abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 maart 2025 @ 13:11:59 #51
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_216960823
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 12:46 schreef oheng het volgende:
Let op: over een paar maanden krijgen we het het talking point dat de EU is begonnen met militarisering.

:')
Ik geef het een paar uur in dit topic.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  vrijdag 7 maart 2025 @ 13:12:13 #52
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_216960825
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 12:55 schreef Weltschmerz het volgende:
Toch apart dat de EU altijd de verdragen waarop het gegrond is aan de laars mag lappen, maar wij hier het grootste buitenlandse schorem geen strobreed in de weg mogen leggen vanwege die verdragen en wat rechtertjes daar allemaal bij verzonnen hebben.

Ik denk dat je in het verkeerde topic zit
Want het wetboek ken ik ook
  vrijdag 7 maart 2025 @ 13:14:42 #53
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216960847
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 12:34 schreef Scjvb het volgende:
Het Kremlin:

LIVE | Kremlin zegt stappen te overwegen tegen ’militarisering’ EU

Blijft een lastige kwestie op deze manier!
[..]

Het gesprek aangaan met Rusland is het beste wapen dat er is.
Ze zijn voor rede vatbaar!
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_216960862
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 13:14 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Waaruit blijkt dat ze voor rede vatbaar zijn?
  vrijdag 7 maart 2025 @ 13:16:08 #55
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216960874
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 13:15 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Waaruit blijkt dat ze voor rede vatbaar zijn?
Waaruit blijkt dat wij dat zijn?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_216960887
quote:

[..]
Hard gelachen :') _O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator vrijdag 7 maart 2025 @ 13:17:41 #57
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_216960896
quote:

[..]

Ok man.
  vrijdag 7 maart 2025 @ 13:20:41 #58
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_216960916
quote:

[..]
Dit.

Het werd al vaker geadviseerd om nu eens serieus met hen de tafel te gaan!
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_216960917
quote:

[..]
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 13:20 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Dit.

Deze act :')
pi_216960951
Je kunt je nu afvragen, gezien de veiligeheidssfeer in de EU momenteel, na de val van de USSR en die behoorlijke rustige en vreedzame periode, waarom moest en zou de EU/Navo op elk(ex) USSR land zijn westerse wil doordrukken.
Waarom is er geen Russische unie geoorloofd geweest waarmee een opbouwende economische relatie was aangegaan. En een gezonde wederzijdse opbouw van defensie aan de grens maar met een normale bufferzone.

Of je het nu wilt horen of niet, de NAVO met de EU heeft zich er gewoon ingerommeld en Rusland steeds verder geïsoleerd onder het mom van grote vijand verdringen, meer zeggenschap Europa. Meer economie en verdragen. Ondertussen veel te weinig bijdragend aan die hele NAVO om beloftes aan landen waar te maken (of te houden)
Als je terug kijkt kon dat ook niet goed gaan. Al snap ik wel dat dat in onze ogen heel normaal lijkt.
Vakman pur sang
pi_216960958
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 13:16 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Waaruit blijkt dat wij dat zijn?
Uit het feit dat je mijn vraag met een wedervraag beantwoordt leid ik af dat je het antwoord niet weet.
pi_216960966
quote:

[..]
Dit.

Wat voor zin gaat dat hebben als Rusland iedere tot nu gemaakte overeenkomst, getekend door Rusland zelf, heeft gebruikt als toiletpapier?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_216961000
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 13:22 schreef Lospedrosa het volgende:
Je kunt je nu afvragen, gezien de veiligeheidssfeer in de EU momenteel, na de val van de USSR en die behoorlijke rustige en vreedzame periode, waarom moest en zou de EU/Navo op elk(ex) USSR land zijn westerse wil doordrukken.
Waarom is er geen Russische unie geoorloofd geweest waarmee een opbouwende economische relatie was aangegaan. En een gezonde wederzijdse opbouw van defensie aan de grens maar met een normale bufferzone.

Of je het nu wilt horen of niet, de NAVO met de EU heeft zich er gewoon ingerommeld en Rusland steeds verder geïsoleerd onder het mom van grote vijand verdringen, meer zeggenschap Europa. Meer economie en verdragen. Ondertussen veel te weinig bijdragend aan die hele NAVO om beloftes aan landen waar te maken (of te houden)
Als je terug kijkt kon dat ook niet goed gaan. Al snap ik wel dat dat in onze ogen heel normaal lijkt.
Dit klopt niet. Deze landen zijn allemaal vrijwillig bij de EU en de NAVO gegaan nadat zij zich hiervoor hebben aangemeld. Ze wilden zelf liever bij de vrije rijke Westerse wereld horen dan nog langer onderdrukt te worden door Rusland. Wat heeft dat land anders dan grondstoffen te bieden hedendaags?
pi_216961007
quote:

Vind je dit zelf nou ook niet tering vermoeiend, elke keer hetzelfde verhaal?

Zodra die Warschaupactlanden onder de knoet van Moskou vandaan waren, wisten ze niet hoe snel ze de blik naar het Westen moesten richten. Rusland heeft dat nooit kunnen verkroppen. Dat is de reden, en anders niks.
pi_216961013
quote:
⚡️ Germany should reduce reliance on US arms amid geopolitical shifts, Airbus Defense and Space CEO says.

"If we continue to buy off-the-shelf products from the United States with this higher defense spending, we are cementing our dependence on others," said Michael Schollhorn.

https://bsky.app/profile/kyivindependent.com/post/3ljryduagoc2t

vrijdag 7 maart 2025 @ 13:27:03 #66
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216961016
quote:

De politiek die hier is gevoerd is beter bekend onder de noemer "hearland theory", de zure vruchten moeten wij plukken.
EU + Rusland is sterker dan welk ander verbond dan ook. We zijn uit elkaar gespeeld door de Amerikanen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  Moderator vrijdag 7 maart 2025 @ 13:27:11 #67
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_216961018
quote:

Misschien deze discussie even doorlezen en dan nog een keer nadenken voordat je ongefundeerde dingen gaat roepen.
  vrijdag 7 maart 2025 @ 13:27:54 #68
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_216961023
quote:

[..]
Dit.

Ja, en er werd niet geluisterd.
En nu moeten "wij" vernedering op vernedering accepteren.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_216961031
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 13:27 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
De politiek die hier is gevoerd is beter bekend onder de noemer "hearland theory", de zure vruchten moeten wij plukken.
EU + Rusland is sterker dan welk ander verbond dan ook. We zijn uit elkaar gespeeld door de Amerikanen.
Jaaaaa heartland theory, bingo!!
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_216961033
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 12:46 schreef oheng het volgende:
Let op: over een paar maanden krijgen we het het talking point dat de EU is begonnen met militarisering.

:')
Hoeveel tijd nog tot Trump gaat roepen dat die 800 miljard aan Amerikaanse wapens uitgegeven moet worden of anders.....?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2025 13:30:07 ]
pi_216961046
Kap nou met dat getrol en gezuig. We weten het nu wel. Straks komt ome Straatcommando het topic weer een weekendje sluiten. Net nu er zo veel gebeurt.
  vrijdag 7 maart 2025 @ 13:30:42 #72
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_216961054
quote:

[..]
Dit.

Ah, Putin wordt het te heet onder de voeten en nu moet er gepraat worden? :') Ik denk niet dat de militaire machine in de EU nu nog gestopt kan worden

“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_216961065
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 13:27 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ja, en er werd niet geluisterd.
En nu moeten "wij" vernedering op vernedering accepteren.
O samen met de rest van de wereld. Vandaag is Japan aan de beurt.
  vrijdag 7 maart 2025 @ 13:35:45 #74
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_216961106
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2025 10:42 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Of wij (Europa) vallen het enorm verzwakte Rusland aan en annexeren Ostpreußen. Zurück zur Heimat damit :7
Daar staan kernraketten, dus dat is riskant. Wat wel kan is Oostpruissen ruilen tegen stukken Oekraïne.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  vrijdag 7 maart 2025 @ 13:36:02 #75
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_216961112
We moeten beter luisteren naar Rusland en doen wat ze daar zeggen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')