Koen bij het reisbureau:quote:Op woensdag 5 maart 2025 23:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tof![]()
Een of ander eiland klinkt wel mysterieus
Dan hoop ik niet dat hij naar North Sentinel wordt gestuurdquote:Op woensdag 5 maart 2025 23:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Koen bij het reisbureau:
- Waar wilt u naartoe?
- Weet ik veel. Doe maar wat. Een of ander eiland of zo.
Ben jij dit als piraat?quote:
Werkte mevrouw Koen niet ooit in de reisbranche ?quote:Op woensdag 5 maart 2025 23:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Koen bij het reisbureau:
- Waar wilt u naartoe?
- Weet ik veel. Doe maar wat. Een of ander eiland of zo.
GoA vandaag minder geīrriteerd over hotties traag van begripquote:Op woensdag 5 maart 2025 23:21 schreef Aoibhin het volgende:
* Aoibhin is niet boos over de lapo kaap
Eloo elooyaaaaquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:32 schreef Prisha het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:D. I hear you calling me at night![]()
Endlich wiederquote:Op woensdag 5 maart 2025 23:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zit recht en luister.
Dan komt er zo iemand langs om een stekker ergens in te stekenquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:23 schreef engine het volgende:
De stroom valt om de haverklap uit en zit nu ook in een donkere kamer maar tot mijn verbazing wel internet.
Nee ze hebben problemen met de diesel generator van het hotel maar dat is ook niet verrassend want alles komt hier met problemen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan komt er zo iemand langs om een stekker ergens in te steken
yes, 20+ jaar totdat corona het redleijk stuk maaktequote:Op woensdag 5 maart 2025 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Werkte mevrouw Koen niet ooit in de reisbranche ?
Als een roosjequote:
Altijd goed.quote:
In jouw geval meer een nachtmerriequote:
gelukkig proef je niks in dromen.quote:
Dat had je wel gemerktquote:Op donderdag 6 maart 2025 08:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
gelukkig proef je niks in dromen.
Tenminste....dat denk ik?
quote:
Dromen zijn vreemde dingen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 08:22 schreef RedShoe het volgende:
De meeste dromen zijn bedrog.
Gelukkig maar
Heel vreemd.quote:
ik soms ookquote:
Ik beleef regelmatig hele avonturen in mijn dromen. Er zitten er wel eens een paar bij waarvan ik dan enigszins teleurgesteld ben als ik wakker wordquote:Op donderdag 6 maart 2025 08:22 schreef RedShoe het volgende:
De meeste dromen zijn bedrog.
Gelukkig maar
Ben je dan echt wakker, of heb je false awakening? Ik heb dat een paar keer gehad, best eng.quote:Op donderdag 6 maart 2025 08:31 schreef RedShoe het volgende:
Ik blijf soms hangen in dromen, heel vervelend. Dan ben ik al uren wakker, maar zit nog steeds in een droomwereld.
soms zijn dromen ook wel leukquote:Op donderdag 6 maart 2025 08:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik beleef regelmatig hele avonturen in mijn dromen. Er zitten er wel eens een paar bij waarvan ik dan enigszins teleurgesteld ben als ik wakker word
Ik heb vaak heel intense en gedetailleerde dromen. Dat is echt leukquote:
Ik ben echt wakker. False awakening heb ik ook wel gehad.quote:Op donderdag 6 maart 2025 08:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ben je dan echt wakker, of heb je false awakening? Ik heb dat een paar keer gehad, best eng.
Ik heb het even opgezocht. Interessant! Dan heb je gewoon een droom in een droomquote:Op donderdag 6 maart 2025 08:52 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik ben echt wakker. False awakening heb ik ook wel gehad.
Sinds ik niet meer drink is het alleen maar heftiger geworden.
Niet elke dag ofzo, maar gebeurt met periodes.
Misschien een manier van verwerking? Hopelijk neemt dat af in de tijd...lijkt me niet prettigquote:Op donderdag 6 maart 2025 08:52 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik ben echt wakker. False awakening heb ik ook wel gehad.
Sinds ik niet meer drink is het alleen maar heftiger geworden.
Niet elke dag ofzo, maar gebeurt met periodes.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 6 maart 2025 08:57 schreef Prisha het volgende:
Ik werd wakker en zag op mijn plafond allemaal beestjes, het krioelde ervan. Ik gillen en mijn bed uitgesprongen.
Maar toen werd ik écht wakker, en had dat dus gedroomd.
Dus ik had gedroomd dat ik wakker werd en die beestjes zag. Maar het leek zo echt.
False awakening.
Had je gedronken?quote:Op donderdag 6 maart 2025 08:57 schreef Prisha het volgende:
Ik werd wakker en zag op mijn plafond allemaal beestjes, het krioelde ervan. Ik gillen en mijn bed uitgesprongen.
Maar toen werd ik écht wakker, en had dat dus gedroomd.
Dus ik had gedroomd dat ik wakker werd en die beestjes zag. Maar het leek zo echt.
False awakening.
Nee in die tijd dronk ik helemaal geen alcohol.quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Had je gedronken?
Het is een bekend verschijnsel. Zie het liedje hierboven.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:02 schreef Domnivoor het volgende:
Ik word wel eens wakker, en dan kijk ik op mijn telefoon, en dan lees ik een lang droomverslag van Aoibhin. Die droomt soms meer in één nacht dan ik in een jaar.
Je hebt ze zelfs wel eens literair genoemdquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:02 schreef Domnivoor het volgende:
Ik word wel eens wakker, en dan kijk ik op mijn telefoon, en dan lees ik een lang droomverslag van Aoibhin. Die droomt soms meer in één nacht dan ik in een jaar.
Ik schijn ook een eng geheugen te hebben. Wie weet heeft dat er wat mee te makenquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:03 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
Waarschijnlijk droom je net zoveel, alleen jij weet het niet meer.
Jij maakt er gewoon hele boekwerken van. Die kun je publicerenquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je hebt ze zelfs wel eens literair genoemd
Ik dacht dat het te maken heeft met de mate van deep of light sleep dat volgt op je REM slaap. Bij de een onthou je meer dan bij de ander. Of zoiets.quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik schijn ook een eng geheugen te hebben. Wie weet heeft dat er wat mee te maken
Dan voel ik me totaal niet uitgerust.quote:Op donderdag 6 maart 2025 08:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Misschien een manier van verwerking? Hopelijk neemt dat af in de tijd...lijkt me niet prettig.
Voel je je dan wel uitgerust?
Ik gebruik dromen ook vaak als inspiratie voor verhalenquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jij maakt er gewoon hele boekwerken van. Die kun je publiceren
Interessant!quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik dacht dat het te maken heeft met de mate van deep of light sleep dat volgt op je REM slaap. Bij de een onthou je meer dan bij de ander. Of zoiets.
Niet fijnquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:09 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dan voel ik me totaal niet uitgerust.
Kan wel vreemde situaties opleveren.
Ik laat ze weleens vertalen door AI.quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik gebruik dromen ook vaak als inspiratie voor verhalen
quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:26 schreef chufi het volgende:
[..]
In de trend van een soort schimmelinfectie?
Vroeger zat daar De Slegte. Daar kwam ik vaak met mijn vader.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:02 schreef Aoibhin het volgende:
Domni en ik waren een paar weken geleden nog in dat pand
Arnhemquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:02 schreef Aoibhin het volgende:
Domni en ik waren een paar weken geleden nog in dat pand
15 graden hierquote:
Prachtige lucht iddquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:25 schreef RedShoe het volgende:
[..]
15 graden hierzon en strakblauwe lucht
Vanmorgen bij zeequote:
Ik heb net heel lang buiten in de tuin gezeten met een boek. Echt heerlijkquote:
quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb net heel lang buiten in de tuin gezeten met een boek. Echt heerlijk
Gezelligquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:01 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn schildpadden en ik zitten ook buiten
Middag. Heerlijk gewandeld.quote:Op donderdag 6 maart 2025 12:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Yoow tongermans80 goedemiddag met prachtig weer
Echt heerlijk wandelweerquote:
Zeker. Ik "moet" iedere dag bewegen, dus dan is dit wel zo prettig. Straks als zon op balkon is lekker lezen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Lekkerrr je hebt er mooi weer bij uitgezocht
Dan zit je ook lekker beschut (vaak tenminste) Dat is wel genietenquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker. Ik "moet" iedere dag bewegen, dus dan is dit wel zo prettig. Straks als zon op balkon is lekker lezen.
Achterstallig onderhoud. Nog twee Volkskrant bijlages. Is soms niks, soms prettige verrassing.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan zit je ook lekker beschut (vaak tenminste) Dat is wel genieten
Dan heb je iig nog wat in het verschietquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Achterstallig onderhoud. Nog twee Volkskrant bijlages. Is soms niks, soms prettige verrassing.
Daarom, wie bewaart heeft iets. In mijn toteloze drankperiode deze eeuw ben ik ook boeken blijven kopen(Kringloop). Heb ze geteld het zijn er 120.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan heb je iig nog wat in het verschiet
Herman Kochquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom, wie bewaart heeft iets. In mijn toteloze drankperiode deze eeuw ben ik ook boeken blijven kopen(Kringloop). Heb ze geteld het zijn er 120.Ben nu al paar weken met de sportboeken bezig. Hierna bio's en als laatste Herman Koch, John Irving.........
En dan balen dat het boek uit is.quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Herman KochWel veel over gezien op tv.
Maar tof man!! Niets zo lekker als lezen
Ja.quote:
Zeker.quote:
Brandende liefde wel gezien lang geleden. Beetje vage film van wat ik me kan herinneren.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker.Met Het Diner had ie een wereldwijde bestseller. Michiel Romein is eigenlijk beeldend kunstenaar. Heeft Rietveld. Cees Prins deed de stem van Peter Jan Rens in Brandende Liefde. Als acteur is-ie aan het kotsen als Gerard Thoolen wordt onthoofd in de lift.
Van Ate de Jong dacht ik. Huub van der Lubbe en Peter Jan Rens in de hoofdrollen. Wel een legendarische scene waarbij Monique van der Van Peter Jan aftrekt boven de wasbak en een vinger in z'n reet steekt als ie klaarkomt. Daarna cool de sperma uit de wasbak spuit met het rubbertje aan de kraan.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:34 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Brandende liefde wel gezien lang geleden. Beetje vage film van wat ik me kan herinneren.
AZ maakt er zometeen gehakt van.quote:
Eet smakelijk!quote:
Ik heb hier een Eintracht Frankfurt shirt liggen, ik twijfel of ik hem straks aan doe of nietquote:
Mooi shirt ? Zwart Rood ?quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb hier een Eintracht Frankfurt shirt liggen, ik twijfel of ik hem straks aan doe of niet
Ohw dus daarvoor is dat rubbertje.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Ate de Jong dacht ik. Huub van der Lubbe en Peter Jan Rens in de hoofdrollen. Wel een legendarische scene waarbij Monique van der Van Peter Jan aftrekt boven de wasbak en een vinger in z'n reet steekt als ie klaarkomt. Daarna cool de sperma uit de wasbak spuit met het rubbertje aan de kraan.
Helemaal Zwartquote:
Ha ha.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw dus daarvoor is dat rubbertje.
Ik heb een Ajax shirt aanquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb hier een Eintracht Frankfurt shirt liggen, ik twijfel of ik hem straks aan doe of niet
Een echte Nederlandse filmquote:Op donderdag 6 maart 2025 18:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Ate de Jong dacht ik. Huub van der Lubbe en Peter Jan Rens in de hoofdrollen. Wel een legendarische scene waarbij Monique van der Van Peter Jan aftrekt boven de wasbak en een vinger in z'n reet steekt als ie klaarkomt. Daarna cool de sperma uit de wasbak spuit met het rubbertje aan de kraan.
Nee geen kaartjes kunnen krijgen.quote:
Ah, das jammer,quote:
Voor iedereenquote:Op donderdag 6 maart 2025 19:27 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb een beige shirt aan. Geen idee waar ik dan voor ben
De jaren 70quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:27 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb een beige shirt aan. Geen idee waar ik dan voor ben
Hopelijk van vreugdequote:Op donderdag 6 maart 2025 19:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah, das jammer,
dan maar thuis of in een kroeg gillen
Hij beleeft niet meer dezelfde dag?quote:Op donderdag 6 maart 2025 19:36 schreef marcb1974 het volgende:
Bill Murray is best oud aan het worden......
Ik zie geen Andiequote:Op donderdag 6 maart 2025 19:38 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hij beleeft niet meer dezelfde dag?
Ja ik support jullie allemaalquote:
Er komen leuke dingen uit de jaren '70quote:
Jaquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er komen leuke dingen uit de jaren '70
Dat klopt, badeendje enzo...quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er komen leuke dingen uit de jaren '70
Gewoon lekker ontspannen rennen als een echte raketquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Die maakte zich geheel geen zorgen ...
Duidelijk ja.quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:21 schreef Aoibhin het volgende:
Hier wordt het zo curry van spinazie en paneer, met rijst en naanbrood
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 06:35 schreef pullup het volgende:
Die lelijke Nazi heeft vannacht weer een raket laten exploderen begrijp ik
Het is wat het isquote:
Bij de Bahamas of waren het de Bermudasquote:Op vrijdag 7 maart 2025 06:39 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer voor je als je er onder woont
Een hele lelijke is het.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 06:35 schreef pullup het volgende:
Die lelijke Nazi heeft vannacht weer een raket laten exploderen begrijp ik
Mooie vogels weer Pullup thnxquote:
Hey vakantiegangert, hoe is het daar?quote:
De manier waarop is idd weer kinderachtig flauwquote:
Deze kwam ergens in Polen terecht:quote:Op vrijdag 7 maart 2025 06:39 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Die moet je niet op je kop krijgenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:27 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Deze kwam ergens in Polen terecht:
[ afbeelding ]
Maar het overgrote deel van die meuk belandt op de oceaanbodem
Weet niet wat dat isquote:Op vrijdag 7 maart 2025 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooie vogels weer Pullup thnx
Kijk jij ook beleef de lente?
Allemaal webcams op vogels, die hun nest zoeken/maken, paren eieren leggen, uitbroeden en jonkie grootbrengenen dan uitvliegenquote:
Oh jaquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Allemaal webcams op vogels, die hun nest zoeken/maken, paren eieren leggen, uitbroeden en jonkie grootbrengenen dan uitvliegen
https://www.vogelbescherm(...)CqQPgnQaAhKcEALw_wcB
Die zie je weer veel momenteel. Althans vorig jaar welquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:41 schreef pullup het volgende:
Heb wel een ooievaar zien rondstappen vanochtend
quote:
Al die muskshit moet dootquote:Op vrijdag 7 maart 2025 06:39 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Hey marcbquote:
Dotquote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dot![]()
Gaat hier goed en hoe is het met jou?
Pcies en kapotstuk, maar dat doen ze zelf goedquote:
Die AF blijft maar he, niet lekkerquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Fijn te horen. Hier op zich ook wel af wat last van die AF
Maar verder wel goed. Beetje druk een beetje op het BB forum
Meer verder alles okidokie
Hij is toch een alien?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:12 schreef RedShoe het volgende:
Die Musk is als Repelsteeltje.
All magic comes with a price..
Hier is niet zo veel eigenlijkquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die AF blijft maar he, niet lekker
laat dat BB forum joh, kom lekker hier
Maar doordat iedereen dat lijkt te denken is er ook niemandquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier is niet zo veel eigenlijk
Ben er wel iedere dag, maar vaak is niemand
Heb van de week gezellig zitten babbelen even met Puzziequote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar doordat iedereen dat lijkt te denken is er ook niemand
Hey Engine, hoe is het daar in de verrequote:
Hey Puzziequote:
Hey Dotquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Engine, hoe is het daar in de verre
[..]
Hey Puzzie
In dit topicquote:
Inderdaad, even kijken, niemand zien, en door naar andere topicsquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar doordat iedereen dat lijkt te denken is er ook niemand
Zo werkt het wel, Hey GGquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad, even kijken, niemand zien, en door naar andere topics
Goed hoor. Vind het wel leuk om mee te maken allemaalquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Engine, hoe is het daar in de verre
[..]
Hey Puzzie
Ja is het daar zo warm?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:54 schreef engine het volgende:
[..]
Goed hoor. Vind het wel leuk om mee te maken allemaal![]()
Alleen heel heet en benauwd. Dat maakt het werken wel zwaar.
Aan de andere kant is het avonds wel lekker![]()
Hoe is het daar? Beleef de lente al iets te zien?
Hier is het 34 graden dus mag wel wat minderquote:
Sow!! Dat is idd andere koekquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:56 schreef engine het volgende:
[..]
Hier is het 34 graden dus mag wel wat minder![]()
Maar in Nederland lekker weer dus
Repelsteeltje ook.quote:
Werk-ze Shiiquote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:01 schreef Shii het volgende:
Goedemiddag. Lekker zonnetje inderdaad, maar moet nog werken. Tot later.
Heerlijk. Ook wel weer zin in langere dagen en meer buiten zijnquote:
Daar verheug ik me ook wel opquote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:07 schreef engine het volgende:
[..]
Heerlijk. Ook wel weer zin in langere dagen en meer buiten zijn
Bloedheetquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is het daar zo warm?
IK heb alleen gezien dat ik dacht de zeerarend een ei heeft, de uiltjes gepaard hebben
Maar ik heb nog niet zo heel veel tijd om echt te kijken.
HaShiiquote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:01 schreef Shii het volgende:
Goedemiddag. Lekker zonnetje inderdaad, maar moet nog werken. Tot later.
Awwquote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:10 schreef engine het volgende:
[..]
Bloedheet
Oh de bosuiltjes zie ik nutoch wel m'n favoriete om te volgen.
Jazekerquote:
Ahh thnx die sla ik ff opquote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:21 schreef engine het volgende:
[..]
Jazekerhttps://www.vogelbescherming.nl/beleefdelente/bosuil
Maar denk niet dat ze nu te zien zijn al. Het wordt ook pas echt leuk als er kuikens zijn natuurlijk
Ja ik las het 34 graden hequote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:10 schreef engine het volgende:
[..]
Bloedheet
Oh de bosuiltjes zie ik nutoch wel m'n favoriete om te volgen.
Die had ik je gisteren ook al gegevenquote:
Ja ik zag idd dat het dezelfde site isquote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die had ik je gisteren ook al gegeven
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ik zag idd dat het dezelfde site is
Vast nietquote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]dan raak je ze vast niet meer kwijt nu
Ik denk het niet meer, gelukkig doen mijn zoektermen het nogquote:
quote:
Hulloquote:
Volgende week wordt het weer een stuk kouder helaas.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:12 schreef tong80 het volgende:
Lekker op balkon zitten lezen. Mooi zo langzaam opwarmen naar lente en zomer.
Zoals een uurtje geleden was perfect idd.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:28 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Volgende week wordt het weer een stuk kouder helaas.
Dit had van mij mogen blijven
Regel dat dan dat het niet kouder wordtquote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:28 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Volgende week wordt het weer een stuk kouder helaas.
Dit had van mij mogen blijven
Hullo Puzzie, ik moest weer weg vanmiddag. Hoe is het met jou?quote:
Hullo Dotquote:
Hullo mooie Friese manquote:
Lekker wel!! Zon , lekker weer , wat wil een mens nog meerquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Hullo Puzzie, ik moest weer weg vanmiddag. Hoe is het met jou?
Ja heerlijk zonnetje, zonder jas buiten geweest voor het eerst dit jaarquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Lekker wel!! Zon , lekker weer , wat wil een mens nog meer![]()
Met jou ook ?
Ja het is echt prachtig weerquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja heerlijk zonnetje, zonder jas buiten geweest voor het eerst dit jaar
Ik moest alleen wel werken, maar onderweg lekker rustig aan gedaan met een luisterboek en op het werk zelf even de achterdeur open gegooid.quote:
Heerlijk!! Dat is dan wel weer fijnquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik moest alleen wel werken, maar onderweg lekker rustig aan gedaan met een luisterboek en op het werk zelf even de achterdeur open gegooid.
Dat boek komt wel uit dit weekend, er staat nog 2,5 uur te gaan op.quote:
Lekkerrrquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat boek komt wel uit dit weekend, er staat nog 2,5 uur te gaan op.
Nog wat leuks op de planning dit weekend?quote:
Morgen lekker koken met mijn zoon en een stuk lopen. Beetje chillen . jij?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog wat leuks op de planning dit weekend?
morgen vrijwilligerswerk en 's avonds met mijn zoon wie is de mol kijken.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Morgen lekker koken met mijn zoon en een stuk lopen. Beetje chillen . jij?
Waar is je schoen?quote:
Ah dat is ook leuk!!!!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:20 schreef drakin het volgende:
[..]
morgen vrijwilligerswerk en 's avonds met mijn zoon wie is de mol kijken.
Is Sinterklaas in het land?quote:
De ontknoping is morgen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ah dat is ook leuk!!!!Ik heb niet alles gekeken van WidM maar is het morgen de laatste aflevering?
Sinterklaas is hier altijdquote:
Oehh spannend!!!! Ik kijk wel maar niet ieder jaar en ik vergeet het vaakquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:23 schreef drakin het volgende:
[..]
De ontknoping is morgen.
Ik kijk al vanaf de allereerste keer dat de serie er was, het is lang zo goed niet meer maar het is nog steeds een verslaving
Ik ga zeker kijkenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:23 schreef drakin het volgende:
[..]
De ontknoping is morgen.
Ik kijk al vanaf de allereerste keer dat de serie er was, het is lang zo goed niet meer maar het is nog steeds een verslaving
De Belgische mol begint ook bijna, die is beterquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oehh spannend!!!! Ik kijk wel maar niet ieder jaar en ik vergeet het vaak![]()
Maar het zit wel goed in elkaar en vaak ook in een prachtige omgeving opgenomen.
Ik ook niet, ik doe niet mee voor puntenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:27 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik ga zeker kijken![]()
Nog geen punt verloren.
Daar kijk ik dan weer niet naar, ik vergeet dat echt. Dus die ken ik ook nietquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:30 schreef drakin het volgende:
[..]
De Belgische mol begint ook bijna, die is beter
En zij zijn juist degenen die de Mol bedacht hebbenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar kijk ik dan weer niet naar, ik vergeet dat echt. Dus die ken ik ook niet
Dat weet ik dan weer welquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:35 schreef drakin het volgende:
[..]
En zij zijn juist degenen die de Mol bedacht hebben
Ik wel.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik doe niet mee voor punten
En dan met een schop de kop inslaan is het toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Dat doen we uiteraard nietquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan met een schop de kop inslaan is het toch?
Of gewoon vallen neerzetten
Geen probleem!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen probleem!Eigenlijk meer ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Aanrader, en simpel ook, wel lekker na een dag werken.quote:
En is dat zo te zien een gepaneerd kippie?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aanrader, en simpel ook, wel lekker na een dag werken.
Ja gewoon van die simpele kipkrokant schnitzels van Jumboquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En is dat zo te zien een gepaneerd kippie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |