen we weinig. :)
https://x.com/visegrad24/status/1898088821033439556

Bedoelde dit haha
pi_216968262
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 00:25 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Gast... Ik leid een van die productiefaciliteiten die we aan het omkatten zijn naar defensie :') En dat doen we in opdracht van... waar meerdere nu aan de beurt zijn ;)
Hier kan ik al helemaal niets mee. Kan dit toch niet nakijken of het waarheidsgetrouw is?

Bovendien, zelfs al zou je hier de waarheid spreken, dan zijn er nog allerlei andere 'experts' die dus wel stellen dat het zeker 10 jaar duurt voordat 'Europa' onafhankelijk van Amerika een sterk, militaire samenwerking hebben gecreeerd.
pi_216968302
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 00:28 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Hier kan ik al helemaal niets mee. Kan dit toch niet nakijken of het waarheidsgetrouw is?

Bovendien, zelfs al zou je hier de waarheid spreken, dan zijn er nog allerlei andere 'experts' die dus wel stellen dat het zeker 10 jaar duurt voordat 'Europa' onafhankelijk van Amerika een sterk, militaire samenwerking hebben gecreeerd.
Dat is uiteraard aan jezelf
pi_216968450
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 00:28 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Al die experts zagen in Rusland ook het tweede leger van de wereld.
In tijden van nood kan zo'n transitie snel gaan, zal zeker tijd kosten maar denk dat vrij weinig mensen echt goed kunnen inschatten hoe snel. Ligt er ook aan wat er verder gebeurd. Mocht er morgen een bommetje op Polen vallen dan kan het snel gaan.
  Overall beste user 2022 zaterdag 8 maart 2025 @ 01:16:17 #71
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_216968484
quote:
🇫🇷 Macron’s approval rating hits a 9-month high—thanks to his leadership on Ukraine

Support for French President Emmanuel Macron has surged to its highest level in nine months, largely due to his strong stance and support for Ukraine.

#Ukraine #StandWithUkraine

https://bsky.app/profile/devana.bsky.social/post/3ljt2bdyfvk2h
O jee. Slecht nieuws voor de populisten.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 zaterdag 8 maart 2025 @ 01:18:14 #72
3928 Ulx
pi_216968494
quote:
Russian forces struck Dobropillia, Donetsk region, killing at least 5 and injuring 15. Russians hit the city three times, damaging four apartment buildings, according to regional head Vadym Filashkin.

Emergency services are on-site.

https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3ljsy4rp6q22v
De Trumpdoctrine in actie.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_216968504
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2025 00:07 schreef theunderdog het volgende:
Ik zou graag alleen zien dat de retoriek in Europa nog wat gaat veranderen. Rusland is geen bedreiging. Alleen Polen zou Rusland er al uit trappen. Russische economie is niets.

Het zijn zwervers in een groot land.
Maar wel met een klein aantal enorme grootverdieners, waaronder Putin.
  Overall beste user 2022 zaterdag 8 maart 2025 @ 01:21:31 #74
3928 Ulx
pi_216968506
Pentagon Cuts Threaten Programs That Secure Loose Nukes and Weapons of Mass Destruction

Waarschijnlijk de reden dat Oekraïne niet mag winnen van Trump en Musk. Dan is er een risico op chaos in Rusland en dan zou men deze afdeling niet kunnen wegbezuinigen.
pi_216968759
twitter

Het lijken wel Fokkers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')