Het VK echter wel en daar zie je dit ook niet zo snel terug. Wel voornamelijk Paki's en Indiėrs, dat dan weer wel.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:04 schreef Weltschmerz het volgende:
Probeer maar eens een Nederlandse binnenstand in te komen met de auto. Er wordt ook wel vaak geschamperd over 'een kopje thee drinken' maar de Nederlandse wijkagent heeft er beter oog op. Van de helemaal afgesloten moslmgemeenschappen zoals in Frankrijk, Belgie en Duitsland hebben wij er niet zo heel veel.
De gemiddelde asielzoeker kan het niet betalen om het centrum van Londen in te rijden.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:53 schreef nostra het volgende:
[..]
Het VK echter wel en daar zie je dit ook niet zo snel terug. Wel voornamelijk Paki's en Indiėrs, dat dan weer wel.
De EU is al gevallen alleen weten ze dit nog niet. Ze hebben het te druk met tolerant zijn .quote:Op maandag 3 maart 2025 16:00 schreef Tengano het volgende:
En? Zal de EU eerder vallen door de vredige Islam of staat onze Russische bezetter hier eerder op de Dam?
Hij heeft een punt. Zoveel aanslagen hebben we niet in de UK. En of er Moslims wonen. Ik kom er graag.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De gemiddelde asielzoeker kan het niet betalen om het centrum van Londen in te rijden.
Het valt me nog mee dat het alleen in Mannheim is. Had dit op meer plaatsen verwacht, deze Carnaval.quote:
Nee, het is niet flauw, het gaat in het overgrote merendeel van de gevallen om moslims die dit doen. Het valt ook op op basis van deze lijst die je linkt, veel van deze incidenten in Israėl zijn met als dader ... Jawel: Arabische moslims. Waarbij jij altijd van mening bent dat juist Israėl het grote probleem in dit gebied is. Bijzonder toch hoe dat werkt.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:49 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Beetje flauw dit. We hebben al veel vaker dit soort aanslagen voorbij zien komen waarbij het een ander motief betrof. Ja de kans dat het om een islamitisch motief gaat is vrij groot maar om er deze "wie had dat nou verwacht" houding op na te houden is gewoon feitelijk onjuist.
usual suspects. Dat ze dat tuig nog niet Europa uittrappen is mij een raadsel.quote:
Er gaat geen geld naar de NAVO, Navolanden besteden geld aan hun defensie,quote:Op maandag 3 maart 2025 14:14 schreef mvdejong het volgende:
• zorgt er niet voor dat er meer geld naar de NAVO gaat;
Een Ford, was dus geen migrant.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:35 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens informatie van BILD zijn er twee doden en 25 gewonden gevallen, waarvan 15 ernstig.
Ja vast. Dus die hele organisatie doet het om niet.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:26 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Er gaat geen geld naar de NAVO, Navolanden besteden geld aan hun defensie,
Ja, er is wat overhead, en als jij niet begrijpt wat ik schreef, dan denk ik niet dat een verdere discussie zin heeft.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja vast. Dus die hele organisatie doet het om niet.
Rutte is vrijwilliger bij de NAVO.
Dan ben je selectief en onjuist aan het kijken. Onder het kopje terrorisme inderdaad relatief veel in Israėl maar zeker niet het "overgrote merendeel" en onder het kopje overige al helemaal niet. Je haat voor Palestijnen/Arabieren/moslims vertroebelt je beeld waardoor je tot allerlei foute en rare meningen en conclusies komt. Wisten we al, maar nu alleen jij nog.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, het is niet flauw, het gaat in het overgrote merendeel van de gevallen om moslims die dit doen. Het valt ook op op basis van deze lijst die je linkt, veel van deze incidenten in Israėl zijn met als dader ... Jawel: Arabische moslims. Waarbij jij altijd van mening bent dat juist Israėl het grote probleem in dit gebied is. Bijzonder toch hoe dat werkt.
Hulde aan de AIVD en de MIVD.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:29 schreef Fok-it het volgende:
Vraag me toch wel af waarom vooral Duitsland en Frankrijk hier slachtoffer van zijn. Hier lopen ook genoeg verwarde/geradicaliseerde types rond.
Daar zijn ook wel wat steekpartijen en aanslagen geweest. Verder zijn ze zoet gehouden met een industrieel verkrachtingsfeestje.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:53 schreef nostra het volgende:
Het VK echter wel en daar zie je dit ook niet zo snel terug. Wel voornamelijk Paki's en Indiėrs, dat dan weer wel.
Het is ook de 3e keer in 2 maanden tijd dat er een voertuig door een Duitse menigte heen scheurt.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:51 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Gaat lekker daar in Mannheim, paar maanden geleden nog een mesaanval, nu dit weer.
Dat komt omdat de IS afgelopen maand heeft opgeroepen om tijdens de kerst en carnaval gerichte aanslagen te plegen.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het is ook de 3e keer in 2 maanden tijd dat er een voertuig door een Duitse menigte heen scheurt.
Eerst die Kerstmarkt, onlangs die vakbondsdemonstratie en nu door winkelend publiek.
Dader had ook meteen een kogel moeten krijgen. Weg met dat vuilnis.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ben al 2 berichten tegen gekomen dat er ongeregeldheden zijn bij het ziekenhuis van Mannheim.
Zowel de dader als tientallen van zijn slachtoffers worden daar behandeld.
Carnaval is vandaag en morgen nog.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat het alleen in Mannheim is. Had dit op meer plaatsen verwacht, deze Carnaval.
Familieleden?quote:Op maandag 3 maart 2025 17:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ben al 2 berichten tegen gekomen dat er ongeregeldheden zijn bij het ziekenhuis van Mannheim.
Zowel de dader als tientallen van zijn slachtoffers worden daar behandeld.
Geef ze eens ongelijkquote:
Zou me dat goed voor kunnen stellen. Die kamer waar de dader ligt word natuurlijk bewaakt door zwaarbewapende agenten en als je die ziet weet je direct wie daar ligt. Als jouw vrouw, zus of kind dat net haar benen kwijt is door zo'n gek dan is het moeilijk om nog rustig te blijven.quote:
En woensdag haring eten. Maar ik had juist vandaag meer ellende verwacht, vanwege ramadan gelijk met Carnaval. De Rosenmontag is toch erg belangrijk voor Duitsland. Maar......gelukkig alleen Mannheim, hoewel dat al erg genoeg is, natuurlijk.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:23 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Carnaval is vandaag en morgen nog.
Dat zegt niets over zijn religie en de afkomst van zijn ouders/grootouders.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:56 schreef Kim-Holland het volgende:
De bestuurder is een 40-jarige Duitser uit Rijnland-Palts.
Zijn afkomst is mij (nog) niet bekend.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:30 schreef Gia het volgende:
[..]
En woensdag haring eten. Maar ik had juist vandaag meer ellende verwacht, vanwege ramadan gelijk met Carnaval. De Rosenmontag is toch erg belangrijk voor Duitsland. Maar......gelukkig alleen Mannheim, hoewel dat al erg genoeg is, natuurlijk.
In de telegraaf staat dat de dader iemand met de Duitse nationaliteit is. Is de afkomst van de voorouders en zijn religie al bekend?
Informatie die tot nu toe bekend is:quote:Op maandag 3 maart 2025 17:30 schreef Gia het volgende:
In de telegraaf staat dat de dader iemand met de Duitse nationaliteit is. Is de afkomst van de voorouders en zijn religie al bekend?
Als die gekkies niet menigtes inrijden, hadden we dit topic überhaupt niet gehad.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah de focus kan weer van Trumptroep en Oekraine af en kan weer op deze zooi. Leuk joh.
quote:Op maandag 3 maart 2025 17:42 schreef Kim-Holland het volgende:
Volgens informatie van ZEIT ONLINE is de verdachte een Duitser zonder migratieachtergrond.
Volgens Der Spiegel is de dader verward en handelde hij uit razernij.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:42 schreef Kim-Holland het volgende:
Volgens informatie van ZEIT ONLINE is de verdachte een Duitser zonder migratieachtergrond.
Ach, de onderbuik kan weer op slot.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:42 schreef Kim-Holland het volgende:
Wat is dit nou weer.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach, de onderbuik kan weer op slot.
Staat er ook waar hij boos over was?quote:Op maandag 3 maart 2025 17:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Volgens Der Spiegel is de dader verward en handelde hij uit razernij.
Nee.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:47 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Staat er ook waar hij boos over was?
Dit schreef ik op de FPquote:Op maandag 3 maart 2025 16:00 schreef Tengano het volgende:
En? Zal de EU eerder vallen door de vredige Islam of staat onze Russische bezetter hier eerder op de Dam?
En ik denk dat daarmee alles wel is gezegdquote:Volgens mij hebben alle Europese landen afzonderlijk al genoeg uitdaging waarbij de grootste uitdaging die van de uitwassen van de Culturele Verrijking. Nog nooit zag ik in Europa een treinstation worden opgeblazen door de Russen of een Rus die inreed op een groep mensen en daarmee dood en verderf zaaide. Ook heb ik nog nooit een Rus hier openlijk jacht zien maken op Joden in Amsterdam of een groep Russen een autochtoon meisje zien verkrachten als wilde beesten.
Europa, kijk maar lekker naar Rusland en rot van binnenuit verder weg.
Heel veel succes.
Ik herinner me nog een nieuwsbericht over een Braziliaan die in paniek een metrorijtuig probeerde in te vluchten omdat hij achtervolgd werd door de politie en dood werd geschoten. Ze hadden hem aangezien voor een islamitische terrorist en hadden zijn paniek aangezien voor agressie. Hij bleek niks op zijn kerfstok te hebben of van plan te zijn.quote:Op maandag 3 maart 2025 17:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Dader had ook meteen een kogel moeten krijgen. Weg met dat vuilnis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |