abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 maart 2025 @ 17:34:13 #126
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216922873
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 17:31 schreef Ulx het volgende:

[..]
De kutsmoesjes van die Quisling boeien niet. Hij is een onbetrouwbare rat, en naar hem luisteren is verspilling van tijd.
Hij is de Medvedev van de VS.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_216922888
quote:
https://bsky.app/profile/kyivindependent.com/post/3ljktu7vprk2i

⚡️ Russian forces in Kharkiv sector suffer more fatalities than wounded, Ukraine says.

Russian forces in the Kharkiv sector of the front line have suffered more irrecoverable losses than wounded over the past month, Volodymyr Degtyaryov, spokesperson for Ukraine's "Khartia" brigade, said on March 4.
Oh, hoe krijgen de Russen dat voor elkaar?
pi_216922891
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 17:32 schreef Vallon het volgende:
Zelensky maakt knieval als (wijselijk) verzocht:
[ x ]
Benieuwd of Trump dara nog wat mee gaat (willen) doen.
De tweet blijft een verzoek tot veiligheidsgaranties uitstralen.

Het tekent hem als staatsman dat hij in belang van zijn land bereid is zijn eigen hoofd te buigen naar de wil van een malloot (die wel touwtjes heeft). Ik vrees dat Zelensky nog wat meer stof zal moeten happen en trappen in de rug ontvangen als hij (ooit) nog in USA komt. Maar goed, als dat nodig is om te krijgen wat noodzakelijk is, so be it.

Trump kan met deze onderdanigheid eigenlijk niet anders dan zijn pauze alsmede sanctie(s) opheffen.
Ik denk ook niet dat het de bedoeling van Trump was dat er echt schade voor Oekraïne zou ontstaan op het slagveld.

Het was gewoon mes op de keel, snel bijdraaien en we kunnen weer verder met het toneelstukje.
pi_216922892
quote:

[..]
De kutsmoesjes van die Quisling boeien niet. Hij is een onbetrouwbare rat, en naar hem luisteren is verspilling van tijd.
Vance heeft het friemeltje van Poetin in zijn bek als hij praat.
  Moderator dinsdag 4 maart 2025 @ 17:36:23 #130
236264 crew  capricia
pi_216922897
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 17:27 schreef Perrin het volgende:
Kherson onder druk.

[ x ]
Maar natuurlijk. Zo snel mogelijk nog even zo veel mogelijk pakken. :r
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator dinsdag 4 maart 2025 @ 17:37:29 #131
236264 crew  capricia
pi_216922904
quote:
3s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 17:32 schreef Vallon het volgende:
Zelensky maakt knieval als (wijselijk) verzocht:
[ x ]
Benieuwd of Trump daar nog wat mee gaat (willen) doen.
De tweet blijft een verzoek tot veiligheidsgaranties uitstralen.

Het tekent hem als staatsman dat hij in belang van zijn land bereid is zijn eigen hoofd te buigen naar de wil van een malloot (die wel touwtjes heeft). Ik vrees dat Zelensky nog wat meer stof zal moeten happen en trappen in de rug ontvangen als hij (ooit) nog in USA komt. Maar goed, als dat nodig is om te krijgen wat noodzakelijk is, so be it.

Trump kan met deze onderdanigheid eigenlijk niet anders dan zijn pauze alsmede sanctie(s) opheffen.
Thanks!
Ik zal hem nog even helemaal posten.
Zelensky:
quote:
I would like to reiterate Ukraine’s commitment to peace.

None of us wants an endless war. Ukraine is ready to come to the negotiating table as soon as possible to bring lasting peace closer. Nobody wants peace more than Ukrainians. My team and I stand ready to work under President Trump’s strong leadership to get a peace that lasts.

We are ready to work fast to end the war, and the first stages could be the release of prisoners and truce in the sky — ban on missiles, long-ranged drones, bombs on energy and other civilian infrastructure — and truce in the sea immediately, if Russia will do the same. Then we want to move very fast through all next stages and to work with the US to agree a strong final deal.

We do really value how much America has done to help Ukraine maintain its sovereignty and independence. And we remember the moment when things changed when President Trump provided Ukraine with Javelins. We are grateful for this.

Our meeting in Washington, at the White House on Friday, did not go the way it was supposed to be. It is regrettable that it happened this way. It is time to make things right. We would like future cooperation and communication to be constructive.

Regarding the agreement on minerals and security, Ukraine is ready to sign it in any time and in any convenient format. We see this agreement as a step toward greater security and solid security guarantees, and I truly hope it will work effectively.
https://x.com/ZelenskyyUa(...)TaOJEN2pZJMY1MQ&s=19
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_216922911
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 17:27 schreef Perrin het volgende:
Kherson onder druk.

[ x ]
Ze proberen daar toch al maanden over de rivier te komen?
  dinsdag 4 maart 2025 @ 17:39:22 #133
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216922917
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 17:38 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ze proberen daar toch al maanden over de rivier te komen?
Yup. De laatste dagen gooien de Russen er meer kanonnenvoer tegenaan.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_216922919
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 17:36 schreef capricia het volgende:

[..]
Maar natuurlijk. Zo snel mogelijk nog even zo veel mogelijk pakken. :r
Ik hoop dat zo veel mogelijk Russen aan een langzame pijnlijke dood sterven.
  Moderator dinsdag 4 maart 2025 @ 17:40:42 #135
236264 crew  capricia
pi_216922928
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 17:39 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]
Ik hoop dat zo veel mogelijk Russen aan een langzame pijnlijke dood sterven.
Iedere Rus die daar sterft kan niet meer tegen de Baltics vechten.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_216922939
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 17:40 schreef capricia het volgende:

[..]
Iedere Rus die daar sterft kan niet meer tegen de Baltics vechten.
Tegelijk zijn het ook maar dienstplichtige jongetjes die daar zitten vanwege het ego van Putin.
pi_216922955
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 17:39 schreef Perrin het volgende:

[..]
Yup. De laatste dagen gooien de Russen er meer kanonnenvoer tegenaan.
Het zal wel te zijn om Trump te kunnen laten zeggen dat Oekraïne moet stoppen met vechten want kijk, je verliest Kherson bijna weer. Het is tenslotte moeilijk vol te houden dat vechten tegen Rusland zinloos is als Poetin's leger geen successen boekt.
  dinsdag 4 maart 2025 @ 17:45:25 #138
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216922968
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 17:42 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Tegelijk zijn het ook maar dienstplichtige jongetjes die daar zitten vanwege het ego van Putin.
Tja, dan had men deze oorlog zelf maar niet moeten starten. En heel veel Russen steunen trouwens Poetin.
quote:

[..]
Dat zijn nogal boude aantijgingen natuurlijk. Maar Vance is uiteraard geen 'Quisling' of een 'onbetrouwbare rat' enkel omdat zijn beleidsplannen rond deze oorlog anders zijn dan die van veel Europeanen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_216922982
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 17:45 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, dan had men deze oorlog zelf maar niet moeten starten. En heel veel Russen steunen trouwens Poetin.
[..]
Dat zijn nogal boude aantijgingen natuurlijk. Maar Vance is uiteraard geen 'Quisling' of een 'onbetrouwbare rat' enkel omdat zijn beleidsplannen rond deze oorlog anders zijn dan die van veel Europeanen.
Ja, en Mussert was geen verrader alleen maar omdat hij een andere mening had dan de Nederlandse regering in de periode 40-45. Zo lust ik er ook nog wel eentje.
  Moderator dinsdag 4 maart 2025 @ 17:48:19 #140
236264 crew  capricia
pi_216922991
quote:

[..]
Tja. Als je gaat vechten in een aanvalsoorlog kun je sterven.

Anders dan met de burgerbevolking die ook doodleuk in een massagraf terecht komt. Door diezelfde conscripts. :{
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator dinsdag 4 maart 2025 @ 17:49:25 #141
236264 crew  capricia
pi_216923003
quote:

[..]
[..]
Zelensky luistert wel. Zo aan die laatste tweet te zien.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 4 maart 2025 @ 17:52:44 #142
117098 Hathor
Effe niet
pi_216923045
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 16:57 schreef polderturk het volgende:
Trump gaat vol voor isolationisme.

[ x ]
_O-
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  dinsdag 4 maart 2025 @ 17:55:06 #143
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_216923075
quote:

[..]
Groot en deels gewoon troepen die met hun volle financiele verstand een contract hebben getekend.
pi_216923093
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 17:55 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Groot en deels gewoon troepen die met hun volle financiele verstand een contract hebben getekend.
Ja, goed, het is ook een simpel gevolg van oorlog natuurlijk. Ik weet niet, ... het toejuichen van dat een heel klein radartje sterft voel ik me nooit zo gelukkig bij.
  dinsdag 4 maart 2025 @ 17:56:42 #145
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216923096
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 17:46 schreef Ulx het volgende:

[..]
Ja, en Mussert was geen verrader alleen maar omdat hij een andere mening had dan de Nederlandse regering in de periode 40-45. Zo lust ik er ook nog wel eentje.
Vance heeft niemand verraden, zoals Mussert zich tegen zijn eigen land keerde en heulde met de grote vijand. Vance is een Amerikaan, geen Oekraïner. En de pijnlijke realiteit is dat de VS in principe geen verplichtingen tegenover Oekraïne heeft.
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 17:49 schreef capricia het volgende:

[..]
Zelensky luistert wel. Zo aan die laatste tweet te zien.
Tja, hij zal nu wel moeten, het is geen ideale situatie natuurlijk. Maar zoals ik al aan had gegeven na de meeting met Trump, hij had het spelletje mee moeten spelen. Dat is ook een onderdeel van een politiek leider zijn, soms moet je even hielenlikken om dingen voor elkaar te krijgen. Zie ook de Britten.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  dinsdag 4 maart 2025 @ 17:58:37 #146
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_216923109
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 17:56 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ja, goed, het is ook een simpel gevolg van oorlog natuurlijk. Ik weet niet, ... het toejuichen van dat een heel klein radartje sterft voel ik me nooit zo gelukkig bij.
Dat is prima maar het zijn geen conscripts. Is wel een wezenlijk verschil.
pi_216923113
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 16:25 schreef capricia het volgende:

[..]
Ondertussen gaat de economie daar down de drain. "The Renewal Renewi of the American Dream."
fixed
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  dinsdag 4 maart 2025 @ 17:59:44 #148
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_216923120
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 17:56 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Het is gewoon oorlog, de Russen zijn de grote aanstichters. Klaar. Om dan helemaal empatisch te gaan doen heeft niemand iets aan. Dat zou ook een blok aan het been zijn mochten meer Europese landen in conflict geraken met Rusland. Denk maar niet dat men daar wakker ligt van een paar slachtoffers meer of minder aan Europese kant.
  Moderator dinsdag 4 maart 2025 @ 18:00:03 #149
236264 crew  capricia
pi_216923125
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2025 17:58 schreef Sabata het volgende:

[..]
fixed
Uw afval goed geregeld. Toch? :D
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 4 maart 2025 @ 18:01:12 #150
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_216923138
quote:

[..]
[..]
quote:
'100% tariffs on Teslas': Canadian PM candidate reveals tariff response plans against U.S.
Duitsland moet de Tesla fabriek in Branden Burg sluiten

CANADA gaat voor 100% tariif op Tesla
Bekijk deze YouTube-video
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')