Je hebt ze zelfs wel eens literair genoemdquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:02 schreef Domnivoor het volgende:
Ik word wel eens wakker, en dan kijk ik op mijn telefoon, en dan lees ik een lang droomverslag van Aoibhin. Die droomt soms meer in één nacht dan ik in een jaar.
Ik schijn ook een eng geheugen te hebben. Wie weet heeft dat er wat mee te makenquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:03 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
Waarschijnlijk droom je net zoveel, alleen jij weet het niet meer.
Jij maakt er gewoon hele boekwerken van. Die kun je publicerenquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je hebt ze zelfs wel eens literair genoemd
Ik dacht dat het te maken heeft met de mate van deep of light sleep dat volgt op je REM slaap. Bij de een onthou je meer dan bij de ander. Of zoiets.quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik schijn ook een eng geheugen te hebben. Wie weet heeft dat er wat mee te maken
Dan voel ik me totaal niet uitgerust.quote:Op donderdag 6 maart 2025 08:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Misschien een manier van verwerking? Hopelijk neemt dat af in de tijd...lijkt me niet prettig.
Voel je je dan wel uitgerust?
Ik gebruik dromen ook vaak als inspiratie voor verhalenquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jij maakt er gewoon hele boekwerken van. Die kun je publiceren
Interessant!quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik dacht dat het te maken heeft met de mate van deep of light sleep dat volgt op je REM slaap. Bij de een onthou je meer dan bij de ander. Of zoiets.
Niet fijnquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:09 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dan voel ik me totaal niet uitgerust.
Kan wel vreemde situaties opleveren.
Ik laat ze weleens vertalen door AI.quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik gebruik dromen ook vaak als inspiratie voor verhalen
quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:26 schreef chufi het volgende:
[..]
In de trend van een soort schimmelinfectie?
Vroeger zat daar De Slegte. Daar kwam ik vaak met mijn vader.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:02 schreef Aoibhin het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Domni en ik waren een paar weken geleden nog in dat pand
Arnhemquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:02 schreef Aoibhin het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Domni en ik waren een paar weken geleden nog in dat pand
15 graden hierquote:
Prachtige lucht iddquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:25 schreef RedShoe het volgende:
[..]
15 graden hierzon en strakblauwe lucht
Vanmorgen bij zeequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |