SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bijzonder deze reactie, dacht dat ik je wel een beetje kende irl en jij mij. Onnodig wat mij betreft.quote:![]()
Totaal onnodigquote:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Je wilt dus JustinK dus mindert met punten pakken? Dat is wat je zegt.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:37 schreef Grotetijd het volgende:
Ik zie dit vooral als een SC en niet als het spel. Snap dat het voornamelijk een spel is. Maar het is nogal vervelend als er 1 iemand obsessief zit te F5en puur om puntjes te pakken. Dat is nogal bepalend voor de sfeer (zoals nu duidelijk word) en je gunt niemand anders wat. Vrij egocentrisch.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Jammer hèquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je post hier nu wat .. een maandjequote:
En denkt iemand de les te moeten lezen over zijn post gedrag
Doe normaalThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ow en dan mag hij geen dingen terug geven of zo?quote:![]()
Weet jij veel wie hij nog allemaal irl kent?
Smile, it's free therapy.![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hij mag wel wat kansen geven aan anderen i.p.v als een bezeten bezig te lijken met punten. Hij zit con-stant over-al boven op, dat frustreert soms. Zowel een aantal andere DTSers als een aantal mensen die hier gewoon komen om te slowchatten en niet met het spel bezig zijn (waaronder ik) omdat het vind ik dan, zo de boventoon voert.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je wilt dus JustinK dus mindert met punten pakken? Dat is wat je zegt.Well, life can be a riot
Ja, het was prachtig vandaag.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het was prachtig weer vandaag![]()
Dus in de tuinAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Dus omdat ik hier net post mag ik niet mijn mening geven?quote:Op zondag 2 maart 2025 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je post hier nu wat .. een maandje
Doe normaal
jij zegt dat ik mezelf moet weggooien maar dan moet ik normaal doen?Is goed joh
Well, life can be a riot
Het frustreert jouquote:Op zondag 2 maart 2025 21:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hij mag wel wat kansen geven aan anderen i.p.v als een bezeten bezig te lijken met punten. Hij zit con-stant over-al boven op, dat frustreert soms. Zowel een aantal andere DTSers als een aantal mensen die hier gewoon komen om te slowchatten en niet met het spel bezig zijn (waaronder ik) omdat het vind ik dan, zo de boventoon voert.
Jouw probleem
Niet iemand anders zijn probleem van maken
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zonder de geschiedenis te weten geef je je mening.. kan.. maar dit 'gedoe' komt zo vaak terugquote:Op zondag 2 maart 2025 21:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet lieverd ik ben hier pas twee weken.
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op zondag 2 maart 2025 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je post hier nu wat .. een maandje
Doe normaalGa geen gevecht met greysie aan maat, kruip in je schulp en smeek om vergiffenis... Is maar een tip.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hij mag wel wat kansen geven aan anderen i.p.v als een bezeten bezig te lijken met punten. Hij zit con-stant over-al boven op, dat frustreert soms. Zowel een aantal andere DTSers als een aantal mensen die hier gewoon komen om te slowchatten en niet met het spel bezig zijn (waaronder ik) omdat het vind ik dan, zo de boventoon voert.Lach met een schone bips![]()
Het irriteert zoals je waarschijnlijk ook hebt kunnen lezen in het vorige topic, meerdere mensen.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het frustreert jou
Jouw probleem
Niet iemand anders zijn probleem van maken
Niet alleen mij grijzebot.Well, life can be a riot
Oké lekker aardig hier.
Laat mensen gewoon eens hun mening geven of ventileren. Ook al is hij anders dan die van jou.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Al wordt Justin 100 x de winnaarquote:Op zondag 2 maart 2025 21:51 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dus omdat ik hier net post mag ik niet mijn mening geven?
jij zegt dat ik mezelf moet weggooien maar dan moet ik normaal doen?Is goed joh
Je post in dts
Waar wordt gebolkt
Door wie doet er niet eens toe
Staat het je niet aan
Het is in eerste instantie dan ook een spel. Leuk dat er af en toe sc plaatsvindt, maar het is en blijft een spel. Voor echte sc zijn er genoeg andere reeksen.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hij mag wel wat kansen geven aan anderen i.p.v als een bezeten bezig te lijken met punten. Hij zit con-stant over-al boven op, dat frustreert soms. Zowel een aantal andere DTSers als een aantal mensen die hier gewoon komen om te slowchatten en niet met het spel bezig zijn (waaronder ik) omdat het vind ik dan, zo de boventoon voert.F.K.A. SuperwormJim![]()
Je komt er vaak bij discussies achter hoe mensen echt zijn/denken. Jammer wel.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:52 schreef Moeraskat het volgende:
Oké lekker aardig hier.
Laat mensen gewoon eens hun mening geven of ventileren. Ook al is hij anders dan die van jouw.
Onnodig om te zeggen "gooi jezelf weg" omdat iemand een andere mening heeft.
Doe zelf ff normaal zeg.
Meningen zijn er om te geven.Well, life can be a riot
quote:Op zondag 2 maart 2025 21:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Ga geen gevecht met greysie aan maat, kruip in je schulp en smeek om vergiffenis... Is maar een tip.![]()
Bekijk deze YouTube-videoSmile, it's free therapy.![]()
Dotteke heeft zichzelf uit de punten laten halenquote:Op zondag 2 maart 2025 21:52 schreef Moeraskat het volgende:
Oké lekker aardig hier.
Laat mensen gewoon eens hun mening geven of ventileren. Ook al is hij anders dan die van jou.
Precies hierom
Omdat ze te vaak had gewonnen volgens sommigen
Dan heb je er geen recht meer op ofzo
Waarom mag Jus niet gewoon zijn ding doen?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ga maar eens slapen geloof ik. De sfeer is om te snijden zo gespannen.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
JustinK is gewoon met het spel bezig maar jij vindt dat hij niet zo met het spel bezig moet zijn omdat jij het meer als een SC ziet als het spel.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hij mag wel wat kansen geven aan anderen i.p.v als een bezeten bezig te lijken met punten. Hij zit con-stant over-al boven op, dat frustreert soms. Zowel een aantal andere DTSers als een aantal mensen die hier gewoon komen om te slowchatten en niet met het spel bezig zijn (waaronder ik) omdat het vind ik dan, zo de boventoon voert.
Omdat jij niet zo met het spelelement begaan bent moet een ander zich maar aanpassen?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Weet je er ook 1 die over pokemon gaat? Ben niet zo bekent hier op dit forum.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:52 schreef SwJ het volgende:
[..]
Het is in eerste instantie dan ook een spel. Leuk dat er af en toe sc plaatsvindt, maar het is en blijft een spel. Voor echte sc zijn er genoeg andere reeksen.Lach met een schone bips![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 2 maart 2025 21:54 schreef DJMO het volgende:
Ik ga maar eens slapen geloof ik. De sfeer is om te snijden zo gespannen.![]()
![]()
En als Jus eruit gaat komt er weer een ander die alles wintUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op zondag 2 maart 2025 21:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Ga geen gevecht met greysie aan maat, kruip in je schulp en smeek om vergiffenis... Is maar een tip.![]()
Ik meng mij alleen in deze discussie he. Ben 'm niet begonnen.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
JustinK is gewoon met het spel bezig maar jij vindt dat hij niet zo met het spel bezig moet zijn omdat jij het meer als een SC ziet als het spel.
Omdat jij niet zo met het spelelement begaan bent moet een ander zich aanpassen?
Het ging er om dat iemand anders het lastig vond dat JustinK zo veel bezig was met punten dat er voor niemand anders meer ruimte over leek om een punt te pakken, daar was ik het mee eens. That's it. Geef ook gewoon mijn mening, niets meer en niets minder. En dat mag, het is een openbaar forum. Maar het hoeft niet meteen met een ontzettend nare ondertoon "gooi jezelf weg" etc. Mag aannemen dat we allemaal volwassen zijn.Well, life can be a riot
Niemand ontkent dat. Maar als een aantal users zich even willen uitten omdat ze iets niet zo leuk vinden. En het gaat op een normale manier. Dan mag je toch wel je mening geven?quote:Op zondag 2 maart 2025 21:52 schreef SwJ het volgende:
[..]
Het is in eerste instantie dan ook een spel. Leuk dat er af en toe sc plaatsvindt, maar het is en blijft een spel. Voor echte sc zijn er genoeg andere reeksen.
Leuk dat sc’s elders zijn. Weet je wat ook elders is? KPD. Maar dan nog moeten mensen hier tieten plaatsen wat Niks met het spel te maken heeft.
Maar dat moet maar geaccepteerd worden. En om dan maar de middenweg -> spoiler te kiezen. Is ook te veel gevraagd
Lekker met twee maten meten.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
@Speklap3000quote:Op zondag 2 maart 2025 21:54 schreef hemarookworst het volgende:
En als Jus eruit gaat komt er weer een ander die alles wint![]()
![]()
Als je meer punten wilt moet je sneller en meer postenquote:Op zondag 2 maart 2025 21:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat was ooit het punt van het hele spelletjeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Die was er wel, maar die is ook al weer weg.quote:Op zondag 2 maart 2025 21:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet je er ook 1 die over pokemon gaat? Ben niet zo bekent hier op dit forum.![]()
Ja maar dat is niet eerlijk, want er is iemand beter in dan de anderequote:Op zondag 2 maart 2025 21:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
Als je meer punten wilt moet je sneller en meer posten
Dat was ooit het punt van het hele spelletje
Forum Opties Forumhop: Hop naar: