Heerlijk jochiequote:Op zondag 2 maart 2025 23:09 schreef mazaru het volgende:
Tjongejonge wat is die Jordy toch vol van zichzelf. Helemaal in de gloria dat hij al dat geld in zijn zak heeft gestoken.
Zal gewoon zometeen weer slaapstreams zijn ben ik bang.quote:Op zondag 2 maart 2025 23:11 schreef Schakeltopia het volgende:
oh leuk gaan ze de freeze ook nog verpesten zeker, hebben we nog geen feestje
En daarna zijn cover van Ria Valk - Wat doenn die Preitjes (op mijn dijtjes)quote:Op zondag 2 maart 2025 23:12 schreef Cupfighter het volgende:
Keanu gaat op het feestje zijn eerste liedje laten horen, een cover van Frans Bauer
Heb je eten voor mij
Als een ander hetzelfde had gedaan, hadden we Jordy vandaag en morgen de hele dag boos zien wezen en was diegene hét doelwit. En tot het einde van BB werd het gegeven dan aangehaald en aangehaald en aangehaald.quote:Op zondag 2 maart 2025 23:09 schreef mazaru het volgende:
Tjongejonge wat is die Jordy toch vol van zichzelf. Helemaal in de gloria dat hij al dat geld in zijn zak heeft gestoken.
quote:Op zondag 2 maart 2025 23:16 schreef Willewa het volgende:
[..]
Als een ander hetzelfde had gedaan, hadden we Jordy vandaag en morgen de hele dag boos zien wezen en was diegene hét doelwit. En tot het einde van BB werd het gegeven dan aangehaald en aangehaald en aangehaald.
En nu hebben we pootje en vooral Axel daarover gehoord en is Jordy nu het doelwitquote:Op zondag 2 maart 2025 23:16 schreef Willewa het volgende:
[..]
Als een ander hetzelfde had gedaan, hadden we Jordy vandaag en morgen de hele dag boos zien wezen en was diegene hét doelwit. En tot het einde van BB werd het gegeven dan aangehaald en aangehaald en aangehaald.
En terechtquote:Op zondag 2 maart 2025 23:18 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
En nu hebben we pootje en vooral Axel daarover gehoord en is Jordy nu het doelwit
Heb vandaag weinig gekeken, dus dat gemist. Maar terecht tochquote:Op zondag 2 maart 2025 23:18 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
En nu hebben we pootje en vooral Axel daarover gehoord en is Jordy nu het doelwit
Het is logisch die liggen elkaar niet en zien vooral alle vervelende dingen van elkaarquote:Op zondag 2 maart 2025 23:18 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Het gaat om nog geen 200 euro wat de rest nu mist terwijl bv Axel 10000 heeft dus waar hebben we het over was gewoon grappig BB vond het ook grappig en heeft Jordy echt aangemoedigd om te doenquote:Op zondag 2 maart 2025 23:20 schreef Willewa het volgende:
[..]
Heb vandaag weinig gekeken, dus dat gemist. Maar terecht tochIk bedoel niet dat Jordy er dan onterecht over boos zou zijn geweest (al gaat ie dan vaak weer te ver daarin), maar hypocriet dat ie het zelf wel doet.
Kloptquote:Op zondag 2 maart 2025 23:22 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Het gaat om nog geen 200 euro wat de rest nu mist terwijl bv Axel 10000 heeft dus waar hebben we het over was gewoon grappig BB vond het ook grappig en heeft Jordy echt aangemoedigd om te doen
Dat van Axel was heel iets anders dus niet te vergelijken. Punt is, als je verdiend geld eerlijk kán verdelen en het niet doet en alles neemt, maak je jezelf schietschijf. Principeding, niet de hoeveelheid per se.quote:Op zondag 2 maart 2025 23:22 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Het gaat om nog geen 200 euro wat de rest nu mist terwijl bv Axel 10000 heeft dus waar hebben we het over was gewoon grappig BB vond het ook grappig en heeft Jordy echt aangemoedigd om te doen
De 10.000 euro was ook als team verdiendquote:Op zondag 2 maart 2025 23:24 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat van Axel was heel iets anders dus niet te vergelijken. Punt is, als je verdiend geld eerlijk kán verdelen en het niet doet en alles neemt, maak je jezelf schietschijf. Principeding, niet de hoeveelheid per se.
Dat BB het grappig vond en er op aanstuurt maakt niet veel uit imo, dat zou je dan moeten weerstaan om slim te blijven spelen.
Als nu die bel gaat vind ik het niet erg om even een sl te hebben ipv die bel. Gaat die niet dan vind ik het stom dat we sl hebben hahaquote:
Maar MOCHT niet eerlijk verdeeld worden. Dus niet vergelijkbaar.quote:Op zondag 2 maart 2025 23:25 schreef Luna68 het volgende:
[..]
De 10.000 euro was ook als team verdiend
Dat mag zo zijn, maar ik vind het geen slimme manier van spelen. Meer nietquote:Op zondag 2 maart 2025 23:26 schreef Gerrie_55 het volgende:
Bij begin en bij ieder spel zegt BB dat je voor jezelf speelt en hou daar rekening mee echt het wordt ze iedere keer weer verteld dus ja !!
Valt mij nog mee dat het niet veel eerder is gebeurd
Zit ook weer wat in.. mocht niet door het team verdeeld worden.quote:Op zondag 2 maart 2025 23:26 schreef Willewa het volgende:
[..]
Maar MOCHT niet eerlijk verdeeld worden. Dus niet vergelijkbaar.
had je gekeken vanmiddag?quote:Op zondag 2 maart 2025 23:27 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat mag zo zijn, maar ik vind het geen slimme manier van spelen. Meer niet
En daarbij wilde sharice en Jane ook alles pakken maar Axel vond het te weinig en vond dat ze dat moesten doen als het bedrag hoger wasquote:Op zondag 2 maart 2025 23:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zit ook weer wat in.. mocht niet door het team verdeeld worden.
Evengoed denk ik dan: Axel zat vanmiddag best lang te zeuren over die paar centen terwijl hij net 10 k heeft gekregen.
Jordy was zuurder op Axel over die 10k,dan Jolien zelf.quote:Op zondag 2 maart 2025 23:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Evengoed denk ik dan: Axel zat vanmiddag best lang te zeuren over die paar centen terwijl hij net 10 k heeft gekregen.
Maar had ook aan Jolien gegund kunnen worden, maar dat was totaal niet aan de orde. Beloven dat je dan niet op haar stemt en dan toch op haar stemmen vind ik nog een smerigere streek dan 1293 pakken.quote:Op zondag 2 maart 2025 23:26 schreef Willewa het volgende:
[..]
Maar MOCHT niet eerlijk verdeeld worden. Dus niet vergelijkbaar.
Het is een principedingetje, zeker in een groep. Krijg je scheve gezichten van als het wel mag maar je alles zelf neemt. Is gewoon onhandig spel met een voorspelbare uitkomst; scheve gezichten en mikpunt worden. Zou ik altijd voorkomen als ik de keuze had, want de groep is zowat het enige wat je hebt daar. Het mag, het kan, het wordt zelfs aangemoedigd, maar voor je positie in de groep is het niet slim imoquote:Op zondag 2 maart 2025 23:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jawelquote:Op zondag 2 maart 2025 23:31 schreef Krambo het volgende:
Zijn er geen beelden geweest van het knutselen in de Panic Room?
Wel van Jane en Axelquote:Op zondag 2 maart 2025 23:31 schreef Krambo het volgende:
Zijn er geen beelden geweest van het knutselen in de Panic Room?
Maar had Jolien het genomen, dan was zij dus degene die scheef werd aangekeken? Omdat het dan ook Axel of Jane gegund had kunnen worden?quote:Op zondag 2 maart 2025 23:30 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Maar had ook aan Jolien gegund kunnen worden, maar dat was totaal niet aan de orde. Beloven dat je dan niet op haar stemt en dan toch op haar stemmen vind ik nog een smerigere streek dan 1293 pakken.
Hij mag het gewoon doen hoor. Maar ik vind het niet slim.quote:Op zondag 2 maart 2025 23:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
had je gekeken vanmiddag?
Gaven ze Jordy ook terug.. dat het niet slim is..Maar die zei: gingen toch al op me.
Vrees alleen dat hij nergens meer als eerste heen mag gaan nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |