Lex Immers.gifquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:09 schreef tong80 het volgende:
Dit kan een hele belangrijke zijn. Je weet nooit immers.
Leuk voor @GGMMquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Op het veld staan tijdens de UEFA Champions League-finale als Centre circus carrier? Check snel ziggosport.nl/win
Met 14 afwezigen (waarvan 11 iets met een bal kunnen) vind ik het best meevallen eigenlijk.quote:
Het was dan ook zeker niet slecht.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Van Persie heeft straks een goede wedstrijd gezien gok ik zo
Vind het sowieso wat een vreemdelingenlegioenquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:20 schreef Slobeend het volgende:
Bij Inter stonden meer geboren Rotterdammers in de basis dan bij Feyenoord. #onleukefeitjes
Leuk meegedaan en gepresteerd naar kunnen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het was dan ook zeker niet slecht.
Het was in ieder geval geen afgang zoals bij sommige andere clubs.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Inter heeft krachten gespaard voor het weekendquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Idd , je zou maar met 6-1 verliezen van Lillequote:Op woensdag 5 maart 2025 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was in ieder geval geen afgang zoals bij sommige andere clubs.
Beter dan met 6-0 van St Etienne.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Idd , je zou maar met 6-1 verliezen van Lille
xG van 0.40quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg.quote:
Als we xG als graadmeter gaan houden hebben we in de Eredivisie een gigantisch probleem met onze ranglijst.quote:
en die van jullie? @DombohetOlifantje1 @Cocoquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:32 schreef KingRoland het volgende:
Mijn broekje is al uit voor PSG - Liverpool
@:nober @:3rr0r @:rambodirk @:chevycaprice @:wotte
Die van jullie ook?
Ik juich wel voor Arne.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
en die van jullie? @:dombohetolifantje1 @:coco
Dit komt niet authentiek over.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:36 schreef GGMM het volgende:
Ik had 0-2 voorspeld in de Coco-Toto
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
@:zipportal
Zou het wat uitmaken?quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:36 schreef Dven het volgende:
Worden er voor de return nog spelers terugverwacht of?
Ik mag toch hopen dat Hwang EINDELIJK terug is.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:36 schreef Dven het volgende:
Worden er voor de return nog spelers terugverwacht of?
Handje bij de zak.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:32 schreef KingRoland het volgende:
Die van jullie ook?
Normaliter niet veel, maar alle beetjes helpenquote:
Geniet van je succes.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:36 schreef GGMM het volgende:
Ik had 0-2 voorspeld in de Coco-Toto
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
@:zipportal
Nepfanquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:37 schreef RamboDirk het volgende:
Ik zie nu pas dat dit een vroege wedstrijd wasniks gemist zo te zien.
Het was al zo opvallend gezellig in het topic ja.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:37 schreef RamboDirk het volgende:
We hebben je niet gemist neequote:Op woensdag 5 maart 2025 20:37 schreef RamboDirk het volgende:
Is het niet nu dan wel straks. Tot zo in het Feyenoord topic.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, ik ben niet het type dat juicht als ik weet dat anderen het moeilijk hebben
quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het was al zo opvallend gezellig in het topic ja.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We hebben je niet gemist nee
Altijd sneu dementerende ouderen met een remspoor in de broek door de Aldi Pleinweg.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:37 schreef RamboDirk het volgende:
Leverkusen bayern gaat enorm saai worden.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:39 schreef Maver24 het volgende:
Welke gaan we nu kijken. Psg of leverkusen
Dit kloptquote:
Veel te ambitieus voor psv inderdaad. Het was hooguit 0,0002% voor de eerste wedstrijd slecht als PSV is.quote:
Ich habe für Bayern - Bayer 04 gewählt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:32 schreef KingRoland het volgende:
Die van jullie ook?
ach feyenoordquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:47 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Veel te ambitieus voor psv inderdaad. Het was hooguit 0,0002% voor de eerste wedstrijd slecht als PSV is.
Ik ben aan het kijken broquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:32 schreef KingRoland het volgende:
Die van jullie ook?
Ik wilde switch kijken. Toch maar niet. Sierd de Vos is weer aan het lullen.quote:
Twee keer deksel op het neus. Italiaanse rijen gesloten en de tent dicht gegooid. Speelden leuk mee.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:06 schreef 3rr0r het volgende:
Was Feyenoord kansloos of hadden ze pech? Kon niet kijken
Oké Mohammed.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
Twee keer deksel op het neus. Italiaanse rijen gesloten en de tent dicht gegooid. Speelden leuk mee.
Twee keer? Je kan maar een keer het onderste uit de kan drinkenquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
Twee keer deksel op het neus. Italiaanse rijen gesloten en de tent dicht gegooid. Speelden leuk mee.
Switch.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:39 schreef Maver24 het volgende:
Welke gaan we nu kijken. Psg of leverkusen
Nober kijkt nog mee.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:17 schreef Nober het volgende:
Als Bayern een penalty krijgt dan stop ik met kijken.
Edit
No penal
Ach ja die speelt altijd wel zo ,,,= Misschien tijd om Gavi er in te hooien voor nog eeen zekere kaart (of speelt ie al mee)quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach Cubarsi
Die heb ik gelukkig op het bankje gelaten in de UCL Fantasy
Even laten uitrazenquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:24 schreef DeeBee het volgende:
Begin tijdperk Slot
PSG speelt Liverpool wel van de mat momenteel, boh
Ze kopen in ieder geval wat gerichter in voortaanquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig koopclub PSG niet op voorsprong.
De fans met PSG shirt en Real trainingsbroek aan in the mud. Stukje plofkrakers. @RamboDirkquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig koopclub PSG niet op voorsprong.
Lijkt mij een mooie carrièrequote:Op woensdag 5 maart 2025 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Centre circle carrier klinkt heel wat.
Gaan bij de eerste grote tegenslag weer instorten zoals altijd.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:33 schreef Mestreech1990 het volgende:
Liverpool is echt een niveau minder dan dit elftal van PSG. Wat een voetbal zit in die ploeg. Vitinha is zo goed ook.
Ze moeten wel hun kansen afmaken…
Hij is nog shell shocked nadat het kanon in de Eindhovense endeldarm werd gedrukt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Boeiend. Is dat jouw manier van communiceren?
quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Boeiend. Is dat jouw manier van communiceren?
Spaans trucje, heeft 'ie snel opgepakt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:47 schreef chufi het volgende:
Waarom moet Lewa altijd overal tegen de scheids zeiken terwijl ie geen aanvoorder is en er ook nog altijd mee wegkomt ?!!
Statusquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:47 schreef chufi het volgende:
Waarom moet Lewa altijd overal tegen de scheids zeiken terwijl ie geen aanvoorder is en er ook nog altijd mee wegkomt ?!!
Dacht dat je heel fanatiek alles van Liverpool keek vanwege Slotquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee. Zijn gewoon matige wedstrijden.
Heb wat flinke JAAAAAAAAAAAAA's voorbij zien komen anders tijdens PSV dus juichen kan dat aapie welquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zippy is geen juichaapje en blijft gewoon nuchter.
Wat is de definitie van juichaapje?quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zippy is geen juichaapje en blijft gewoon nuchter.
in ieder geval niet als je 'JAAAAAAAAAAAA' schreeuwt blijkbaarquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is de definitie van juichaapje?
Zeg je nou dat @Zipportal een drugsgebruiker is?quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb wat flinke JAAAAAAAAAAAAA's voorbij zien komen anders tijdens PSV dus juichen kan dat aapie wel
Mensen die zonder rechte rug alles geweldig en fantastisch vinden. Iedere bandwagon waarop te springen valt, wordt op gesprongen. Zelfs op bandwagons die niet echt een bandwagon zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is de definitie van juichaapje?
Die mensen zijn vrij vervelend ja.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mensen die zonder rechte rug alles geweldig en fantastisch vinden. Iedere bandwagon waarop te springen valt, wordt op gesprongen. Zelfs op bandwagons die niet echt een bandwagon zijn.
Ik zag het.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:hhh38 Fonseca is voor 9 maanden geschorst (lol).
soms zelfs op 3 of 4 ...quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ziggy zendt op 2 netten dezelfde wedstrijd uit
Nee een golden pick.quote:
Dat kun je over Benfica - Barcelona ook zeggenquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:49 schreef Marcoss het volgende:
Dit had zomaar 5-0 kunnen staan en dan is het 0-1
ik dacht dat dit juist een spektakel zou zijn en probeerde @Nober te overtuigen. Hij dacht daar anders over en koos voor Bayern - Leverkusen en heeft waarschijnlijk een leuke avond gehad.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:49 schreef Marcoss het volgende:
Was tegen PSV ook al. Kunnen totaal niet afmaken.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:49 schreef Marcoss het volgende:
Deze commentator is wel vaker de weg kwijtquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:52 schreef CR7 het volgende:
[..]
Was tegen PSV ook al. Kunnen totaal niet afmaken.
Gaat hij de meivakantie halen?quote:
ik zou vooral veel juichen voor feyenoord komen wekenquote:Op woensdag 5 maart 2025 23:22 schreef jigggy het volgende:
Iedereen waarvoor ik juichte verloren deze 2 dagen op real na
5 grote kansen hadden ze gemist en een xG van 3. (PSV 0,25). Eigenlijk begon jullie dip toen al.quote:
Wat bij PSV een historische dip is, is bij Feyenoord de norm…quote:Op donderdag 6 maart 2025 06:37 schreef CR7 het volgende:
[..]
5 grote kansen hadden ze gemist en een xG van 3. (PSV 0,25). Eigenlijk begon jullie dip toen al.
Mwah 1-7 met de Kroos en Modric van de lage landen in de gelederen? Dat is toch wel heel treurig hoor.quote:Op donderdag 6 maart 2025 06:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Wat bij PSV een historische dip is, is bij Feyenoord de norm…
Heel jammer dit.quote:Op woensdag 5 maart 2025 23:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik zou vooral veel juichen voor feyenoord komen weken
quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat deed AZ O19 ook gisteren.
[ afbeelding ]
Ik vind dit zo'n enorm vervelend ventje elke keer als ik wat beelden tegen kom.quote:Op woensdag 5 maart 2025 23:00 schreef KingRoland het volgende:
Voor de jongere doelgroep onder ons
Bekijk deze YouTube-video
1-3, 7-1quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:03 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Vandaag 21:00 Internazionale - Feyenoord | Ziggo Sport
Morgen 21:00 Arsenal - PSV | Ziggo Sport
@:maxi-mus 2-0, 3-1
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:onlogisch
@:Mexicanobakker 2-0, 1-0
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:WheeledWarrior
@:Immerdebestebob
2-0quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:03 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-1quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:03 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
quote:
Inter - Feyenoord 2-1quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:03 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-0quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:03 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Onvolledig. Slordig. Broddelwerk.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe kijk jij tegen de voorspelling van @:scrummie aan?
Landverraderquote:Op dinsdag 11 maart 2025 12:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De meeste dromen zijn bedrog, maar hup Benfica.
1-0quote:Op dinsdag 11 maart 2025 10:03 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar