Wat denk je zelf. Natuurlijk lezen we ook de Arabische krantenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:11 schreef Firuze60 het volgende:
Leest iemand de Arabische kranten over dit soort ruzies?
Jammer, ik ook niet, want ik lees geen arabisch, maar zij hebben uitereraard ook hun blik op dit wereldtoneel.quote:
Het is simpelweg niet waar dat journalisten bij de WaPo niet kritisch over Trump mogen zijn. Er zijn daar mensen opgestapt nadat Bezos tegenhield om Harris te endorsen, wat niet partijdigheid van Harris, maar juist van de journalisten bij de WaPo.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Als meerdere mensen bij de washington post opstappen omdat ze niet meer mogen schrijven/tekenen als het gaat om kritiek op trump dan is dat een teken dat de persvrijheid onder druk staat. Het is niet ongefundeerd, jij bent het er niet mee eens maar dat is wat anders. Controle op de media kan je op veel manieren regelen.
Ook het voorbeeld van de IRS kan je openbaar vinden, net zoals op elk onderwerp dat ik noem. Is geen paniekzaaierij, het gebeurd gewoon daar en dat is vooral voor de Amerikanen zelf een test.
Edit: misschien iets voor in het Amerika topic verder.
Tja, het is ook niet niks hoor. 25% tarieven opgelegd krijgen door je grootste en belangrijkste handelspartner. Voor de EU zullen de effecten minder drastisch zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:04 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
CANADA is echt pislink he
komt denk ik door het volstrekt gestoorde plan om canada over te nemen
Bekijk deze YouTube-video
Canada slaat terug met 100% tariff op de 25% tariff, heeft niets te maken met wie wel of niet een slapjanus isquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is ook een hopeloze groep slapjanussen.
Dat is alleen maar stoken om Canada weer rechts en masculien te krijgen.
Ik heb aan weinig mensen meer een hekel dan Trudeau. (Ja hoor putin nog meer)quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:18 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Canada slaat terug met 100% tariff op de 25% tariff, heeft niets te maken met wie wel of niet een slapjanus is
dat is een mening die trudeau zelf niet deelt over zichzelf
Ook al zou hij en slapjanus zijn dan is dat zijn eigen zaak
Vanwege woke?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb aan weinig mensen meer een hekel dan Trudeau. (Ja hoor putin nog meer)
Dus hij zal het wel verdiend hebben.
In het kort door dit:quote:
En de mensonterende overdrevenheid van regels tijdens corona waarbij zelfs honden werden afgemaakt.quote:Een aaneenschakeling van slechte peilingen en een dreigende opstand binnen zijn partij dwingen Trudeau tot deze stap. Zijn progressieve minderheidskabinet staat onder druk vanwege de kwakkelende economie, de hoge inflatie, de verstopte huizenmarkt en het capaciteitsgebrek in de zorg. Een toenemend aantal Canadezen is van mening dat veel van de bovengenoemde problemen worden veroorzaakt door miljoenen migranten die de regering-Trudeau de afgelopen jaren welkom heette in Canada.
Dat jij pro Trump, Poetin, en allerlei andere engnekken bent, is hier reeds uitgebreid bekend.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In het kort door dit:
[..]
En de mensonterende overdrevenheid van regels tijdens corona waarbij zelfs honden werden afgemaakt.
Broodje aap.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
In het kort door dit:
[..]
En de mensonterende overdrevenheid van regels tijdens corona waarbij zelfs honden werden afgemaakt.
Maar je hebt een hekel aan hem omdat hij terugslaat met tarieven? Of omdat hij veel migranten heeft binnengelaten?quote:
"Never interrupt your enemy when he is making a mistake." - Napoleon Bonapartequote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:32 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vind het wel verdacht stil vanuit Rusland. Als ik Poetin was had ik zo snel mogelijk met Trump afgesproken om te kijken of er wat te regelen valt.
Dat is jou zaakquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb aan weinig mensen meer een hekel dan Trudeau.
Alleen helpt Trump met deze debiele tarieven de opvolger van Trudeau in het zadel. De Liberals hebben de Conservatieven bijna ingehaald in de peilingen hierdoor.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb aan weinig mensen meer een hekel dan Trudeau. (Ja hoor putin nog meer)
Dus hij zal het wel verdiend hebben.
Lees ook maar hoe de gemiddelde Canadees over hem denkt, links progressief beleid, teveel migranten en een tanende economie.
https://www.volkskrant.nl(...)van-canada~b3bcf350/
De VS lijkt deze landen uit te dagen om zwaar van koers te wisselen waarbij de tarieven slechts een pressiemiddel zijn.
Sinds Corona begon me op te vallen hoe de zogenaamde progressief liberale Trudeau de bevolking bijna als een dictator uitkneep eh enorm overdreef met regels. Bv naar truckers die belangrijk waren voor de economie en voedingsmiddelen. En die geblokkeerd werden door regels. Die gingen daardoor bijna failliet en daarna ging men bankrekeningen bevriezen van de truckers.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:31 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Maar je hebt een hekel aan hem omdat hij terugslaat met tarieven? Of omdat hij veel migranten heeft binnengelaten?
Neuh daar geloof ik ook niks van.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:33 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat is jou zaak
Ik laat iedereen in zijn / haar waarde.
als trump denkt dat ie Canada in drie dagen kan overnemen dan kon dat wel eens moeilijk worden
Oja? Nee hoor, niet met Poetin en Trump.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:33 schreef capricia het volgende:
Overigens is er al een meeting geweest. En zullen ze geregeld contact hebben.
Ik denk dat die zogenaamde grapjes over de 51e staat daar nog meer mee te maken hebben.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:33 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Alleen helpt Trump met deze debiele tarieven de opvolger van Trudeau in het zadel. De Liberals hebben de Conservatieven bijna ingehaald in de peilingen hierdoor.
Canada bazen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:39 schreef Discombobulate het volgende:
Trudeau is echt heel, heel erg eng.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Sinds Corona begon me op te vallen hoe de zogenaamde progressief liberale Trudeau de bevolking bijna als een dictator uitkneep eh enorm overdreef met regels. Bv naar truckers die belangrijk waren voor de economie en voedingsmiddelen. En die geblokkeerd werden door regels. Die gingen daardoor bijna failliet en daarna ging men bankrekeningen bevriezen van de truckers.
https://www.metronieuws.n(...)ingen-justin-trudeau
quote:Voor mij echt een enorm denigrerende maatregel en sindsdien ben ik geen fan meer van Trudeau.
Ook dat het zo slecht gaat in het mooie Canada is deels aan zijn partij te wijten. Vind ik.
Maar kritiek naar Trudeau is niet pro Trump en al helemaal niet pro Putin.
Canada heeft nu Russen aan hun noord- en zuidgrens.quote:
En ook nog eens in het noordwesten.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:44 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Canada heeft nu Russen aan hun noord- en zuidgrens.
Correct.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:38 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Oja? Nee hoor, niet met Poetin en Trump.
Wel met de mensen daaronder in Riyadh.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:39 schreef Discombobulate het volgende:
Trudeau Poetin is echt heel, heel erg eng.
Dan te bedenken dat de Europese Commissie ook al een lijstje klaar heeft liggen: als jij dit, dan wij dat. Maar de Canadesen laten nu al hun tanden zien, en de man gespeeld: Musk.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:18 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Canada slaat terug met 100% tariff op de 25% tariff, heeft niets te maken met wie wel of niet een slapjanus is
dat is een mening die trudeau zelf niet deelt over zichzelf
Ook al zou hij en slapjanus zijn dan is dat zijn eigen zaak
Lees even terug chef.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:54 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Jij wil een beetje Putin vergelijken met Trudeau? Dan heb je geen verstand.
Nah, mooi voorbeeld dan, Trudeau nam maatregelen om erger te voorkomen. Putin interesseerde die hele pandemie geen ene reet.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:56 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Lees even terug chef.![]()
Het was een antwoord op een post waar Poetin helemaal niet in voorkwam.
Maar Trudeau is wel van het niveautje Aldous Huxley's Brave New World ten tijde van corona.
Trudeau is een engnek.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:58 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nah, mooi voorbeeld dan, Trudeau nam maatregelen om erger te voorkomen. Putin interesseerde die hele pandemie geen ene reet.
Dit is poëziequote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:59 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
En Poetin ook, alleen doet Poetin het niet eufemistisch.
Ik wist niet dat Robert jr. ook een account heeft op fok.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:56 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Lees even terug chef.![]()
Het was een antwoord op een post waar Poetin helemaal niet in voorkwam.
Maar Trudeau is wel van het niveautje Aldous Huxley's Brave New World ten tijde van corona.
ze zijn al souverein toch >?/quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Neuh daar geloof ik ook niks van.
Ik ben wel voor de soevereiniteit van Canada.
Trump is anders hard bezig andersom.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:03 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ze zijn al souverein toch >?/
lekker met rust laten iedereen dus
mooi land , een beetje te groot voor het aantal inwonersquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:39 schreef Discombobulate het volgende:
Trudeau is echt heel, heel erg eng.
Ik heb het gevoel, maar ik zal het mis hebben, dat bij sommigen in dit topic de haat voor een links-liberaal politicus als Trudeau vele malen groter is dan voor dictator Poetin.quote:
Dictator Trump is volslagen gestoordquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:04 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Trump is anders hard bezig andersom.
Kunnen over een paar maandjes gelijk naar het front.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:04 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
mooi land , een beetje te groot voor het aantal inwoners
ze kunnen daar zat migranten gebruiken
als die gekke Trump eeen Putintje gaat doen wel jaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:05 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Kunnen over een paar maandjes gelijk naar het front.
ik denk dat Trump het aantal militairen wel anders gaat gebruiken , meer ter bescherming van zichzelf dan stationeren in het buitenlandquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:07 schreef Firuze60 het volgende:
Trump mag per direct alle 100k militairen uit Europa terug naar Amerika halen, heeft ie er gelijk 100k steuntrekkers bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |