Snap niet zo goed waarom niet gewoon in het weekendquote:Op zondag 2 maart 2025 22:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik gok dat het feestje dinsdagavond rond 20:00 uur is en dat er of andere zanger uit B segment die nog 10 minuten over had even komt optreden daarna feestje klaar net zoals 2 jaar gelden
Met dat budget tijdens carnaval verwacht ik of een zanger om 11.00 uur of een cd van de snollebollekes.quote:Op zondag 2 maart 2025 22:27 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik gok dat het feestje dinsdagavond rond 20:00 uur is en dat er of andere zanger uit B segment die nog 10 minuten over had even komt optreden daarna feestje klaar net zoals 2 jaar gelden
Zelf denk ik niet dinsdag of woensdag, want Champions League.quote:Op zondag 2 maart 2025 22:27 schreef Kodiak100 het volgende:
of Lenie , wat ............. hebben we nou te klagenquote:Op zondag 2 maart 2025 22:28 schreef Droopie het volgende:
[..]
Met dat budget tijdens carnaval verwacht ik of een zanger om 11.00 uur of een cd van de snollebollekes.
verf is heel mooi, maar het is totaal niet gedektquote:Op zondag 2 maart 2025 21:45 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Is toch pastel roze? Niks mis mee..alleen die verf is k*t
Maar dat is geen weekend zoals er stond.quote:Op zondag 2 maart 2025 22:27 schreef Kodiak100 het volgende:
zelfde heb ik ook raad eens waar vandaanquote:
quote:Op zondag 2 maart 2025 22:30 schreef odie22 het volgende:
[..]
of Lenie , wat ............. hebben we nou te klagen![]()
![]()
Had eerst gegrond moeten worden en met echte verf ipv knutselverf.quote:Op zondag 2 maart 2025 22:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
verf is heel mooi, maar het is totaal niet gedekt
Hornbachquote:Op zondag 2 maart 2025 22:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zelfde heb ik ook raad eens waar vandaan![]()
quote:Op zondag 2 maart 2025 22:28 schreef Droopie het volgende:
[..]
Met dat budget tijdens carnaval verwacht ik of een zanger om 11.00 uur of een cd van de snollebollekes.
wakker blijven danquote:Op zondag 2 maart 2025 22:07 schreef Verity het volgende:
Ergens is het wel jammer dat er vannacht ook een shift is. Had ze graag allemaal wel zien "pimpen".
De sfeer is veels te gezellig.quote:
feestje! welke maakt me ook al niet meer uit, dit is gewoon echt mega saaiquote:
wat voor materiaal?quote:Op zondag 2 maart 2025 22:25 schreef Tascha071 het volgende:
Ik hoop niet dat ze de reactie gaan filmen van de eigenaar van de attributen als ze ze terug krijgen. Vooral die vrouw van deze kist had denk ik heel iets anders in gedachten. Of er sensory materiaal op kon. De eigenaren van de attributen krijgen misschien een acteer lesje vooraf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |