Niet waar. De verkiezingen zijn vrij.quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:31 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Tja en die zgn. democratische verkiezingen in Rusland waarbij je kunt kiezen uit Putin, Putin en Putin en iederene die opositie voert verdwijnt naar de gulag, worden dan volledig genegeerrd.
Ik weet niet of je sarcastisch bent of nietquote:Op woensdag 5 maart 2025 16:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ok ok ik was al overtuigd
Waarschijnlijk hebben ze die gegevens al gedeeld
Nee natuurlijk niet.quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoeveel er nu aan defensie uitgegeven gaat worden.
Kan de productie dat wel allemaal aan, zoveel?
Nee natuurlijk niet, daar gaan nog jaren zo niet decennia overheenquote:Op woensdag 5 maart 2025 16:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoeveel er nu aan defensie uitgegeven gaat worden.
Kan de productie dat wel allemaal aan, zoveel?
Kortom, geen democratie.quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet waar. De verkiezingen zijn vrij.
Alleen wordt oppositie onderdrukt als zij teveel een gevaar vormt voor de huidige macht.
Dat narratief leeft alleen in jouw hoofdquote:Op woensdag 5 maart 2025 16:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.
Een kniesoor die daar nu om geeft.
het staat leuk.
Ik snap alleen hoe deze berichten zich verhouden tot het narratief dat de Russen massaal verliezen en de wapens bijna op zijn. Het bijt elkaar. Men is niet bang dat burgers daar doorheen prikken.
Niet zomaar, wel illegaal.quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Valt mij nog wel mee. Maar ik plaats dat in hetzelfde spectrum als de mensen die moord en brand schreeuwen dat Poetin Europa gaat veroveren. Kan er niet zoveel mee.
Het idee dat Poetin zomaar Oek is binnengevallen, dat vind ik extreem.
Oh ik wil die kop van Vladimir Solovjov zien. Als ze zijn villa in Italië aan het Comomeer gaan verkopen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:31 schreef skysherrif het volgende:
https://www.politico.eu/a(...)-eu-us-donald-trump/
[..]
Staal gaan we nodig hebben. Veel staal. Gooi de Hoogovens maar weer open in het Ruhrgebied.quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, daar gaan nog jaren zo niet decennia overheen
Omdat de Oekraieners hetzelfde probleem hebbenquote:Op woensdag 5 maart 2025 16:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.
Een kniesoor die daar nu om geeft.
het staat leuk.
Ik snap alleen hoe deze berichten zich verhouden tot het narratief dat de Russen massaal verliezen en de wapens bijna op zijn. Het bijt elkaar. Men is niet bang dat burgers daar doorheen prikken.
Als ze de regels versoepelen zou al veel schelen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, daar gaan nog jaren zo niet decennia overheen
Net als dat eeuwige gezeik dat Zelensky een oorlogshitser is die alleen maar onnodig mensen de dood in jaagt en maar moet gaan “onderhandelen” over “vrede”. Dat “onderhandelen” komt neer op volledige capitulatie en over eventuele concessies die Rusland zou moeten doen hoor je ze niet.quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat zie je hier ook. Zoals dat oeverloze gelul dat Zelensky een dictator is, je kan werkelijk overal op internet (en daarbuiten als je wil) vinden dat dat niet klopt.
Wat dat betreft heb ik een intense hekel aan social media. Het heeft inherent achterlijke mensen het idee gegeven dat ze "onderzoek" doen en dat hun mening er toe doet
Niet waar!quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat narratief leeft alleen in jouw hoofd
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 5 maart 2025 16:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Alleen wordt oppositie onderdrukt als zij teveel een gevaar vormt voor de huidige macht.
Lekker een avondje schuimbekken over nukes op Rome, Florence en Milaan.quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh ik wil die kop van Vladimir Solovjov zien. Als ze zijn villa in Italië aan het Comomeer gaan verkopen.![]()
[ afbeelding ]
Veel luchtige reacties in die draad, die zelfs bij mij een glimlach op mijn gezicht wisten te brengen, dank voor de link. Daarnaast wordt de Oorlog door hun, met alle beschikbare desinfo en brood-aap middelen, ook nog steeds gevolgd. Maar aan het hete hangijzer durven ze ook daar hun vingers niet te branden, want daar zijn ze ook maar main-stream braaf geworden. Hoe zou dat nou komen...Made in Holland.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:34 schreef Aether het volgende:
Sky News: "VS stopt het delen van inlichtingen met Oekraïne die bijdragen aan aanvallen op Russisch grondgebied"
https://www.geenstijl.nl/(...)htingen-met-oekraine
Ik hoor Extinction Rebellion alquote:Op woensdag 5 maart 2025 16:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Staal gaan we nodig hebben. Veel staal. Gooi de Hoogovens maar weer open in het Ruhrgebied.
Ik begrijp het wel.... andere rol en dus andere waarden.quote:
Breng die idioten nou niet op ideeën..quote:
Lees deze zelf nog even terug zou ik zeggenquote:Op woensdag 5 maart 2025 16:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zeker niet, nu Trump in zijn toespraak budget heeft gevraagd die zeldzame materialen uit eigen bodem en wie weet Groenland te gaan opgraven.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
De mineralendeal is nog niet helemaal rond dus.
Bij jou leeft maar een narratief in je hoofd.quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat narratief leeft alleen in jouw hoofd
Het bijt elkaar niet.quote:Op woensdag 5 maart 2025 16:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet waar!
Zelfs nu nog!
https://www.telegraaf.nl/(...)-om-levens-te-redden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |