Koen bij het reisbureau:quote:Op woensdag 5 maart 2025 23:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tof![]()
Een of ander eiland klinkt wel mysterieus
Dan hoop ik niet dat hij naar North Sentinel wordt gestuurdquote:Op woensdag 5 maart 2025 23:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Koen bij het reisbureau:
- Waar wilt u naartoe?
- Weet ik veel. Doe maar wat. Een of ander eiland of zo.
Ben jij dit als piraat?quote:
Werkte mevrouw Koen niet ooit in de reisbranche ?quote:Op woensdag 5 maart 2025 23:20 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Koen bij het reisbureau:
- Waar wilt u naartoe?
- Weet ik veel. Doe maar wat. Een of ander eiland of zo.
GoA vandaag minder geīrriteerd over hotties traag van begripquote:Op woensdag 5 maart 2025 23:21 schreef Aoibhin het volgende:
* Aoibhin is niet boos over de lapo kaap
Eloo elooyaaaaquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:32 schreef Prisha het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
@:D. I hear you calling me at night![]()
Endlich wiederquote:Op woensdag 5 maart 2025 23:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zit recht en luister.
Bekijk deze YouTube-video
Dan komt er zo iemand langs om een stekker ergens in te stekenquote:Op donderdag 6 maart 2025 00:23 schreef engine het volgende:
De stroom valt om de haverklap uit en zit nu ook in een donkere kamer maar tot mijn verbazing wel internet.
Nee ze hebben problemen met de diesel generator van het hotel maar dat is ook niet verrassend want alles komt hier met problemen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan komt er zo iemand langs om een stekker ergens in te steken
yes, 20+ jaar totdat corona het redleijk stuk maaktequote:Op woensdag 5 maart 2025 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Werkte mevrouw Koen niet ooit in de reisbranche ?
Als een roosjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |