quote:
Hulloquote:
Volgende week wordt het weer een stuk kouder helaas.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:12 schreef tong80 het volgende:
Lekker op balkon zitten lezen. Mooi zo langzaam opwarmen naar lente en zomer.
Zoals een uurtje geleden was perfect idd.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:28 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Volgende week wordt het weer een stuk kouder helaas.
Dit had van mij mogen blijven
Regel dat dan dat het niet kouder wordtquote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:28 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Volgende week wordt het weer een stuk kouder helaas.
Dit had van mij mogen blijven
Hullo Puzzie, ik moest weer weg vanmiddag. Hoe is het met jou?quote:
Hullo Dotquote:
Hullo mooie Friese manquote:
Lekker wel!! Zon , lekker weer , wat wil een mens nog meerquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Hullo Puzzie, ik moest weer weg vanmiddag. Hoe is het met jou?
Ja heerlijk zonnetje, zonder jas buiten geweest voor het eerst dit jaarquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Lekker wel!! Zon , lekker weer , wat wil een mens nog meer![]()
Met jou ook ?
Ja het is echt prachtig weerquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja heerlijk zonnetje, zonder jas buiten geweest voor het eerst dit jaar
Ik moest alleen wel werken, maar onderweg lekker rustig aan gedaan met een luisterboek en op het werk zelf even de achterdeur open gegooid.quote:
Heerlijk!! Dat is dan wel weer fijnquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik moest alleen wel werken, maar onderweg lekker rustig aan gedaan met een luisterboek en op het werk zelf even de achterdeur open gegooid.
Dat boek komt wel uit dit weekend, er staat nog 2,5 uur te gaan op.quote:
Lekkerrrquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat boek komt wel uit dit weekend, er staat nog 2,5 uur te gaan op.
Nog wat leuks op de planning dit weekend?quote:
Morgen lekker koken met mijn zoon en een stuk lopen. Beetje chillen . jij?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog wat leuks op de planning dit weekend?
morgen vrijwilligerswerk en 's avonds met mijn zoon wie is de mol kijken.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Morgen lekker koken met mijn zoon en een stuk lopen. Beetje chillen . jij?
Waar is je schoen?quote:
Ah dat is ook leuk!!!!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:20 schreef drakin het volgende:
[..]
morgen vrijwilligerswerk en 's avonds met mijn zoon wie is de mol kijken.
Is Sinterklaas in het land?quote:
De ontknoping is morgen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ah dat is ook leuk!!!!Ik heb niet alles gekeken van WidM maar is het morgen de laatste aflevering?
Sinterklaas is hier altijdquote:
Oehh spannend!!!! Ik kijk wel maar niet ieder jaar en ik vergeet het vaakquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:23 schreef drakin het volgende:
[..]
De ontknoping is morgen.
Ik kijk al vanaf de allereerste keer dat de serie er was, het is lang zo goed niet meer maar het is nog steeds een verslaving
Ik ga zeker kijkenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:23 schreef drakin het volgende:
[..]
De ontknoping is morgen.
Ik kijk al vanaf de allereerste keer dat de serie er was, het is lang zo goed niet meer maar het is nog steeds een verslaving
De Belgische mol begint ook bijna, die is beterquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oehh spannend!!!! Ik kijk wel maar niet ieder jaar en ik vergeet het vaak![]()
Maar het zit wel goed in elkaar en vaak ook in een prachtige omgeving opgenomen.
Ik ook niet, ik doe niet mee voor puntenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:27 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik ga zeker kijken![]()
Nog geen punt verloren.
Daar kijk ik dan weer niet naar, ik vergeet dat echt. Dus die ken ik ook nietquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:30 schreef drakin het volgende:
[..]
De Belgische mol begint ook bijna, die is beter
En zij zijn juist degenen die de Mol bedacht hebbenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:31 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar kijk ik dan weer niet naar, ik vergeet dat echt. Dus die ken ik ook niet
Dat weet ik dan weer welquote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:35 schreef drakin het volgende:
[..]
En zij zijn juist degenen die de Mol bedacht hebben
Ik wel.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 19:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik doe niet mee voor punten
En dan met een schop de kop inslaan is het toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Dat doen we uiteraard nietquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan met een schop de kop inslaan is het toch?
Of gewoon vallen neerzetten
Geen probleem!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen probleem!Eigenlijk meer ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Aanrader, en simpel ook, wel lekker na een dag werken.quote:
En is dat zo te zien een gepaneerd kippie?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aanrader, en simpel ook, wel lekker na een dag werken.
Ja gewoon van die simpele kipkrokant schnitzels van Jumboquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En is dat zo te zien een gepaneerd kippie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |