Ik ben aan het kijken broquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:32 schreef KingRoland het volgende:
Mijn broekje is al uit voor PSG - Liverpool
@:nober @:3rr0r @:rambodirk @:chevycaprice @:wotte
Die van jullie ook?
Ik wilde switch kijken. Toch maar niet. Sierd de Vos is weer aan het lullen.quote:
Twee keer deksel op het neus. Italiaanse rijen gesloten en de tent dicht gegooid. Speelden leuk mee.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:06 schreef 3rr0r het volgende:
Was Feyenoord kansloos of hadden ze pech? Kon niet kijken
Oké Mohammed.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
Twee keer deksel op het neus. Italiaanse rijen gesloten en de tent dicht gegooid. Speelden leuk mee.
Twee keer? Je kan maar een keer het onderste uit de kan drinkenquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
Twee keer deksel op het neus. Italiaanse rijen gesloten en de tent dicht gegooid. Speelden leuk mee.
Switch.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:39 schreef Maver24 het volgende:
Welke gaan we nu kijken. Psg of leverkusen
Nober kijkt nog mee.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:17 schreef Nober het volgende:
Als Bayern een penalty krijgt dan stop ik met kijken.
Edit
No penal
Ach ja die speelt altijd wel zo ,,,= Misschien tijd om Gavi er in te hooien voor nog eeen zekere kaart (of speelt ie al mee)quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach Cubarsi
Die heb ik gelukkig op het bankje gelaten in de UCL Fantasy
Even laten uitrazenquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:24 schreef DeeBee het volgende:
Begin tijdperk Slot
PSG speelt Liverpool wel van de mat momenteel, boh
Ze kopen in ieder geval wat gerichter in voortaanquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig koopclub PSG niet op voorsprong.
De fans met PSG shirt en Real trainingsbroek aan in the mud. Stukje plofkrakers. @RamboDirkquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig koopclub PSG niet op voorsprong.
Lijkt mij een mooie carričrequote:Op woensdag 5 maart 2025 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Centre circle carrier klinkt heel wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |