Ze hinten al weken op stoppen met sancties.quote:Op maandag 3 maart 2025 10:06 schreef raptorix het volgende:
De grootste vraag die ik weinig heb zien tegengekomen is of de VS de sancties in stand houd, dat is namelijk de grootste troef die we als westen hebben om Rusland onder druk te zetten.
Dat zou echt de domste actie ooit zijn.quote:Op maandag 3 maart 2025 10:07 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ze hinten al weken op stoppen met sancties.
quote:Op maandag 3 maart 2025 10:06 schreef raptorix het volgende:
De grootste vraag die ik weinig heb zien tegengekomen is of de VS de sancties in stand houd, dat is namelijk de grootste troef die we als westen hebben om Rusland onder druk te zetten.
Het garandeert Russische hulp bij het afbreken van de restanten van de Amerikaanse democratie.quote:Op maandag 3 maart 2025 10:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat zou echt de domste actie ooit zijn.
Exact.quote:Op maandag 3 maart 2025 10:06 schreef raptorix het volgende:
Grappig dat je zonder te weten wie dit is, je al meteen doorhebt dat dit een MAGAïst is.quote:
Einde verhaal van wat?quote:
Rusland verkoopt gas en olie en wapens. Meer niet. Ik zie ze daar nou niet snel klanten voor terugkrijgen. De eerste twee niet omdat ze en de grootste afnemer kwijt zijn en omdat de raffinaderijen in puin worden geschoten en Oekraïne daar echt niet mee gaat stoppen. En deze oorlog is ook geen reclame voor Russische wapens geweest.quote:Op maandag 3 maart 2025 10:11 schreef skrn het volgende:
[..]
Exact.
En als VS scanties niet meer steunen, is het gewoon helemaal einde verhaal.
quote:It is now official: the Russians hit the Iskander at the Novomoskovsk firing range during the build-up. There will be a trial
The commander of the AFU Ground Forces, Drapatyi, has confirmed the strike on a training ground in Dnipropetrovsk Region and said that it would be investigated. The strike occurred on March 1, there are dead among the military.
"Everyone who made decisions that day and everyone who did not make them in time - everyone will be held responsible. No one will hide behind explanations or formal reports. I will demand the strictest punishment," Drapatyi said.
Ik gok dat een drone het heeft gezien.quote:Op maandag 3 maart 2025 10:16 schreef MaxMark het volgende:
Bleh, dit is dan weer minder goed nieuws. Lijken veel slachtoffers bij te zijn gevallen, gezien de reactie.
Kan helaas niet embedden, maar hier dus:
https://twitter.com/nexta_tv/status/1896486924610613572
[..]
[ afbeelding ]
Wist niet dat Oekraïne ook Iskanders heeft - Of dat ze daar blijkbaar mee aan het testen waren? Helaas nog veel te veel spionnen in de gelederen daar.
Als onafhankelijke staat of als vazalstaat?quote:Op maandag 3 maart 2025 10:18 schreef skrn het volgende:
[..]
Enigzins acceptable vredesvoorstel waarbij Oekraine als staat overeind blijft.
quote:⚡️ Trump to discuss potential suspension, cancellation of military aid for Ukraine on March 3.
An unnamed administration official told NYT that Trump will meet on March 3 with his top national security aides, including Marco Rubio and Pete Hegseth.
https://bsky.app/profile/kyivindependent.com/post/3ljhmei2ic22n
Hij bedoelt de massa-immigratie die grotendeels het gevolg is van de Amerikaanse avonturen in het Midden-Oosten zeker.quote:Op maandag 3 maart 2025 10:06 schreef polderturk het volgende:
Nu proberen ze de aandacht weer te verleggen.
[ x ]
Dit is dus wat ik ook niet begrijp. Wat wint de VS ermee om haar geopolitieke positie door de plee te spoelen ten gunste van wat handelsdeals met de Russen?quote:
De VS? Boeiend. Wat winnen de techbro's?quote:Op maandag 3 maart 2025 10:24 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dit is dus wat ik ook niet begrijp. Wat wint de VS ermee om haar geopolitieke positie door de plee te spoelen ten gunste van wat handelsdeals met de Russen?
Hoe? De NRA is tegenwoordig wat stil over wapens opnemen tegen een tirannieke overheid.quote:Op maandag 3 maart 2025 10:27 schreef dudewhereismycar het volgende:
Ik zie zowel Musk als Trump nog eens tegen de muur eindigen.
Hij verbetert er zijn positie in Amerika mee. Zo kan hij nog makkelijker zich verrijken (en dat land slopen).quote:Op maandag 3 maart 2025 10:24 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dit is dus wat ik ook niet begrijp. Wat wint de VS ermee om haar geopolitieke positie door de plee te spoelen ten gunste van wat handelsdeals met de Russen?
Die kijken over een paar jaar wel of ze nog wat kunnen maken van de brokstukken. Valt ook weinig voor ze te doen momenteel. Trump en de techoligarchs die hem aansturen hebben nog bij velen het voordeel van de twijfel en politiek hebben de Democrats weinig daadwerkelijke macht om daar wat aan te doen.quote:Op maandag 3 maart 2025 10:34 schreef Breekfast het volgende:
Wat mij ook verbaast is dat de Democraten echt volledig op hun gat liggen, totaal weggeblazen. Tegengeluid is amper meer hoorbaar in de VS.
De NRA zal Trump en Musk zelfs verdedigen mocht het ooit zover komen dat anderen de wapenen gaan opnemen tegen de tirannieke overheid.quote:Op maandag 3 maart 2025 10:29 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hoe? De NRA is tegenwoordig wat stil over wapens opnemen tegen een tirannieke overheid.
Hoe? Gevoelquote:Op maandag 3 maart 2025 10:29 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hoe? De NRA is tegenwoordig wat stil over wapens opnemen tegen een tirannieke overheid.
De democraten hebben geen meerderheden op dit moment, veel meer dan wat op X rondhangen kunnen ze niet.quote:Op maandag 3 maart 2025 10:34 schreef Breekfast het volgende:
Wat mij ook verbaast is dat de Democraten echt volledig op hun gat liggen, totaal weggeblazen. Tegengeluid is amper meer hoorbaar in de VS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |