quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:28 schreef Szura het volgende:
Doe mij een screenshot van Luuk op de bank aub
Dat vind ik dan weer van Knoop in je zakdoek. Ieder zijn mening.quote:
Ik ben down met ieders mening hieromtrent.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:31 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer van Knoop in je zakdoek. Ieder zijn mening.
Pietje was erg geobsedeerd met de Nederlandse witte kern van Feyenoord. En identificeert zich meer met jongens als Bart Nieuwkoop dan ‘buitenlanders’ als de in Rotterdam geboren Lutsharel Geertruida.quote:
Ik moet dit eerst even handelen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Coco Ik ben morgen zéker de eerste helft van Feyenoord v Inter niet present. Hopelijk kan je dit gegeven handelen.
Gewoon een gezonde evolutionaire reflex van het oerbrein. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pietje was erg geobsedeerd met de Nederlandse witte kern van Feyenoord. En identificeert zich meer met jongens als Bart Nieuwkoop dan ‘buitenlanders’ als de in Rotterdam geboren Lutsharel Geertruida.
En dat moet kunnen(als je een racist bent)
Dit is wel een smetje op morgenavond..quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Coco Ik ben morgen zéker de eerste helft van Feyenoord v Inter niet present. Hopelijk kan je dit gegeven handelen.
Dat is het verschil tussen iemand die bij de big 4 zit en al het andere gespuis die er ver vandaan zit.quote:
Waar is @PSVCL eigenlijk?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:32 schreef CR7 het volgende:
En dan waren er mensen die riepen dat Saibari de wereldtop kan halen. 24 jaar en kan dit tempo totaal niet aan.
Dat valt me dan wel een beetje tegen van hemquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pietje was erg geobsedeerd met de Nederlandse witte kern van Feyenoord. En identificeert zich meer met jongens als Bart Nieuwkoop dan ‘buitenlanders’ als de in Rotterdam geboren Lutsharel Geertruida.
En dat moet kunnen(als je een racist bent)
Weet je wie ik wel leuke users vind?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:30 schreef fetX het volgende:
aTypisch, wat een ongekende kutuser was dat.
Gelukkig vond hij het niet zo leuk meer hier en is hij ook niet iemand die meermaals een ander account aanmaakt om toch terug te keren.
Heeft sinds dit jaar minder saves dan tegendoelpunten.quote:
Koos Alberts?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:34 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik zag daar zojuist iemand opstaan uit een rolstoel en weglopen.
hardop gelachen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:34 schreef TweedeKlum het volgende:
Zou wat zijn, die rekende wel voorrijkosten.quote:
Family Guyquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:34 schreef Gunner het volgende:
I haven't seen a beating like this since rodney king
Eens. Dit PSV is gewoon heel erg matig.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee dit is absoluut niet te wijten aan Bosz natuurlijk
3 met een solo van eigen helft. En een assist. Hij was 17.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Echt wel, hij maakte ze alle 4 toch?
Ja, vanavond is ook wel een beetje een smetje op Carnaval 2025.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mooi hoe de stadionverlatende supporter wordt geshamed door de UEFA.
We spreken hier Nederlands.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:34 schreef Gunner het volgende:
I haven't seen a beating like this since rodney king
Laat die dronken debielen gewoon lekker in de stad hun gifbekers leegdrinken in plaats van in het stadion.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mooi hoe de stadionverlatende supporter wordt geshamed door de UEFA.
Je leest wat je wilt lezen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee dit is absoluut niet te wijten aan Bosz natuurlijk
Ik mag toch hopen dat PSV ook met Jong PSV gaatquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:35 schreef koffiekoekjes het volgende:
Als Arsenal nog ff 2-3 keer scoort kunnen ze de return met een c-elftal spelen en kan PSV misschien nog wraak nemen.
Wat een leuk feitje.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mijn favoriete PSV-vernedering blijft PSV v FC Twente in 2012.
En je favoriete Ajax-vernedering?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
achter het bushokje zekerquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het PSV publiek gaat er nog eens achter staan.
Dat was een bizar seizoen. Laatst nog het seizoensoverzicht bekeken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kan ze in dit geval geen ongelijk geven, het moet wel een beetje van twee kanten komen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het PSV publiek gaat er nog eens achter staan.
Als @PSVCL het heeft opgegeven, dan is het echt ernstig mis.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:34 schreef TweedeKlum het volgende:
Vooral na de uitspraken van Mertens natuurlijkquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
GODNONDEJUquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Graag duiding van de coëfficiënten.
Niks voor België!!!!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
De 8-0 in de afscheidswedstrijd van Cruijffquote:
Wat was de eindstand?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het voetbalseizoen 2011/12 was Europa-breed ronduit geniaal. Laatste keer dat BVB kampioen werd, De Pers in full flow, Aguero, Barça en Real on steroids.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was een bizar seizoen. Laatst nog het seizoensoverzicht bekeken.
Dan zal hij ook wel hier posten.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:37 schreef GGMM het volgende:
Peter Bosz was gisteren nog druk met lachen en grapjes maken op de persconferentie
Grapjes die helemaal niet leuk waren overigens.
Jij bent écht oudquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
De 8-0 in de afscheidswedstrijd van Cruijff
Gênantquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waar is die eigenlijk?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als @:psvcl het heeft opgegeven, dan is het echt ernstig mis.
Die komt morgen met de handjes in de broekzakken binnenlopen alsof het hem koud laatquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:38 schreef Gunner het volgende:
Waar is @:PSVCL eigenlijk. Diegene die me altijd vriendelijk quote als het kut gaat met arsenal
karma is a bitch kerel
Ergste wat Duitsland ons heeft aangedaan in de geschiedenisquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat zeg je net, dat was die verstandelijke beperkte die uit zijn rolstoel wegliep.quote:
Zoals tegen Napoli?quote:
zoals het een echte troll betaamd.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Die komt morgen met de handjes in de broekzakken binnenlopen alsof het hem koud laat.
Er was wel een polonaise gespot eerder vandaag in bar 'De Schuur', maar weet niet of ie met de coëfficiënten te maken had.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:37 schreef GGMM het volgende:
Peter Bosz was gisteren nog druk met lachen en grapjes maken
Ach ja, ben moe.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat zeg je net, dat was die verstandelijke beperkte die uit zijn rolstoel wegliep.
Waarom vraag je dat nog een keer?
PSV dat alle prijzen verspeelt in een week tijd.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Die komt morgen met de handjes in de broekzakken binnenlopen alsof het hem koud laat.
Je moeder kon je ook niet terug stoppen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:40 schreef xzaz het volgende:
Kan je je geld terug vragen bij het leveren van een niet goed product?
sowquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moeder kon je ook niet terug stoppen.
Heb wel eens het idee dat er maar een is, als de een geblesseerd is speelt die ander wel, verdacht.,quote:
Koekoekquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou zegquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mods!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat proces duurde al veel langer dan een week.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
PSV dat alle prijzen verspeelt in een week tijd.
Die is echt mokerslecht. Maar nog steeds beter dan de beste PSV 'erquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:41 schreef CR7 het volgende:
Wist niet eens dat Sterling bij Arsenal zat. Die werkt ook de hele Engelse top af.
Die in Londen speelt vrij vaak hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:40 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Heb wel eens het idee dat er maar een is, als de een geblesseerd is speelt die ander wel, verdacht.,
wtfquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ajax met dit materiaal zou ook pijnlijk zijn in de CL.quote:
Aswoensdagquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:42 schreef GGMM het volgende:
Hoelang duurt dat achterlijke Carnaval dan? Ik dacht dat het alleen dit weekend was
Helaas niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:42 schreef GGMM het volgende:
Hoelang duurt dat achterlijke Carnaval dan? Ik dacht dat het alleen dit weekend was
Ik hoop op een compleet negatieve meltdown eigenlijkquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:41 schreef Szura het volgende:
Bosz gaat straks weer vertellen dat hij een kwartier lang een goed PSV heeft gezien
Ja nu maken ze nog een kansquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:43 schreef Vis1980 het volgende:
PSV heeft nog mazzel dat de uitdoelpuntenregel geschrapt is.
Dit had Pietjes favoriete speler kunnen zijn als hij een Nederlandse naam had.quote:
Lol.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:43 schreef Vis1980 het volgende:
Brabantse dames zijn in ieder geval niet het enige dat geneukt wordt vanavond.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:42 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:43 schreef Vis1980 het volgende:
Klopt, die telden dubbel en dat moest psv er 12 maken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:43 schreef Vis1980 het volgende:
6-1 vind ik nog kunnen, maar 1-6 niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Stelling: Nederlandse clubs die met 6-1 verliezen in de Champions League zijn compleet lachwekkend
VBL / PSV is een parodie op een voetbalclub #3 TT klopt als een bus.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zo, we zijn verlost van het Ajax-Napoli-stigma.
Komt PSV maar weer even goed weg zeg!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Stelling: Nederlandse clubs die met 6-1 verliezen in de Champions League zijn compleet lachwekkend
Dit kwam ook niet helemaal uitquote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:34 schreef VEM2012 het volgende:
Het wordt 0-0 vandaag.
Dat is de meest realistische uitkomst.
RvP-effect.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:45 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heerenveen zal zaterdag ook ineens bloed ruiken.
Die zijn daar ook allemaal weggelopen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:42 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik verheug me op de versie met de "Op naar het PSV-topic" tekst erin.
Wat een sukkels.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:46 schreef GGMM het volgende:
Er zijn mensen die voorspeld hebben dat PSV zou winnen
Ook ooit een ontzettende boutwedstrijd op de mat gelegd tegen Willem 2. 5-0 ofzo.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
PSV verloor 6-1 van FC Wageningen in hun toptijd? Lol.
Was in de beker, 1977.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:47 schreef Coco het volgende:
Het ergste is nog dat weer niemand de cocototo goed heeft.
Doen daar ook vrouwen aan mee? Die winnen dit soort spelletjes meestal.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:47 schreef Coco het volgende:
Blijft gewoon staan hoor.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zo, we zijn verlost van het Ajax-Napoli-stigma.
Eerlijk is eerlijk, FC Wageningen in toptijd was dan ook écht top.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:45 schreef Dagoduck het volgende:
Normaal gesproken voorspelt @onlogisch zoietsquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:47 schreef Coco het volgende:
Het was de toptijd van PSV (volgens de commentator).quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:48 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, FC Wageningen in toptijd was dan ook écht top.
Echte Hollanders zijn niet voor een club uit Brabant.quote:
Jaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die Malacia kan er ook geen reet van. Tegen Go Ahead ook schuldig aan twee tegengoals.
Met het oog op morgen, alle afwezigen en vPersie als trainer zoek ik even wat hout om tegen aan te kloppenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ajax en PSV hebben in het afgelopen jaar een wedstrijd met zes goals verschil verloren
Feyenoord niet
Gohquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die Malacia kan er ook geen reet van. Tegen Go Ahead ook schuldig aan twee tegengoals.
Het is nog niet afgelopenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ajax en PSV hebben in het afgelopen jaar een wedstrijd met zes goals verschil verloren
Feyenoord niet
Tot morgenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Feyenoord niet
Dat hij ook per se naar Nederland terug wil. Plafond koppen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Mooie tijd was dat.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit gifje had ik een tijd niet gezien
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Echte Hollanders zijn niet voor een club uit Brabant.
Vaak is het grapje minder leuk als je 'm uitlegt.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Echte Hollanders zijn niet voor een club uit Brabant.
Feyenoord is dan ook een zeer stabiele ploegquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Feyenoord niet
Ik snapte hem al, ik maak graag iets te flauwe grapjes.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het was de toptijd van PSV (volgens de commentator).
Daarom een gelijkspelletje morgen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Feyenoord is dan ook een zeer stabiele ploeg
Laatste keer voor AZ was 23 februari 2017 tegen Lyon.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Feyenoord niet
Jawel want dat bedoelde ik. Weet ik veel dat dat het record was.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hier kom je niet meer onder uit Cocerdecocococo
Precies, en voor Feyenoord was veel verder terug.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Laatste keer voor AZ was 23 februari 2017 tegen Lyon.
Kortom Feyenoord en AZ zijn beter!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, en voor Feyenoord was veel verder terug.
6-0 bij FC Groningen in 2011 (lol)
Jaar ervoor toch ook een grote uitslag?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, en voor Feyenoord was veel verder terug.
6-0 bij FC Groningen in 2011 (lol)
Als we geen blessures, een betere trainer, meer geluk, betere scheidsrechters en een goede spits hadden waren we de beste club van Nederland geweest zelfs.quote:
Een achterwaartse polonaise is nog altijd een polonaisequote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:54 schreef TLC het volgende:
Wat zie ik daar achteruit gaan ?
Oh ja het is de coëfficiënten polonaise
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |