Ja in zijn visie als je de beste kaarten in handen hebt wil je doorgaan met het spel en winnen, winner takes all.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
"Het lijkt makkelijker om met Rusland te praten over een vredesovereenkomst. Wat vreemd is, aangezien zij de beste kaarten in handen hebben."
🤔
Wat lult die man nou allemaal toch
Hij kan nog makkelijk 10 - 15 jaar mee hoor. Hij heeft de beschikking over de beste zorg, voeding, artsen en noem maar op.quote:
Hij heeft daarin gewoon gelijk. Ik ben ook voorstander van praten maar je moet wat recht is niet krom lullen. Oekraïne moet land terug krijgen en er moeten onderzoeken komen naar oorlogsmisdaden, maar je moet zorgen dat dat land niet in de NAVO komt zonder de Russen daarbij te betrekken. Daar mogen keiharde garanties voor komen. En je moet je relaties met Rusland normaliseren zodat het argument dat zij zich bedreigd voelen door de NAVO helemaal van tafel gaat. Ik zie liever de Russen bij de NAVO komen omdat zij keihard nodig zijn de komende 350 jaar.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
"Het lijkt makkelijker om met Rusland te praten over een vredesovereenkomst. Wat vreemd is, aangezien zij de beste kaarten in handen hebben."
🤔
Wat lult die man nou allemaal toch
We moeten stoppen om de Russen als onze bedreiging te zien. Ik zie ze als een kans om een veilige Europa te krijgen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
De navo geeft nu al 8x zoveel uit als Rusland en daar komen nog honderden miljarden bij. Rusland kan niet ‘mee’, heeft dat ook nooit gekund.
Zijn gevaar is vanuit de economische machten binnen Rusland. Als zij geld kunnen maken zonder Putin ligt hij morgen in een brandend wrak.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 02:30 schreef Peppert het volgende:
[..]
Hij kan nog makkelijk 10 - 15 jaar mee hoor. Hij heeft de beschikking over de beste zorg, voeding, artsen en noem maar op.
Waarom die Russen dan de komende 350 jaar?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 05:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij heeft daarin gewoon gelijk. Ik ben ook voorstander van praten maar je moet wat recht is niet krom lullen. Oekraïne moet land terug krijgen en er moeten onderzoeken komen naar oorlogsmisdaden, maar je moet zorgen dat dat land niet in de NAVO komt zonder de Russen daarbij te betrekken. Daar mogen keiharde garanties voor komen. En je moet je relaties met Rusland normaliseren zodat het argument dat zij zich bedreigd voelen door de NAVO helemaal van tafel gaat. Ik zie liever de Russen bij de NAVO komen omdat zij keihard nodig zijn de komende 350 jaar.
Zodat we geen schoot hondje hebben van China aan onze oostkant. Maar een partner hebben met dezelfde belangen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 05:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waarom die Russen dan de komende 350 jaar?
Ok, maar denk je niet met alle technologie en al het geld dat rondgaat in de EU dat de EU niet de nieuwe super poiwer kan worden?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 05:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zodat we geen schoot hondje hebben van China aan onze oostkant. Maar een partner hebben met dezelfde belangen.
China is de volgende reus die de Amerikanen gaat vervangen.
Nee we kunnen beslissingen niet snel en effectief genoeg nemen. We zijn te verdeeld intern.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 05:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ok, maar denk je niet met alle technologie en al het geld dat rondgaat in de EU dat de EU niet de nieuwe super poiwer kan worden?
Dan is er nog een aantal jaarquote:Op zaterdag 8 maart 2025 05:53 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nee we kunnen beslissingen niet snel en effectief genoeg nemen. We zijn te verdeeld intern.
De EU heeft alle potentie om een economische super power te worden maar ik zie dat niet gebeuren op militaire gebied.
Ik denk dat Rusland worstelt met hun geschiedenis en dat die worsteling doorbroken moet worden. Ook zij zien China als een gevaar maar zolang zij geen vrienden hebben in de EU die niet alleen met woord maar ook met daden laten zien dat ze het beste voor hebben met Rusland, dat de Russen moeten kiezen tussen twee kwaden. Denk ook niet dat ze ons zullen aanvallen en willen aanvallen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 05:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan is er nog een aantal jaarDenk je dat Rusland met 140 miljoen inwoners ofzo een Europa met wat is het bijna 400 miljoen inwoners gaat aanvallen? Nucleare dreiging is ook zelfmoord..
Is het allangquote:Op zaterdag 8 maart 2025 05:53 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nee we kunnen beslissingen niet snel en effectief genoeg nemen. We zijn te verdeeld intern.
De EU heeft alle potentie om een economische super power te worden maar ik zie dat niet gebeuren op militaire gebied.
En poetin is ook oud, die gaat ook een keer dood. Wie volgt hem op? Medvedev, die altijd pro Europa was maar nu een grote bek trekt. Want ja, doet ie dat niet legt Ome Poetin hem ook om. Het is allemaal drama om weinig eigenlijk wat de politieke kan aan gaatquote:Op zaterdag 8 maart 2025 05:53 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hoe zie jij dat? Ik bedoel ik zie niet in dat wij een militaire macht zijn van betekenis.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 06:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
Is het allang
We gebruiken het alleen niet (genoeg)
Ik vinnut gewoon kut dat er mensen sterven om niksquote:Op zaterdag 8 maart 2025 06:01 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik denk dat Rusland worstelt met hun geschiedenis en dat die worsteling doorbroken moet worden. Ook zij zien China als een gevaar maar zolang zij geen vrienden hebben in de EU die niet alleen met woord maar ook met daden laten zien dat ze het beste voor hebben met Rusland, dat de Russen moeten kiezen tussen twee kwaden. Denk ook niet dat ze ons zullen aanvallen en willen aanvallen.
De geschiedenis leert dat angst de oorlogen voeden. Laten we de angst weg halen.
In mijn jeugd werden de Sovjets afgeschilderd als gevaarlijke rooien die ons elk moment zouden kunnen nuken. Laten we die fout niet meer maken en elkaar als mensen zien die bijna allemaal in vrede willen leven.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 06:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik vinnut gewoon kut dat er mensen sterven om niks
Ik denk dat 99,9% van de hele wereldbevolking lekker hun gang wil gaan en lekker wil leven net als jij en ikquote:Op zaterdag 8 maart 2025 06:11 schreef Chadi het volgende:
[..]
In mijn jeugd werden de Sovjets afgeschilderd als gevaarlijke rooien die ons elk moment zouden kunnen nuken. Laten we die fout niet meer maken en elkaar als mensen zien die bijna allemaal in vrede willen leven.
We hebben meer tanks, vliegtuigen, mannetjes dan iedereen ter wereld behalve de vs, Rusland en Chinaquote:Op zaterdag 8 maart 2025 06:04 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hoe zie jij dat? Ik bedoel ik zie niet in dat wij een militaire macht zijn van betekenis.
Het gekke is, al ben ik tegen bewapening en shit. Als Europa de schouders eronder zet en geld erin pompt is de EU binnen 10 jaar een motherfucking army waar iedereen bang voor is.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 06:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
We hebben meer tanks, vliegtuigen, mannetjes dan iedereen ter wereld behalve de vs, Rusland en China
Rusland had maar 140 miljoen mannetjes, groot deel is al dood in UAquote:Op zaterdag 8 maart 2025 06:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
We hebben meer tanks, vliegtuigen, mannetjes dan iedereen ter wereld behalve de vs, Rusland en China
Zolang iedereen weet dat we het niet willen gebruiken is niemand er bang voorquote:Op zaterdag 8 maart 2025 06:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het gekke is, al ben ik tegen bewapening en shit. Als Europa de schouders eronder zet en geld erin pompt is de EU binnen 10 jaar een motherfucking army waar iedereen bang voor is.
Gaat dat gebeuren?
Is niet waar, "denk ik" Het heeft ook een afschrikwekkend effect. Dat heeft Finland al decennis lang gehad.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 06:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
Zolang iedereen weet dat we het niet willen gebruiken is niemand er bang voor
Maakt niet uit hoeveel procent gdp we erin pompen
Vn Finland weten we dat ze bereidt zijn hun beperkte militaire krachten te gebruikenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 06:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is niet waar, "denk ik" Het heeft ook een afschrikwekkend effect. Dat heeft Finland al decennis lang gehad.
Inlezen aub.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 06:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is niet waar, "denk ik" Het heeft ook een afschrikwekkend effect. Dat heeft Finland al decennis lang gehad.
Rusland heeft nooit een move naar Finland gemaakt omdat ze weten dat ze daar sneuvelen. Die lui zijn zo goed getraind om in eigen terrein de baas te zijn . Ook al zijn ze gewoon in mindere getale. De finnen durven de russen niet aan. Hadden ze wel wel gedaan toe ze toe traden tot NAVO al ze het lef hadden. Daarbij denk ik wel dan Rusland het echte materiaal nog achter de hand aan houden is, maar ze door mankracht heen rakenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 06:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
Vn Finland weten we dat ze bereidt zijn hun beperkte militaire krachten te gebruiken
Van Europa weten we dat het het niet is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |