Canada heeft nu Russen aan hun noord- en zuidgrens.quote:
En ook nog eens in het noordwesten.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:44 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Canada heeft nu Russen aan hun noord- en zuidgrens.
Correct.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:38 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Oja? Nee hoor, niet met Poetin en Trump.
Wel met de mensen daaronder in Riyadh.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:39 schreef Discombobulate het volgende:
Trudeau Poetin is echt heel, heel erg eng.
Dan te bedenken dat de Europese Commissie ook al een lijstje klaar heeft liggen: als jij dit, dan wij dat. Maar de Canadesen laten nu al hun tanden zien, en de man gespeeld: Musk.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:18 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Canada slaat terug met 100% tariff op de 25% tariff, heeft niets te maken met wie wel of niet een slapjanus is
dat is een mening die trudeau zelf niet deelt over zichzelf
Ook al zou hij en slapjanus zijn dan is dat zijn eigen zaak
Lees even terug chef.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:54 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Jij wil een beetje Putin vergelijken met Trudeau? Dan heb je geen verstand.
Nah, mooi voorbeeld dan, Trudeau nam maatregelen om erger te voorkomen. Putin interesseerde die hele pandemie geen ene reet.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:56 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Lees even terug chef.![]()
Het was een antwoord op een post waar Poetin helemaal niet in voorkwam.
Maar Trudeau is wel van het niveautje Aldous Huxley's Brave New World ten tijde van corona.
Trudeau is een engnek.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:58 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nah, mooi voorbeeld dan, Trudeau nam maatregelen om erger te voorkomen. Putin interesseerde die hele pandemie geen ene reet.
Dit is poëziequote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:59 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
En Poetin ook, alleen doet Poetin het niet eufemistisch.
Ik wist niet dat Robert jr. ook een account heeft op fok.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:56 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Lees even terug chef.![]()
Het was een antwoord op een post waar Poetin helemaal niet in voorkwam.
Maar Trudeau is wel van het niveautje Aldous Huxley's Brave New World ten tijde van corona.
ze zijn al souverein toch >?/quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Neuh daar geloof ik ook niks van.
Ik ben wel voor de soevereiniteit van Canada.
Trump is anders hard bezig andersom.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:03 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ze zijn al souverein toch >?/
lekker met rust laten iedereen dus
mooi land , een beetje te groot voor het aantal inwonersquote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:39 schreef Discombobulate het volgende:
Trudeau is echt heel, heel erg eng.
Ik heb het gevoel, maar ik zal het mis hebben, dat bij sommigen in dit topic de haat voor een links-liberaal politicus als Trudeau vele malen groter is dan voor dictator Poetin.quote:
Dictator Trump is volslagen gestoordquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:04 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Trump is anders hard bezig andersom.
Kunnen over een paar maandjes gelijk naar het front.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:04 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
mooi land , een beetje te groot voor het aantal inwoners
ze kunnen daar zat migranten gebruiken
als die gekke Trump eeen Putintje gaat doen wel jaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:05 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Kunnen over een paar maandjes gelijk naar het front.
ik denk dat Trump het aantal militairen wel anders gaat gebruiken , meer ter bescherming van zichzelf dan stationeren in het buitenlandquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:07 schreef Firuze60 het volgende:
Trump mag per direct alle 100k militairen uit Europa terug naar Amerika halen, heeft ie er gelijk 100k steuntrekkers bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |