quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
undefined (video)Bekijk deze YouTube-video
Dan komt er zo iemand langs om een stekker ergens in te stekenquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:23 schreef engine het volgende:
De stroom valt om de haverklap uit en zit nu ook in een donkere kamer maar tot mijn verbazing wel internet.
Nee ze hebben problemen met de diesel generator van het hotel maar dat is ook niet verrassend want alles komt hier met problemen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan komt er zo iemand langs om een stekker ergens in te steken
yes, 20+ jaar totdat corona het redleijk stuk maaktequote:Op woensdag 5 maart 2025 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Werkte mevrouw Koen niet ooit in de reisbranche ?
Als een roosjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop