Ik denk dat de Europese oorlogsmachine die nu opgestart is ook niet meer te stoppen is. De pionnen staan zeg maar. We hebben NL kennis, DE, FR, PL en VK die nu samenwerken. Dat wordt een beest hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:40 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ok, want er is echt haast bij, Trump is gewoon steeds exact putin aan het napraten
De russiche oorlogsmachien kun je niet meer stoppen ,
We zijn instaat een beest te creeeren. Absoluut!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik denk dat de Europese oorlogsmachine die nu opgestart is ook niet meer te stoppen is. De pionnen staan zeg maar. We hebben NL kennis, DE, FR, PL en VK die nu samenwerken. Dat wordt een beest hoor
Putin gaat niet zo heel lang meer mee.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:41 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Putin stopt niet , geen dag
voor niemand,
Welnee, dat kan binnen 1 jaar. Qua productie kunnen we dat binnen 6mnd al. Qua samenwerking duurt langerquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
We zijn instaat een beest te creeeren. Absoluut!
Maar punt is: dat gaat zeker nog 10 jaar duren. En daartussen kunnen andere grootmachten deze ontwikkelingen dwars zitten. Op allerlei manieren.
Dat onderstreept helemaal niet wat je zegt. Het betekent dat niemand Rusland (groots) aan durft te vallen, omdat ze kernwapens hebben en men bang voor escalatie is.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat klopt. En onderstreept eigenlijk wat ik zeg
Die fout gaan we niet nog eens maken.quote:
Gast...quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Welnee, dat kan binnen 1 jaar. Qua productie kunnen we dat binnen 6mnd al. Qua samenwerking duurt langer
Kernwapens zijn onwijs 'overrated'. Wat niet wil zeggen dat we ze in de ban moeten doen. Zeker niet. Want je kan er niet op vertrouwen dat de andere partij het ook in de ban doet. Wat ik ermee bedoel is dat wij er niet meer hoeven te creeeren. Met het arsenaal van enkel al Frankrijk zorg je dat je MAD afdwingt. Die 6000 van Rusland is niets meer dan pik-lengte vergelijken.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:17 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat onderstreept helemaal niet wat je zegt. Het betekent dat niemand Rusland (groots) aan durft te vallen, omdat ze kernwapens hebben en men bang voor escalatie is.
Ik bedoel het niet in die context. Het is uiteraard wel een bedreiging als in: zij zijn vijandelijk tegenover ons. maar wij kunnen ze aan. Met gemak.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:18 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Die fout gaan we niet nog eens maken.
Gast... Ik leid een van die productiefaciliteiten die we aan het omkatten zijn naar defensiequote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Gast...
Asjeblieft. Laten we het wel beetje bij de feiten houden.
Dan moet je de rest ook even plaatsen, van enkel met 'can someone explain?' kunnen we weinig.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:25 schreef theunderdog het volgende:
https://x.com/BN_OTAKU/status/1898089006136447062
Wat is de reden hiervan?
https://x.com/visegrad24/status/1898088821033439556quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:26 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dan moet je de rest ook even plaatsen, van enkel met 'can someone explain?' kunnen we weinig.
Hier kan ik al helemaal niets mee. Kan dit toch niet nakijken of het waarheidsgetrouw is?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:25 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Gast... Ik leid een van die productiefaciliteiten die we aan het omkatten zijn naar defensieEn dat doen we in opdracht van... waar meerdere nu aan de beurt zijn
Dat is uiteraard aan jezelfquote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hier kan ik al helemaal niets mee. Kan dit toch niet nakijken of het waarheidsgetrouw is?
Bovendien, zelfs al zou je hier de waarheid spreken, dan zijn er nog allerlei andere 'experts' die dus wel stellen dat het zeker 10 jaar duurt voordat 'Europa' onafhankelijk van Amerika een sterk, militaire samenwerking hebben gecreeerd.
Al die experts zagen in Rusland ook het tweede leger van de wereld.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hier kan ik al helemaal niets mee. Kan dit toch niet nakijken of het waarheidsgetrouw is?
Bovendien, zelfs al zou je hier de waarheid spreken, dan zijn er nog allerlei andere 'experts' die dus wel stellen dat het zeker 10 jaar duurt voordat 'Europa' onafhankelijk van Amerika een sterk, militaire samenwerking hebben gecreeerd.
O jee. Slecht nieuws voor de populisten.quote:🇫🇷 Macron’s approval rating hits a 9-month high—thanks to his leadership on Ukraine
Support for French President Emmanuel Macron has surged to its highest level in nine months, largely due to his strong stance and support for Ukraine.
#Ukraine #StandWithUkraine
https://bsky.app/profile/devana.bsky.social/post/3ljt2bdyfvk2h
De Trumpdoctrine in actie.quote:Russian forces struck Dobropillia, Donetsk region, killing at least 5 and injuring 15. Russians hit the city three times, damaging four apartment buildings, according to regional head Vadym Filashkin.
Emergency services are on-site.
https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3ljsy4rp6q22v
Maar wel met een klein aantal enorme grootverdieners, waaronder Putin.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 00:07 schreef theunderdog het volgende:
Ik zou graag alleen zien dat de retoriek in Europa nog wat gaat veranderen. Rusland is geen bedreiging. Alleen Polen zou Rusland er al uit trappen. Russische economie is niets.
Het zijn zwervers in een groot land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |