Want wapens achterhouden was onvoldoende om dan welke druk te zetten ?quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is logisch anders heeft het geen zin
Nee, maar als je jouw Intel niet meer met A wil delen, maar B deelt wel met A, dan moet je ook stoppen met delen met B, anders heeft het geen zin.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:32 schreef Vallon het volgende:
[..]
Want wapens achterhouden was onvoldoende om dan welke druk te zetten ?
Als je het leest dan zie je dat ze helemaal niet tegen het bewind in Iran waren, maar vluchten vanwege de algemene toestand daar. Haar moeder werkte in opdracht van het bewind.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:33 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
[ afbeelding ]
Zelf gevlucht zijn uit Iran, maar vervolgens doen alsof er geen oorlog is in Oekraine (en in haar andere tweets ook gewoon Rusland steunen, de grote vriendjes van Iran)
Wat spuug ik toch op dit soort nederlanders, goorste van het goorste soort mensen.
Mens moet haar gore genocide smoel houdenquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als je het leest dan zie je dat ze helemaal niet tegen het bewind in Iran waren, maar vluchten vanwege de algemene toestand daar. Haar moeder werkte in opdracht van het bewind.
Mensen mogen gewoon een mening hebben, ongeacht wat ze vandaan komen
Daarom schreef ik ook al dat Five Eyes dood is. Met de Russen in het Kremlin gaan die landen waarschijnlijk stoppen met het delen van Intel.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, maar als je jouw Intel niet meer met A wil delen, maar B deelt wel met A, dan moet je ook stoppen met delen met B, anders heeft het geen zin.
Wierd Duk is de grootste landverrader die er in dit land rondloopt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:33 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
[ afbeelding ]
Zelf gevlucht zijn uit Iran, maar vervolgens doen alsof er geen oorlog is in Oekraine (en in haar andere tweets ook gewoon Rusland steunen, de grote vriendjes van Iran)
Wat spuug ik toch op dit soort nederlanders, goorste van het goorste soort mensen.
Zowaar nog leuk voor de economie ook.quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:34 schreef egayalS het volgende:
[..]
Op de korte termijn nee. Op de lange termijn is het een kwestie van opschalen. Als de overheid er alles op alles zet en grote orders plaatst dan gaan de defensie bedrijven gewoon uitbreiden, het geld komt namelijk gegarandeerd binnen.
MaAr DaT KuNnEn dE BrItTeN hElEmAaL niet!quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:36 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Dit lijkt mij een reactie op het nieuws uit amerika (en de geruchten dat ze ook de UK verboden om intelligentie te delen)
Vergeet Jetten niet die toen met zijn twee vriendinnen naar Iran ging, zo'n COC hypocriet. Ga dan alleen, maar ga niet zo'n spelletje op het internationale toneel spelen. Walgelijk. O zo braaf orders van het Pentagon opvolgen toen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:33 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
[ afbeelding ]
Wil ik volgen maar wat ik simpelweg niet snap waarom het volgens Trump nodig is dat dan ook NU die flitsende vorm tot uitwerking te geven. Zelensky ligt al op zijn knieën bij de drempel en dan toch dit doordrukken ?quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, maar als je jouw Intel niet meer met A wil delen, maar B deelt wel met A, dan moet je ook stoppen met delen met B, anders heeft het geen zin.
Ik ken nog wel een grotere.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:39 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Wierd Duk is de grootste landverrader die er in dit land rondloopt.
Ik denk dat je doelt op de lachende moordenaar. Of toch die andere? Ik heb ook een bingo-kaart hier naast me liggen.quote:
De Russen zitten al even in het Kremlin…quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:39 schreef Ulx het volgende:
[..]
Daarom schreef ik ook al dat Five Eyes dood is. Met de Russen in het Kremlin gaan die landen waarschijnlijk stoppen met het delen van Intel.
https://en.wikipedia.org/wiki/Five_Eyes
Trump is veel gevaarlijker dan Putin. Putin is beheerst en heeft realistische doelstellingen (die niet overeenkomen met de onze, soit). Putin handelt rationeel ipv emotioneel. Putin de kt niet dat hij de door God uitverkoren en wonderbaarlijk geredde Messias is die zijn land moet redden. Putin zit helemaal niet (openlijk tenminste) te stoken in binnenlandse zaken in de UK of Duitsland. Putins doelen beperken zich tot zijn invloedssfeer.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:42 schreef Vallon het volgende:
[..]
Wil ik volgen maar wat ik simpelweg niet snap waarom het volgens Trump nodig is dat dan ook NU die flitsende vorm tot uitwerking te geven. Zelensky ligt al op zijn knieën bij de drempel en dan toch dit doordrukken ?
Kan wmb alleen maar zijn omdat Trump de boel wil afgeven aan broligarch Putin c.s.
Enne .... van een mineralen deal blijkt sws geen sprake (meer) te zijn.
Anders dan als publieke drogreden om Zelensky in het Witte Huis af te kunnen branden.
Gezien toespraak voor het Congres door Trump, hij heeft zijn oog mbt mineralen vooral binnenlands neergezet met een vette blik naar Groenland.
Waarom dan in een ver weg land moeilijk gaan delven, terwijl dat om de hoek voor de kaperskust ligt ?
Ik denk dat je doelt op de lachende moordenaar. Of toch die andere? Ik heb ook een bingo-kaart hier naast me liggen.quote:
Koningshuis heeft eigen burgerinlichtingen netwerk, deels buiten MI6 en communiceert met militaire middelen. Misschien weet Andrew nog iets. Trump kon het niet zo goed vinden met die Epstein. In ieder geval kunnen ze via een omweg verhalen naar buiten brengen. Zal mij niets verbazen als Madame Maxwell binnenkort weer eens in het nieuws is. Geïnterviewd door een Zelensky-supporter uit Oekraine, zoiets.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:36 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Dit lijkt mij een reactie op het nieuws uit amerika (en de geruchten dat ze ook de UK verboden om intelligentie te delen)
Uiteraard weer neergepend door die vieze hond van een Wierd Dukquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:33 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
[ afbeelding ]
Dat heeft Trump al een keer gedaan om Iran uit te kunnen lachen via Twitter. Werden zuivere beelden van een misty satteliet gepost. Puur om te brallen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
Omdat ze niet de Russen niet willen laten weten wat ze allemaal kunnen zien
En ze zaten ook met vinger in de kont van de MIVD, en dat was niet voor niets. Ging om grote bedragen die naar Firma Trump overgemaakt werden, in ruil voor een nieuw te bouwen bordeel voor trieste mannetjes.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
De Russen zitten al even in het Kremlin…
Maar, klopt.
stom wijf, dat je er aandacht aan schenkt ,quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:33 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
[ afbeelding ]
oppositie in rusland wordt niet onderdrukt maar vermoord , dat weet jij welquote:Op woensdag 5 maart 2025 16:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet waar. De verkiezingen zijn vrij.
Alleen wordt oppositie onderdrukt als zij teveel een gevaar vormt voor de huidige macht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |