Ik gok bij deze dat Trump weigert.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:33 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Voor 60% van de baten in plaats van 50% zal hij vast nog wel een deal willen sluiten. Het blijft een zakenman.
Dan kan je je beter afvragen of Rutte nog iets voor Zelensky in Washington voor elkaar gaat krijgen. Of kopjes thee drinker Charles.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:10 schreef Discombobulate het volgende:
Vraag me af of Zelensky nog wat voor elkaar gaat krijgen. Trump kan ook wel bekijk het maar zeggen.
Zelensky wil beginnen met het vrijlaten van gevangenen, Als Putin dat ook doet.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:45 schreef yessie234 het volgende:
[..]
Dan kan je je beter afvragen of Rutte nog iets voor Zelensky in Washington voor elkaar gaat krijgen. Of kopjes thee drinker Charles.
Dat is toch logisch, leg de bal maar bij de VS.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:49 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Zelensky wil beginnen met het vrijlaten van gevangenen, Als Putin dat ook doet.
Nou, daar ga je al.
In gedachten houdend hoe Trump cq de VS denken momenteel zie ik een aantal punten die nog wrijving kunnen geven (in hun hoofden).quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:51 schreef tesssssssss het volgende:
https://www.nu.nl/spannin(...)recht-te-zetten.html
""Maar niemand wil liever vrede dan de Oekraïners", schrijft Zelensky. "Mijn team en ik staan klaar om onder het sterke leiderschap van president Trump te werken aan het bereiken van blijvende vrede."
Volgens Zelensky kan de vrijlating van gevangenen een eerste stap richting vrede zijn, samen met een staakt-het-vuren in de lucht en op zee. Op die manier zouden de twee partijen elkaars infrastructuur niet meer kunnen beschieten. "Als Rusland hetzelfde doet", voegt Zelensky eraan toe."
Als meerdere mensen bij de washington post opstappen omdat ze niet meer mogen schrijven/tekenen als het gaat om kritiek op trump dan is dat een teken dat de persvrijheid onder druk staat. Het is niet ongefundeerd, jij bent het er niet mee eens maar dat is wat anders. Controle op de media kan je op veel manieren regelen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, in Noord-Korea zijn alle media onder de controle van de overheid en worden alleen narratieven getolereerd die positief zijn over de Noord-Koreaanse Arbeiderspartij. Kortom, het lijkt er sterk op dat je absoluut niet weet waar je over praat.
Ik ben het ook niet eens met de regering-Trump op sommige punten, maar het lijkt mij handig om niet uit frustratie dan maar allemaal rare en ongefundeerde aantijgingen te doen.
CANADA is echt pislink hequote:
en in 3 delig pak met een mantel.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:24 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
...en dan moet Trump nog willlen.
Is ook een hopeloze groep slapjanussen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:04 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
CANADA is echt pislink he
komt denk ik door het volstrekt gestoorde plan om canada over te nemen
Bekijk deze YouTube-video
De opmerking over gouverneur Trudeau hielp ook nietquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:04 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
CANADA is echt pislink he
komt denk ik door het volstrekt gestoorde plan om canada over te nemen
Bekijk deze YouTube-video
Dat was wel goed voor de makke lammetjes in Europa.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:09 schreef Tengano het volgende:
Zelensky zal best wel een beetje spijt hebben dat hij zich zo stoer heeft opgesteld vrijdag; nu moet hij dus helemaal door het stof, en de situatie is er niet beter op geworden. Was niet nodig geweest.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:09 schreef Tengano het volgende:
Zelensky zal best wel een beetje spijt hebben dat hij zich zo stoer heeft opgesteld vrijdag; nu moet hij dus helemaal door het stof, en de situatie is er niet beter op geworden. Was niet nodig geweest.
SAMP/Tquote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:59 schreef Breekfast het volgende:
Zijn we in Europa dus niet in staat om luchtafweergeschut te produceren? Of is er nog wel een alternatief voor de Patriots?
Nee tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:11 schreef Firuze60 het volgende:
Leest iemand de Arabische kranten over dit soort ruzies?
Arabieren.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:11 schreef Firuze60 het volgende:
Mijn Arabisch is wat roestig.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:11 schreef Firuze60 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |