GODENquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:01 schreef michaelmoore het volgende:
CANADA gaat voor 100% tariif op Tesla
Bekijk deze YouTube-video
Hij moet nog sorry zeggen op tv.quote:
Dat denk ik inderdaad ook wel ja, de Trump-regering zal dit nu natuurlijk gaan uitmelken.quote:
quote:
en op de blote knieen , Trumps pijpje likkenquote:
Nope, in Oekraïne vechten geen dienstplichtige Russische soldaten.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:42 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Tegelijk zijn het ook maar dienstplichtige jongetjes die daar zitten vanwege het ego van Putin.
Zelensky had vorig jaar gewoon met de Chinezen in zee moeten gaan.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:32 schreef Vallon het volgende:
Zelensky maakt knieval als (wijselijk) verzocht:
[ x ]
Benieuwd of Trump daar nog wat mee gaat (willen) doen.
De tweet blijft een verzoek tot veiligheidsgaranties uitstralen.
Het tekent hem als staatsman dat hij in belang van zijn land bereid is zijn eigen hoofd te buigen naar de wil van een malloot (die wel touwtjes heeft). Ik vrees dat Zelensky nog wat meer stof zal moeten happen en trappen in de rug ontvangen als hij (ooit) nog in USA komt. Maar goed, als dat nodig is om te krijgen wat noodzakelijk is, so be it.
Trump kan met deze onderdanigheid eigenlijk niet anders dan zijn pauze alsmede sanctie(s) opheffen.
en ex gevangenenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nope, in Oekraïne vechten geen dienstplichtige Russische soldaten.
Deze zijn allemaal gelokt met hoge salarissen en bonussen.
Kan me een grafiek herinneren waarin beroepssoldaten, gevangenen en dienstplichtigen in aangegeven waren. Alle drie de groepen vechten voor Rusland in Oekraïne.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:06 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nope, in Oekraïne vechten geen dienstplichtige Russische soldaten.
Deze zijn allemaal gelokt met hoge salarissen en bonussen.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:37 schreef egayalS het volgende:
Net als voor Wilders is het best lastig om en pro Trump en pro Putin te zijn voor Europese politici momenteel. Wanneer beide mannen Europas veiligheid te grabbel gooien.
[ x ]
[ x ]
Hoe oud was die grafiek?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Kan me een grafiek herinneren waarin beroepssoldaten, gevangenen en dienstplichtigen in aangegeven waren. Alle drie de groepen vechten voor Rusland in Oekraïne.
De laatste die ik zag waren de contract soldiers veruit de grootste groepquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Kan me een grafiek herinneren waarin beroepssoldaten, gevangenen en dienstplichtigen in aangegeven waren. Alle drie de groepen vechten voor Rusland in Oekraïne.
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:10 schreef Discombobulate het volgende:
Vraag me af of Zelensky nog wat voor elkaar gaat krijgen. Trump kan ook wel bekijk het maar zeggen.
Bedankt. Maar het is niet zo dat er geen dienstplichtigen vechten.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:21 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
De laatste die ik zag waren de contract soldiers veruit de grootste groep
[ afbeelding ]
Ja, zoek het maar uit met je Europa.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:10 schreef Discombobulate het volgende:
Vraag me af of Zelensky nog wat voor elkaar gaat krijgen. Trump kan ook wel bekijk het maar zeggen.
Dienstplichtig maakt je niet automatisch onschuldig of slachtoffer.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Bedankt. Maar het is niet zo dat er geen dienstplichtigen vechten.
o dat kan nog steeds, genoeg zwarte soldaten bij de russenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:16 schreef Breekfast het volgende:
Vroeguh kon je gewoon een blik huursoldaten opentrekken als je geld had
nee primaquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:1.402.719 weergaven 3 mrt 2025 #GlobalNews
Ontario Premier Doug Ford said on Monday he is prepared to follow through with previously announced retaliatory action if U.S. President Donald Trump moves ahead with his tariffs threat on Canada.
This includes removing American alcohol from Liquor Control Board of Ontario shelves and ripping up a $100-million deal with Elon Musk's SpaceX for Starlink internet in remote areas.
During an announcement on expanding the critical mineral industry, Ford did not hold back his resolve to fight against the impending tariffs.
"If they [U.S.] want to try to annihilate Ontario, I will do everything, including cut off their energy with a smile on my face," Ford said.
"We're going to win this tariff war," he added.
Voor 60% van de baten in plaats van 50% zal hij vast nog wel een deal willen sluiten. Het blijft een zakenman.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:10 schreef Discombobulate het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |