We vallen op het innerlijkquote:
Dat is wel heel specifiek.quote:
Vetpercentage is ook belangrijk?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:09 schreef Mortaxx het volgende:
@:onlogisch en ik zijn wel van de etiketten. Moet toch weten hoeveel eiwit erin zit
MEID, die jurk staat je ge-wel-digquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
Die gozer is gewoon elke vrouw haar bestie straks
foodvisor appquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:09 schreef Mortaxx het volgende:
@:onlogisch en ik zijn wel van de etiketten. Moet toch weten hoeveel eiwit erin zit
Ik vind het wel een geweldige gozer qua tegenstellingenquote:
Je scoort vandaag 0 Opzij-punten.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Midden 30 en nooit een vaste relatie gehad
Kleed je normaal meid
het bad koelt afquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Midden 30 en nooit een vaste relatie gehad
Kleed je normaal meid
In je strandjurk gaan dineren. Ik ga zeer slecht op gebrek aan etiquette.quote:
Lekker in bikini naar de supermarkt.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In je strandjurk gaan dineren. Ik ga zeer slecht op gebrek aan etiquette.
Slippers naar de supermarkt. Trek ik ook niet.quote:
Teenslippers in de kantoortuin.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Slippers naar de supermarkt. Trek ik ook niet.
1 keer toch?quote:
die downies ook tochquote:
Maar daarvan is het contact verwaterd.quote:
Nee.quote:
ahh okay, was net koffie aan het drinkenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar daarvan is het contact verwaterd.
Dat zit gebakken!quote:
Nee ook niet.quote:
Om erbij aan te schuiven?quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:37 schreef Evangelion het volgende:
Donderdag en vrijdag geen First Dates ... EK Atletiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop