SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wat vreemd...quote:Je bent niet ingelogd of hebt een ban, in beide gevallen heb je geen toegang tot deze tool.![]()
O dat is vreemd.quote:
Een ban bij zoeken?
Vraag het even na in feedback Feedback, Bugs en DevelopmentWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik zal het eens even vragen maar ik heb vorige week ook een topic geopend met een bug en daar heeft niemand op gereageerd van de crew...quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is vreemd.
Een ban bij zoeken?
Vraag het even na in feedback Feedback, Bugs en Development![]()
![]()
O dat is niet leuk, ik heb er geen verstand van dus kan je niet verder helpen helaasquote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik zal het eens even vragen maar ik heb vorige week ook een topic geopend met een bug en daar heeft niemand op gereageerd van de crew...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zelfde als de laatste twee weken. Niet heel goed. Hoop dat ik snel uit dit dal kan ontsnappenquote::')![]()
Hoop het ook manquote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zelfde als de laatste twee weken. Niet heel goed. Hoop dat ik snel uit dit dal kan ontsnappen![]()
![]()
Hoop met je meequote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zelfde als de laatste twee weken. Niet heel goed. Hoop dat ik snel uit dit dal kan ontsnappen![]()
![]()
![]()
![]()
Begrijp ik Dot! Bedankt in ieder geval!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is niet leuk, ik heb er geen verstand van dus kan je niet verder helpen helaas![]()
Sterkte Sintquote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
![]()
Het is wat allemaal Had zo gehoopt dat het gesprek met de psychiater iets voor je gedaan hadquote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zelfde als de laatste twee weken. Niet heel goed. Hoop dat ik snel uit dit dal kan ontsnappen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:quote:Thanksquote:Nee heeft niks opgeleverd behalve dat ik meer moet doen. Heb je inmiddels aangemeld bij wat herstelgroepen. Een voor PMT maar die wachtlijsten zijn zo lang dat ze niet eens open staan voor nieuwe mensen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is wat allemaal Had zo gehoopt dat het gesprek met de psychiater iets voor je gedaan had
Misschien bij de informatie winkel werken. Maar moet me eerst wat beter voelen:')![]()
Ik ben 538 aan het luisteren.
Er is een of andere 00's top 1000 bezig.
Wat een nostalgie, ik ken echt al die nummers.![]()
![]()
No problem AS!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:22 schreef AardappelSchotel het volgende:
Sorry @:KoningWouter een collega had me ineens nodig![]()
Zo jammer dat ze mensen die zo zwaar zitten eigenlijk laten bungelen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thanks
[..]
Nee heeft niks opgeleverd behalve dat ik meer moet doen. Heb je inmiddels aangemeld bij wat herstelgroepen. Een voor PMT maar die wachtlijsten zijn zo lang dat ze niet eens open staan voor nieuwe mensen.
Misschien bij de informatie winkel werken. Maar moet me eerst wat beter voelen
Misschien is er even uit gaan en werken als is het maar even wel een goede afleidingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ouwe bolkertquote:
Ik snap echt niet waarom ik niet gewoon al mijn geld er doorheen blaas.
Heb ik jaren zuinig geleefd, een klein buffertje opgebouwd van mijn bijstand.
Heb ik ineens nergens meer recht op. Voedselbank mag niet meer, gemeentelijke belastingen geen vrijstelling voor.
Ik begrijp dat ik trots moet zijn dat ik niet zo afhankelijk ben van dat soort vrijstellingen maar het voelt wel een beetje dubbel.![]()
Wees blij dat je niet naar de voedselbank hoeftquote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:37 schreef KoningWouter het volgende:
Heb ik ineens nergens meer recht op. Voedselbank mag niet meer, gemeentelijke belastingen geen vrijstelling voor.
Ik begrijp dat ik trots moet zijn dat ik niet zo afhankelijk ben van dat soort vrijstellingen maar het voelt wel een beetje dubbel.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja ben ik ook wel.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet naar de voedselbank hoeft
Maar eigenlijk loont het dus niet om verstandig om te gaan met je geld. Dat is waar ik op doel...![]()
Het loont altijd om verstandig met je geld om te gaan ,maar ik snap het niet : je zit in de bijstand?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ben ik ook wel.
Maar eigenlijk loont het dus niet om verstandig om te gaan met je geld. Dat is waar ik op doel...My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Yup.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het loont altijd om verstandig met je geld om te gaan ,maar ik snap het niet : je zit in de bijstand?
Was ondernemer zonder AOV toen ik ziek werd. Rol je meteen de bijstand in helaas.![]()
Ah okayquote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup.
Was ondernemer zonder AOV toen ik ziek werd. Rol je meteen de bijstand in helaas.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Maar je hebt wel gelijk. Het is wel fijn dat mijn huis niet meer vol ligt met alle zooi die je bij de voedselbank krijgt maar eigenlijk niet goed weet wat je er mee aan moet.quote:
Dus dat is ook wel wat waard.![]()
Respect dat jij wel je zaken goed op orde hebt en ook kan sparen , ik zie vaker het tegenovergestelde in mijn omgevingquote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Maar je hebt wel gelijk. Het is wel fijn dat mijn huis niet meer vol ligt met alle zooi die je bij de voedselbank krijgt maar eigenlijk niet goed weet wat je er mee aan moet.
Dus dat is ook wel wat waard.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Thanks!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Respect dat jij wel je zaken goed op orde hebt en ook kan sparen , ik zie vaker het tegenovergestelde in mijn omgeving![]()
Dat is de reden dat veel mensen met een uitkering niet sparen of willen werken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:37 schreef KoningWouter het volgende:
Ik begrijp dat ik trots moet zijn dat ik niet zo afhankelijk ben van dat soort vrijstellingen maar het voelt wel een beetje dubbel.
Wees trots op jezelf dat je dit zo goed op de rit hebt ondanks allesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja zeker. Ben ik ook echt blij mee hoor.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is de reden dat veel mensen met een uitkering niet sparen of willen werken.
Wees trots op jezelf dat je dit zo goed op de rit hebt ondanks alles
Was vroeger ook een financieel wrak. Geeft erg veel mentale rust dat je weet dat het in ieder geval financieel goed zit.![]()
Weekje maar heThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Deze week lente weer.. dus lekker van genietenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zalig!
Ik was nog helemaal niet READY.
En dan ineens LENTE! Heerlijk.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wel fijnThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Deze week maar goed van genieten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Van mij mag het al zo blijven.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Deze week maar goed van genieten.![]()
![]()
De zon schijnt. Helpt dat ook een beetje? #durftevragen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nee heeft niks opgeleverd behalve dat ik meer moet doen. Heb je inmiddels aangemeld bij wat herstelgroepen. Een voor PMT maar die wachtlijsten zijn zo lang dat ze niet eens open staan voor nieuwe mensen.
Misschien bij de informatie winkel werken. Maar moet me eerst wat beter voelen![]()
Hoofdpijn
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik kon het woord welquote:![]()
En goedemiddag KW
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja ja
Je gaat er gewoon vandoor op je witte sportsokken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik kon het woord wel![]()
En goedemiddag KW
[..]![]()
Goedemiddag KBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Omg die arme Paul Van Gorcum
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
JOH. WAT. LAAT ONS NIET ZO SCHRIKKEN NA DIEWERTJEquote:Well, life can be a riot
Goedemiddag bolk. Op het punt om gezellig te gaan poolen met mijn dochter. Eerst in het zonnetje erheen fietsen. Heerlijk. Fijne middag 🙂Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zijn vrouw overleden na 68 jaar samen huwelijk tijdje geleden al zie ik net. maar kwam weer ter spraken omdat hij vandaag een biografie uitbrengt. was zijn eerste en enige vriendinnetje.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:45 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
JOH. WAT. LAAT ONS NIET ZO SCHRIKKEN NA DIEWERTJE
Ze was overreden op een zebrapad door iemand met 110km per uur.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat leuk!! veel plezierquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:47 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemiddag bolk. Op het punt om gezellig te gaan poolen met mijn dochter. Eerst in het zonnetje erheen fietsen. Heerlijk. Fijne middag 🙂![]()
Sow....quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zijn vrouw overleden na 68 jaar samen huwelijk tijdje geleden al zie ik net. maar kwam weer ter spraken omdat hij vandaag een biografie uitbrengt. was zijn eerste en enige vriendinnetje.
Ze was overreden op een zebrapad door iemand met 110km per uur.
Ja dat overleef je niet. Wat ontzettend sneuWell, life can be a riot
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:47 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemiddag bolk. Op het punt om gezellig te gaan poolen met mijn dochter. Eerst in het zonnetje erheen fietsen. Heerlijk. Fijne middag 🙂![]()
![]()
![]()
Daar hadden ze het over zijn vrouw.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:49 schreef maily het volgende:
[..]
Omdat hij zijn biografie heeft uitgegeven op zijn 91e verjaardag?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik heb alleen een.stukje erover gelezenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://www.rtl.nl/boulev(...)enkt-overleden-vrouw![]()
![]()
Kia Picanto (zonder satésaus)quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, hij moet het forum ook beetje levendig houden om de benzine van zijn dikke Hummer te betalenZie wat ik kijk: trakt.tv![]()
Heb ik ook jarenlang gehad, leuke auto's!quote:(Had een ouder model 1.3. Die nieuwere schijnen wat minder vermogen te hebben? 3-pitter enzo?)
![]()
rijdt prima. is erg leuk rijden. Niet zo leuk als mijn oude Ford S-Max 2L ecoboost turbo, maar toch leuk. En handig ook; ik kan 'm oppakken, dubbelvouwen en binnen in de meterkast leggen.quote:Zie wat ik kijk: trakt.tv![]()
O ja, ben 'm weleens kwijt. Als het hard waait staat hij zomaar drie straten verderopquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:26 schreef Danny het volgende:
[..]
rijdt prima. is erg leuk rijden. Niet zo leuk als mijn oude Ford S-Max 2L ecoboost turbo, maar toch leuk. En handig ook; ik kan 'm oppakken, dubbelvouwen en binnen in de meterkast leggen.Zie wat ik kijk: trakt.tv![]()
Ecoboost turboquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:26 schreef Danny het volgende:
[..]
rijdt prima. is erg leuk rijden. Niet zo leuk als mijn oude Ford S-Max 2L ecoboost turbo, maar toch leuk. En handig ook; ik kan 'm oppakken, dubbelvouwen en binnen in de meterkast leggen.![]()
![]()
Elk voordeel heb z'n nadeelquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:26 schreef Danny het volgende:
[..]
O ja, ben 'm weleens kwijt. Als het hard waait staat hij zomaar drie straten verderop![]()
![]()
Ja, behalve als de krukas het begeeft en de motor vervangen moet worden. Dat zou me 16.000 gaan kosten. Heb dus afscheid van het oude beestje moeten nemen. Maar geen zorgen, met wind mee en heuveltje af haalt m'n Picanto ook de 100.quote:Zie wat ik kijk: trakt.tv![]()
IK denk dat ik eens een hele boel mensen ga mentionen hier
Dat doen @Grrrrrrrr en ik alquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:58 schreef Dotteke het volgende:
IK denk dat ik eens een hele boel mensen ga mentionen hierUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ANdere mensen die hier nooit komenquote:![]()
Dan heb ik even rust
Uw ADH vitamine Worst
Deze manquote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
daar moet wat muziek in
https://www.1001tracklist(...)ands-2025-02-22.html![]()
Thx![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:58 schreef Dotteke het volgende:
IK denk dat ik eens een hele boel mensen ga mentionen hier![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Bolkje.
edit: gelijkpost
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-03-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 492 / +182 / +133 / 1651 / 1768
2. KillemWieft / 156 / +49 / +77 / 153 / 209
3. hemarookworst / 111 / +15 / +75 / 313 / 360
4. Moeraskat / 91 / +14 / +0 / 1166 / 1241
5. _UserName_ / 87 / +12 / +20 / 156 / 206
6. KoningWouter / 86 / +7 / +35 / 455 / 515
7. kree / 76 / +0 / +0 / 186 / 204
8. sp3c / 74 / +15 / +42 / 89 / 116
9. Bally-b / 68 / +31 / +0 / 26 / 45
10. devzero / 65 / +1 / +64 / 23 / 30
11. Lovely / 49 / +13 / +17 / 435 / 484
12. Grotetijd / 49 / +23 / +19 / 256 / 296
13. HappyCharly / 46 / +29 / +6 / 348 / 382
14. Moonlight / 40 / +17 / +22 / 239 / 268
15. RedShoe / 35 / +0 / +0 / 356 / 375
16. Pinnenmutske / 35 / +28 / +5 / 77 / 99
17. AardappelSchotel / 31 / +12 / +10 / 355 / 383
18. ToT / 27 / +18 / +6 / 307 / 323
19. Dr.Mikey / 27 / +17 / +4 / 134 / 155
20. gebrokenglas / 26 / +20 / +0 / 448 / 485SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ja hoor.quote:
Maar de mention hoeft van mij niet
(werd al een beetje gestoord van de post van Harrie over de Meet![]()
![]()
![]()
)
Maar dan ga ik jou niet mentionen want jij komt al hierquote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja hoor.
Maar de mention hoeft van mij niet
(werd al een beetje gestoord van de post van Harrie over de Meet![]()
![]()
![]()
)
![]()
Die post wordt nu niet meer zoveek gequote heb Harrie al een tijdje niet meer gezien hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Met gebakken eitje er boven op is ook lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik zag een nieuwe aanmelding vanochtend dus straks ff een updateUw ADH vitamine Worst
Nasi hier!quote:
('mijn' versie, zonder de rijst)
wat heb je ipv rijst?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 14:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Nasi hier!
('mijn' versie, zonder de rijst)
Uw ADH vitamine Worst
Moontjuhhhhhquote:
Hie bin ichquote:Op zaterdag 28 december 2024 21:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
@:zucht. en ja ik weet..werkt niet meer![]()
![]()
![]()
Meetupdate van 04-03-2025: We hebben een nieuwe aanmelding in de lijst
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @:Hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie) & en Hamster Baas
🟩 @Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @sinterklaaskapoentje
🟩 @gebrokenglas
🟩 @ToT
🟩 @mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @_UserName_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟩 @Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @Grotetijd ( 99% zeker en toch vergeten Hij staat er bij.
🟩 @KoningWouter ( Hopelijk kan ik er bij zijn )Wij hopen uiteraard gezellig mee
🟩@Mickytjuh
🟪 @:DerRabbit
🟪 @:Dotteke
🟪 @:ieniminimuis
🟪 @:DJMO
🟪 @:pinnenmutske
🟪 @:JustinK
🟪 @:Roos94
🟪 @:Fogel
🟪 @:maily
🟨 @:Rob
🟪 @:Homijn
🟪 @:Mikeytt
🟨 @:Sally Geen Mentions meer en geel blokje voor het overzicht
🟪 @:Dr.Mikey
🟪 @:Koekiemonster
🟪 @:MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)
🟪 @:Lovely ( Je mag mij ook wel uit de mention lijst halen) Oke dan
🟨 @:SwJ ( Graag mij niet meer mentionen. Paul ook niet SwJ kan de spanning nu al niet aan
🟪 @:Aapje30 ( Ik kom niet) betekent slecht nieuws de dag voor Valentijnsdag
🟨 @:sp3c ( Als een meeting als terreurorganisatie gezien wordt ) We houden hoop Speknek!
🟨 @:HappyCharly
⬛ @:Aardappelschotel
⬜ @:mario390
🟨 @:greysbones
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Daarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @:Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
De volgende locatie is de locbrewery
Hier klikken voor de website
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 5? (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Wat ik in de handen geduwd krijg jaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
alles door elkaar aan het gieten![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Gister, vandaag niet echtquote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
bis dich neet carnaval aan het viere?
en hallo!!![]()
Kan met bloemkoolrijst, maar nu had ik de kant-en-klare van de AH met gelewortelrijstquote:
oja jij doet koolhydraatarmdieet toch?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Kan met bloemkoolrijst, maar nu had ik de kant-en-klare van de AH met gelewortelrijstUw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:13 schreef Sally het volgende:
[..]
Kan met bloemkoolrijst, maar nu had ik de kant-en-klare van de AH met gelewortelrijst
oja die bestaan ook nogquote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:16 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Geen tijd voor een kater met kleine kinderenUw ADH vitamine Worst
Lijkt mij wel een interessant boek.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Weer helemaal opgeknapt?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
ik zag onz sc opeens bovenaan staan in myat, even schrikken hoorUw ADH vitamine Worst
JaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ben woosboest, ublock werkt niet meer goed en nu doet youtube moeilijkUw ADH vitamine Worst
Al weer had je gisteren ook alquote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:46 schreef hemarookworst het volgende:
ik zag onz sc opeens bovenaan staan in myat, even schrikken hoor
zo even een andere geprobeerd waar youtube mij niet komt gaslightenUw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:54 schreef hemarookworst het volgende:
zo die zijn er snel bij met deze sketch
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
Woosboestquote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:56 schreef hemarookworst het volgende:
ben woosboest, ublock werkt niet meer goed en nu doet youtube moeilijk
Well, life can be a riot
Vandaag een betere dag qua griep dacht ik maar vervolgens wel stem kwijt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik ben vandaag echt wel weer redelijk oke. Alleen nu begint m'n rug te zeurenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vandaag een betere dag qua griep dacht ik maar vervolgens wel stem kwijt.Het is altijd wat
Well, life can be a riot
O jee dat is helemaal schrikkenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee dat was zondag en nog erger: ONZ-FB
Klintersaasquote:
Well, life can be a riot
Het is allemaal wat met die trump he.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het overviel mequote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
jij hebt nog veel te leren qua dts taal![]()
Vind het juist leuk om woorden om te draaien
Met een oude vriend deden we dat veel. Beroen van der Joom. Jerard Goling
Op een gegeven moment zijn we zó lang bezig geweest met Dries Roelvink dat ik niet meer wist hoe 'ie nou echt heetteDus het werd maar Roel Driesvink, want dat klonk logisch.
Well, life can be a riot
@KillemWieftquote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het overviel me![]()
Op een gegeven moment zijn we zó lang bezig geweest met Dries Roelvink dat ik niet meer wist hoe 'ie nou echt heetteDus het werd maar Roel Driesvink, want dat klonk logisch.
R.I.P DTS.![]()
dat doet @Grrrrrrrr ook graagquote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het overviel me![]()
maar booswoest is weer een uitvinding van mario
Uw ADH vitamine Worst
Well, life can be a riot
ER IS EEN DOHAN JERKSENGodver
Well, life can be a riot
@StaxVermappenquote:
@VaxMerstappen
Ja godmiljaar.Well, life can be a riot
Vink Driesroel.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het overviel me![]()
![]()
@GODMILJAARquote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
@:StaxVermappen
@:VaxMerstappen
Ja godmiljaar.![]()
Hahahaha stopquote:Driel Roesvink
Well, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: