SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
Ik vraag mij af wanneer die EU hulp effectief tot resultaten zal kunnen komen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:47 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het huidige systeem lijkt me niet werkbaar voor een confederatie. Mocht de EU toch verder willen eenworden dan lijkt het me beter om eerst grondig te hervormen en inventariseren welke landen hier berhaupt interesse in hebben.
Vraag mij hier af wat iemand nog bedoeld met vrede of bedoelen ze dan de afwezigheid van (wiens) geweld ?quote:bron: cnn
Warning to Russia: Trump said he is considering new sanctions on Russia, including on its banking sector, in response to Moscow's continued intense bombardment of Ukraine. Yet the US president still sounded a conciliatory note toward Russia's Vladimir Putin, saying Russia holds "all the cards" in the war.
....
According to Zelensky, Kyiv continues working with its partners "on the appropriate steps" toward peace in Ukraine. He says his team is preparing for the meeting "to accelerate peace and strengthen the foundations of security" with American officials in Saudi Arabia next week.
Russische doelen bestoken is toch ook jezelf verdedigen, voor Oekraine.quote:The U.S. continues to provide Ukraine with intelligence for defense but has reduced the flow of data needed for strikes on Russian targets, — CNN.
quote:"Putin breaks agreements—France guaranteed the Minsk accords, and Russia violated them," — Macron.
He dismissed Putin’s Napoleon comparison, stating the only imperial power in Europe today is Putin’s Russia.
Rutte laat zich graag vernederen, dus gaat helemaal goedkomen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:53 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Zou Rutte nog iets kunnen maken van MAGA gekte?
Ik heb wel met Rutte te doen eigenlijk.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:53 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Zou Rutte nog iets kunnen maken van MAGA gekte?
Hij heeft vandaag nogmaals bevestigd geen idee te hebben waar hij mee bezig is.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
"Het lijkt makkelijker om met Rusland te praten over een vredesovereenkomst. Wat vreemd is, aangezien zij de beste kaarten in handen hebben."
🤔
Wat lult die man nou allemaal toch
Het lijkt wel of je naar een spannende anti-hero film zit te kijken die je het liefst af wil zetten maar wat niet lukt omdat je hoopt dat het toch nog goed komtquote:
Ze zijn beide uit op de overgave van Oekrane dus dan is het inderdaad gemakkelijker praten.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
"Het lijkt makkelijker om met Rusland te praten over een vredesovereenkomst. Wat vreemd is, aangezien zij de beste kaarten in handen hebben."
🤔
Wat lult die man nou allemaal toch
Dat heeft dus helemaal niets te maken met een liegende Trump. Bedankt voor proving my point dus. Non-antwoord.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:21 schreef halfway het volgende:
[..]
De EU heeft 80 jaar met de armpjes over elkaar gezeten terwijl de VS alles kon oplossen en betalen
En natuurlijk vooral ook, de EU mocht geen eigen defensie maar moet juist kopen van de VS.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:38 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat heeft dus helemaal niets te maken met een liegende Trump. Bedankt voor proving my point dus. Non-antwoord.
Nog eens volstrekt bezijden de waarheid ook. de EU moest ook met zijn armpjes over elkaar zitten. Duitsland mocht niet echt een leger hebben en de VS wilden zelf toch echt overal bases hebben.
De Nederlandse Federatie bedoelt ie natuurlijkquote:
Gekoloniseerdquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De Nederlandse Federatie bedoelt ie natuurlijk
VOCquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Gekoloniseerd
Gefederaliseerd
Precies, ik denk dat het nog erg lang gaat duren voordat de EU echt effectief dingen kan gaan doen. Het systeem is simpelweg extreem bureaucratisch en dat kan ook niet anders aangezien het aparte landen zijn en niet elk land dezelfde agende heeft.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:01 schreef Vallon het volgende:
Two of a pair zijn ook niet echt goede kaarten.
[..]
Ik vraag mij af wanneer die EU hulp effectief tot resultaten zal kunnen komen.
Veel wapens en inlichtingen zijn voorbehouden aan USA.
[..]
Vraag mij hier af wat iemand nog bedoeld met vrede of bedoelen ze dan de afwezigheid van (wiens) geweld ?
Meldt.quote:
Ik lees dat nergens.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:04 schreef VEM2012 het volgende:
Ik lees net dat Rusland bereid is om te praten over een wapenstilstand.
Af en toe helpt het toch wel als Trump blaft.
Zou een mooie eerste stap zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |