maar dat is toch een homo? of ben ik nou gek?quote:Op zondag 9 maart 2025 20:54 schreef kikkerrrtje het volgende:
Die blonde gast heeft het over vlindertjes, energie en twinkeling, maar hij bedoelt dat hij een erectie kreeg
Beetje laag gefilmd. Ik zie het alleen nog niet. Niet iedereen heeft een kort gezicht.quote:Op zondag 9 maart 2025 20:54 schreef JOHANK88 het volgende:
nou het lijkt wel alsof iedereen een groot voorhoofd heeft. ligt het misschien aan de cameralens of zo?
“Ik had niet verwacht dat ik er zoveel tegelijk leuk zou vinden.”quote:
Geen idee, maar wel een stuk langer dan vroegerquote:
Oh ja dat heeft ook wel invloedquote:Op zondag 9 maart 2025 20:58 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Geen idee, maar wel een stuk langer dan vroeger
quote:Op zondag 9 maart 2025 20:59 schreef MadMaster het volgende:
Julius gaat voor het eerst online chatten…
Gebakken, met een uitje en champignons?quote:Op zondag 9 maart 2025 20:59 schreef Kissingbird het volgende:
die is af bij John
ze houdt van kinderen
quote:Op zondag 9 maart 2025 21:01 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Gebakken, met een uitje en champignons?
Hij hield zijn broek wel netjes aan, dat viel weer meequote:Op zondag 9 maart 2025 20:59 schreef MadMaster het volgende:
Julius gaat voor het eerst online chatten…
Dat geldt voor de meeste mensen wel, denk ikquote:Op zondag 9 maart 2025 21:01 schreef MadMaster het volgende:
Jip is op de foto leuker dan na een jetlag…
Maar is toch op een vrolijke manier gewoon kort gezegd dat werken niet alles is?quote:Op zondag 9 maart 2025 21:02 schreef Kissingbird het volgende:
Druktemaker![]()
maar wil wel alles laten slagen
dropt even daar haar vader dood is
hij had wel een mooi bedrijf, met een goed verhaal en vooral veel potentie voor groei. veel geld dus.quote:
is maar net wat je aantrekt....quote:Op zondag 9 maart 2025 21:04 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
hij had wel een mooi bedrijf, met een goed verhaal en vooral veel potentie voor groei. veel geld dus.
en hij is een beetje een gladde jongen, op z'n plattelands dan.
Vind je deze blonde aantrekkelijk?quote:Op zondag 9 maart 2025 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wacht op die blonde bij Deedry. Ze heeft niet echt bepaald veel aantrekkelijke mannen.
ik ben na 5 minuten op de fiets al een stukje minder dan op de foto hoorquote:Op zondag 9 maart 2025 21:02 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Dat geldt voor de meeste mensen wel, denk ik
Ik vind haar zelf ook niet echt aantrekkelijk, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wacht op die blonde bij Deedry. Ze heeft niet echt bepaald veel aantrekkelijke mannen.
Die Roy?quote:Op zondag 9 maart 2025 21:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Vind je deze blonde aantrekkelijk?
Deze nu is de aantrekkelijkste van haar groep mannen.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Vind je deze blonde aantrekkelijk?
Klopt. Stukje woonwagenkamp ook.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:05 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Ik vind haar zelf ook niet echt aantrekkelijk, eerlijk gezegd.
quote:
quote:Op zondag 9 maart 2025 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze nu is de aantrekkelijkste van haar groep mannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |