quote:
Hulloquote:
Volgende week wordt het weer een stuk kouder helaas.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:12 schreef tong80 het volgende:
Lekker op balkon zitten lezen. Mooi zo langzaam opwarmen naar lente en zomer.
Zoals een uurtje geleden was perfect idd.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:28 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Volgende week wordt het weer een stuk kouder helaas.
Dit had van mij mogen blijven
Regel dat dan dat het niet kouder wordtquote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:28 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Volgende week wordt het weer een stuk kouder helaas.
Dit had van mij mogen blijven
Hullo Puzzie, ik moest weer weg vanmiddag. Hoe is het met jou?quote:
Hullo Dotquote:
Hullo mooie Friese manquote:
Lekker wel!! Zon , lekker weer , wat wil een mens nog meerquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Hullo Puzzie, ik moest weer weg vanmiddag. Hoe is het met jou?
Ja heerlijk zonnetje, zonder jas buiten geweest voor het eerst dit jaarquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Lekker wel!! Zon , lekker weer , wat wil een mens nog meer![]()
Met jou ook ?
Ja het is echt prachtig weerquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja heerlijk zonnetje, zonder jas buiten geweest voor het eerst dit jaar
Ik moest alleen wel werken, maar onderweg lekker rustig aan gedaan met een luisterboek en op het werk zelf even de achterdeur open gegooid.quote:
Heerlijk!! Dat is dan wel weer fijnquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik moest alleen wel werken, maar onderweg lekker rustig aan gedaan met een luisterboek en op het werk zelf even de achterdeur open gegooid.
Dat boek komt wel uit dit weekend, er staat nog 2,5 uur te gaan op.quote:
Lekkerrrquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat boek komt wel uit dit weekend, er staat nog 2,5 uur te gaan op.
Nog wat leuks op de planning dit weekend?quote:
Morgen lekker koken met mijn zoon en een stuk lopen. Beetje chillen . jij?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog wat leuks op de planning dit weekend?
morgen vrijwilligerswerk en 's avonds met mijn zoon wie is de mol kijken.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Morgen lekker koken met mijn zoon en een stuk lopen. Beetje chillen . jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |