Ja dat denk ik ook het is echt kleuterklas materiaal .quote:Op zondag 2 maart 2025 22:36 schreef Schakeltopia het volgende:
pootje zal wel balen als hij dat hok in stapt en ziet wat er aanwezig is aan materiaal
quote:Op zondag 2 maart 2025 22:37 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook het is echt kleuterklas materiaal .
O wacht hahahahaha![]()
had 26 jaar geleden ook die voor mijn dochter kan je ook tafel en stoel van maken als het goed is mijnes kon het wel in ieder geval hahaquote:Op zondag 2 maart 2025 22:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Wat een kinderstoel trouwens
Die is nog met de Batavieren de rijn mee afgekomen
Misschien kunnen ze die andere beelden kapot maken?quote:Op zondag 2 maart 2025 22:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
De sfeer is veels te gezellig.
Wat wij nodig hebben is een cocktail met giftige sfeer, met zout in de wonden afgetopt met een bruine rum en een parasolletje
Liever dansmuziek dan, carnaval sorry maar i don't likequote:Op zondag 2 maart 2025 22:41 schreef odie22 het volgende:
[..]
maakt toch geen ene reet uit hoe ze het noemen, ze krijgen toch hun eigen muziek
Potentiele nieuwe stem voor BB gespot.quote:Op zondag 2 maart 2025 22:38 schreef Schakeltopia het volgende:
hey pootje en sharice, hang die microfoon is om je nek
wat heb jij gestemd dan, gala of apres ski?quote:Op zondag 2 maart 2025 22:42 schreef Flory- het volgende:
[..]
Liever dansmuziek dan, carnaval sorry maar i don't like
Apres-skiquote:Op zondag 2 maart 2025 22:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wat heb jij gestemd dan, gala of apres ski?
Denk het niet. Maar hoop het wel. Bijna alles beter dan die achterlijke carnavalsmuziekquote:Op zondag 2 maart 2025 22:41 schreef odie22 het volgende:
[..]
maakt toch geen ene reet uit hoe ze het noemen, ze krijgen toch hun eigen muziek
Geloof apres skiquote:Op zondag 2 maart 2025 22:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wat heb jij gestemd dan, gala of apres ski?
ik wist niet eens dat oude rommel konden opsturen, heb hier nog zat liggenquote:Op zondag 2 maart 2025 22:43 schreef Flory- het volgende:
Het was leuker geweest als er items van ons tussen zaten, maarja wij zijn daar te lui voor
Ik had beste een Ikea tafeltje op willen sturen maar ja daarna moet je weer naar de stort rijdenquote:Op zondag 2 maart 2025 22:43 schreef Flory- het volgende:
Het was leuker geweest als er items van ons tussen zaten, maarja wij zijn daar te lui voor
Ohoooooa jij bent heul geen echte fanquote:Op zondag 2 maart 2025 22:44 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik had beste een Ikea tafeltje op willen sturen maar ja daarna moet je weer naar de stort rijden
Shitquote:Op zondag 2 maart 2025 22:45 schreef Folies het volgende:
[..]
Maakt weinig verschil met de muziek van Carnaval tegenwoordig.
quote:Op zondag 2 maart 2025 22:44 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik had beste een Ikea tafeltje op willen sturen maar ja daarna moet je weer naar de stort rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |