Nee, ik zie graag geen derde wereldoorlog.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:52 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Jij ziet kennelijk graag een Oekraïense capitulatie maar daarmee stel je die russische mobilisatie slechts een paar jaar uit, en dan heb je te maken met een nog sterker russisch leger.
Waarom is de kant van Rusland en Noord-Korea kiezen 'instrumenteel' om tot vrede te komen? Op welke manier brengt Zelensky een dictator noemen en claimen dat Oekraïne de oorlog is begonnen vrede dichterbij?quote:Op maandag 3 maart 2025 17:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
I stand corrected. Ik had ergens gelezen dat ze zich van stemming hadden onthouden. Maar goed, blijft staan dat het instrumenteel is aan het doel te komen tot vrede.
Het is ook niet alsof deze resolutie iets had veranderd.
Dus dan maar Poetin zijn zin geven en hopen dat hij zich aan de afspraken gaat houden?quote:Op maandag 3 maart 2025 17:07 schreef VEM2012 het volgende:
Nee, ik zie graag geen derde wereldoorlog.
Dit is inderdaad niet verstandig, want Rusland is op dat punt kundig en natuurlijk een dreiging.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En beschouwt Rusland niet langer als een cyberdreiging. Zelfs als je Rusland niet beschouwt als een acuut gevaar is het waanzin om jezelf niet te wapenen tegen toekomstige Russische cyberdreigingen.
[..]
Een verontrustende passage:
[..]
In de verkiezingen zei hij toch echt wat anders.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Trump heeft aangegeven dat zijn beleid daar in eerste instantie voor gaat zorgen. Dus het is niet alsof dat uit de lucht komt vallen.
De meesten zullen het wel niet gehoord hebben.
Denk jij dat bij een mobilisatie iedereen opgetrommeld wordt? Een soort van alles of niets?quote:Op maandag 3 maart 2025 17:05 schreef Ulx het volgende:
[..]
Wie gaat Poetin bij mobilisatie in de (wapen)fabrieken laten werken?
Sterker dan ze nu zouden zijn, maar niet sterker dan Euroekraïne tegen die tijd kan zijn.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:52 schreef RotatoR het volgende:
Jij ziet kennelijk graag een Oekraïense capitulatie maar daarmee stel je die russische mobilisatie slechts een paar jaar uit, en dan heb je te maken met een nog sterker russisch leger.
En daarom buk je voor een agressor? Gelukkig had Churchill wel moreel besef.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind wel dat Europa de legers snel op orde moet maken. Een wapenwedloop zie ik ook liever niet, maar dat is momenteel onontkoombaar.
Het zou mijn keuze niet zijn. Mij lijkt onthouden van stemming voldoende. Maar goed, wie weet werd het gedaan als handreiking om ergens toe te komen. Geen idee, ik ben niet bij de besprekingen.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom is de kant van Rusland en Noord-Korea kiezen 'instrumenteel' om tot vrede te komen? Op welke manier brengt Zelensky een dictator noemen en claimen dat Oekraïne de oorlog is begonnen vrede dichterbij?
Jij denkt dat als je Rusland op alle denkbare manieren tegemoet komt, er op magische wijze een duurzame vrede ontstaat?
Nee, dat heb ik ook niet gezegd.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:08 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dus dan maar Poetin zijn zin geven en hopen dat hij zich aan de afspraken gaat houden?
Het is ook meer een test van wat iedereen verwacht , dat ie het zo terzijde schoptquote:Op maandag 3 maart 2025 13:37 schreef HiZ het volgende:
Waarom heeft niemand het erover dat de 'deal' tussen Trump en Zelenski niet meer is dan een Memorandum of Understanding? Dus een soort van intentieverklaring?
Nee, hij heeft dat weldegelijk vooraf aangegeven. Hij heeft natuurlijk veel vaker aangegeven dat de prijzen gingen dalen. Dus zie het meer als kleine lettertjes. Maar hij heeft het wel gezegd.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:10 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
In de verkiezingen zei hij toch echt wat anders.
Nee, maar er is al een tekort aan arbeidskrachten in Rusland. En bij mobilisatie kijken ze niet eerst wie waar werkt. Dus je krijgt een hoop gedoe.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Denk jij dat bij een mobilisatie iedereen opgetrommeld wordt? Een soort van alles of niets?
Waarom was er vrede voor de oorlog?quote:Op maandag 3 maart 2025 17:08 schreef KoosVogels het volgende:
Jij denkt dat als je Rusland op alle denkbare manieren tegemoet komt, er op magische wijze een duurzame vrede ontstaat?
Ik buk helemaal niet. Dat maak jij ervan.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:11 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En daarom buk je voor een agressor? Gelukkig had Churchill wel moreel besef.
Dat je een hoop gedoe krijgt is een feit. Het tekort aan arbeidskrachten valt wel mee, want ik weet toevallig van enkele figuren die lopen te zeiken geen werk te kunnen vinden en die wonen niet eens in een shithole.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:13 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nee, maar er is al een tekort aan arbeidskrachten in Rusland. En bij mobilisatie kijken ze niet eerst wie waar werkt. Dus je krijgt een hoop gedoe.
Wake-up call... zolang er geen regime en docetrine change in Rusland komt, is een WOIII een zeer serieuze werkelijkheid.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind wel dat Europa de legers snel op orde moet maken. Een wapenwedloop zie ik ook liever niet, maar dat is momenteel onontkoombaar.
Is goed maga.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, hij heeft dat weldegelijk vooraf aangegeven. Hij heeft natuurlijk veel vaker aangegeven dat de prijzen gingen dalen. Dus zie het meer als kleine lettertjes. Maar hij heeft het wel gezegd.
Gaat allemaal wel ten koste van de EU en Trump wilt ook de EU om zeep helpen dus win-win voor hemquote:Op maandag 3 maart 2025 16:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
En de VS is bezig met het opheffen van sancties tegen Rusland.
Allemaal natuurlijk om vredesbesprekingen mogelijk te maken...
Ik heb volgens mij niet een keer Zelensky genoemd in dezen. Dus waar heb je het over?quote:Op maandag 3 maart 2025 17:15 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Wake-up call... zolang er geen regime en docetrine change in Rusland komt, is een WOIII een zeer serieuze werkelijkheid.
Je kan dus ook stellen dat het niet Zelenski is die een WOIII kan veroorzaken maar juist Trump en co zelf.
Saillant detail is wel dat Churchill (of althans zijn onderminister) op advies van de Soviets het bombardement op Dresden voor zijn rekening namquote:Op maandag 3 maart 2025 17:11 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En daarom buk je voor een agressor? Gelukkig had Churchill wel moreel besef.
Voor 2014?quote:Op maandag 3 maart 2025 17:13 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Waarom was er vrede voor de oorlog?
Je weet dat Trump zichzelf nog wel eens tegenspreekt, toch?quote:Op maandag 3 maart 2025 17:16 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Is goed maga.
https://edition.cnn.com/2(...)interview/index.html
When I win, I will immediately bring prices down, starting on day one,” Trump continued. “We will drill, baby, drill,” he said, referring to increasing domestic oil production. “That’s going to bring down prices of everything
Ja. Zeg maar al die jaren dat Oekraïne niet was binnengevallen, of daarmee niet bedreigd werd.quote:
Die Zelensky was dan ook een toevoeging om te laten ze hoe dom het Trump naratief is.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:17 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij niet een keer Zelensky genoemd in dezen. Dus waar heb je het over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |