quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:28 schreef Szura het volgende:
Doe mij een screenshot van Luuk op de bank aub
Dat vind ik dan weer van Knoop in je zakdoek. Ieder zijn mening.quote:
Ik ben down met ieders mening hieromtrent.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:31 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer van Knoop in je zakdoek. Ieder zijn mening.
Pietje was erg geobsedeerd met de Nederlandse witte kern van Feyenoord. En identificeert zich meer met jongens als Bart Nieuwkoop dan ‘buitenlanders’ als de in Rotterdam geboren Lutsharel Geertruida.quote:
Ik moet dit eerst even handelen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Coco Ik ben morgen zéker de eerste helft van Feyenoord v Inter niet present. Hopelijk kan je dit gegeven handelen.
Gewoon een gezonde evolutionaire reflex van het oerbrein. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pietje was erg geobsedeerd met de Nederlandse witte kern van Feyenoord. En identificeert zich meer met jongens als Bart Nieuwkoop dan ‘buitenlanders’ als de in Rotterdam geboren Lutsharel Geertruida.
En dat moet kunnen(als je een racist bent)
Dit is wel een smetje op morgenavond..quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Coco Ik ben morgen zéker de eerste helft van Feyenoord v Inter niet present. Hopelijk kan je dit gegeven handelen.
Dat is het verschil tussen iemand die bij de big 4 zit en al het andere gespuis die er ver vandaan zit.quote:
Waar is @PSVCL eigenlijk?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:32 schreef CR7 het volgende:
En dan waren er mensen die riepen dat Saibari de wereldtop kan halen. 24 jaar en kan dit tempo totaal niet aan.
Dat valt me dan wel een beetje tegen van hemquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pietje was erg geobsedeerd met de Nederlandse witte kern van Feyenoord. En identificeert zich meer met jongens als Bart Nieuwkoop dan ‘buitenlanders’ als de in Rotterdam geboren Lutsharel Geertruida.
En dat moet kunnen(als je een racist bent)
Weet je wie ik wel leuke users vind?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:30 schreef fetX het volgende:
aTypisch, wat een ongekende kutuser was dat.
Gelukkig vond hij het niet zo leuk meer hier en is hij ook niet iemand die meermaals een ander account aanmaakt om toch terug te keren.
Heeft sinds dit jaar minder saves dan tegendoelpunten.quote:
Koos Alberts?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:34 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik zag daar zojuist iemand opstaan uit een rolstoel en weglopen.
hardop gelachen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:34 schreef TweedeKlum het volgende:
Zou wat zijn, die rekende wel voorrijkosten.quote:
Family Guyquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:34 schreef Gunner het volgende:
I haven't seen a beating like this since rodney king
Eens. Dit PSV is gewoon heel erg matig.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee dit is absoluut niet te wijten aan Bosz natuurlijk
3 met een solo van eigen helft. En een assist. Hij was 17.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Echt wel, hij maakte ze alle 4 toch?
Ja, vanavond is ook wel een beetje een smetje op Carnaval 2025.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mooi hoe de stadionverlatende supporter wordt geshamed door de UEFA.
We spreken hier Nederlands.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:34 schreef Gunner het volgende:
I haven't seen a beating like this since rodney king
Laat die dronken debielen gewoon lekker in de stad hun gifbekers leegdrinken in plaats van in het stadion.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mooi hoe de stadionverlatende supporter wordt geshamed door de UEFA.
Je leest wat je wilt lezen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee dit is absoluut niet te wijten aan Bosz natuurlijk
Ik mag toch hopen dat PSV ook met Jong PSV gaatquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:35 schreef koffiekoekjes het volgende:
Als Arsenal nog ff 2-3 keer scoort kunnen ze de return met een c-elftal spelen en kan PSV misschien nog wraak nemen.
Wat een leuk feitje.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mijn favoriete PSV-vernedering blijft PSV v FC Twente in 2012.
En je favoriete Ajax-vernedering?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
achter het bushokje zekerquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het PSV publiek gaat er nog eens achter staan.
Dat was een bizar seizoen. Laatst nog het seizoensoverzicht bekeken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kan ze in dit geval geen ongelijk geven, het moet wel een beetje van twee kanten komen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het PSV publiek gaat er nog eens achter staan.
Als @PSVCL het heeft opgegeven, dan is het echt ernstig mis.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:34 schreef TweedeKlum het volgende:
Vooral na de uitspraken van Mertens natuurlijkquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
GODNONDEJUquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Graag duiding van de coëfficiënten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |