Eigenlijk wel goed, anders was hij nu al klaar.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:51 schreef Snensie het volgende:
Zo erg dat er niet eens kleine kwasten zijn. Slecht voorbereid weer dit.
heb je een voorbeeld van leuke letters misschien ?quote:Op zondag 2 maart 2025 21:55 schreef Schakeltopia het volgende:
verf zelf leuke letters dan, ga je alles kant en klaar erop plakke met je lijmpistool
Om te zwijgen over de vogelhuisjes bij de mensen thuis.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:53 schreef Kodiak100 het volgende:
wat een containers met afval zal dit programma opleveren
fixt that for youquote:Op zondag 2 maart 2025 21:54 schreef odie22 het volgende:
kreatief met zonder kurk ook begonnen zie ik
quote:Op zondag 2 maart 2025 21:55 schreef odie22 het volgende:
[..]
heb je een voorbeeld van leuke letters misschien ?
De N is een leuke letter.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:55 schreef odie22 het volgende:
[..]
De J van Jolienquote:Op zondag 2 maart 2025 21:55 schreef odie22 het volgende:
[..]
de droogtijd is BB vergeten te vertellenquote:Op zondag 2 maart 2025 21:59 schreef Schakeltopia het volgende:
goh de verf is nog niet droog, gek he
het is dag en nacht, als ze nu gewoon een basis laag doen, en door naar het volgende team. maar nee ze willen het binnen een uur af hebben natuurlijkquote:Op zondag 2 maart 2025 22:00 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
de droogtijd is BB vergeten te vertellen
![]()
![]()
Geduld is een schone zaakquote:Op zondag 2 maart 2025 22:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
het is dag en nacht, als ze nu gewoon een basis laag doen, en door naar het volgende team. maar nee ze willen het binnen een uur af hebben natuurlijk
Mogen ze nog een shift of moet t in een keer af?quote:Op zondag 2 maart 2025 22:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
het is dag en nacht, als ze nu gewoon een basis laag doen, en door naar het volgende team. maar nee ze willen het binnen een uur af hebben natuurlijk
Met die taal is het kabouter Wesleyquote:Op zondag 2 maart 2025 22:06 schreef engine het volgende:
Kut shit kut shit
Gaat vast goed met de kabouter
Volgens mij mochten ze zelf teams makenquote:Op zondag 2 maart 2025 22:05 schreef Willewa het volgende:
Stream stond al een tijdje aan op de achtergrond maar even druk. Weer geen feestje dus beh. Maar dit is ook vast wel leuk.
Is Jaxel gekozen door de kijker?
Ahhquote:Op zondag 2 maart 2025 22:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij mochten ze zelf teams maken
En einde van de week vervelen ze zich weer dood. Dit heeft niets met spel of nominaties te maken lijkt me vooralsnog. Had ze dit lekker ook woensdag en donderdag overdag laten doen. Leuker voor hen en om te kijken. Nu wordt alles in 3 dagen en nachten gepropt. Het is het weer net nietquote:Op zondag 2 maart 2025 22:07 schreef Verity het volgende:
Ergens is het wel jammer dat er vannacht ook een shift is. Had ze graag allemaal wel zien "pimpen".
Pohh ik mis Wicky en Elsa echt wel.quote:Op zondag 2 maart 2025 22:20 schreef kater1 het volgende:
Nou, ik zal maar zeggen het is geen lachen gieren brullen als toen met Elsa Wicky en Keanu met de vogelhuisjes...
Dat kan. Ik zeker welquote:Op zondag 2 maart 2025 22:23 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik mis ze beiden niet vooral Elsa Kousenband niet
Snap niet zo goed waarom niet gewoon in het weekendquote:Op zondag 2 maart 2025 22:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik gok dat het feestje dinsdagavond rond 20:00 uur is en dat er of andere zanger uit B segment die nog 10 minuten over had even komt optreden daarna feestje klaar net zoals 2 jaar gelden
Met dat budget tijdens carnaval verwacht ik of een zanger om 11.00 uur of een cd van de snollebollekes.quote:Op zondag 2 maart 2025 22:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik gok dat het feestje dinsdagavond rond 20:00 uur is en dat er of andere zanger uit B segment die nog 10 minuten over had even komt optreden daarna feestje klaar net zoals 2 jaar gelden
Zelf denk ik niet dinsdag of woensdag, want Champions League.quote:Op zondag 2 maart 2025 22:27 schreef Kodiak100 het volgende:
of Lenie , wat ............. hebben we nou te klagenquote:Op zondag 2 maart 2025 22:28 schreef Droopie het volgende:
[..]
Met dat budget tijdens carnaval verwacht ik of een zanger om 11.00 uur of een cd van de snollebollekes.
verf is heel mooi, maar het is totaal niet gedektquote:Op zondag 2 maart 2025 21:45 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Is toch pastel roze? Niks mis mee..alleen die verf is k*t
Maar dat is geen weekend zoals er stond.quote:Op zondag 2 maart 2025 22:27 schreef Kodiak100 het volgende:
zelfde heb ik ook raad eens waar vandaanquote:
quote:Op zondag 2 maart 2025 22:30 schreef odie22 het volgende:
[..]
of Lenie , wat ............. hebben we nou te klagen![]()
![]()
Had eerst gegrond moeten worden en met echte verf ipv knutselverf.quote:Op zondag 2 maart 2025 22:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
verf is heel mooi, maar het is totaal niet gedekt
Hornbachquote:Op zondag 2 maart 2025 22:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zelfde heb ik ook raad eens waar vandaan![]()
quote:Op zondag 2 maart 2025 22:28 schreef Droopie het volgende:
[..]
Met dat budget tijdens carnaval verwacht ik of een zanger om 11.00 uur of een cd van de snollebollekes.
wakker blijven danquote:Op zondag 2 maart 2025 22:07 schreef Verity het volgende:
Ergens is het wel jammer dat er vannacht ook een shift is. Had ze graag allemaal wel zien "pimpen".
De sfeer is veels te gezellig.quote:
feestje! welke maakt me ook al niet meer uit, dit is gewoon echt mega saaiquote:
wat voor materiaal?quote:Op zondag 2 maart 2025 22:25 schreef Tascha071 het volgende:
Ik hoop niet dat ze de reactie gaan filmen van de eigenaar van de attributen als ze ze terug krijgen. Vooral die vrouw van deze kist had denk ik heel iets anders in gedachten. Of er sensory materiaal op kon. De eigenaren van de attributen krijgen misschien een acteer lesje vooraf.
Ja dat denk ik ook het is echt kleuterklas materiaal .quote:Op zondag 2 maart 2025 22:36 schreef Schakeltopia het volgende:
pootje zal wel balen als hij dat hok in stapt en ziet wat er aanwezig is aan materiaal
quote:Op zondag 2 maart 2025 22:37 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook het is echt kleuterklas materiaal .
O wacht hahahahaha![]()
had 26 jaar geleden ook die voor mijn dochter kan je ook tafel en stoel van maken als het goed is mijnes kon het wel in ieder geval hahaquote:Op zondag 2 maart 2025 22:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat een kinderstoel trouwens
Die is nog met de Batavieren de rijn mee afgekomen
Misschien kunnen ze die andere beelden kapot maken?quote:Op zondag 2 maart 2025 22:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
De sfeer is veels te gezellig.
Wat wij nodig hebben is een cocktail met giftige sfeer, met zout in de wonden afgetopt met een bruine rum en een parasolletje
Liever dansmuziek dan, carnaval sorry maar i don't likequote:Op zondag 2 maart 2025 22:41 schreef odie22 het volgende:
[..]
maakt toch geen ene reet uit hoe ze het noemen, ze krijgen toch hun eigen muziek
Potentiele nieuwe stem voor BB gespot.quote:Op zondag 2 maart 2025 22:38 schreef Schakeltopia het volgende:
hey pootje en sharice, hang die microfoon is om je nek
wat heb jij gestemd dan, gala of apres ski?quote:Op zondag 2 maart 2025 22:42 schreef Flory- het volgende:
[..]
Liever dansmuziek dan, carnaval sorry maar i don't like
Apres-skiquote:Op zondag 2 maart 2025 22:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wat heb jij gestemd dan, gala of apres ski?
Denk het niet. Maar hoop het wel. Bijna alles beter dan die achterlijke carnavalsmuziekquote:Op zondag 2 maart 2025 22:41 schreef odie22 het volgende:
[..]
maakt toch geen ene reet uit hoe ze het noemen, ze krijgen toch hun eigen muziek
Geloof apres skiquote:Op zondag 2 maart 2025 22:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wat heb jij gestemd dan, gala of apres ski?
ik wist niet eens dat oude rommel konden opsturen, heb hier nog zat liggenquote:Op zondag 2 maart 2025 22:43 schreef Flory- het volgende:
Het was leuker geweest als er items van ons tussen zaten, maarja wij zijn daar te lui voor
Ik had beste een Ikea tafeltje op willen sturen maar ja daarna moet je weer naar de stort rijdenquote:Op zondag 2 maart 2025 22:43 schreef Flory- het volgende:
Het was leuker geweest als er items van ons tussen zaten, maarja wij zijn daar te lui voor
Ohoooooa jij bent heul geen echte fanquote:Op zondag 2 maart 2025 22:44 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik had beste een Ikea tafeltje op willen sturen maar ja daarna moet je weer naar de stort rijden
Shitquote:Op zondag 2 maart 2025 22:45 schreef Folies het volgende:
[..]
Maakt weinig verschil met de muziek van Carnaval tegenwoordig.
quote:Op zondag 2 maart 2025 22:44 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik had beste een Ikea tafeltje op willen sturen maar ja daarna moet je weer naar de stort rijden
Ik heb maar Gala gedaan daaromquote:
Ik heb werkelijk geen idee, ben meer van metalquote:Op zondag 2 maart 2025 22:48 schreef Folies het volgende:
[..]
Overal gooien ze er een Hardstyle dreun doorheen. Toch?
Mja we zijn in ut zak gezet .Niks feestje 😴quote:Op zondag 2 maart 2025 22:47 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik heb maar Gala gedaan daarom![]()
Hoewel Apres-ski feestje BB2023 wel een classic was, met o.a. een dronken Ias.
Komt niet echt overeen met Apres-ski.quote:Op zondag 2 maart 2025 22:48 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee, ben meer van metal
Coolquote:Op zondag 2 maart 2025 22:48 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee, ben meer van metal
Geen topkoppels om voor wakker te blijven.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:05 schreef Kissingbird het volgende:
uit de Cos : @:happyme28
Keanu - Matti
Jordy - Jolien
Axel - Jane
Pootje - Sharice
enorm storend vind ik dat, doet ze regelmatigquote:Op zondag 2 maart 2025 22:52 schreef kater1 het volgende:
Jane accepteert het gewoon niet, want, nog niet klaar...
Mijn zorgen om de wereldvrede los ik op door volgende week met mijn groene tuinkabouter te knuffelen.quote:Op zondag 2 maart 2025 22:52 schreef mazaru het volgende:
In zalige onwetendheid zitten ze daar een kabouter en een kist te pimpen terwijl de wereld op knappen staat![]()
[ afbeelding ]
Context .. context.. zit nog bij trio van net ookquote:Op zondag 2 maart 2025 22:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Geen topkoppels om voor wakker te blijven.
Haha jaahquote:Op zondag 2 maart 2025 22:51 schreef Schakeltopia het volgende:
zit een stagair als een malle
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 maart 2025 22:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mijn zorgen om de wereldvrede los ik op door volgende week met mijn groene tuinkabouter te knuffelen.
Even lijstje met openingszinnen van Wicky en Elsa opsnorren.quote:Op zondag 2 maart 2025 22:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Context .. context.. zit nog bij trio van net ook
Big Dog woof woof gromt hard
Kunnen ze mooi penseeltjes van maken.quote:Op zondag 2 maart 2025 22:53 schreef Snensie het volgende:
Die extensions van Jane vallen uit als een malle
neee nu hoor ik Leniequote:
Ja of we moeten iemand vinden die wil vertalenquote:Op zondag 2 maart 2025 22:57 schreef Flory- het volgende:
Komen Pootje en Sharice nu?
Dan haakt zeker iedereen af
Meeste versta ik wel, maar ik typ niet snel genoegquote:Op zondag 2 maart 2025 22:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ja of we moeten iemand vinden die wil vertalen
ja niet te geloven toch, amper een uur weggeweestquote:Op zondag 2 maart 2025 22:59 schreef Kissingbird het volgende:
Niks te eten en drinken daar tijdens het creatieve proces.
Afzien hoor
Hilarisch dat gemiep om niksquote:Op zondag 2 maart 2025 23:00 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja niet te geloven toch, amper een uur weggeweest
quote:Op zondag 2 maart 2025 22:59 schreef Kissingbird het volgende:
Niks te eten en drinken daar tijdens het creatieve proces.
Afzien hoor
Dat nog niemand dat joch over de. Muur heeft gegooid verbaast me ik zou daar echt een keer pislink van wordenquote:
acrylverf op waterbasis. Gewoon de wasmachine in, niets aan de hand. (Hetzelfde kan ik niet van de tuinkabouter en kist zeggen).quote:
quote:Op zondag 2 maart 2025 23:03 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Met special guest![]()
Bekijk deze YouTube-video
Handjes handjes bloemetjesgordijn!quote:
Broek op je hoofdquote:Op zondag 2 maart 2025 23:05 schreef Cupfighter het volgende:
Waar is dat feestje hier is dat feestje
Bier en tieten!
nou ik zou er niet op rekenen dat dit vanavond nog gebeurdquote:Op zondag 2 maart 2025 23:06 schreef kater1 het volgende:
Ja ok, maar eerst een freeze dus.... en dan feestje! Allemaal nu nog?
Ja dat vraag ik me ook af en dan vannacht nog knutselenquote:Op zondag 2 maart 2025 23:06 schreef kater1 het volgende:
Ja ok, maar eerst een freeze dus.... en dan feestje! Allemaal nu nog?
jane heeft al een fles gejat uit het voorraadhokquote:Op zondag 2 maart 2025 23:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En de Febo denkt.... Ja daaaaaag, 0.0 kan je krijgen
en ook geen feestjequote:Op zondag 2 maart 2025 23:08 schreef mazaru het volgende:
Ik geloof nooit dat er vanavond nog een freeze komt
Morgenochtend om 8:15 de Freezequote:Op zondag 2 maart 2025 23:08 schreef mazaru het volgende:
Ik geloof nooit dat er vanavond nog een freeze komt
Misschien andere dingen te doen of geen zin (meer)?quote:Op zondag 2 maart 2025 23:09 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik meen het serieus die is hier zo vaak
tjaquote:Op zondag 2 maart 2025 23:09 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik meen het serieus die is hier zo vaak
Ik ook ,,, heb het wel eens aanstaan en reclames en af en toe groot beeld ..quote:Op zondag 2 maart 2025 23:04 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik heb oprecht medelijden met de vlaamse kijkers
En dat terwijl ze de hele dag die freeze oefenen.quote:Op zondag 2 maart 2025 23:11 schreef Schakeltopia het volgende:
oh leuk gaan ze de freeze ook nog verpesten zeker, hebben we nog geen feestje
quote:Op zondag 2 maart 2025 23:12 schreef Cupfighter het volgende:
Keanu gaat op het feestje zijn eerste liedje laten horen, een cover van Frans Bauer
Heb je eten voor mij
quote:Op zondag 2 maart 2025 23:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dat terwijl ze de hele dag die freeze oefenen.
Heerlijk jochiequote:Op zondag 2 maart 2025 23:09 schreef mazaru het volgende:
Tjongejonge wat is die Jordy toch vol van zichzelf. Helemaal in de gloria dat hij al dat geld in zijn zak heeft gestoken.
Zal gewoon zometeen weer slaapstreams zijn ben ik bang.quote:Op zondag 2 maart 2025 23:11 schreef Schakeltopia het volgende:
oh leuk gaan ze de freeze ook nog verpesten zeker, hebben we nog geen feestje
En daarna zijn cover van Ria Valk - Wat doenn die Preitjes (op mijn dijtjes)quote:Op zondag 2 maart 2025 23:12 schreef Cupfighter het volgende:
Keanu gaat op het feestje zijn eerste liedje laten horen, een cover van Frans Bauer
Heb je eten voor mij
Als een ander hetzelfde had gedaan, hadden we Jordy vandaag en morgen de hele dag boos zien wezen en was diegene hét doelwit. En tot het einde van BB werd het gegeven dan aangehaald en aangehaald en aangehaald.quote:Op zondag 2 maart 2025 23:09 schreef mazaru het volgende:
Tjongejonge wat is die Jordy toch vol van zichzelf. Helemaal in de gloria dat hij al dat geld in zijn zak heeft gestoken.
quote:Op zondag 2 maart 2025 23:16 schreef Willewa het volgende:
[..]
Als een ander hetzelfde had gedaan, hadden we Jordy vandaag en morgen de hele dag boos zien wezen en was diegene hét doelwit. En tot het einde van BB werd het gegeven dan aangehaald en aangehaald en aangehaald.
En nu hebben we pootje en vooral Axel daarover gehoord en is Jordy nu het doelwitquote:Op zondag 2 maart 2025 23:16 schreef Willewa het volgende:
[..]
Als een ander hetzelfde had gedaan, hadden we Jordy vandaag en morgen de hele dag boos zien wezen en was diegene hét doelwit. En tot het einde van BB werd het gegeven dan aangehaald en aangehaald en aangehaald.
En terechtquote:Op zondag 2 maart 2025 23:18 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
En nu hebben we pootje en vooral Axel daarover gehoord en is Jordy nu het doelwit
Heb vandaag weinig gekeken, dus dat gemist. Maar terecht tochquote:Op zondag 2 maart 2025 23:18 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
En nu hebben we pootje en vooral Axel daarover gehoord en is Jordy nu het doelwit
Het is logisch die liggen elkaar niet en zien vooral alle vervelende dingen van elkaarquote:Op zondag 2 maart 2025 23:18 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Het gaat om nog geen 200 euro wat de rest nu mist terwijl bv Axel 10000 heeft dus waar hebben we het over was gewoon grappig BB vond het ook grappig en heeft Jordy echt aangemoedigd om te doenquote:Op zondag 2 maart 2025 23:20 schreef Willewa het volgende:
[..]
Heb vandaag weinig gekeken, dus dat gemist. Maar terecht tochIk bedoel niet dat Jordy er dan onterecht over boos zou zijn geweest (al gaat ie dan vaak weer te ver daarin), maar hypocriet dat ie het zelf wel doet.
Kloptquote:Op zondag 2 maart 2025 23:22 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Het gaat om nog geen 200 euro wat de rest nu mist terwijl bv Axel 10000 heeft dus waar hebben we het over was gewoon grappig BB vond het ook grappig en heeft Jordy echt aangemoedigd om te doen
Dat van Axel was heel iets anders dus niet te vergelijken. Punt is, als je verdiend geld eerlijk kán verdelen en het niet doet en alles neemt, maak je jezelf schietschijf. Principeding, niet de hoeveelheid per se.quote:Op zondag 2 maart 2025 23:22 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Het gaat om nog geen 200 euro wat de rest nu mist terwijl bv Axel 10000 heeft dus waar hebben we het over was gewoon grappig BB vond het ook grappig en heeft Jordy echt aangemoedigd om te doen
De 10.000 euro was ook als team verdiendquote:Op zondag 2 maart 2025 23:24 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat van Axel was heel iets anders dus niet te vergelijken. Punt is, als je verdiend geld eerlijk kán verdelen en het niet doet en alles neemt, maak je jezelf schietschijf. Principeding, niet de hoeveelheid per se.
Dat BB het grappig vond en er op aanstuurt maakt niet veel uit imo, dat zou je dan moeten weerstaan om slim te blijven spelen.
Als nu die bel gaat vind ik het niet erg om even een sl te hebben ipv die bel. Gaat die niet dan vind ik het stom dat we sl hebben hahaquote:
Maar MOCHT niet eerlijk verdeeld worden. Dus niet vergelijkbaar.quote:Op zondag 2 maart 2025 23:25 schreef Luna68 het volgende:
[..]
De 10.000 euro was ook als team verdiend
Dat mag zo zijn, maar ik vind het geen slimme manier van spelen. Meer nietquote:Op zondag 2 maart 2025 23:26 schreef Gerrie_55 het volgende:
Bij begin en bij ieder spel zegt BB dat je voor jezelf speelt en hou daar rekening mee echt het wordt ze iedere keer weer verteld dus ja !!
Valt mij nog mee dat het niet veel eerder is gebeurd
Zit ook weer wat in.. mocht niet door het team verdeeld worden.quote:Op zondag 2 maart 2025 23:26 schreef Willewa het volgende:
[..]
Maar MOCHT niet eerlijk verdeeld worden. Dus niet vergelijkbaar.
had je gekeken vanmiddag?quote:Op zondag 2 maart 2025 23:27 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat mag zo zijn, maar ik vind het geen slimme manier van spelen. Meer niet
En daarbij wilde sharice en Jane ook alles pakken maar Axel vond het te weinig en vond dat ze dat moesten doen als het bedrag hoger wasquote:Op zondag 2 maart 2025 23:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zit ook weer wat in.. mocht niet door het team verdeeld worden.
Evengoed denk ik dan: Axel zat vanmiddag best lang te zeuren over die paar centen terwijl hij net 10 k heeft gekregen.
Jordy was zuurder op Axel over die 10k,dan Jolien zelf.quote:Op zondag 2 maart 2025 23:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Evengoed denk ik dan: Axel zat vanmiddag best lang te zeuren over die paar centen terwijl hij net 10 k heeft gekregen.
Maar had ook aan Jolien gegund kunnen worden, maar dat was totaal niet aan de orde. Beloven dat je dan niet op haar stemt en dan toch op haar stemmen vind ik nog een smerigere streek dan 1293 pakken.quote:Op zondag 2 maart 2025 23:26 schreef Willewa het volgende:
[..]
Maar MOCHT niet eerlijk verdeeld worden. Dus niet vergelijkbaar.
Het is een principedingetje, zeker in een groep. Krijg je scheve gezichten van als het wel mag maar je alles zelf neemt. Is gewoon onhandig spel met een voorspelbare uitkomst; scheve gezichten en mikpunt worden. Zou ik altijd voorkomen als ik de keuze had, want de groep is zowat het enige wat je hebt daar. Het mag, het kan, het wordt zelfs aangemoedigd, maar voor je positie in de groep is het niet slim imoquote:Op zondag 2 maart 2025 23:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jawelquote:Op zondag 2 maart 2025 23:31 schreef Krambo het volgende:
Zijn er geen beelden geweest van het knutselen in de Panic Room?
Wel van Jane en Axelquote:Op zondag 2 maart 2025 23:31 schreef Krambo het volgende:
Zijn er geen beelden geweest van het knutselen in de Panic Room?
Maar had Jolien het genomen, dan was zij dus degene die scheef werd aangekeken? Omdat het dan ook Axel of Jane gegund had kunnen worden?quote:Op zondag 2 maart 2025 23:30 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Maar had ook aan Jolien gegund kunnen worden, maar dat was totaal niet aan de orde. Beloven dat je dan niet op haar stemt en dan toch op haar stemmen vind ik nog een smerigere streek dan 1293 pakken.
Hij mag het gewoon doen hoor. Maar ik vind het niet slim.quote:Op zondag 2 maart 2025 23:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
had je gekeken vanmiddag?
Gaven ze Jordy ook terug.. dat het niet slim is..Maar die zei: gingen toch al op me.
Vrees alleen dat hij nergens meer als eerste heen mag gaan nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |