abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 maart 2025 @ 10:39:15 #176
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_216905058
Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
pi_216905064
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2025 23:50 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Gelukkig is Nanninga een stuk fatsoenlijker

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die is totall loss.
pi_216905081
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 10:34 schreef Breekfast het volgende:
Wat mij ook verbaast is dat de Democraten echt volledig op hun gat liggen, totaal weggeblazen. Tegengeluid is amper meer hoorbaar in de VS.
Ik hoop dat Mark Cuban instapt, is ook iemand die goed ligt in het Rechtse spectrum.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_216905088
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 10:24 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Dit is dus wat ik ook niet begrijp. Wat wint de VS ermee om haar geopolitieke positie door de plee te spoelen ten gunste van wat handelsdeals met de Russen?
Het gaat al lang niet meer om de VS. Ze verkijken zich. Hoogmoed komt voor de val
pi_216905098
De enige hoop is dat de Amerikaanse Economie keihard getroffen worden en de Trumpianen doorhebben wat er gebeurt, ik voorspel echter dat Trump/Elmo wel een zondebok weten te vinden.
  Moderator maandag 3 maart 2025 @ 10:45:33 #181
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_216905111
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 10:43 schreef raptorix het volgende:
De enige hoop is dat de Amerikaanse Economie keihard getroffen worden en de Trumpianen doorhebben wat er gebeurt, ik voorspel echter dat Trump/Elmo wel een zondebok weten te vinden.
Natuurlijk. 4 jaar Biden heeft gezorgd voor deze immense crisis. En wees nou maar DANKBAAR dat Trump/Elmo hebben ingegrepen. Anders had het allemaal nog VEEL ERGER uitgepakt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_216905122
twitter

Russia first?
pi_216905128
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 10:34 schreef Breekfast het volgende:
Wat mij ook verbaast is dat de Democraten echt volledig op hun gat liggen, totaal weggeblazen. Tegengeluid is amper meer hoorbaar in de VS.
MAGA en de trumpisten gaan ook alles slopen en naar hun hand zetten waardoor er toch nooit meer een Democraat de verkiezingen kan winnen. Dus de partij is ook niet echt relevant meer.
  maandag 3 maart 2025 @ 10:51:42 #184
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_216905146
quote:
Het probleem is dat het zogenaamde 'post hoc' rationaliseren' onder Trump-aanhangers gigantisch is. Trump zou kunnen roepen dat de Nazi's prima mensen waren, en de Trump-aanhang zou in staat zijn om een argumentatie te vinden waarom dat eigenlijk ook wel klopt of dat Trump het anders heeft bedoeld.

Zo zullen ze ook in staat zijn een argumentatie te vinden waarom eventuele economische rampspoed niet door Trump is veroorzaakt. "Trump moet de troep van het jarenlange mismanagement van Biden opruimen". Zoiets.
pi_216905150
quote:
9s.gif Op maandag 3 maart 2025 10:45 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Natuurlijk. 4 jaar Biden heeft gezorgd voor deze immense crisis. En wees nou maar DANKBAAR dat Trump/Elmo hebben ingegrepen. Anders had het allemaal nog VEEL ERGER uitgepakt.
Je hebt het gehoord vrijdag. Het is allemaal de schuld van de Biden Crime Family, Obama en Hillary Clinton.

En de Rabobank.

Trump is door God geroepen om het vaderland te redden van de ondergang.
pi_216905186
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 10:51 schreef Breekfast het volgende:

[..]
Het probleem is dat het zogenaamde 'post hoc' rationaliseren' onder Trump-aanhangers gigantisch is. Trump zou kunnen roepen dat de Nazi's prima mensen waren, en de Trump-aanhang zou in staat zijn om een argumentatie te vinden waarom dat eigenlijk ook wel klopt of dat Trump het anders heeft bedoeld.

Zo zullen ze ook in staat zijn een argumentatie te vinden waarom eventuele economische rampspoed niet door Trump is veroorzaakt. "Trump moet de troep van het jarenlange mismanagement van Biden opruimen". Zoiets.
Zo gaat het toch altijd. Toen Duitsland de oorlog verloor was het ook de schuld van de generaals die Hitler hadden verraden, de Luftwaffe die een bende zou zijn en de bevolking die het over zichzelf afgeroepen had en de ondergang zelf had verdiend. Dat Hitler zelf gewoon geen meesterstrateeg was en diverse kapitale fouten heeft gemaakt, dat ging er niet in.

Bij Trump zie je hetzelfde. Hij denkt dat hij Jezus is, dat alles wat hij bedenkt en zegt geniaal is en iedereen met een weerwoord kan een vette bek krijgen. Tja.
pi_216905290
twitter
pi_216905300
POLL
pi_216905338
pi_216905390
quote:
Dus eigenlijk zijn die security guarantees er al. Ze moeten alleen nagevolgd worden.
  maandag 3 maart 2025 @ 11:17:19 #191
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216905433
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 11:14 schreef polderturk het volgende:

[..]
Dus eigenlijk zijn die security guarantees er al. Ze moeten alleen nagevolgd worden.
En iedereen die mensen gelooft die roepen dat er nieuwe security guarantees moeten komen, is verrekte goedgelovig.

Het enige dat Rusland's territoriale agressie gaat stoppen is een overwinning van Oekraïne. De rest is slechts een poging tot uitstel van executie.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 3 maart 2025 @ 11:17:30 #192
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_216905434
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 10:27 schreef dudewhereismycar het volgende:
Ik zie zowel Musk als Trump nog eens tegen de muur eindigen.
Dat denk ik niet. Pas als er oorlogen gaan komen en talloze doden vallen en ze ten val komen.
Anders niet.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_216905446
Amerika is meer dan de helft van de NAVO. Alleen dat gegeven al. Allemachtig....
pi_216905447
Omdat we op FOK! zitten:

Stel er breekt oorlog uit en we moeten vechten, worden dan ook de statushouders/asielzoekers gestuurd of mogen die thuis blijven met de vrouwen terwijl de Nederlanderse mannen naar het front moeten?
pi_216905455
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 11:17 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat denk ik niet. Pas als er oorlogen gaan komen en talloze doden vallen en ze ten val komen.
Anders niet.
We moeten dit ook niet overdrijven he. Trump en Musk werden recent nog op de hak genomen door zo'n late night programma.
  maandag 3 maart 2025 @ 11:20:11 #196
38496 Perrin
pi_216905464
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2025 11:17 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Anders niet.
Tegen de tijd dat de Amerikanen zo woedend zijn dat ze het wel zouden willen, hebben Trump en de miljardairs achter hem al alle touwtjes in handen.
pi_216905479
quote:
Relevantie? Rubio heeft nu een andere mening. En die bescherming was slechts een papierenwerkelijkheid.

Tja, mooi dom van Oekraine.
pi_216905490
quote:
En de kans is groot dat de MAGA-volgelingen dat vingerwijzen door Trump en Musk slikken voor zoete koek.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_216905510
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 11:14 schreef polderturk het volgende:

[..]
Dat ligt iets complexer. Zo is een memorandum niet bindend. Verder stelt het boedapest memorandum bijvoorbeeld niet dat de ondertekenaars expliciet met militaire middelen zouden moeten ingrijpen in het geval van agressie tegen Oekraine. Het memorandum roept slechts op dat er onmiddelijke actie vanuit de VN veiligheidsraad moet worden gezocht. Dat werkt natuurlijk niet echt in een scenario waarbij Rusland (als permanent veiligheidsraadlid) Oekraine binnen valt. Die gebruiken gewoon hun veto recht om actie vanuit de veiligheidsraad te saboteren.
  maandag 3 maart 2025 @ 11:27:07 #200
38496 Perrin
pi_216905521
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2025 11:23 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
En de kans is groot dat de MAGA-volgelingen dat vingerwijzen door Trump en Musk slikken voor zoete koek.
In ieder geval lang genoeg voor Trump en de tech oligarchs om zich diep in te graven en alle relevante instituties en manieren van communicatie onder totale controle te krijgen.

Tegen de tijd dat mensen in grote getalen doorkrijgen dat ze hun vrijheden, welvaart en zelfbeschikkingsrecht kwijt zijn geraakt, wordt het erg lastig die controle terug te draaien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')