abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216936307
quote:
7s.gif Op woensdag 5 maart 2025 15:37 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]

meer info
Ergens in mijn achterhoofd zit nog een kleine twijfel dat dit allemaal een toneelspel is en dat de VS nu stiekem Oekraïne aan het bevoorraden is en alles klaar zat om in één grote vlaag de Russen er weer uit te trappen.

Maar ik ben bang dat zoiets niet verborgen kan blijven en dat Trump inderdaad Zelensky en Oekraïne onder druk aan het zetten is. Ook dat Poetin in zijn vuist aan het lachen is.
  woensdag 5 maart 2025 @ 16:17:30 #77
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216936313
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2025 16:13 schreef Perrin het volgende:

[..]
Omdat ze tot alles in staat zijn.

Als ze denken dat het ze voordeel oplevert, zullen ze het doen.
Als Rusland met die intel sneller en meer van Oekraine kan veroveren is Oekraine sneller bereid voor een nog gruwelijkere wurgdeal van Trump.

Trump dwingt Zelensky gewoon op zijn knieen, waarbij Zelensky alsook de EU tot de conclusie komen dat de VS bepalend zijn in dit spel. Het is niet anders.
pi_216936319
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 16:16 schreef sp3c het volgende:

[..]
Omdat ze niet de Russen niet willen laten weten wat ze allemaal kunnen zien
Dit is echt totaal geen argument meer als je ziet wie er de leiding heeft in de VS. Het hoofd van de inlichtingendiensten is nota bene de grootste poetinpijper die er is.
pi_216936323
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 16:17 schreef RetepV het volgende:

[..]
Ergens in mijn achterhoofd zit nog een kleine twijfel dat dit allemaal een toneelspel is en dat de VS nu stiekem Oekraïne aan het bevoorraden is en alles klaar zat om in één grote vlaag de Russen er weer uit te trappen.

Maar ik ben bang dat zoiets niet verborgen kan blijven en dat Trump inderdaad Zelensky en Oekraïne onder druk aan het zetten is. Ook dat Poetin in zijn vuist aan het lachen is.
Helaas kan je redelijk goed tracken of er vluchten gaan van amerika naar polen met bewapening en die gaa ner niet meer.
pi_216936326
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 15:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hiermee is wel definitief duidelijk dat de VS geen functionerende democratie meer is.
Dat had ik op het moment dat Musk zomaar bij de ministeries kon binnenlopen met z'n medewerkers... dat je zoveel kapot kan maken in zo'n korte tijd is bizar
  Moderator woensdag 5 maart 2025 @ 16:18:31 #81
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216936328
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 16:17 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Dit is echt totaal geen argument meer als je ziet wie er de leiding heeft in de VS. Het hoofd van de inlichtingendiensten is nota bene de grootste poetinpijper die er is.
Ow ok
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_216936339
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 16:18 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ow ok
Het stadium 'waarom zouden ze dat doen' is toch allang uit het raam gegooid.

Zoveel zaken gebeurd die niet voor mogelijk waren en dat in maar 6 weken tijd.
pi_216936344
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2025 16:12 schreef Perrin het volgende:

[..]
Vance is zelfs best kundig als Trump's woordvoerder. Kan zomaar Trumps opvolger worden.
Trump is een buikspreekpop van Vance. Hij vertaalt.

Gelukkig hebben gewone Amerikanen zijn ski-tripje in Vermont het Vance onmogelijk gemaakt te genieten van zijn gezin en vrije tijd.

Maar misschien stond de sneeuwpiste beheerder al met een gecontroleerd lawine-plan klaar (of misschien een plannetje voor later, als hij met vrinden een uitstapje gepland heeft. Lekker gemene dingen denken)
  woensdag 5 maart 2025 @ 16:21:03 #84
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_216936347
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 15:52 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dat is een ding, maar hij zit er met mandaat van tering veel achterlijke Amerikanen.

Dat is voor mij wel een eye opener geweest, ik was me altijd bewust van het feit dat veel (conservatieve) Amerikanen net aan zelfstandig kunnen ademen, maar dat ze zich zo overduidelijk voor het karretje laten spannen voor wat in feite pro Russisch beleid is is echt bizar
De macht van desinformatie. Nederlanders trappen daar ook massaal in.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 5 maart 2025 @ 16:21:29 #85
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216936355
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 16:19 schreef BEFEM het volgende:

Mijn eerste verbazing was toen Trump Zelensky een dictator noemde. En daarna is het eigenlijk alleen maar erger geworden.

Maar over Poetin of Rusland geen enkel verkeerd woord.

"Did Russia start this war?"

"Well, ........... it is too simple to state it in that way...."
  Moderator woensdag 5 maart 2025 @ 16:22:08 #86
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_216936361
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 16:19 schreef BEFEM het volgende:

[..]

Ok ok ik was al overtuigd

Waarschijnlijk hebben ze die gegevens al gedeeld
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Forum Admin woensdag 5 maart 2025 @ 16:23:52 #87
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_216936373
quote:
2s.gif Op woensdag 5 maart 2025 16:21 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
De macht van desinformatie. Nederlanders trappen daar ook massaal in.
Dat zie je hier ook. Zoals dat oeverloze gelul dat Zelensky een dictator is, je kan werkelijk overal op internet (en daarbuiten als je wil) vinden dat dat niet klopt.

Wat dat betreft heb ik een intense hekel aan social media. Het heeft inherent achterlijke mensen het idee gegeven dat ze "onderzoek" doen en dat hun mening er toe doet
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_216936395
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 16:23 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dat zie je hier ook. Zoals dat oeverloze gelul dat Zelensky een dictator is, je kan werkelijk overal op internet (en daarbuiten als je wil) kan vinden dat dat niet klopt.
Daar is niet eens internet voor nodig, gezond verstand is voldoende.
Maar het word natuurlijk bewust herhaald en herhaals zoals Trump ook de leugen over 350 miljard blijft herhalen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  woensdag 5 maart 2025 @ 16:26:24 #89
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_216936396
quote:

[..]
Dat zie je hier ook. Zoals dat oeverloze gelul dat Zelensky een dictator is, je kan werkelijk overal op internet (en daarbuiten als je wil) kan vinden dat dat niet klopt.
Ik ken er hier maar een of twee die zelensky dictator noemen. Vrijwel niemand dus
Je overdrijft
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  Forum Admin woensdag 5 maart 2025 @ 16:29:05 #90
pi_216936406
quote:
7s.gif Op woensdag 5 maart 2025 16:26 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik ken er hier maar een of twee die zelensky dictator noemen. Vrijwel niemand dus
Je overdrijft
Lees de reacties op social media eens zou ik zeggen. De wereld is groter dan fok
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_216936410
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2025 16:23 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dat zie je hier ook. Zoals dat oeverloze gelul dat Zelensky een dictator is, je kan werkelijk overal op internet (en daarbuiten als je wil) vinden dat dat niet klopt.

Wat dat betreft heb ik een intense hekel aan social media. Het heeft inherent achterlijke mensen het idee gegeven dat ze "onderzoek" doen en dat hun mening er toe doet
quote:

[..]
"Ja maar, verkiezingen gingen niet door in Oekraïne vanwege de oorlog, en dat had wel gemoeten, want dan was het bloedvergieten al veel eerder beëindigd. Oekraïners zijn ook oorlogsmoe, omdat de steun vanuit het Westen uitblijft, die willen een ander dan Zelensky, eentje die de Krim opgeeft en gaat onderhandelen over de Donbas"

Dat is het argument om Zelensky een dictator te noemen.
  Forum Admin woensdag 5 maart 2025 @ 16:30:39 #92
pi_216936413
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 16:30 schreef yessie234 het volgende:

[..]
[..]
"Ja maar, verkiezingen gingen niet door in Oekraïne vanwege de oorlog, en dat had wel gemoeten, want dan was het bloedvergieten al veel eerder beëindigd. Oekraïners zijn ook oorlogsmoe, omdat de steun vanuit het Westen uitblijft, die willen een ander dan Zelensky, eentje die de Krim opgeeft en gaat onderhandelen over de Donbas"

Oftewel, klinkklare stomende stieren stront.
pi_216936416
Laten we hopen dat dit keer de grootschalige Duitse herbewapening niet verkeerd uitpakt als de laatste keer :P

Beoogd bondskanselier Merz schrijft blanco cheque uit voor Duits leger
https://www.trouw.nl/buit(...)uits-leger~b2e20f1e/
Duitsland moet dringend een slagvaardig leger op de been brengen, stelt aankomend bondskanselier Friedrich Merz. Om de sociaaldemocraten mee te krijgen, doet hij dure concessies
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_216936417
https://www.politico.eu/a(...)-eu-us-donald-trump/

quote:
PARIS — France is warming up to the possibility of seizing Russian frozen assets to help Ukraine, said an official with direct knowledge of talks within the French government and between Paris and Berlin.

The official, who was granted anonymity to speak freely on a delicate matter, said members of the French government have privately discussed seizing the assets, including with their German counterparts, and potentially using them to guarantee loans for Kyiv.

European authorities froze around ¤200 billion of Russian assets held in Brussels-based financial institution Euroclear after Russia’s full-scale invasion of Ukraine began in February 2022. G7 countries agreed last year to use profits coming from those assets to back a $50 billion loan to Ukraine, but ruled out using the underlying assets directly as it risks breaching international law.
  woensdag 5 maart 2025 @ 16:31:47 #95
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_216936420
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 16:30 schreef yessie234 het volgende:

[..]
[..]

Tja en die zgn. democratische verkiezingen in Rusland waarbij je kunt kiezen uit Putin, Putin en Putin en iedereen die oppositie voert verdwijnt naar de gulag, worden dan volledig genegeerrd.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_216936427
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 16:31 schreef egayalS het volgende:
Laten we hopen dat dit keer de grootschalige Duitse herbewapening niet verkeerd uitpakt als de laatste keer :P

Duitsland moet dringend een slagvaardig leger op de been brengen, stelt aankomend bondskanselier Friedrich Merz. Om de sociaaldemocraten mee te krijgen, doet hij dure concessies
De AFP is hem dankbaar _O_
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  Moderator woensdag 5 maart 2025 @ 16:32:52 #97
236264 crew  capricia
pi_216936433
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 16:31 schreef egayalS het volgende:

Ongelooflijk hoeveel er nu aan defensie uitgegeven gaat worden.

Kan de productie dat wel allemaal aan, zoveel?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_216936434
quote:
Dit gaat zeker gebeuren. Iedereen heeft het daar nu over. Easy money wat Oekraïne toekomt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 5 maart 2025 @ 16:34:04 #99
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_216936443
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 16:29 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Lees de reacties op social media eens zou ik zeggen. De wereld is groter dan fok
Valt mij nog wel mee. Maar ik plaats dat in hetzelfde spectrum als de mensen die moord en brand schreeuwen dat Poetin Europa gaat veroveren. Kan er niet zoveel mee.

Het idee dat Poetin zomaar Oek is binnengevallen, dat vind ik extreem.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_216936447
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2025 16:32 schreef capricia het volgende:

Kan de productie dat wel allemaal aan, zoveel?
Op de korte termijn nee. Op de lange termijn is het een kwestie van opschalen. Als de overheid er alles op alles zet en grote orders plaatst dan gaan de defensie bedrijven gewoon uitbreiden, het geld komt namelijk gegarandeerd binnen.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')