Sorryquote:
Ja, sorry. Afgelopen vrijdag vader geworden dus druk drukquote:
Ja, wonen nu al bijna 2 weken in ons nieuwe huisquote:
Oh, zo lang alweer, het voelt lsof je gister nog aan het oververhuizen wasquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, wonen nu al bijna 2 weken in ons nieuwe huis
Zo voelde het soms welquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oh, zo lang alweer, het voelt lsof je gister nog aan het oververhuizen was
Haha, dat geloof ik ja. Hier is tijdsbesef ook wel een dingetje met max 2.5 uur slaap achtereenquote:
Mja dat. Maar er zit schot in de zaak. De trap is nu helemaal gelamineerd, de lampen hangen en er zijn kasten onderweg. Nu nog al het grof vuil verzamelen en weg doen. Hebben we weer meer ruimtequote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:31 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Haha, dat geloof ik ja. Hier is tijdsbesef ook wel een dingetje met max 2.5 uur slaap achtereen
Gefeliciteerd!!!quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, sorry. Afgelopen vrijdag vader geworden dus druk druk
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, sorry. Afgelopen vrijdag vader geworden dus druk druk
De weg gevonden naar de ONZ SCquote:
Dotjequote:
Hey Stigquote:
Hey Mutskequote:
Een heel eind, het is vooral ruimen nuquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Stig![]()
Hoe is het in huis, alles op zijn plaats?
Alles opruimen en een plaatsje geven. Ik was daaar zelf altijd heel snel in.quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een heel eind, het is vooral ruimen nu
De garage staat echt vol met zooiquote:Op woensdag 12 maart 2025 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles opruimen en een plaatsje geven. Ik was daaar zelf altijd heel snel in.
Wat voor figuren?quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De garage staat echt vol met zooi
Maar er wordt veel geruimd binnenkort en de zolder wordt ook netjes gemaakt. Zaterdag kasten halen voor mijn figuren
Mijn Transformersquote:
A oke, wist niet dat je dat spaarde. Leuk dat er straks een kast voor komt dan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |