MaAr BuItEn de USa KaN niEmAnD kAarT LezEN!!11!quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor flauwekul? Alsof de VS verantwoordelijk zijn voor de coordinaten waar die HIMARS heen moet schieten...
Satellieten van de VS bieden nauwkeurige en snelle doelwit-acquisitie, als ik me niet vergis?quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor flauwekul? Alsof de VS verantwoordelijk zijn voor de coordinaten waar die HIMARS heen moet schieten...
Hoezo is de EU traag als ze in de Tweede Kamer nog steeds zemelen dat Zelenskyy maar weer vriendjes moet worden?quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:34 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
In het Tweede Kamerdebat wordt nog steeds gehamerd op het weer goedmaken tussen Zelensky en Trump. Ik denk dat we dat ondertussen wel wensdenken kunnen noemen. Het mag inmiddels wel duidelijk zijn dat Trump daar helemaal geen zin ik heeft. We moeten het echt zonder de VS gaan doen, en gezien de traagheid en besluiteloosheid van de EU is het zeer de vraag of Oekraïne dat gaat overleven.
Je bedoelt dat de VS actief meehelpt met het bombarderen van doelen in Rusland? Dat lijkt me een oorlogsdaad......quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Satellieten van de VS bieden nauwkeurige en snelle doelwit-acquisitie, als ik me niet vergis?
Misschien moet Stockholm dan even doorgeven dat meehelpen een land te laten veroveren niet meetelt als vredestichten.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:45 schreef Discombobulate het volgende:
Trump wil gewoon die nobelprijs voor de vrede, hij wil gewoon de man zijn die het oplost. En hij is onder de indruk van autocraten, dus hij vind Poetin ook een toffe peer. Daarom wil hij het weggeven, ook al gaat het ten koste van Oekraïne.
palantir gebruikt statellietenquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:48 schreef Ulx het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de VS actief meehelpt met het bombarderen van doelen in Rusland? Dat lijkt me een oorlogsdaad......
Genoeg doelwitten binnen Oekraïne toch?quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:48 schreef Ulx het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de VS actief meehelpt met het bombarderen van doelen in Rusland? Dat lijkt me een oorlogsdaad......
Die geannexeerde gebieden? Volgens mij ziet Moskou die als Rusland.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Genoeg doelwitten binnen Oekraïne toch?
De NATO heeft ook gewoon een contract met oa Planet Labs... En er zijn wel meer NATO landen die eigen satellieten in beheer hebben.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:45 schreef Perrin het volgende:
Satellieten van de VS bieden nauwkeurige en snelle doelwit-acquisitie, als ik me niet vergis?
We kunnen wel meer willen maar het is de komende zeker 15 jaar geen realistisch scenario.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:34 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
In het Tweede Kamerdebat wordt nog steeds gehamerd op het weer goedmaken tussen Zelensky en Trump. Ik denk dat we dat ondertussen wel wensdenken kunnen noemen. Het mag inmiddels wel duidelijk zijn dat Trump daar helemaal geen zin ik heeft. We moeten het echt zonder de VS gaan doen, en gezien de traagheid en besluiteloosheid van de EU is het zeer de vraag of Oekraïne dat gaat overleven.
Die AI bubbel moet ook nog even opgeblazen worden.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:53 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
palantir gebruikt statellieten
[ afbeelding ]
Dan zijn we goed de pineut, met lui als Trump en kornuiten aan het roer in de VS.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
We kunnen wel meer willen maar het is de komende zeker 15 jaar geen realistisch scenario.
Daar ben ik minder pessimistisch in. Uiteindelijk is Europa een grote industriële technologisch hoogstaande macht. Als we willen moet dat echt wel lukken.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
We kunnen wel meer willen maar het is de komende zeker 15 jaar geen realistisch scenario.
Je kent dat verhaal over dat woensdrecht gedrocht vast wel. Woensdag gehaktdag.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat zal allemaal best maar Oekraine heeft oa een drone vloot waar je achterlijk van wordt, als er al een land is wat over een shitload aan eigen real-time tac/op intel beschikt is het Oekraine wel... Ze zijn ook in staat om honderden kilometers Rusland in te vliegen met die dingen en nou zou het schieten op doelen door de MLRS verder dan 40 mijl van de VRW onmogelijk zijn geworden? Dat is natuurlijk volstrekte nonsens.
En wil je nu suggereren dat een club als de CIA in Rusland zit om doelen te pinpointen ofzo?
Dat Oekraïne zal overleven is de komende 15 jaar geen realistisch scenario?quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan sturen we daar toch wat wat onderzeeërs op af! Die ziet Trump niet aankomen. Als het goed is.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:44 schreef Ulx het volgende:
[..]
MaAr BuItEn de USa KaN niEmAnD kAarT LezEN!!11!
Die twee vallen wel mee voor ons.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dan zijn we goed de pineut, met lui als Trump en kornuiten aan het roer in de VS.
Alhoewel macrons speeches allemaal wel zo zijnquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:13 schreef skysherrif het volgende:
Macrons speech is erg... alsof we op de vooravond van oorlog staan.
Dat staan we ook.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:13 schreef skysherrif het volgende:
quote:https://bsky.app/profile/(...)l/post/3ljnnenp4js25
Romania declared the Russian embassy's military air&naval attache&his deputy persona non grata.They must leave the country
Romanian Ministry of Foreign Affairs stated - reason was"for carrying out activities that contravene the provisions of the Vienna Convention on Diplomatic Relations of 1961"
Dat staan we waarschijnlijk ook. Meer een kwestie van 'wanneer' dan 'of'.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:13 schreef skysherrif het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |