SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helemaal mee eens hoor, het is gewoon een achteloze opmerking om de ander nijdig te maken; je neemt de ander z'n argumenten niet serieus door hem maar af te schilderen als iemand met een verouderde zienswijze of zo.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ow? Dan vind ik er nog steeds wat van.![]()
ok boomerquote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Helemaal mee eens hoor, het is gewoon een achteloze opmerking om de ander nijdig te maken; je neemt de ander z'n argumenten niet serieus door hem maar af te schilderen als iemand met een verouderde zienswijze of zo.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
dit is wel weer dat aanmoedigt op tijd te stoppen met werken.
en met een biertje in de tuin of op het balkon te gaan zitten
How can I make this topic about me?![]()
Klinkt niet als een straf!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:29 schreef gebrokenglas het volgende:
en met een biertje in de tuin of op het balkon te gaan zitten![]()
![]()
Hier is het nog onbekend wat we gaan eten, hangt ook af van of Mini-ToT iemand meeneemt naar huis of niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
zeker niet.
en vanavond een lekkere pizza speciaal....![]()
De playerquote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier is het nog onbekend wat we gaan eten, hangt ook af van of Mini-ToT iemand meeneemt naar huis of niet.![]()
![]()
Echt he!quote:
Maar de 2 hoofddames van zijn harem kunnen vandaag allebei niet, dus is het ff afwachten hoe, wie en wat.![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nóg een poging om mijn dag op gang te brengen...
Al wat zaken afgehandeld, zoals melding dat er ineens sinds gisteren geen stroom (meer) staat op (de verlengkabel waaraan blijkbaar) het stopcontact van mijn cv-ketel (hangt).
Snappen jullie het nog??
De dame van KS aan de telefoon vond het ook lastig te volgen, en... te geloven... Een cv-ketel op een verlengkabel (maar ja, ik kan écht niet zien hoe de situatie zit ver weg geborgen achterin de ketelkast)![]()
Workaround voor warm water: ketel aan eigen verlengblok en naar ander stopcontact geleid: werkt en geen stoppen die doorsloegen![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:
Ik heb er eens wat van gezegdquote:Op vrijdag 7 maart 2025 04:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ho ho, dit ben ik niet van jou gewend. Tot een aantal maanden terug was het altijd “dochtertje”.![]()
![]()
Blij dat het advies ter harte is genomen, @devzero![]()
![]()
Oh.. spuit 11![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 04:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor mij is het nog steeds "dochtertje", maar iemand wees me er laatst op dat "14 jaar" gewoon dochter isIk moet er maar aan wennen dat ze ouder begint te worden
Na 11 uurquote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
Lekker cappuccino in de zon lurkenjij durft
Trotste mama van Ambar
Heb vandaag ook overgeslagen als werkdagquote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:29 schreef gebrokenglas het volgende:
en met een biertje in de tuin of op het balkon te gaan zitten![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik heb vanochtend al niet gewerkt om in het zonnetje te kunnen zittenTrotste mama van Ambar
Ik moet nog 2 uurtjes.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb vandaag ook overgeslagen als werkdagHow can I make this topic about me?![]()
Die is nu zonder zonquote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kom ik wel bij je op het balkon zittenTrotste mama van Ambar
Rond 4 uur weer een beetje zon op het andere balkonquote:
Trotste mama van Ambar
Ah je hebt er twee nice hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Rond 4 uur weer een beetje zon op het andere balkon
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Doe maar luxequote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Rond 4 uur weer een beetje zon op het andere balkonUw ADH vitamine Worst
Kan ik niets aan doen dat ik aan beide kanten van mijn flat een balkon heb.
Ik wilde eigenlijk ook uitbreiden aan een andere kant met een tuinkamer boven de stoepTrotste mama van Ambar
Denk je oh vrijdag is een rustige dag. Ik word constant gebeld via teams.Trotste mama van Ambar
Je bent belangrijkquote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Denk je oh vrijdag is een rustige dag. Ik word constant gebeld via teams.Uw ADH vitamine Worst
Het vervelende is ook dat mensen weten dat als ze mij wat vragen en een opdracht geven dat ik ook er wel voor zorg dat alles wat er aan vast hangt ook goed gedaan wordt.Trotste mama van Ambar
In maart al meer stroom opgewerkt dan in heel januari
Trotste mama van Ambar
quote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik zit in een vergadering
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 07-03-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1091 / +124 / +156 / 2810 / 3084
2. KillemWieft / 291 / +48 / +37 / 175 / 264
3. _UserName_ / 217 / +32 / +76 / 380 / 475
4. KoningWouter / 196 / +40 / +36 / 893 / 1020
5. hemarookworst / 196 / +27 / +12 / 612 / 724
6. devzero / 193 / +0 / +76 / 66 / 92
7. Bally-b / 162 / +94 / +0 / 31 / 59
8. gebrokenglas / 130 / +11 / +33 / 717 / 805
9. Moeraskat / 126 / +14 / +7 / 1570 / 1676
10. sp3c / 123 / +4 / +13 / 191 / 227
11. kree / 115 / +19 / +16 / 424 / 469
12. HappyCharly / 101 / +8 / +17 / 552 / 629
13. Lovely / 99 / +10 / +19 / 691 / 785
14. Grotetijd / 98 / +35 / +7 / 420 / 490
15. mario390 / 95 / +0 / +11 / 13 / 39
16. Moonlight / 81 / +27 / +5 / 370 / 428
17. Dr.Mikey / 59 / +18 / +2 / 177 / 216
18. Sally / 52 / +38 / +10 / 39 / 57
19. ToT / 48 / +7 / +6 / 691 / 728
20. maily / 48 / +14 / +4 / 707 / 760SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Misschien dat ik orzo met geroosterde groenten maakTrotste mama van Ambar
Ow ja jullie bestaanOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik heb volgens mij in m'n hele leven 4 boeken gelezenquote:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij in m'n hele leven 4 boeken gelezen
How can I make this topic about me?![]()
Zo extreem is 't niet. Maar ik heb hier al een hele poos Life van Keith Richards liggen en kan er maar niet aan beginnenquote:
Well, life can be a riot
Wat houdt je tegenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zo extreem is 't niet. Maar ik heb hier al een hele poos Life van Keith Richards liggen en kan er maar niet aan beginnenHow can I make this topic about me?![]()
Ook lekker genieten van het weer? Ik heb alle deuren en ramen open.... Heerlijk dit.quote:How can I make this topic about me?![]()
Heb even buiten gezetenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook lekker genieten van het weer? Ik heb alle deuren en ramen open.... Heerlijk dit.
Ik kan mij niet zo vermaken met een boekquote:Weet niet wat dat is. Maar iets houdt mij tegen.
Als ze 'm nou als audioboek hadden op Storytel was 't een ander verhaalWell, life can be a riot
Zet een oproepje in fhf of iemand t voor je wil insprekenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik kan mij niet zo vermaken met een boekWeet niet wat dat is. Maar iets houdt mij tegen.
Als ze 'm nou als audioboek hadden op Storytel was 't een ander verhaal![]()
* JYSKE staat op 55![]()
![]()
Hahahaquote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:47 schreef maily het volgende:
[..]
Zet een oproepje in fhf of iemand t voor je wil inspreken![]()
* JYSKE staat op 55Die is 234243 jaar bezig dan
Well, life can be a riot
Koffie is altijd goedWell, life can be a riot
Maar mijn volgende boek ligt al wel klaarTrotste mama van Ambar
KlaDiLaDiquote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Tijd om de werklaptop af te sluiten.![]()
![]()
![]()
Ben Anne Frank aan het lezen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar mijn volgende boek ligt al wel klaar![]()
Nah dan is de zon hier wegquote:en zo warm is t dan ook niet meer
Ik ook.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die heb ik vroeger gelezen voor mijn boekenlijst.Ik ook.quote:
En nou nog eens.![]()
Lekker hoor.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, gewoon eten, een vis. koolvisfilet.![]()
Ja heerlijk, zo'n visje.quote:
Vroeger nam ik vaak lekkerbekjes of kibbeling (zaterdags bij het boodschappen doen, van de markt), maar dit is minstens zo lekker.How can I make this topic about me?![]()
Ik zag binnen!quote:Well, life can be a riot
Dat was een marteling.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De Aanslag, ook gelezen, ook voor de boekenlijst.Trotste mama van Ambar
Max Havelaar, Multatuli, daar vond ik echt geen doorkomen aan. Elke dag verplicht 10 bladzijden lezen...quote:How can I make this topic about me?![]()
Oh die heb ik een paar jaar geleden nog gelezen, die was wel te doenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Multatuli, daar vond ik echt geen doorkomen aan. Elke dag verplicht 10 bladzijden lezen...Trotste mama van Ambar
Kwam ik tegen in een oud topic dat ik ooit had opgeslagen ergens.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kwam ik tegen in een oud topic dat ik ooit had opgeslagen ergens.![]()
![]()
Stond nog ergens tussen de bookmarksThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En gezonder. Zonder beslag.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja heerlijk, zo'n visje.
Vroeger nam ik vaak lekkerbekjes of kibbeling (zaterdags bij het boodschappen doen, van de markt), maar dit is minstens zo lekker.![]()
Kwam even kijken of Jyske al was geboren?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Niet hierquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:21 schreef Dotteke het volgende:
Kwam even kijken of Jyske al was geboren?![]()
![]()
Lekkerbekje
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoe maak je het klaar?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, gewoon eten, een vis. koolvisfilet.Uw ADH vitamine Worst
We hebben nog geen update.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:21 schreef Dotteke het volgende:
Kwam even kijken of Jyske al was geboren?How can I make this topic about me?![]()
Snap dat ze niet hier geboren wordt, maar misschien een berichtje van UNquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan wachten we gewoon nog even af tis niet andersquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja wel korter winkel zit nog in de verbouwing.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:22 schreef maily het volgende:
[..]
Gewoon doen.
Levert weer mooie discussies op
Gewerkt vandaag?
Met dat lekkere weer niet zo erg.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Duhquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap dat ze niet hier geboren wordt, maar misschien een berichtje van UN![]()
Maar nog geen update hier ...
Spannend hoor![]()
Ja, inderdaad.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:24 schreef maily het volgende:
[..]
Duh![]()
Maar nog geen update hier ...
Spannend hoorHow can I make this topic about me?![]()
Vaagquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kwam ik tegen in een oud topic dat ik ooit had opgeslagen ergens.Trust nobody![]()
Wie is hetquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:38 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Wie is hetGoed! Lekker weekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ook?![]()
Karbonade met Sla hierquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waar wandel je dan?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
Lekker wandelen bij @:Greysbones in de buurtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als het maar de deur niet blokkeertquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:55 schreef AardappelSchotel het volgende:
Een lekkere bos hout voor de deurUw ADH vitamine Worst
Niks mis meequote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als het maar de deur niet blokkeert![]()
Vanmiddag om 13:15u ben ik papa geworden van @Jyske![]()
De bevalling is snel maar goed verlopen, wel moeten nog even blijven ter observatie.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
En waar is dat pad? Ik woon ook in de buurt van Greysquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* eindelijk daar ben je dan; JYSKE. Papa en mama van harte gefeliciteerd!!!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:03 schreef _UserName_ het volgende:
Vanmiddag om 13:15u ben ik papa geworden van @:Jyske![]()
De bevalling is snel maar goed verlopen, wel moeten nog even blijven ter observatie.
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:03 schreef _UserName_ het volgende:
De bevalling is snel maar goed verlopen, wel moeten nog even blijven ter observatie.![]()
![]()
![]()
![]()
moeder, vader en kind gezond?
![]()
Ben je dichter bij mij dan bij Greysquote:![]()
Mooi daar, veel wandelplezierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, het gaat goed met ons in de zevende hemel. Nu heerlijk genieten!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Yeahhh gefeliciteerd UNquote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:03 schreef _UserName_ het volgende:
De bevalling is snel maar goed verlopen, wel moeten nog even blijven ter observatie.Fijn dat alles goed is verlopen
Hoe zwaar was ze nuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kijk deze trotse papaquote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:07 schreef _UserName_ het volgende:
Ja, het gaat goed met ons in de zevende hemel. Nu heerlijk genieten!![]()
![]()
Mooi daar. Ben je op vakantie of zo maar wandelenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:06 schreef AardappelSchotel het volgende:
Lekker dicht bij @:Dotteke wandelenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ff een weekendje weg, zit nu in Markeloquote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi daar. Ben je op vakantie of zo maar wandelen![]()
Lekker en je hebt er ook nog eens prachtig weer bij ookquote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ff een weekendje weg, zit nu in Markelo
Je komt wel heel dicht bij is dacht ik ongeveer een half uurtje van hier
Nou lekker genieten van je vakantieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:07 schreef _UserName_ het volgende:
Ja, het gaat goed met ons in de zevende hemel. Nu heerlijk genieten!![]()
![]()
![]()
![]()
Dank uquote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker en je hebt er ook nog eens prachtig weer bij ook
Je komt wel heel dicht bij is dacht ik ongeveer een half uurtje van hier
Nou lekker genieten van je vakantie![]()
![]()
Met z'n gouden pikquote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Heeft ie toch maar ff mooi gedaan he![]()
Ik nietquote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
Wie had dat voor mogelijk gehouden![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
Wie had dat voor mogelijk gehouden![]()
Bedankt, broederquote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
En jij veel plezier in Markelo makker!![]()
![]()
Toch mooi om kwart overquote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:03 schreef _UserName_ het volgende:
De bevalling is snel maar goed verlopen, wel moeten nog even blijven ter observatie.![]()
@maily @gebrokenglas![]()
Feli!!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:03 schreef _UserName_ het volgende:
De bevalling is snel maar goed verlopen, wel moeten nog even blijven ter observatie.
Uw ADH vitamine Worst
Welkequote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:27 schreef JustinK het volgende:
Ik zit aan de Radler Zitrone![]()
@:hemarookworst @:mario390Uw ADH vitamine Worst
In de supermarkt hier vind ik eigenlijk alleen warsteiner Radler goedUw ADH vitamine Worst
Ik ookquote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:28 schreef hemarookworst het volgende:
In de supermarkt hier vind ik eigenlijk alleen warsteiner Radler goed![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:03 schreef _UserName_ het volgende:
Fijn dat alles goed is verlopen. Lekker genieten met z'n drieën
Proficiat met de Jyskequote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:03 schreef _UserName_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel knuffelplezier nu ze er eindelijk isSmile, it's free therapy.![]()
Goed he? @greysbonesquote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Toch mooi om kwart over![]()
@:maily @:gebrokenglas![]()
Wooooohooooquote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:39 schreef AardappelSchotel het volgende:
Overigens is Liev de grootste skattie![]()
Nee wel een maar mooie smileysquote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:44 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je al een mooie paint voor Jyske voor de volgende OP?![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe zwaar is de kleine nu UN ? Ben ik wel heel b enieuwd naarquote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Geen idee, ik kon geen klok kijken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel bolken?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Geen idee, ik kon geen klok kijken.![]()
2230 gram en 45cmquote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe zwaar is de kleine nu UN ? Ben ik wel heel b enieuwd naar
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Man3quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Geen idee, ik kon geen klok kijken.
O netjes toch,quote:![]()
Wel een kleintje , vind ik altijd zo lief die hele kleine moppies
Is ze verder helemaal gezond?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: