SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helemaal mee eens hoor, het is gewoon een achteloze opmerking om de ander nijdig te maken; je neemt de ander z'n argumenten niet serieus door hem maar af te schilderen als iemand met een verouderde zienswijze of zo.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ow? Dan vind ik er nog steeds wat van.![]()
ok boomerquote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Helemaal mee eens hoor, het is gewoon een achteloze opmerking om de ander nijdig te maken; je neemt de ander z'n argumenten niet serieus door hem maar af te schilderen als iemand met een verouderde zienswijze of zo.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
dit is wel weer dat aanmoedigt op tijd te stoppen met werken.
en met een biertje in de tuin of op het balkon te gaan zitten
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Klinkt niet als een straf!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:29 schreef gebrokenglas het volgende:
en met een biertje in de tuin of op het balkon te gaan zitten![]()
![]()
zeker niet.quote:
en vanavond een lekkere pizza speciaal....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hier is het nog onbekend wat we gaan eten, hangt ook af van of Mini-ToT iemand meeneemt naar huis of niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
zeker niet.
en vanavond een lekkere pizza speciaal....![]()
De playerquote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier is het nog onbekend wat we gaan eten, hangt ook af van of Mini-ToT iemand meeneemt naar huis of niet.![]()
![]()
Echt he!quote:
Maar de 2 hoofddames van zijn harem kunnen vandaag allebei niet, dus is het ff afwachten hoe, wie en wat.![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nóg een poging om mijn dag op gang te brengen...
Al wat zaken afgehandeld, zoals melding dat er ineens sinds gisteren geen stroom (meer) staat op (de verlengkabel waaraan blijkbaar) het stopcontact van mijn cv-ketel (hangt).
Snappen jullie het nog??
De dame van KS aan de telefoon vond het ook lastig te volgen, en... te geloven... Een cv-ketel op een verlengkabel (maar ja, ik kan écht niet zien hoe de situatie zit ver weg geborgen achterin de ketelkast)![]()
Workaround voor warm water: ketel aan eigen verlengblok en naar ander stopcontact geleid: werkt en geen stoppen die doorsloegen![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:
Ik heb er eens wat van gezegdquote:Op vrijdag 7 maart 2025 04:30 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ho ho, dit ben ik niet van jou gewend. Tot een aantal maanden terug was het altijd “dochtertje”.![]()
![]()
Blij dat het advies ter harte is genomen, @devzero![]()
![]()
Oh.. spuit 11![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 04:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor mij is het nog steeds "dochtertje", maar iemand wees me er laatst op dat "14 jaar" gewoon dochter isIk moet er maar aan wennen dat ze ouder begint te worden
Na 11 uurquote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
Lekker cappuccino in de zon lurkenjij durft
Trotste mama van Ambar
Heb vandaag ook overgeslagen als werkdagquote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:29 schreef gebrokenglas het volgende:
en met een biertje in de tuin of op het balkon te gaan zitten![]()
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik heb vanochtend al niet gewerkt om in het zonnetje te kunnen zittenTrotste mama van Ambar
Ik moet nog 2 uurtjes.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb vandaag ook overgeslagen als werkdagAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Die is nu zonder zonquote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kom ik wel bij je op het balkon zittenTrotste mama van Ambar
Rond 4 uur weer een beetje zon op het andere balkonquote:
Trotste mama van Ambar
Ah je hebt er twee nice hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Rond 4 uur weer een beetje zon op het andere balkon
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Doe maar luxequote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Rond 4 uur weer een beetje zon op het andere balkonUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: