Laat die dronken debielen gewoon lekker in de stad hun gifbekers leegdrinken in plaats van in het stadion.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mooi hoe de stadionverlatende supporter wordt geshamed door de UEFA.
Je leest wat je wilt lezen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee dit is absoluut niet te wijten aan Bosz natuurlijk
Ik mag toch hopen dat PSV ook met Jong PSV gaatquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:35 schreef koffiekoekjes het volgende:
Als Arsenal nog ff 2-3 keer scoort kunnen ze de return met een c-elftal spelen en kan PSV misschien nog wraak nemen.
Wat een leuk feitje.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mijn favoriete PSV-vernedering blijft PSV v FC Twente in 2012.
En je favoriete Ajax-vernedering?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
achter het bushokje zekerquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het PSV publiek gaat er nog eens achter staan.
Dat was een bizar seizoen. Laatst nog het seizoensoverzicht bekeken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kan ze in dit geval geen ongelijk geven, het moet wel een beetje van twee kanten komen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het PSV publiek gaat er nog eens achter staan.
Als @PSVCL het heeft opgegeven, dan is het echt ernstig mis.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:34 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik zag daar zojuist iemand opstaan uit een rolstoel en weglopen.
Vooral na de uitspraken van Mertens natuurlijkquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
GODNONDEJUquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Graag duiding van de coëfficiënten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |