abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 maart 2025 @ 17:32:47 #151
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_216937014
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 17:31 schreef LXIV het volgende:

[..]
Dat is logisch anders heeft het geen zin
Want wapens achterhouden was onvoldoende om dan welke druk te zetten ?
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  woensdag 5 maart 2025 @ 17:32:54 #152
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_216937017
quote:
7s.gif Op woensdag 5 maart 2025 17:32 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Deze ja
The End Times are wild
pi_216937020
twitter

Zelf gevlucht zijn uit Iran, maar vervolgens doen alsof er geen oorlog is in Oekraine (en in haar andere tweets ook gewoon Rusland steunen, de grote vriendjes van Iran)

Wat spuug ik toch op dit soort nederlanders, goorste van het goorste soort mensen.
  woensdag 5 maart 2025 @ 17:34:07 #154
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_216937033
quote:
12s.gif Op woensdag 5 maart 2025 17:32 schreef Vallon het volgende:

[..]
Want wapens achterhouden was onvoldoende om dan welke druk te zetten ?
Nee, maar als je jouw Intel niet meer met A wil delen, maar B deelt wel met A, dan moet je ook stoppen met delen met B, anders heeft het geen zin.
The End Times are wild
pi_216937048
twitter

Dit lijkt mij een reactie op het nieuws uit amerika (en de geruchten dat ze ook de UK verboden om intelligentie te delen)
pi_216937071
Maar hebben de VS de Britten ook verboden om informatie te delen met Europese bondgenoten, die het dan weer kunnen doorspelen naar Oekraïne? :P
  woensdag 5 maart 2025 @ 17:38:07 #157
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_216937075
quote:
7s.gif Op woensdag 5 maart 2025 17:33 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]

[ afbeelding ]

Zelf gevlucht zijn uit Iran, maar vervolgens doen alsof er geen oorlog is in Oekraine (en in haar andere tweets ook gewoon Rusland steunen, de grote vriendjes van Iran)

Wat spuug ik toch op dit soort nederlanders, goorste van het goorste soort mensen.
Als je het leest dan zie je dat ze helemaal niet tegen het bewind in Iran waren, maar vluchten vanwege de algemene toestand daar. Haar moeder werkte in opdracht van het bewind.
Mensen mogen gewoon een mening hebben, ongeacht wat ze vandaan komen
The End Times are wild
pi_216937082
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 17:38 schreef LXIV het volgende:

[..]
Als je het leest dan zie je dat ze helemaal niet tegen het bewind in Iran waren, maar vluchten vanwege de algemene toestand daar. Haar moeder werkte in opdracht van het bewind.
Mensen mogen gewoon een mening hebben, ongeacht wat ze vandaan komen
Mens moet haar gore genocide smoel houden
pi_216937091
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 17:34 schreef LXIV het volgende:

[..]
Nee, maar als je jouw Intel niet meer met A wil delen, maar B deelt wel met A, dan moet je ook stoppen met delen met B, anders heeft het geen zin.
Daarom schreef ik ook al dat Five Eyes dood is. Met de Russen in het Kremlin gaan die landen waarschijnlijk stoppen met het delen van Intel.

https://en.wikipedia.org/wiki/Five_Eyes
pi_216937092
quote:
[ x ]

[ afbeelding ]

Wierd Duk is de grootste landverrader die er in dit land rondloopt.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 5 maart 2025 @ 17:40:13 #161
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_216937101
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 16:34 schreef egayalS het volgende:

[..]
Op de korte termijn nee. Op de lange termijn is het een kwestie van opschalen. Als de overheid er alles op alles zet en grote orders plaatst dan gaan de defensie bedrijven gewoon uitbreiden, het geld komt namelijk gegarandeerd binnen.
Zowaar nog leuk voor de economie ook.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_216937117
quote:
7s.gif Op woensdag 5 maart 2025 17:36 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]

Dit lijkt mij een reactie op het nieuws uit amerika (en de geruchten dat ze ook de UK verboden om intelligentie te delen)
MaAr DaT KuNnEn dE BrItTeN hElEmAaL niet!
pi_216937128
quote:
[ x ]

[ afbeelding ]

Vergeet Jetten niet die toen met zijn twee vriendinnen naar Iran ging, zo'n COC hypocriet. Ga dan alleen, maar ga niet zo'n spelletje op het internationale toneel spelen. Walgelijk. O zo braaf orders van het Pentagon opvolgen toen.
  woensdag 5 maart 2025 @ 17:42:36 #164
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_216937135
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 17:34 schreef LXIV het volgende:

[..]
Wil ik volgen maar wat ik simpelweg niet snap waarom het volgens Trump nodig is dat dan ook NU die flitsende vorm tot uitwerking te geven. Zelensky ligt al op zijn knieën bij de drempel en dan toch dit doordrukken ?

Kan wmb alleen maar zijn omdat Trump de boel wil afgeven aan broligarch Putin c.s.
Enne .... van een mineralen deal blijkt sws geen sprake (meer) te zijn.
Anders dan als publieke drogreden om Zelensky in het Witte Huis af te kunnen branden.
Gezien toespraak voor het Congres door Trump, hij heeft zijn oog mbt mineralen vooral binnenlands neergezet met een vette blik naar Groenland.
Waarom dan in een ver weg land moeilijk gaan delven, terwijl dat om de hoek voor de kaperskust ligt ?
  woensdag 5 maart 2025 @ 17:42:37 #165
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_216937136
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 17:39 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Wierd Duk is de grootste landverrader die er in dit land rondloopt.
Ik ken nog wel een grotere.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_216937188
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2025 17:42 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Ik denk dat je doelt op de lachende moordenaar. Of toch die andere? Ik heb ook een bingo-kaart hier naast me liggen.
  woensdag 5 maart 2025 @ 17:46:09 #167
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_216937217
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 17:39 schreef Ulx het volgende:

[..]
Daarom schreef ik ook al dat Five Eyes dood is. Met de Russen in het Kremlin gaan die landen waarschijnlijk stoppen met het delen van Intel.

https://en.wikipedia.org/wiki/Five_Eyes
De Russen zitten al even in het Kremlin…
Maar, klopt.
The End Times are wild
  woensdag 5 maart 2025 @ 17:52:52 #168
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_216937384
quote:
12s.gif Op woensdag 5 maart 2025 17:42 schreef Vallon het volgende:

[..]
Wil ik volgen maar wat ik simpelweg niet snap waarom het volgens Trump nodig is dat dan ook NU die flitsende vorm tot uitwerking te geven. Zelensky ligt al op zijn knieën bij de drempel en dan toch dit doordrukken ?

Kan wmb alleen maar zijn omdat Trump de boel wil afgeven aan broligarch Putin c.s.
Enne .... van een mineralen deal blijkt sws geen sprake (meer) te zijn.
Anders dan als publieke drogreden om Zelensky in het Witte Huis af te kunnen branden.
Gezien toespraak voor het Congres door Trump, hij heeft zijn oog mbt mineralen vooral binnenlands neergezet met een vette blik naar Groenland.
Waarom dan in een ver weg land moeilijk gaan delven, terwijl dat om de hoek voor de kaperskust ligt ?
Trump is veel gevaarlijker dan Putin. Putin is beheerst en heeft realistische doelstellingen (die niet overeenkomen met de onze, soit). Putin handelt rationeel ipv emotioneel. Putin de kt niet dat hij de door God uitverkoren en wonderbaarlijk geredde Messias is die zijn land moet redden. Putin zit helemaal niet (openlijk tenminste) te stoken in binnenlandse zaken in de UK of Duitsland. Putins doelen beperken zich tot zijn invloedssfeer.
Trump is een volkomen onvoorspelbare en ongeleide complotdenker met een Messias-complex die volstrekt paranoïde is en denkt Amerika en het westen te moeten redden.
En dan heeft Trump ook nog het machtigste leger en de grootste economie met de grootste technologische voorsprong. Putins economie is net zo groot als de benelux, zijn leger is gesleten, het land exporteert vooral grondstoffen en kan geen chips etc maken.
The End Times are wild
pi_216937393
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2025 17:42 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Ik denk dat je doelt op de lachende moordenaar. Of toch die andere? Ik heb ook een bingo-kaart hier naast me liggen.
quote:
7s.gif Op woensdag 5 maart 2025 17:36 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]

Koningshuis heeft eigen burgerinlichtingen netwerk, deels buiten MI6 en communiceert met militaire middelen. Misschien weet Andrew nog iets. Trump kon het niet zo goed vinden met die Epstein. In ieder geval kunnen ze via een omweg verhalen naar buiten brengen. Zal mij niets verbazen als Madame Maxwell binnenkort weer eens in het nieuws is. Geïnterviewd door een Zelensky-supporter uit Oekraine, zoiets.
  woensdag 5 maart 2025 @ 17:54:39 #170
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_216937418
Straks 06mar25 van 18u30-23u58 Tweede Kamer debat over "Debat over de staat van de oorlog in Europa en over de ingelaste buitengewone Europese top van 6 maart 2025".
bron: tk

Sprekerslijst (ieder 4min)
R.A.A. Jetten
F.C.G.M. Timmermans
L.A.J.M. Dassen
D. Yesilgöz-Zegerius
P.H. Omtzigt
G. Wilders
H. Vermeer
J.P. Dijk
H. Bontenbal
M.H. Bikker
R.J. Dekker
D.J.H. (Diederik) van Dijk
B.J. Eerdmans
C. Teunissen
S.R.T. van Baarle

's kijken of hoe de windvanen hun zeilen gaan bijdraaien.
pi_216937419
quote:
[ x ]

[ afbeelding ]

Uiteraard weer neergepend door die vieze hond van een Wierd Duk
pi_216937427
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 16:16 schreef sp3c het volgende:

[..]
Omdat ze niet de Russen niet willen laten weten wat ze allemaal kunnen zien
Dat heeft Trump al een keer gedaan om Iran uit te kunnen lachen via Twitter. Werden zuivere beelden van een misty satteliet gepost. Puur om te brallen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_216937469
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 17:46 schreef LXIV het volgende:

[..]
De Russen zitten al even in het Kremlin…
Maar, klopt.
En ze zaten ook met vinger in de kont van de MIVD, en dat was niet voor niets. Ging om grote bedragen die naar Firma Trump overgemaakt werden, in ruil voor een nieuw te bouwen bordeel voor trieste mannetjes.

Femke's fiat.
  woensdag 5 maart 2025 @ 18:02:19 #174
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_216937538
quote:
[ x ]

[ afbeelding ]

stom wijf, dat je er aandacht aan schenkt ,
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 5 maart 2025 @ 18:05:21 #175
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_216937573
quote:
7s.gif Op woensdag 5 maart 2025 16:34 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Niet waar. De verkiezingen zijn vrij.
Alleen wordt oppositie onderdrukt als zij teveel een gevaar vormt voor de huidige macht.
oppositie in rusland wordt niet onderdrukt maar vermoord , dat weet jij wel

verkiezingen in rusland zijn vrij omdat er maar een persoon aan meedoet
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')