quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:28 schreef Szura het volgende:
Doe mij een screenshot van Luuk op de bank aub
Dat vind ik dan weer van Knoop in je zakdoek. Ieder zijn mening.quote:
Ik ben down met ieders mening hieromtrent.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:31 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer van Knoop in je zakdoek. Ieder zijn mening.
Pietje was erg geobsedeerd met de Nederlandse witte kern van Feyenoord. En identificeert zich meer met jongens als Bart Nieuwkoop dan ‘buitenlanders’ als de in Rotterdam geboren Lutsharel Geertruida.quote:
Ik moet dit eerst even handelen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Coco Ik ben morgen zéker de eerste helft van Feyenoord v Inter niet present. Hopelijk kan je dit gegeven handelen.
Gewoon een gezonde evolutionaire reflex van het oerbrein. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Pietje was erg geobsedeerd met de Nederlandse witte kern van Feyenoord. En identificeert zich meer met jongens als Bart Nieuwkoop dan ‘buitenlanders’ als de in Rotterdam geboren Lutsharel Geertruida.
En dat moet kunnen(als je een racist bent)
Dit is wel een smetje op morgenavond..quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Coco Ik ben morgen zéker de eerste helft van Feyenoord v Inter niet present. Hopelijk kan je dit gegeven handelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |