Morguh Assiequote:
Hey Jussie had je over het hoofd gezienquote:
Hey Stigquote:
Een goede man(d) morgenquote:
Dotjequote:
Hoe is het, alles op zijn plaats, alles klaar en geregeld nu?quote:
Het begint te komen, ben nog aan het herstellen van een griep. Er zit wel meer schot in de zaakquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het, alles op zijn plaats, alles klaar en geregeld nu?
O dat is swso al kudt, en al helemaal als je met verhuizen bezig b entquote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het begint te komen, ben nog aan het herstellen van een griep. Er zit wel meer schot in de zaak
Thanksquote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is swso al kudt, en al helemaal als je met verhuizen bezig b ent
Beterschap![]()
![]()
Kwam wel heel ongelukkig uitquote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Thanks
Gaat wel beter hoor, hoesten is minder erg en ik kan al wat meer doen. Doe het rustig aan
Ja, ik denk vooral dat de stress eraan heeft bijgedragen dat ik er wat vatbaarder voor was deze keer.quote:
Zeker en vermoeidheid. Dan ben je toch altijd eerder aan de beurtquote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, ik denk vooral dat de stress eraan heeft bijgedragen dat ik er wat vatbaarder voor was deze keer.
Idd. Net wel even lekker gewandeld. Dat voelde goedquote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker en vermoeidheid. Dan ben je toch altijd eerder aan de beurt
Heej pechvogel!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Idd. Net wel even lekker gewandeld. Dat voelde goed
Mailyquote:
Vitamine D is er nog niet door de zon hoorquote:
Dat is toch een prachtig placeboquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Vitamine D is er nog niet door de zon hoor![]()
Pas vanaf UV-index/zonkracht 3
Beterschap @ Stiggy
quote:
De plantjes reageren er al lekker opquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Beterschap @ Stiggy
Dat is het daglicht iigquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
De plantjes reageren er al lekker op
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Jussie had je over het hoofd gezien
Ook op de sterkte van het licht, die al flink hoger is dan een paar weken geleden. Vorige week was ik blij met 400 micromol/m2/s, momenteel is ie hier 1400 micromol.quote:
quote:
Daglengte en lichtsterkte, dat klopt! (en ja golflengte ookquote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:24 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ook op de sterkte van het licht, die al flink hoger is dan een paar weken geleden. Vorige week was ik blij met 400 micromol/m2/s, momenteel is ie hier 1400 micromol.
Verrood genot
Sallyquote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Beterschap @ Stiggy
D uit een potje dan maar, en ik hoor magnesium erbij innemen voor betere opnamequote:Op dinsdag 4 maart 2025 12:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Beterschap @ Stiggy
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:25 schreef drakin het volgende:
[..]
D uit een potje dan maar, en ik hoor magnesium erbij innemen voor betere opname
trouwens hullo
Jep, zeker waar van de Magnesium (kies de juiste soorten/vormen).quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:25 schreef drakin het volgende:
[..]
D uit een potje dan maar, en ik hoor magnesium erbij innemen voor betere opname
trouwens hullo
quote:
Zou je genoeg ervan binnenkrijgen wanneer je voldoende dierlijk en gefermenteerd voedsel al eet?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Jep, zeker waar van de Magnesium (kies de juiste soorten/vormen).
En Vitamine K2 helpt dan weer om de (extra) Calcium die door de extra Vit. D opgenomen wordt, netjes in botten en tanden te stoppen ipv in vaatwanden en gewrichten.
quote:Vitamine K2 (menaquinone): Komt voor in dierlijke en gefermenteerde voeding (2). Vitamine K2 kan nog onderverdeeld worden in verscheidene subtypes, waarvan de belangrijkste MK-4 en MK-7 zijn.
Zelf zit ik op de orthomoleculair aanbevolen hoeveelheid Vitamine D en K2 (en Magnesium ook trouwens).quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Zou je genoeg ervan binnenkrijgen wanneer je voldoende dierlijk en gefermenteerd voedsel al eet?
[..]
Ik hoef dan denk ik niet, of niet elke dag aan te vullen als ik dit lees:quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Zelf zit ik op de orthomoleculair aanbevolen hoeveelheid Vitamine D en K2 (en Magnesium ook trouwens).
MK-7 is de sterkste variant.
quote:Risico’s van vitamine K2
Bij een overmatige inname van vitamine K2, met name de menaquinone vorm, kunnen verschillende risico’s en gezondheidsproblemen optreden. Hoewel vitamine K2 over het algemeen als veilig wordt beschouwd, vooral bij gebruik van normale doses via voeding, kunnen hoge doses via supplementen leiden tot ongewenste effecten.
Het gebruik van hoge doses vitamine K2 kan de volgende risico’s met zich meebrengen:
– Verstoorde bloedstolling: Vitamine K2 speelt een cruciale rol in de bloedstollingsprocessen. Een overdosis kan de bloedstolling beďnvloeden, wat resulteert in een verhoogd risico op bloedingen, vooral als het gecombineerd wordt met bloedverdunnende medicatie zoals coumarine of andere antistollingsmiddelen. Dit is bijzonder belangrijk voor mensen die al medicijnen gebruiken die de bloedstolling beďnvloeden.
– Leverfunctie problemen: In zeldzame gevallen kan een hoge inname van vitamine K2 ook invloed hebben op de leverfunctie, vooral bij individuen met bestaande leverproblemen. Leverbelasting kan optreden als gevolg van de extra belasting op de lever door een te hoge dosis vitamine K2. Dit kan leiden tot symptomen zoals vermoeidheid en geelzucht.
– Interactie met andere supplementen en medicijnen: Er is een mogelijkheid dat vitamine K2 een interactie aangaat met andere supplementen of medicijnen, wat kan leiden tot onvoorspelbare effecten. Dit onderstreept het belang van supplementadvies van een gezondheidsprofessional, vooral bij gelijktijdig gebruik van andere middelen.
Het is daarom cruciaal om de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid van vitamine K2 in acht te nemen en niet te overschrijden zonder professioneel advies. Een gebalanceerd dieet met voldoende natuurlijke bronnen van vitamine K2, zoals gefermenteerde voedingsmiddelen (zoals natto en bepaalde kazen), kan doorgaans voldoen aan de behoeften zonder het risico van een overdosis. Regelmatig overleg met een arts of voedingsdeskundige kan helpen om de veiligheid en effectiviteit van supplementgebruik te waarborgen.bron Risico’s van vitamine K2
Bij een overmatige inname van vitamine K2, met name de menaquinone vorm, kunnen verschillende risico’s en gezondheidsproblemen optreden. Hoewel vitamine K2 over het algemeen als veilig wordt beschouwd, vooral bij gebruik van normale doses via voeding, kunnen hoge doses via supplementen leiden tot ongewenste effecten.
Het gebruik van hoge doses vitamine K2 kan de volgende risico’s met zich meebrengen:
– Verstoorde bloedstolling: Vitamine K2 speelt een cruciale rol in de bloedstollingsprocessen. Een overdosis kan de bloedstolling beďnvloeden, wat resulteert in een verhoogd risico op bloedingen, vooral als het gecombineerd wordt met bloedverdunnende medicatie zoals coumarine of andere antistollingsmiddelen. Dit is bijzonder belangrijk voor mensen die al medicijnen gebruiken die de bloedstolling beďnvloeden.
– Leverfunctie problemen: In zeldzame gevallen kan een hoge inname van vitamine K2 ook invloed hebben op de leverfunctie, vooral bij individuen met bestaande leverproblemen. Leverbelasting kan optreden als gevolg van de extra belasting op de lever door een te hoge dosis vitamine K2. Dit kan leiden tot symptomen zoals vermoeidheid en geelzucht.
– Interactie met andere supplementen en medicijnen: Er is een mogelijkheid dat vitamine K2 een interactie aangaat met andere supplementen of medicijnen, wat kan leiden tot onvoorspelbare effecten. Dit onderstreept het belang van supplementadvies van een gezondheidsprofessional, vooral bij gelijktijdig gebruik van andere middelen.
Het is daarom cruciaal om de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid van vitamine K2 in acht te nemen en niet te overschrijden zonder professioneel advies. Een gebalanceerd dieet met voldoende natuurlijke bronnen van vitamine K2, zoals gefermenteerde voedingsmiddelen (zoals natto en bepaalde kazen), kan doorgaans voldoen aan de behoeften zonder het risico van een overdosis. Regelmatig overleg met een arts of voedingsdeskundige kan helpen om de veiligheid en effectiviteit van supplementgebruik te waarborgen.bron: Risico’s van vitamine K2
Het is daarom cruciaal om de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid van vitamine K2 in acht te nemen en niet te overschrijden zonder professioneel advies. Een gebalanceerd dieet met voldoende natuurlijke bronnen van vitamine K2, zoals gefermenteerde voedingsmiddelen (zoals natto en bepaalde kazen), kan doorgaans voldoen aan de behoeften zonder het risico van een overdosis. Regelmatig overleg met een arts of voedingsdeskundige kan helpen om de veiligheid en effectiviteit van supplementgebruik te waarborgen.Risico’s van vitamine K2
Het is daarom cruciaal om de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid van vitamine K2 in acht te nemen en niet te overschrijden zonder professioneel advies. Een gebalanceerd dieet met voldoende natuurlijke bronnen van vitamine K2, zoals gefermenteerde voedingsmiddelen (zoals natto en bepaalde kazen), kan doorgaans voldoen aan de behoeften zonder het risico van een overdosis. Regelmatig overleg met een arts of voedingsdeskundige kan helpen om de veiligheid en effectiviteit van supplementgebruik te waarborgen. bron 360gezond
dat stuk over de bloedstolling gaat over Vitamine K1...quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hoef dan denk ik niet, of niet elke dag aan te vullen als ik dit lees:
[..]
Dit is dan van 1 website zonder duidelijke bronvermelding, ik kijk uiteraard naar meer dan 1 site.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 15:59 schreef Sally het volgende:
[..]
dat stuk over de bloedstolling gaat over Vitamine K1...
Bij K2 zit er een rem op de stolling als er voldoende stolling is.
"Bloedverdunners", of beter gezegd: antistollingsmedicatie is daarom meestal een Vitamine K(1)-antagonist.
https://www.orthokennis.nl/nutrienten/vitamine%20k2quote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit is dan van 1 website zonder duidelijke bronvermelding, ik kijk uiteraard naar meer dan 1 site.
Elders las ik dat K1 al meer in voeding voorkomt en je K2 het beste uit bijvoorbeeld lever haalt. Nou eet ik niet zo vaak lever.
Allemaal adviezen bij medicijngebruik, gebruik jij ook medicijnen?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:07 schreef Sally het volgende:
[..]
https://www.orthokennis.nl/nutrienten/vitamine%20k2
Hier is een site met netjes meerdere bronvermeldingen:
Contra-indicaties
Bij gebruik van een coumarinederivaat (een specifiek type antistollingsmiddel zoals fenprocoumon, acenocoumarol en warfarine waarvan de werking is gebaseerd op vitamine K-antagonisme); suppletie met vitamine K2 alleen onder begeleiding van een (orthomoleculair) arts met zorgvuldige monitoring van de INR.
Gebruiksadviezen
Algemene onderhoudsdosering: 90-180 mcg per dag
Interactie
- Vitamine K2 vermindert de werking van de antistollingsmedicijnen fenprocoumon en acenocoumarol (coumarinederivaten zijn vitamine K-antagonisten). Wees zeer terughoudend met vitamine K-suppletie. Dit geldt ook voor lage doseringen (onder de 45 mcg).
- Corticosteroďden, breedspectrum antibiotica (vooral sulfonamides), anti-epileptica (fenobarbital, fenytoďne, carbamazepine), galzuurbindende harsen (cholestyramine, colestipol), orlistat, cefalosporines, laxeermiddelen, quinine, quinidine, dactinomycine, sucralfaat, leuprolide en salicylaten kunnen de vitamine K-status verlagen. Inname van extra vitamine K2 kan gewenst zijn.
- Vitamine E in een dosis hoger dan 800 ie per dag verhoogt de vitamine K-behoefte.
Veiligheid
Mensen die vitamine K-antagonisten (bepaalde antistollingsmiddelen) innemen, doen er goed aan vitamine K2 uitsluitend in overleg en onder controle van een arts te gebruiken. Vitamine K2 heeft een lage toxiciteit. In met name Japanse studies zijn zonder nadelige bijwerkingen doseringen tot 45 mg (45000 mcg) vitamine K2 (als MK-4) per dag gebruikt.
Ook zeer hoge doseringen vitamine K2 geven geen aanleiding tot een verhoogde vorming of activiteit van stollingseiwitten en leiden dus niet tot hypercoagulatie. De stollingseiwitten in de lever worden geactiveerd door vitamine K2 en als ze eenmaal maximaal zijn geactiveerd, werkt het bloedstollingssysteem optimaal en is overactivatie hiervan door vitamine K2 niet mogelijk.
Copyright (C) Orthokennis https://www.orthokennis.nl/nutrienten/vitamine%20k2
Doel je op Interacties?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Allemaal adviezen bij medicijngebruik, gebruik jij ook medicijnen?
Ik zou zeggen, bloedlaten prikken, uitslag afwachten en kijken wat de dokter je voorschrijftquote:
Je dokter gaat je echt geen Magnesium voorschrijven (en als het goed is weet hij/zij ook dat een bloedspiegel van Magnesium niets zegt, en ook Vitamine K2 gaat zelden tot nooit geprikt worden).quote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, bloedlaten prikken, uitslag afwachten en kijken wat de dokter je voorschrijft
Het ging mij over de vitamine D en dan kan je heus wel advies krijgen wat er b ij te slikkenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Je dokter gaat je echt geen Magnesium voorschrijven (en als het goed is weet hij/zij ook dat een bloedspiegel van Magnesium niets zegt, en ook Vitamine K2 gaat zelden tot nooit geprikt worden).
Daarnaast is een dosering die de NHG aanhoudt voor Vitamine D bedroevend laag.
Namelijk om ervoor te zorgen dat je niet ziek wordt (lees: vergroeide botten als rachitis krijgt), in plaats van rekening te houden met Waar voelt een mens zich het best bij?
Maar goed, een ortho-('zoals het hoort te zijn')-moleculaire visie wijkt af van Reguliere Geneeskunde.
Wat ik zeg: de dosering die reguliere artsen aanhouden van VItamine D van 400 tot soms 800IE D3 per dag vind ik laag (en met mij meerdere mensen, maar goed... nogmaals... dat is de orthomoleculaire visie. En er zitten niet veel risico's aan het nemen van een hoge dosis Vitamine D, *mits* men niet bepaalde zeldzame aandoeningen heeft waardoor men niet goed reageert op hoge doses Vitamine D).quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het ging mij over de vitamine D en dan kan je heus wel advies krijgen wat er b ij te slikken
Ik ga niet uit van wat ik op internet lees, heb liever advies van een arts eerlijk gezegd
Geldt natuurlijk ook voor eenieder ander hier die het leest.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:26 schreef Sally het volgende:
@:drakin : ik ken jouw situatie verder niet, en dat hoef je ook zeker niet hier te delen![]()
Maar haal eruit wat voor jou van toepassing is
Ja dat doe ik hoor, en ik weet aardig uit te zoeken van de vork en de steelquote:Op dinsdag 4 maart 2025 16:26 schreef Sally het volgende:
@:drakin : ik ken jouw situatie verder niet, en dat hoef je ook zeker niet hier te delen![]()
Maar haal eruit wat voor jou van toepassing is
Morguh Stigquote:
Dotjequote:
Hee Stigquote:
Gebruikersnaamquote:
Ooh beter!quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gebruikersnaam
Eindelijk gelukt extra af te lossen op de hypotheek
Ja, snel die maandlasten omlaagquote:
Zal wel wat schelen iddquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, snel die maandlasten omlaag
Zeker. De hypotheekverstrekker is druk bezig nuquote:
Zou deze helm er nog afkunnen denk je?quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker. De hypotheekverstrekker is druk bezig nu
Krijg ik die van jou?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:52 schreef maily het volgende:
[..]
Zou deze helm er nog afkunnen denk je?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 21:35 schreef maily het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit maar ik denk niet dat dat een succes wordt op je housewarming-party
Moggűh Stigquote:
Morguh Stigquote:
Sorryquote:
En, helemaal over?quote:
Ja, sorry. Afgelopen vrijdag vader geworden dus druk drukquote:
Ja, wonen nu al bijna 2 weken in ons nieuwe huisquote:
Oh, zo lang alweer, het voelt lsof je gister nog aan het oververhuizen wasquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, wonen nu al bijna 2 weken in ons nieuwe huis
Zo voelde het soms welquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oh, zo lang alweer, het voelt lsof je gister nog aan het oververhuizen was
Haha, dat geloof ik ja. Hier is tijdsbesef ook wel een dingetje met max 2.5 uur slaap achtereenquote:
Mja dat. Maar er zit schot in de zaak. De trap is nu helemaal gelamineerd, de lampen hangen en er zijn kasten onderweg. Nu nog al het grof vuil verzamelen en weg doen. Hebben we weer meer ruimtequote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Haha, dat geloof ik ja. Hier is tijdsbesef ook wel een dingetje met max 2.5 uur slaap achtereen
Gefeliciteerd!!!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, sorry. Afgelopen vrijdag vader geworden dus druk druk
Dankjewel!!quote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, sorry. Afgelopen vrijdag vader geworden dus druk druk
Dankjewel!quote:
De weg gevonden naar de ONZ SCquote:
Dotjequote:
Hey Stigquote:
Hey Mutskequote:
Een heel eind, het is vooral ruimen nuquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Stig![]()
Hoe is het in huis, alles op zijn plaats?
Alles opruimen en een plaatsje geven. Ik was daaar zelf altijd heel snel in.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een heel eind, het is vooral ruimen nu
De garage staat echt vol met zooiquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles opruimen en een plaatsje geven. Ik was daaar zelf altijd heel snel in.
Wat voor figuren?quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De garage staat echt vol met zooi
Maar er wordt veel geruimd binnenkort en de zolder wordt ook netjes gemaakt. Zaterdag kasten halen voor mijn figuren
Mijn Transformersquote:
A oke, wist niet dat je dat spaarde. Leuk dat er straks een kast voor komt dan.quote:
Spaar ze een paar jaar, de verzameling is flink gegroeid en blijft groeienquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A oke, wist niet dat je dat spaarde. Leuk dat er straks een kast voor komt dan.
Leik toch, er iedere keer een bij krijgen of kopen n:Dquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Spaar ze een paar jaar, de verzameling is flink gegroeid en blijft groeien
Koop ze zelfquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leik toch, er iedere keer een bij krijgen of kopen n:D
quote:
Zin in het F1 seizoen?quote:
hey Woudjequote:
Jazeker, alles lekker op mijn gemak terug kijkenquote:
Hoe is het met woudje. Zie je niet zo vaak hier.quote:
Goed hoor en met jou? Nee ik ben niet meer zo heel actief buiten de sport omquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het met woudje. Zie je niet zo vaak hier.
Hier rolt alles op rolletjes 🤣quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Goed hoor en met jou? Nee ik ben niet meer zo heel actief buiten de sport om
Dotje on rolls!quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier rolt alles op rolletjes 🤣
Andere e zigheden? Ook goed toch.
En zo is het. Zo rolt zequote:
They see Dotje rollin', they hatin'.quote:
Zekerquote:Op woensdag 12 maart 2025 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier rolt alles op rolletjes 🤣
Andere e zigheden? Ook goed toch.
Hey UNquote:
Viel mee, was zo gepiept.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:00 schreef Dotteke het volgende:
Morguh lieve collega @:thestigsdutchcousin
Heb je het druk
euhhhh waarom voel ik dat toch wel zo..quote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Viel mee, was zo gepiept.
En nee dat is geen uitnodiging
Pas erop he, anders over de knie!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
euhhhh waarom voel ik dat toch wel zo..
Zit in de rebelfase
Nu daag je mij wel heel erg uitquote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pas erop he, anders over de knie!
quote:
Er staan er nog een paarquote:
Die mogen best blijven staanquote:
Das niet eerlijk, die van mij heb je allemaal verwijderdquote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die mogen best blijven staan
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das niet eerlijk, die van mij heb je allemaal verwijderd![]()
Je hebt nu al je voorkeuren
Nou dat scheelt alweer.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar jij blijft een schatje hoor
Was mijn aanzoek dan niet duidelijk genoeg?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dat scheelt alweer.Ik zou het bijna geloven
Ik las gisteren al dat ik een van de vele was en de honeymoonroom te klein wordtquote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was mijn aanzoek dan niet duidelijk genoeg?
Ja want er moeten wel veel cousins komenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las gisteren al dat ik een van de vele was en de honeymoonroom te klein wordt
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja want er moeten wel veel cousins komen
Some say...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Jij hebt helemaal geen tijd om te modden
Stig is niet te vangen voor een gatquote:
Nopequote:
Dotjequote:
Hey skattiequote:
quote:
Hoe is je eerste mod dag verlopenquote:
Iedereen gedroeg zich netjes.quote:
He straalt gezag uit in je witte pakquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Iedereen gedroeg zich netjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He straalt gezag uit in je witte pak![]()
Hier hebben we mijn kleinzoon, de kleine max
Heeft net een nieuw pak, hij moet het weekend ook racen in Emmen.Stoere knul! Veel plezier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Overloperquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Iedereen gedroeg zich netjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Dotjequote:
Ach goh helemaal vergeten te kijken of zich nog iemand had gemeld hier.quote:
Dotjequote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach goh helemaal vergeten te kijken of zich nog iemand had gemeld hier.
Het is wel erg rustig hier
Hey Stiggie
stig.quote:
Glasquote:
Heel rustigquote:
Onzin is hetquote:Op dinsdag 18 maart 2025 20:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zie het inderdaad. Weinig posts.
Morguh skattiequote:
Dotjequote:
quote:
Jaaaaaaaaquote:
quote:
Vogeltjequote:
Nu alles achter de rug is qua verhuizen een stuk beterquote:
Oh jullie zijn al helemaal omquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nu alles achter de rug is qua verhuizen een stuk beter
En met jou?
Ja, sinds 24 februari! Nu zijn we vooral bezig met opruimen en inrichten. De zolder moet nog gedaan worden (wordt mijn terreinquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh jullie zijn al helemaal om![]()
Zal inderdaad nu beter gaan nu al die hectiek achter de rug is.
Hier rustig aansame same nog
Oeps al bijna een hele maandquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, sinds 24 februari! Nu zijn we vooral bezig met opruimen en inrichten. De zolder moet nog gedaan worden (wordt mijn terrein) en de garage staat nog vol met rotzooi wat weg kan. Dat gaat morgen gebeuren
Beide jaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 09:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oeps al bijna een hele maand![]()
![]()
Je gaat je mancave krijgen![]()
![]()
Of plek waar je vriendin je naartoe kan verbannen als ze je even zat is![]()
Wat voor een figuren? F1 helmpjes of zo?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beide ja
Kabel voor internet ligt er al, twee kasten voor mijn figuren ook al, morgen planken hangen en verder ruimte maken
Mijn Transformersquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wat voor een figuren? F1 helmpjes of zo?
ow volgens mij is dat een keer hier ter sprake gekomen die Transformers.. staat me vaag wat van bijquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn Transformers
En gamefigurines
Dat kan jaquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ow volgens mij is dat een keer hier ter sprake gekomen die Transformers.. staat me vaag wat van bij
Ohhh dat is leukquote:Op vrijdag 21 maart 2025 10:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat kan ja
Maar ons custom naambordje is ook onderweg
Jazekerquote:Op vrijdag 21 maart 2025 11:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ohhh dat is leuk![]()
![]()
![]()
dan is het nog egkter
Dotjequote:
Heyquote:
Ja hoor, dadelijk de auto volgooien met rotzooi wat morgen weg kan. En met jou?quote:
Nog druk met de verhuizing bezig?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor, dadelijk de auto volgooien met rotzooi wat morgen weg kan. En met jou?
Nou, het is meer de zooi opruimen zodat er ruimte isquote:Op vrijdag 21 maart 2025 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog druk met de verhuizing bezig?
Ik zit een beetje in wat moet ik doen. Heb net al even buiten gezeten
Ben de afgelopen maanden zo druk geweest in BB was van opstaan tot slapen gaan zo druk daar.
Maar het loopt ten einde, niet veel meer te doen dus heb heul veuk tijd over. Is weer ffkes mijn draai vinden.
Zal vanavond wel weer even druk zijn omdat er weer iemand uit moet
Maar het is nu saai
Waarom heb je niet opgeruimd voor je ging verhuizen?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, het is meer de zooi opruimen zodat er ruimte is
Kom je lekker hier kletsen
Omdat ik niet heel slim benquote:Op vrijdag 21 maart 2025 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom heb je niet opgeruimd voor je ging verhuizen?
Is hier ook niet echt veel meer te doen helaas.
Kan ook nog naar GC en 40+
Maar is toch anders dan bezig zijn.
Ik denk met name de raceweekende of niet?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Omdat ik niet heel slim ben
Het is nog rustig in F1. Maar dat gaat wel veranderen denk ik.
Ja, en dan vooral de zogenaamde kennersquote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk met name de raceweekende of niet?
quote:Op vrijdag 21 maart 2025 18:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, en dan vooral de zogenaamde kenners
Gaat lekker nuquote:
Dotjequote:
Glasquote:
Nee dank u, ik heb een glaasje water en een kiwiquote:
Voor de volgendequote:Op maandag 24 maart 2025 09:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Ow.
* gebrokenglas schenkt de ingeschonken koffie weer terug in de kan
Hey Stigquote:Op maandag 24 maart 2025 09:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor de volgende
@:Dotteke lust wel een kopje!
Dank je wel GGquote:Op maandag 24 maart 2025 09:13 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas schenkt de koffie alvast in voor Dotteke.
Alstuquote:Op maandag 24 maart 2025 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Stig![]()
Lief dat je aan mij denkt, ja ik lust wel een bakkie
Dotjequote:Op maandag 24 maart 2025 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Stig![]()
Lief dat je aan mij denkt, ja ik lust wel een bakkie
Drink liever iets koude koffie dan opgewarmd in de pingquote:Op maandag 24 maart 2025 09:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Alstu
Is de koffie inmiddels te koud? Dan warm ik het wel even op de ping.
Weet ik maar jij denkt aan mij en roept mij voor de koffiequote:Op maandag 24 maart 2025 09:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dotje
GG had de koffie gezet hoor
Zo ben ikquote:Op maandag 24 maart 2025 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet ik maar jij denkt aan mij en roept mij voor de koffie
Wat is er niet duurder gewordenquote:Op maandag 24 maart 2025 09:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Gelukkig is de koffie weer volop verkrijgbaar in de supermarkt. Het zal wel weer een stukje duurder zijn geworden.
IWTquote:
Mijn kofie 40 eurocent duurderquote:Op maandag 24 maart 2025 09:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Gelukkig is de koffie weer volop verkrijgbaar in de supermarkt. Het zal wel weer een stukje duurder zijn geworden.
Nou inderdaad. Een paar dingen in je winkelmandje en weer 25 euro. Ongekend.quote:Op maandag 24 maart 2025 09:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat is er niet duurder geworden
Hey Stigquote:
Dotjequote:
quote:
Een heel eind. De garage is leeg, de zolder is een heel eind klaar, dus er komt schot in de zaakquote:
Het einde van het ruimen in zicht dusquote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een heel eind. De garage is leeg, de zolder is een heel eind klaar, dus er komt schot in de zaak
Een heel eind jaquote:Op vrijdag 28 maart 2025 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het einde van het ruimen in zicht dus
Zo langzamerhand kom je er welquote:Op vrijdag 28 maart 2025 13:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een heel eind ja
Alleen nog wachten op de kasten die begin volgende maand komen. Kunnen die ook ingeruimd worden en is daar ook de troep van de vloer
Jazeker. Stap voor stap!quote:
Hoe is t in je nieuwe huis?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
De zolder is ook een stuk netter nu
Lovelyquote:
Heerlijkquote:
Stigke!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lovely
[..]
Heerlijk
Bijna helemaal klaar maar alles is een stuk opgeruimder
De garage is opgeruimd, de zolder ook, alles is bijna ingericht, we wachten nog op drie kasten (twee voor boven en 1 metalen voor in de garage), de zolder wordt mijn mancavequote:
Nice hoor.. grote zolder?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De garage is opgeruimd, de zolder ook, alles is bijna ingericht, we wachten nog op drie kasten (twee voor boven en 1 metalen voor in de garage), de zolder wordt mijn mancave
Groot genoeg om straks een tv en een pc te kunnen herbergen haha. Mijn figuren kunnen ook netjes staan.quote:
F1 kijken in je mancavequote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Groot genoeg om straks een tv en een pc te kunnen herbergen haha. Mijn figuren kunnen ook netjes staan.
Bijvoorbeeldquote:
quote:
quote:
Dotjequote:
quote:
Lovelyquote:
Morguh Stigquote:
Dotjequote:
Wat ben je vroeg vanmorgen?quote:
Zoals ik ook elders aangaf, op woensdag meestal. Want ik moet zo naar Rotterdam.quote:
O sorry, heb dat elders niet gelezen nogquote:Op woensdag 2 april 2025 05:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zoals ik ook elders aangaf, op woensdag meestal. Want ik moet zo naar Rotterdam.
Wat ik ook elders zei, neuh, als iedereen normaal rijdtquote:Op woensdag 2 april 2025 05:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O sorry, heb dat elders niet gelezen nog![]()
Moet je lang reizen dan?
Ik vraag al niets meer ik ga elders wel eerst zoeken voor ik jou wat vraagquote:Op woensdag 2 april 2025 05:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat ik ook elders zei, neuh, als iedereen normaal rijdt
quote:Op woensdag 2 april 2025 05:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vraag al niets meer ik ga elders wel eerst zoeken voor ik jou wat vraag
Ik en boos Nou dat komt amper in mijn woordenboek voor.quote:
Zag hetquote:Op woensdag 2 april 2025 05:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik en boos Nou dat komt amper in mijn woordenboek voor.
En ik heb elders al gevonden
Was daar nog niet geweest.quote:
Oh zoquote:Op woensdag 2 april 2025 05:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was daar nog niet geweest.
Was nog niet begonnen met mijn modrondje lopen
Ja, de eerste tr's ondertussen weggewerktquote:Op woensdag 2 april 2025 05:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh zo
Rustig een rondje door de velden
O je l igt nog in bedquote:Op woensdag 2 april 2025 05:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Komt wel weer terug. Ik rol eens uit bed
Luiquote:Op woensdag 2 april 2025 05:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
P jel igt nog in beddacht dat je er al uit was
Dat kan, als je maar fit bent als je er zo uit moet.quote:
Zekerquote:Op woensdag 2 april 2025 05:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan, als je maar fit bent als je er zo uit moet.
Hoiquote:
Wat gezellig dat je even langs komt met een lekker mand met chocoladequote:Op woensdag 2 april 2025 10:16 schreef fokexpert het volgende:
Dit vind ik van dit topic
[ afbeelding ]
Eet smakelijkquote:Op woensdag 2 april 2025 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat gezellig dat je even langs komt met een lekker mand met chocolade
🤣🤣🤣🤣quote:
Dotje schatjequote:
Hey Schatquote:
Haaaiiiquote:
Ongekendquote:
De persoon die morgen een nieuw topic opent, kan maar beter een goede TT bedenken. Want die zal een maand te zien zijnquote:
*denktquote:Op maandag 7 april 2025 19:05 schreef Lovely het volgende:
Nou bedenk jij dan eens een fantastische tt
Lovelyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |